Το νέο σκάνδαλο στη Ferrari προκαλεί γέλιο αλλά κρύβει τραγωδία
Το Silverstone Circuit ξεκίνησε σήμερα (12/7), με τον Γκροζάν να τρακάρει στην pit lane, καπνούς να βγαίνουν από το μονοθέσιο του Φερστάπεν και τον ΛεΚλερκ να προειδοποιεί πως θα γίνει πιο επιθετικός. Στον τακτικό έλεγχο των φορτηγών των ομάδων, βρέθηκαν πρόσφυγες κρυμμένοι σε αυτό της Ferrari.
Ο αγώνας της Κυριακής 14/7 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 δεν χάνεται (ΕΡΤ, COSMOTE TV). Χρειάζομαι λίγο από το χρόνο σου να εξηγήσω το γιατί.
*Oι οδηγοί περνούν υπέροχα και αυτό βγαίνει προς τα έξω. Δες τον Λάντο Νόρις να κλαίει από τα γέλια, στη συνέντευξη Τύπου των οδηγών. Αφορμή ήταν η ερώτηση δημοσιογράφου, σχετική με τις ηλικίες των Ρικιάρντο και Χάμιλτον, που ήλθε σε συνέχεια του άτριχου του Βρετανού πρωταθλητή και του 19χρονου οδηγού της McLaren -με τον Αυστραλό να τον ρωτά αν έχει βγάλει τρίχες στα επίμαχα σημεία.
*Η Silverstone είναι η πίστα από την οποία ξεκίνησαν όλα στη Formula 1. Δηλαδή, το πρωτάθλημα των οδηγών που συστήθηκε στο κοινό το 1950. Eξήντα εννέα χρόνια αργότερα, η F1 ενημέρωσε πως η έδρα του Βρετανικού Γκραν Πρι θα μείνει ίδια και απαράλλαχτη για άλλα πέντε χρόνια, με τη νέα συμφωνία να είναι γεγονός.
*Παρεμπιπτόντως, στη Μεγάλη Βρετανία εδρεύουν οι 7 από τις δέκα ομάδες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, με την Racing Point να 'χει τα αρχηγεία της κάποια μέτρα μακριά από την κεντρική είσοδο της Silverstone.
*Ο Λιούις Χάμιλτον ανέλαβε να εξηγήσει τις προκλήσεις που 'χει το σιρκουί για τους οδηγούς, πριν τον αγώνα της Κυριακής 14/7. Εστίασε αν θες, στην αριστερή γωνία που δείχνει την ταχύτητα.
*Θα είναι η πρώτη συνάντηση του Μαξ Φερστάπεν με τον Σαρλς ΛεΚλερκ, μετά το συμβάν της Αυστρίας.
Ο διαιτητής έδειξε 'παίζετε', ο οδηγός της Red Bull 'έσπασε' το αήττητο της Mercedes για φέτος και ο Μονεγάσκος ειδοποίησε ότι “αν μπορούμε να τρέχουμε έτσι -χωρίς να τιμωρούμαστε-, τότε είμαι κάτι περισσότερο από ευτυχής. Θα είναι καλό για την Formula1. Και πιστεύω πως είναι κάτι που θέλουμε και οι οδηγοί, αλλά την ίδια ώρα πρέπει να ξέρουμε τι να περιμένουμε από τους άλλους. Και για αυτό είναι ανάγκη η συνέπεια στις τιμωρίες”. Εξήγησε πως στόχος του είναι να γίνει πιο επιθετικός τώρα που είδε να μην τιμωρείται ο αντίπαλος του “ενώ στο παρελθόν έχουν τιμωρηθεί οδηγοί για μικρότερης σημασίας παρατυπίες”.
*Ο νικητής του περυσινού αγώνα ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος φέτος ευεργετείται από τις αποφάσεις της Ferrari, έναντι του ΛεΚλερκ, εν τούτοις η ομάδα του κάνει σε κάθε αγώνα από τουλάχιστον ένα λάθος. Στην Αυστρία τον κάλεσαν στο γκαράζ, για αλλαγή ελαστικών... που δεν ήταν στη θέση τους.
Το pit stop κράτησε 61'', τη στιγμή που η αλλαγή των τεσσάρων ελαστικών κρατά από 12 έως 16 δευτερόλεπτα και των δυο, συν το καύσιμο από 5 έως 7. Το πιο γρήγορο pit stop της ιστορίας το έκανε η Williams, το 2016 στο Μπακού. Ήταν 1.92''.
Υπαρχει χειροτερη πιεση απο το να βλεπεις τον εαυτο σου στον καθρεφτη και να ξερεις την αληθεια;
Ο Γερμανός μίλησε στο BBC για τις φετινές 'αστοχίες' της ομάδας του. “Όλα εξαρτώνται από την πίεση που 'χεις μέσα σου. Από την πίεση που δημιουργείς στον εαυτό σου -όχι αυτήν που σου δημιουργούν άλλοι. Περιμένω ότι θα τα πάω καλά. Αν δεν τα καταφέρω, εγώ είμαι αυτός που εκνευρίζεται περισσότερο. Όχι ο τύπος που βλέπει τον αγώνα ή ο επενδυτής. Εγώ είμαι αυτός που ξέρει καλύτερα από όλους τι έχει συμβεί. Εγώ ήμουν εκεί”.
Κατά συνέπεια, όποιος κάνει τα λάθη είναι και στην πιο δυσχερή θέση, με το επόμενο βήμα να είναι η βελτίωση που ωστόσο, δεν έρχεται για τη Ferrari, με τον Ματία Μπινότο να μένει στη θέση του αρχηγού της ομάδας.
*Σύμφωνα με την Bild δυο μετανάστες συνελήφθησαν να κρύβονται σε φορτηγό της Ferrari, στην είσοδο της Silverstone, στον έλεγχο που έγινε. Το μέσο ανέφερε ότι οι άνθρωποι αυτοί κρύφτηκαν στο φορτηγό, όταν ήταν στη γαλλική πλευρά της Σήραγγας της Μάγχης. Αναφέρθηκε πως σε παρόμοιο περιστατικό ενεπλάκη και φορτηγό της Williams.
*Στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές (σήμερα) ο Μπότας μπέρδεψε το γκαράζ του -μπήκε στου Γκροζάν, ο οποίος είχε μόλις 'χτυπήσει' το αυτοκίνητο του -στην pit lane- και χρειαζόταν επειγόντως την αλλαγή.
*Ο Κίμι Ραϊκόνεν 'έμεινε' στην πίστα (τον εγκατέλειψε η μηχανή) και η διαδικασία διεκόπη μέχρι να απομακρύνουν το μονοθέσιο (με εκείνον σαν τη Βουγιουκλάκη να δείχνει το δρόμο), ενώ ο ουρανός γέμισε σύννεφα και άρχισε να ψιχαλίζει -με τις ομάδες να αλλάζουν λάστιχα.
*Το αυτοκίνητο του Φερστάπεν έβγαλε καπνούς και αυτό του Χάμιλτον έκανε έναν περίεργο ήχο στο δεξί μέρος του cockpit. Αλλά για αυτά γίνονται οι δοκιμές.