ΣΠΟΡ

Τα εξωπραγματικά έσοδα του Φέντερερ προκαλούν ίλιγγο

Ο Ρότζερ Φέντερερ κοντράρει Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι με τα αμύθητα κέρδη του εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων.

Τα εξωπραγματικά έσοδα του Φέντερερ προκαλούν ίλιγγο
Ο Ρότζερ Φέντερερ σε στιγμιότυπο του αγώνα του με τον Γκριγκόρ Ντιμιτρόφ, για τα προημιτελικά του US Open 2019, Νέα Υόρκη, Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019 AP Photo/Charles Krupa

Ρότζερ Φέντερερ, Νόβακ Τζόκοβιτς και Ραφαέλ Ναδάλ συμμετείχαν στο φετινό US Open ως τα μεγάλα φαβορί για την κατάκτηση του Γκραν Σλαμ, που αντιστοιχούσε σε έπαθλο 3.850.000 δολαρίων για τον νικητή, με τον Ισπανό να αναδεικνύεται τέτοιος. Οι 3 αθλητές έχουν κατακτήσει συνολικά τα 53 από τα 63 Γκραν Σλαμ από το 2004 ως και σήμερα, κάτι που αντιστοιχεί σε έπαθλα ύψους 373.000.000 δολαρίων. Όμως, αυτά τα χρήματα μοιάζουν με ‘χαρτζιλίκι’ μπροστά στα έσοδα ύψους 1.200.000.000 δολαρίων που έχουν λάβει από δημόσιες εμφανίσεις και εμπορικές συμφωνίες.

Σήμερα, ο 38χρονος Φέντερερ, ένας σταρ της αντισφαίρισης που παραμένει συνεπής στο ραντεβού του με την κατάκτηση τίτλων εδώ και 15 χρόνια, σύμφωνα με έρευνα του Forbes είναι ο αθλητής που συγκεντρώνει τα περισσότερα έσοδα, τόσο από την αγωνιστική όσο και από την εξωαγωνιστική παρουσία του, με 12 παγκοσμίου φήμης brands να συνεργάζονται μαζί του. Η σχετική λίστα με τους επαγγελματίες τενίστες με τα περισσότερα έσοδα κατά την τρέχουσα χρονιά περιλαμβάνει εξωπραγματικά νούμερα.

Σερένα Γουίλιαμς

H Σερένα Γουίλιαμς επιστρέφει ένα καρφί της Μπιάνκα Αντρέεσκου κατά τη διάρκεια του τελικού του μονού γυναικών του US Open, που έγινε το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2019, στη Νέα Υόρκη. AP Photo/Charles Krupa

Συνολικά έσοδα: 29.200.000

Έπαθλα: 4.200.000

Χορηγίες: 25.000.000

H Σερένα Γουίλιαμς είχε την άνεση να μείνει εκτός των κορτ για σχεδόν έναν χρόνο, ύστερα από τη γέννηση της κόρης της. Στη συνέχεια, υπέγραψε deal συνεργασιών με brands όπως η Pampers, η Axa Financial και η General Mills, ενώ αυτήν την εποχή έχει στραφεί προς τις επενδύσεις σε εταιρείες που έχουν δημιουργηθεί από γυναίκες αφρικανικής καταγωγής.

Ραφαέλ Ναδάλ

Ο Ραφαέλ Ναδάλ αντιδρά έχοντας πάρει πόντο κόντρα στον Ρώσο Ντανιίλ Μεντβέντεφ, αντίπαλο του στον τελικό το US Open 2019 AP Photo/Charles Krupa

Συνολικά έσοδα: 35.000.000

Έπαθλα: 9.000.000

Χορηγίες: 26.000.000

Nike, Babolat, Kia Motors, Telefónica, Richard Mille και Mapfre. Οι βασικοί σπόνσορες του Ναδάλ είναι εκείνοι που φροντίζουν, ώστε για κάθε δημόσια εμφάνιση να κερδίζει συχνά περισσότερο κι από 1.000.000 δολάρια.

Κέι Νισικόρι

O Κέι Νισικόρι αντιδρά έχοντας μόλις χάσει έναν πόντο από τον Άλεξ ντε Μινόρ της Αυστραλίας, στον τρίτο γύρο του US Open, στη Νέα Υόρκη. AP Photo/Eduardo Munoz Alvarez

Συνολικά έσοδα: 37.300.000

Έπαθλα: 4.300.000

Χορηγίες: 33.000.000

Μπορεί να μην έχει καταφέρει ακόμα να κερδίσει Γκραν Σλαμ, αλλά στην Ιαπωνία είναι κάτι σαν μικρός Θεός. Ο Κέι Νισικόρι υποστηρίζεται από σπόνσορες όπως οι Asahi, NTT, Japan Airlines, Lixil, Procter & Gamble και Nissin, που αποτελούν και εμπορικούς συνεργάτες των Ολυμπιακών Αγώνων, των οποίων το κεντρικό πρόσωπο θα είναι… ξέρετε ποιος.

Νόβακ Τζόκοβιτς

O Σέρβος Νόβακ Τζόκοβιτς επιστρέφει ένα σερβίς του Έλληνα Στέφανου Τσιτσιπά, κατά τη διάρκεια των προημιτελικών του τουρνουά τένις Shanghai Masters. AP Photo/Andy Wong

Συνολικά έσοδα: 50.600.000

Έπαθλα: 20.600.000

Χορηγίες: 30.000.000

Υπάρχουν μόλις 10 σεζόν στην ιστορία του τένις, όπου ένας αθλητής έχει κερδίσει περισσότερα από 12.000.000 δολάρια σε έπαθλα. Οι 7 εξ αυτών ανήκουν στον Τζόκοβιτς, ο οποίος επίσης είναι ο κορυφαίος ambassador της Lacost, ένας αθλητής που σίγουρα θα λάτρευε να βλέπει ο Ρενέ Λακόστ, άσπονδος φίλος του Λάζαρου Στάλιου.

Ρότζερ Φέντερερ

Ο Ελβετός Ρότζερ Φέντερερ υποδέχεται ένα καρφί του Βούλγαρου Γκριγκόρ Ντιμιτρόφ, κατά τη διάρκεια των προημιτελικών του US Open, την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019. AP Photo/Seth Wenig

Συνολικά έσοδα: 93.400.000

Έπαθλα: 7.400.000

Χορηγίες: 86.000.000

Το ιαπωνικό αθλητικό brand Uniqlo πιστεύει στην επιρροή του στο παγκόσμιο τένις και ποντάρει πως αυτή θα υφίσταται και μετά την απόσυρσή του από τα κορτ, γι’ αυτό και τον έχει δεσμεύσει με συμβόλαιο 300.000.000 δολαρίων, με ισχύ ως το 2028. Μαζί με την Uniqulo και οι Rimowa, Credit Suisse, Mercedes-Benz, Rolex, Moet & Chandon, Barilla συμπληρώνουν το ‘χρυσό’ τραπέζι των brand που στηρίζουν τον Ελβετό πρωταθλητή. Άραγε ένα ποστ του στα social media κοστίζει περισσότερο από το αστρονομικό αντίτιμο ενός ποστ του Ρονάλντο;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK