Το 'σώσιμο' που θα έπρεπε να δώσει απευθείας πρόκριση στο MotoGP
Όπως έμπαινε ο Κάρλος Τατάι σε στροφή, με ταχύτητα άνω των 200 χιλιομέτρων την ώρα, είδε τον προπορευόμενο Στέφανο Νέπα στην μπροστινή του ρόδα. Αυτό που έκανε, θα έπρεπε να δίνει απευθείας πρόκριση στο MotoGP.
To πρόγραμμα στο Bugatti Circuit of Le Mans, για αυτό το τριήμερο άρχισε με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Moto3. Υπό βροχή, με θερμοκρασία 14 βαθμούς Κελσίου -στην άσφαλτο ήταν 14- και με ομίχλη. Ο συνδυασμός εξέλιξε τη διαδικασία σε ρεσιτάλ πτώσεων. Από τους 31 αναβάτες που μπήκαν στην πίστα, οι 14 βρέθηκαν στο έδαφος σε 40 λεπτά που 'κράτησε' η δοκιμή. Συνολικά οι πτώσεις ήταν 16. Ο ελιγμός του Κάρλος Τατάι (Reale Avintia), προκειμένου να μην πατήσει τον Στέφανο Νέπα (Aspar Team) και να μη συγκρουστεί με διερχόμενους οδηγούς, είναι από αυτούς που κανονικά θα έπρεπε να δίνουν απευθείας πρόκριση στo MotoGP.
Ο marshall Φλόριαν Χόντεμπουργκ δικαιολόγησε μόνο το μεροκάματο, από την εναρκτήρια διαδικασία του τριημέρου, με την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης να 'δίνει' μια από τις λήψεις της κάμερας που 'χε πάνω του.
Θα ήθελα να δεις και τι άλλο έγινε πρωί, πρωί.
We're fast approaching double figures in terms of crashes!
— MotoGP™ (@MotoGP) October 9, 2020
Celestino Vietti adds his name to a lengthy list! #FrenchGP pic.twitter.com/FEB7s9itKF