ΣΤΗΛΕΣ

‘Mexicanino’ και ‘Μπουντζόλας’: Οι χορηγίες που δεν σκέφτηκε η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ετοιμάζεται να χάσει τη χορηγία φανέλας από τη Chevrolet και το Contra.gr προτείνει ορισμένες εταιρίες που θα ταίριαζαν με τη σημερινή εικόνα της ομάδας να διαφημιστούν στη φανέλα της.

‘Mexicanino’ και ‘Μπουντζόλας’: Οι χορηγίες που δεν σκέφτηκε η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ
Ο Μάρκους Ράσφορντ (αριστερά) και ο Ντάνιελ Τζέιμς (δεξιά) της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ πανηγυρίζουν το γκολ κόντρα στη Λέστερ σε αναμέτρηση για την Premier League 2019-2020 στο 'Ολντ Τράφορντ', Μάντσεστερ, Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2019 Martin Rickett/PA via AP

Το ότι η Μάνστερ του Γιουνάη δεν τα πηγαίνει και πολύ καλά εντός γηπέδου δεν είναι μυστικό. Δεν είναι κάποια αποκάλυψη που σοκάρει, δεν είναι κάποια εξέλιξη που συγκλονίζει, όπως τότε που η Σελήνη ίσιωσε από τα “Σελήνη αγαπάει Χόχο”, έγινε κανονική φαμ φατάλ και ξηγήθηκε πέσιμο ντόμπρο στον Αλέξη της. Η Μάνστερ Γιουνάη (έτσι τήνε λέει ο περιπτεράς μου, δεν με χαλάει) δεν τα πάει καλά and that’s OK, που λένε και στο χωριό μου, όλες οι μεγάλες ομάδες κάμουν κύκλους, δεν χάθηκε και ο κόσμος, τι να πει και η Crewe Alexandra από τότε που έφυγε ο Dario Gradi δηλαδής.

Αυτό βέβαια δεν το είπε κανείς στη Chevrolet, η οποία το 2014 έσπρωξε 410 μίλιονζ βρετανικές λίραι για να μπαίνει το όνομά της κάτω από τα στηθάκια των παικτών της Γιουνάη. Τότε, βέβαια, οι ‘κόκκινοι διάβολοι’ ακόμα κυνηγούσαν τίτλοι με αξιώσεις, οπότε η Σεβρολέ σκέφτηκε “τσούζει το ντηλ, αλλά θα είμαστε πρώτη μούρη στο Καβούρι, χαλάλι και οι 100 βαλίτσες χρήμα που θα δώκομε”.

Έκτοτε, ο σερ Άλεξ είπε “φχαρστώ πολύ, πάω για μπάνια στην Ελούντα” και η ομάς πάει από το κακό στο χειρότερο, με αποκορύφωμα την τωρινή της κατάσταση με τον Όλε Γκούναρ Σόλσκιερ στον πάγκο, που καλό, χρυσό παιδί και άγιο, αλλά δεν του βγαίνει μέχρι στιγμής το αυγολέμονο. Η Σεβρολέ, λοιπόν, που από την αρχή τσίνισε με το μέγεθος του ντηλ, εμφανίζει σύμφωνα με τσι πηγαί τις δημοσιογραφικαί, διάθεση να πάρει τα μπογαλάκια της και να πάει σε άλλη παραλία, όταν ολοκληρωθεί η συμφωνία το σωτήριο έτος 2021.

Θαρρούμε πως η Γιουνάη δεν θα δυσκολευτεί να βρει νέο σπόνσορα δια τη φανέλα της (άλλωστε, παρά τα αγωνιστικά προβλήματα, συνεχίζει να είναι ένα εξαιρετικά θελκτικό ποδοσφαιρικό προϊόν), αλλά επειδή εμείς (ωραία, εγώ βασικά) πονάμε για τον σύλλογο, κάναμε μια σύνδομη καταδρομική στο διαδίκτυο και βρήκαμε κάποιες εναλλακτικές λύσεις, στις οποίες μπορεί να καταλήξει η Γιουνάη αν δεν βρει κάτι καλύτερο:

Ο Μάρκους Ράσφορντ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ εκτελεί πέναλτι κατά τη διάρκεια του αγώνα με την Τσέλσι για την Premier League 2019-2020 στο 'Ολντ Τράφορντ', Μάντσεστερ, Κυριακή 11 Αυγούστου 2019 AP Photo/Dave Thompson

  • Μπουντζόλας Ελληνικά Κρέατα. Δυνατό μπραντ νέημ, γερό επώνυμο που θα προκαλέσει πάταγο στη φανέλα. Από μένα είναι ναι
  • Pinelo Nail Bar. ‘Πινελιά’ γυναικεία και ποιοτική (πολύ κακό αστείο, λυπούμαι), leftfield επιλογή για ποδοσφαιρική φανέλα, αλλά ίσως χρειάζεται κάτι τέτοιο η Γιουνάη
  • Pousti Plastic Surgery. Ο πασίγνωστος πλαστικός χειρούργος Tom Pousti (δεν βρίζω, έτσι τόνε λένε), θα δώσει άλλο κύρος στη φανέλα της Γιουνάη, ειδικά αν η ομάδα κάνει χρήση του εκπληκτικού του tag #bodybypousti. Λουκ Σο, για σένα χτυπά η καμπάνα, φιλικά το αναφέρω
  • Γραφείο Τελετών Κυριάκος Καλοκαιρινός. Ομολογώ ότι θα ήταν μια κάπως μακάβρια επιλογή, αλλά σκεφτείτε το πόσο ωραίους τίτλους θα γεννούσε μια τέτοια συνεργασία: “Καλοκαιρινή κηδεία για Λίβερπουλ, 3-0 η Γιουνάη στο Όλντ Τράφορντ'”. Έτοιμο γκολ σας λέω
  • Pro Penguin Next Generation. Ένας κλειτοριδικός δονητής σε σχήμα και χρώματα πιγκουίνου, το Satisfyer Pro Clitoral Vibrator έρχεται να τρελάνει τους φίλους της Μάνστερ Γιουνάη, που ίσως να ψάχνουν κάτι πιο πιπεράτο στη φανέλα τους. Πιγκουίνοι ηδονισμένοι, ποτέ νικημένοι και άλλα τέτοια λαμπρά
  • Mexicanino. Μια από τις πλέον λατρεμένες εταιρίες που αντέγραψαν άλλες ετικέτες διότι ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ, η Mexicanino μπορεί να μην είναι πλέον στην πρώτη γραμμή του ενδυματολογικού πυρός σα να λέμε, αλλά κάποια στιγμή είχε βγάλει το περίφημο Mexicanino 701 και αυτό από μόνο του αρκεί. Ξεκάθαρα ταιριάζει με τη Γιουνάη αυτής της περιόδου
  • Golden Shower Fountain. Εξαιρετικό προιόν που μας έρχεται κατευθείαν από την Κίνα, το πυροτεχνικό Golden Shower Fountain, μπορεί να κάνει και τη χειρότερη εμφάνιση λόγω για γιορτή και γιατί όχι, να αποτελέσει αφορμή για να βάλει κάποιος στη ζωή του ένα νέο φετίχ. Όπως το να βλέπεις τον Μάρκος Ρόχο να συνεχίζει να πιστεύει πως είναι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, ας πούμε
  • Spruce Springclean. Μνημειώδες όνομα, φόρος τιμής στον μέγα Μπρους, η εταιρεία καθαρισμού Spruce Springclean δίνει τη δυνατότητα στη Γιουνάη να προχωρήσει σε διαφημιστικά tag όπως το “because we were born to run”, με την πάντα χρήσιμη υποσημείωση “Pogba not included”
  • Thai Tanic. Εξαιρετικός τίτλος για το γνωστό (ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΣΤΩ) ταϊλανδέζικο εστιατόριο που με τη σύνδεσή του με τον Τιτανικό, κολλάει ταμάμ με την τωρινή Μάνστερ Γιουνάη. Είναι ΠΟΛΥ καλή ευκαιρία δια να χαθεί

Ναι, αντιλαμβάνομαι ότι κατά πάσα πιθανότητα η Γιουνάη θα καταλήξει να βάλει στη φανέλα της για ακόμα μια φορά κάποιον κολοσσό, αλλά ΟΚ, εμείς (ΩΡΑΙΑ, ΕΓΩ) εκφράζουμε τις ιδέες μας και δίνουμε μερικές πιο πρωτότυπες λύσεις. Αν θέλει ο κύριος Γούντγουορντ, είμαστε στη διάθεσή του. Στην τελική, τον Φελαϊνί πήγε και πήρε, ΠΟΣΑ ΞΕΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ;

Ο Αντρέα Παλομπαρίνι συμμετέχει στο Pod-όσφαιρο για να αποκαλύψει την αγαπημένη εθνική Ιταλίας του και να εξηγήσει γιατί ο Ρονάλντο είναι ποδοσφαιρικά πάνω από τον Ζινεντίν Ζιντάν, ενώ γίνεται συζήτηση και για τους ‘κομμένους’ της Εθνικής Ελλάδας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK