Η Μπάγερν θέλει να γίνει ‘Google Munich’
H νέα συνεργασία της Μπάγερν Μονάχου για τα 120 χρόνια από την ίδρυση του συλλόγου θα 'ρίξει' το Ίντερνετ. Όχι, η Μπάγερν δεν αστειεύεται.
Τo digital engagement, δηλαδή η αλληλεπίδραση ενός brand με το κοινό που το ακολουθεί στα social media και σε mobile πλατφόρμες, είναι ένα στοίχημα που δεν είναι πάντα εύκολο να κερδηθεί. Όμως, η Μπάγερν Μονάχου έχει ένα δικό της, πανούργο σχέδιο για να το πετύχει και με το παραπάνω. Θα συνεργαστεί με την εταιρεία που υπάρχει για να σου δίνει κάθε μέρα τη δυνατότητα να πατάς ‘μήπως έχω κορονοϊό‘ και ‘πισίνα Μαρίας Σαράποβα‘ και σου παρέχει αμέτρητες χρήσιμες/εντελώς άχρηστες πληροφορίες σε καθημερινή βάση. Η Μπάγερν θα ενώσει τις δυνάμεις τhς όχι με κάποιο hpster digital πρακτορείο, από τα εκατοντάδες εκεί έξω, αλλά με την ίδια τη Google.
Σύμφωνα με το περιοδικό Focus, Μπάγερν και Google θα τρέξουν μια σειρά από ενέργειες για τον εορτασμό των 120 ετών από την ίδρυση του συλλόγου. Μια εξ αυτών θα είναι και η ψηφοφορία της πιο συγκινητικής στιγμής στην ιστορία του συλλόγου, από τους φαν της ομάδας. Η ψηφοφορία θα ξεκινά με μια ενέργεια αυτοματισμού: ο χρήστης θα πατά ‘FC Bayern’ και θα μπαίνει σε περιβάλλον ψηφοφορίας, Τόσο απλά.
Στη συνέχεια, όπως δήλωσε κ ο πρόεδρος του τμήματος της Μπάγερν που αφορά το κοινό της Αμερικής, Ρούντολφ Βιδάλ, η ομάδα θα βάλει μπρος και μια σειρά από νέα digital εργαλεία, με σκοπό Μπάγερν και κοινό να έρθουν ακόμα πιο κοντά.
Σε ποια χώρα θα καταλήξει το Europa League; Γερμανία ή Ισπανία; Η απάντηση στο Pod-όσφαιρο: