X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Το ιατρικό λάθος που 'τελείωσε' τον Μάρκεθ συγχωρέθηκε

"Αν είχατε κάνει επέμβαση στο πόδι και σας έλεγαν οι γιατροί να περπατήσετε χωρίς πατερίτσες -ενώ δεν νιώθατε πόνο, τι θα κάνατε;". Αυτό έκανε και ο Μαρκ Μάρκεθ, για να χάσει τελικά, τη σεζόν 2020 στο MotoGP. Όπως πρόσθεσε 'όλοι οι άνθρωποι κάνουμε λάθη'.

Ο Μαρκ Μάρκεθ δεν πρόλαβε να μπει στη φετινή σεζόν του ΜotoGP και τέθηκε νοκ άουτ, με τραυματισμό και λάθος εκτίμηση των γιατρών. Λέει πως δεν κρατάει κακία. Το στιγμιότυπο είναι από πτώση του, το 2016, στην Αυστραλία. AP PHOTO/GLENN NICHOLLS

Oι δέκα πιο ακριβοπληρωμένοι αναβάτες του MotoGP θα πάρουν για τη σεζόν 2020 -μαζί- 10.050.000 ευρώ περισσότερα από όσα θα λάβει ο Λιούις Χάμιλτον (βλ. ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός της Formula 1), από το συμβόλαιο που έχει με τη Mercedes. Ο back to back πρωταθλητής του MotoGP, Μαρκ Μάρκεθ, ο οποίος ηγείται της λίστας έχει συμφωνία με τη Repsol Honda για 17.000.000 ευρώ. Ο ομόλογος του, στην F1 έχει για ετήσιο μισθό τα 45.000.000 ευρώ. Την ίδια ώρα, και στα δυο παγκόσμια πρωταθλήματα γίνεται ο κακός χαμός, ως προς το πόσο πιέζει ο ένας οδηγός τον άλλον, με τα δίτροχα να εμφανίζουν ένα επιπλέον ενδιαφέρον, καθώς ο 'βασιλιάς' είναι εκτός (με κάταγμα που απέκτησε στο χέρι, στην πρεμιέρα και τη διάλυση της λάμας από τιτάνιο που του είχαν βάλει).

Show more

Δεν ξέρω αν θυμάσαι, αλλά ο Μάρκεθ είχε τέσσερα κατάγματα στο χέρι, τοποθετήθηκαν λάμες, και μετά το εξιτήριο επιχείρησε να επιστρέψει στη δουλειά, δεν τα κατάφερε και ενώ προσπαθούσε να ανοίξει ένα μεγάλο παράθυρο στο σπίτι του, άκουσε τις λάμες να διαλύονται. Μπήκε ξανά στο χειρουργείο και μετά έμαθε πως θα πρέπει να μείνει μακριά από τις μηχανές, για τουλάχιστον δυο μήνες. Πήρε απόφαση ότι 'έχασε' τη φετινή σεζόν και είπε -στο DAZN- πως αυτό που θέλει είναι να προλάβει να προετοιμαστεί για την επόμενη. Είπε και κάτι άλλο.

Μετά την πρώτη επέμβαση, ακολουθήσαμε τις συμβουλές των γιατρών, οι οποίοι με διαβεβαίωσαν πως θα μπορώ να επιστρέψω στη μηχανή και να ζήσω μια φυσιολογική ζωή. Η πραγματικότητα ήταν διαφορετική. Εξακολουθώ να εμπιστεύομαι το γιατρό και την ομάδα του, γιατί άνθρωποι είμαστε όλοι και κάνουμε λάθη. Έκανα δεύτερο χειρουργείο και εύλογα τώρα είμαι πιο προσεχτικός”. Αν μετανιώνει που δοκίμασε την τύχη του στο Χέρεθ;

“Θα σας δώσω ένα παράδειγμα: κάνεις επέμβαση στο πόδι, οι γιατροί σου λένε πως μπορείς να περπατήσεις χωρίς πατερίτσες. Δεν νιώθεις πόνο. Τι κάνεις; Θα περπατήσεις με πατερίτσες -θυμίζω, δεν πονάς; Πήρα τα ίδια ρίσκα, στην επιστροφή μου" .

Ένα κόκαλο θέλει 6 με οκτώ εβδομάδες για να 'δέσει'. Είναι αλήθεια πως είχαν περάσει μόλις 4 μέρες. Θα είχαν περάσει 2 εβδομάδες στο Μπρνο και τρεις στo Red Bull Ring. Άρα το κόκαλο θα παρέμενε εύθραυστο”. Η λάμα δεν 'άντεξε', λέει όσο περίμεναν οι γιατροί. “Ήταν ένα λάθος. Τώρα που 'χει περάσει καιρός, είναι εύκολο για όλους να κρίνουν. Ήμουν ο πρώτος που εμπιστεύτηκαν τον Dr. Mιρ και για αυτό έκανα και τη δεύτερη επέμβαση μαζί του. Έχει κάνει χιλιάδες παρεμβάσεις και όλες πήγαν καλά”. Όχι όμως, η δική του. “Πάντα μπορεί να πάει κάτι λάθος, όταν παίρνεις ρίσκο, όπως έκανα εγώ στο Χέρεθ. Αλλά δεν έκανα κάτι διαφορετικό από ό,τι σε όλη μου τη ζωή -και το οποίο με κάνει χαρούμενο. Απλά, αυτήν τη φορά τα πράγματα δεν πήγαν καλά”.

Αναφέρθηκε σε μια γυναίκα που συνάντησε στους δρόμους της πόλης του -που του άλλαξε τη νοοτροπία. “Μου είπε 'κάνεις ένα σπορ με ρίσκο. Έχεις κερδίσει 8 τίτλους και δεν έχεις χάσει ποτέ αγώνα, χωρίς να είσαι από τους αναβάτες που δεν παίρνουν ρίσκα. Σε κάθε επικίνδυνο σπορ, υπάρχει ένας χρόνος που είναι της αποθεραπείας. Να σκέφτεσαι έτσι. Να το δεχθείς και να δώσεις στον εαυτό σου χρόνο να γιατρευτεί'. Αυτό και αποφάσισα να κάνω”.

Να δούμε λίγο, τι γίνεται σε επίπεδο ανταγωνισμού, χωρίς τον Μάρκεθ.

Σε πέντε αγώνες, έχουν ανέβει στο βάθρο 11 διαφορετικοί οδηγοί και υπήρξαν τέσσερις διαφορετικοί νικητές. Οι τρεις δεν είχαν πανηγυρίσει, ποτέ άλλοτε, νίκη (Φάμπιο Κουαρταράρο -Yamaha-, Μπραντ Μπίντερ -ΚΤΜ- και Μιγκέλ Ολιβέιρα -ΚΤΜ). Η διαφορά από τον πρώτο (Κουαρταράρο) στον ένατο Ολιβέιρα) είναι 27 πόντοι. Επίσης, δεν υπάρχει οδηγός που να τερμάτισε στους πέντε πρώτους και στους πέντε αγώνες. Στα μονοθέσια, ο Χάμιλτον δεν έχει εμφανιστεί μια φορά στο βάθρο και έχει τέσσερις νίκες, με τους Μαξ Φερστάπεν και Βάλτερι Μπότας να 'χουν πάρει ό,τι έχει απομείνει. Αυτοί οι δύο έχουν ανέβει στο πόντιουμ και από 5 φορές. Εξαιρουμένης της τριάδας, στην πρώτη τριάδα έχουν τερματίσει και οι Σαρλ Λεκλέρ (2 φορές) και Λάντο Νόρις (1).

Η φετινή σεζόν στο MotoGP εξελίσσεται στην πιο επικίνδυνη, καθώς η απουσία του Μάρκεθ είναι η ευκαιρία των υπολοίπων να κατακτήσουν τον τίτλο. Και κάποιοι πέραν των ορίων τους, δοκιμάζουν και αυτά των πιστών και των αντιπάλων. Ακόμα είναι πρόχειρη η εικόνα της μηχανής που πέρασε ξυστά από το κεφάλι του Ρόσι, στο Red Bull Ring, με την τιμωρία του υπαιτίου να είναι αστεία και τον Μάβερικ Βινιάλες, που επίσης κινδύνεψε στην ίδια φάση, να πηδάει από τη μηχανή στον επόμενο αγώνα, γιατί δεν 'έπιαναν' τα φρένα του με 250 χιλιόμετρα, πριν την στροφή.

Στην κατάταξη, ο Κουαρταράρο είναι πρώτος με 70 πόντους. Ακολουθούν ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Ducati) με 67, ο Τζακ Μίλερ (Ducati) με 56, ο Μπίντερ με 49, ο Μάβερικ Βινιάλες (Yamaha) με 48, ο Τακαάμι Νακαγκάμι (Honda) με 46, ο Βαλεντίνο Ρόσι (Yamaha) με 45, ο Χοάν Μιρ (Suzuki) με 44, ο Ολιβέιρα με 43 και ο Πολ Εσπαργκαρό (Yamaha) 'κλείνει' το ΤΟΡ10 με 35 πόντους.  H συνέχεια θα δοθεί την επόμενη εβδομάδ, στο Misano Circuit.