X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ράλι Γαλλίας: Repeat o Latvala

Ένα χρόνο μετά από τη νίκη του στην Αλσατία, ο Jari-Matti Latvala έκανε το repeat επί γαλλικού εδάφους, αυτή τη φορά στην Κορσική, το Ράλι της οποίας επανήλθε στο καλεντάρι του WRC έπειτα από το 2008.

Ο Jari-Matti Latvala έγινε μόλις ο δεύτερος Φινλανδός οδηγός που πανηγυρίζει τη νίκη στο Ράλι της Κορσικής, μιμούμενος τις επιτυχίες του Markku Alén το 1983 και το 1984.

Ο έμπειρος οδηγός εκμεταλλεύθηκε τη διαφορά που δημιούργησε από τους αντιπάλους του στη διάρκεια των Ειδικών Διαδρομών του Σαββάτου και κατάφερε να πάρει την πρωτιά με +43.1 από το δεύτερο.

"Δεν χρειαζόταν να πιέσουμε πολύ σε κανένα σημείο, αλλά κάναμε μία άψογη οδήγηση κάτω από δύσκολες συνθήκες. Έπειτα από την περυσινή νίκη, τα καταφέραμε ξανά στην Κορσική και είναι σημαντικό για μένα να αποδεικνύω ότι μπορώ να είμαι ανταγωνιστικός σε όλες τις επιφάνειες", ήταν τα λόγια του νικητή.

Ο Latvala αφιέρωσε τη νίκη στο ίνδαλμά του, τον αείμνηστο συμπατριώτη του Henry Toivonen που έχασε τη ζωή του, μαζί με το συνοδηγό του Sergio Cresto, σε δυστύχημα που έγινε στις 2 Μαΐου 1986 κατά τη διάρκεια του Ράλι Κορσικής.

Σε πελάγη ευτυχίας πλέει κι ο Elfyn Evans, ο οποίος έκανε την έκπληξη και για πρώτη φορά στην καριέρα του κατετάγη δεύτερος, ενώ πίσω του τερμάτισε ο Andreas Mikkelsen με διαφορά 3.2''.

Το Ράλι Κορσικής σημαδεύτηκε από τις καταρρακτώδεις βροχές και τις πλημμύρες που είχαν ως αποτέλεσμα να ακυρωθούν δύο από τις εννέα Ειδικές Διαδρομές.

Μόνο τυχαίο δεν ήταν το γεγονός ότι την Παρασκευή οι οδηγοί απλώς προσπάθησαν να "επιβιώσουν" από την ολισθηρότητα των ασφάλτινων και ορεινών δρόμων.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sébastien Ogier, ο οποίος έχει κατακτήσει τον τίτλο από τον προηγούμενο αγώνα, τέθηκε ουσιαστικά νοκ άουτ από την πρώτη μέρα, αρχικά λόγω κλαταρίσματος και εν συνεχεία εξαιτίας μηχανικού προβλήματος, ωστόσο δεν εγκατέλειψε και τελικά πήρε τρεις πόντους από την Power Stage.

Η Volkswagen έχει νικήσει έως τώρα τα 10 από τα 11 Ράλι (επτά ο Ogier - τρία o Latvala), ενώ ο προτελευταίος αγώνας της σεζόν διεξάγεται στην Καταλονία το τετραήμερο 22-25 Οκτωβρίου.

Η κατάταξη του Ράλι Γαλλίας:

24MEDIA NETWORK