Το πρόωρο τέλος στη σχέση του Φέτελ με τη Ferrari είναι λύτρωση
Ιστοσελίδα της Ιταλίας έγραψε για συζητήσεις της Ferrari με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ώστε να τελειώνει το δράμα τους πριν τελειώσει η σεζόν. Επισήμως, ο Ματία Μπινότο είπε πως η Scuderia δεν θυσίασε τον Γερμανό για τον Σαρλ Λεκλέρ και ότι θα τον βοηθήσει όσο μπορεί.
Οι γυμναστές που παρουσιάζουν πρώτοι μια άσκηση, τη ‘βαπτίζουν’ κι όλας. Δηλαδή, η άσκηση παίρνει το όνομα τους. Ο Ντάνιελ Ρικάρντο (Renault) πέρασε τη συνήθεια στη Formula 1 και ‘έδωσε’ το όνομα του Σεμπάστιαν Φέτελ (Ferrari) σε μία στιγμή που μπορεί να ‘χάσει’ ο οδηγός το μονοθέσιό του σε αγώνα -όταν είναι στην εσωτερική και ‘κόβει’ ταχύτητα. Όλο αυτό, το ονόμασε “Seb spin” και όπως είπε ο Αυστραλός, το έζησε στη Silverstone, όπως προσπαθούσε να μη ‘βρει’ με το αυτοκίνητο του Κάρλος Σάινθ (McLaren). Ακολουθεί ένα ποτ πουρί από ‘Seb spins’ -το πιο πρόσφατο ήταν αυτό της Κυριακής 9/8, στον πρώτο γύρο- και συνεχίζουμε.
Μετά το “τα κάνατε σκατά” του Γερμανού στην επικοινωνία με το γκαράζ του -για τη λανθασμένη στρατηγική που επέλεξαν -στην επιλογή ελαστικών-, προφανώς και όλοι καταλάβαμε πως η σχέση του τέσσερις φορές πρωταθλητή με τη Ferrari είναι σε οριακό σημείο. Kαι μάλλον δεν βοηθά κάπου η δήλωση του Ματία Μπινότο, σύμφωνα με την οποία η ομάδα ‘θυσίασε’ τον Φέτελ για τον Σαρλ Λεκλέρ –με τα γεγονότα να δείχνουν το ακριβώς αντίθετο.
O Iταλός είπε πως “μελετήσαμε ξανά τα στοιχεία του αγώνα. Τελικά, με το να αφήσουμε τον Σεμπ έξω στην πίστα θα μπορούσαμε να ‘χουμε αφήσει και ανοιχτό το ενδεχόμενο της στρατηγικής του ενός pit stop και για εκείνον. Αλλά επιλέξαμε άλλη στρατηγική. Δεν ήταν θέμα θυσίας ή όχι. Πάντα λέμε πως θέλουμε να παίρνουμε όσους περισσότερους πόντους μπορούμε για την ομάδα. Να μην συμβιβαζόμαστε”. Πράγμα που ‘χει διαψευσθεί πολλάκις. Να θυμίσω ένα κείμενο του Απρίλη του 2019, όταν η Ferrari επέλεξε τον Φέτελ -και ο κόσμος τον Λεκλέρ.
Αυτήν την εβδομάδα, στο Circuit de Barcelona-Catalunya ο Φέτελ θα ‘χει νέο σασί, κάτι που ζητά εδώ και αρκετούς αγώνες. Πριν ανακοινωθεί η αλλαγή, ο Μπινότο είχε ερωτηθεί σχετικά. Η διατύπωση αφορούσε το αίτημα του οδηγού και την αδιαφορία της ομάδας, με τον επικεφαλής της Scuderia να λέει πως “ό,τι μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε είναι σημαντικό για εμάς, τον Σεμπάστιαν. Είναι σημαντικό να βελτιωθούμε στους επόμενους αγώνες. Οπότε γιατί να μη το κάνουμε;”. Καλή ερώτηση. Που μάλλον θα πρέπει να απαντήσει ο ίδιος -στον εαυτό του.
Τo Circus F1 δημοσίευσε άρθρο που ‘χε τίτλο “η Ferrari και ο Φέτελ δουλεύουν επί του ‘αντίο’ που θα είναι συναινετικό και πρόωρο”. Tι γράφει στη συνέχεια: ο οδηγός έχει μισθό 36.000.000 δολάρια, για τον τελευταίο χρόνο συνεργασίας με τη Scuderia. Για να δεχθεί να λύσει κάπου εδώ τη συνεργασία του, θα πρέπει να αποζημιωθεί. Μετά η Ferrari θα πρέπει να βρει κάποιον να τον αντικαταστήσει, στους αγώνες που απομένουν για το τέλος της σεζόν. Το μέσο έγραψε πως ο πιθανότερος είναι ο Σέρχιο Πέρες -ο οποίος ούτως ή άλλως φαίνεται να ‘χει χάσει τη θέση του στη Racing Point για του χρόνου, από τον Φέτελ, ενώ ο Νίκο Χούλκενμπεργκ τον ‘καλύπτει’ όσο καιρό λείπει με Covid-19. “Σε περίπτωση που ο Πέρες βγάλει τη σεζόν στη Racing Point, η Ferrari μπορεί να δώσει το τιμόνι του Φέτελ στον Χούλκενμπεργκ, με την υπόσχεση πως θα συνεργαστούν και στο μέλλον”.