Πώς ο Χαλκ Χόγκαν έχασε πωλήσεις 200 εκατομμυρίων λόγω μιας μηχανής κεφτέδων
Τα πρώτα βήματα του Χαλκ Χόγκαν στη διαφήμιση προϊόντων περιελάμβαναν μια λανθασμένη επιλογή, που του στοίχισε ένα 'καράβι' χρήματα. Τουλάχιστον, αυτή η επιλογή ωφέλησε έναν καλό φίλο του, τον πυγμάχο Τζορτζ Φόρμαν.
Οι ιστορίες που συνοδεύουν τον μύθο του Χαλκ Χόγκαν θα μπορούσαν να γίνουν τροφή για 10 ντοκιμαντέρ τύπου 'Last Dance'. Πρόκειται άλλωστε για έναν παλαιστή που όταν εκτοξεύτηκε η φήμη του, ο Μάικλ Τζόρνταν ήταν ακόμα ένας ανερχόμενος, ταλαντούχος παίκτης. Στις αρχές της δεκαετίας του '90, ο Χόγκαν ήταν ήδη ένας φτασμένος σούπερσταρ, που είχε εξαργυρώσει τη φήμη του με παιχνίδια, αθλητικά ρούχα, μέχρι και ηλεκτρικά gadgets τα οποία κυκλοφορούσαν με την υπογραφή του.
Μια από τις άπειρες ιστορίες της εκτός ρινγκ ζωής του αφορούσε τον πυγμάχο Τζορτζ Φόρμαν κι ένα νέο gadget που έπρεπε με κάθε τρόπο να κυκλοφορήσει με την υποστήριξη ενός μεγάλου ονόματος των ρινγκ. Ήταν μια ψηστιέρα, η 'Lean Mean Fat-Reducing Grilling Machine' (κι όμως, αυτό είναι αληθινό όνομα συσκευής που ψήνει κρέας), η οποία, όπως γράφει το Talksport, από το 1994 μέχρι σήμερα έχει κάνει πωλήσεις ύψους 200.000.000 δολαρίων. Πώς συνδέεται αυτή η ψηστιέρα με ρίμα, με τον Χόγκαν;
Υπάρχουν δυο σχετικές ιστορίες. Αυτή που φαίνεται πως αγγίζει την πραγματικότητα, έχει ως εξής: Είμαστε στο 1994 και ο μάνατζερ του Χόγκαν τον καλεί στο τηλέφωνο. Η συνομιλία τους πάει κάπως έτσι:
(Ντριν, ντριν)
Μάνατζερ: "Άκουσε με επιτέλους, πρέπει να βάλεις το όνομά σου σε μια συσκευή κουζίνας, αυτό κάνουν όλοι οι επώνυμοι αθλητές σήμερα"
Χόγκαν: "Τι έχεις να μου προτείνεις;"
Μάνατζερ: "Έχω ένα μοντέρνο μπλέντερ, μια συσκευή που βάζεις μέσα κιμά και τον μετατρέπει σε κεφτέδες"
Χόγκαν: "Φανταστικό! Θα το ονομάσουμε 'Hulkamania Meatball Maker"
Μάνατζερ: "Το άλλο είναι μια ψηστιέρα"
Χόγκαν: "Άστο, προτιμώ αυτό με τους κεφτέδες. Δώσε την ψηστιέρα στον άλλο πελάτη σου"
Ο "άλλος πελάτης" ήταν ο Φόρμαν, ο οποίος έγινε το κεντρικό πρόσωπο της 'Lean Mean Fat-Reducing Machine' (μα πώς το έλεγαν όλο αυτό στον πωλητή;), η οποία έχει πουλήσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 100.000.000 τεμάχια παγκοσμίως. Με το συγκεκριμένο προϊόν, ο Φόρμαν έχει περιοδεύσει ανά τον κόσμο, έχει εμφανιστεί σε τηλεοπτικές εκπομπές δίπλα σε σταρ όπως ο Τζάκι Τσαν, έχει κερδίσει περισσότερα χρήματα απ' ότι σε ολόκληρη την καριέρα του στο μποξ.
Εντούτοις, για να διαφυλάξει τον προσωπικό μύθο, ο Χόγκαν έχει φροντίσει να διαρρεύσει και μια εναλλακτική εκδοχή της ιστορίας, μέσω του reality show 'Hogan Knows Best': "Τα παιδιά μου ήταν στεναχωρημένα, γιατί πάντα αργούσα να τα πάρω από το σχολείο. Οπότε, μια μέρα παίρνω φαγητό από τα McDonald's και τους κάνω έκπληξη. Γυρνώντας σπίτι, πατάω το κουμπί του τηλεφωνητή και ήταν ο μάνατζερ μου. Έλεγε 'έχω μια γκριλιέρα κι ένα μπλέντερ. Κάλεσα εσένα και τον Φόρμαν για να δω ποιος θα διαφημίσει τι από τα δυο'. Δεν ήμουν εκεί για να απαντήσω. Στη συνέχεια, ο Φόρμαν πήρε το γκριλ των εκατοντάδων εκατομμυρίων κι εγώ ένα μπλέντερ που όταν έβαζες αλκαλικές μπαταρίες, τις 'έκλανε' και έκλεινε μόνο του".
Τουλάχιστον, ο Χόγκαν έχει παρουσιάσει εκπομπή με μαγειρική και telemarketing με μπριζόλες στη σχάρα κι άλλα τέτοια, σοβαρά πιάτα. Αυτό είναι ένα πρόγραμμα που θα μας έπειθε να αγοράσουμε τα πάντα.
Ο Φόρμαν απέφυγε να απαντήσει με τόσα πολλά λόγια και με μια λακωνική δήλωση αποδείχθηκε κρυφός θαυμαστής της Hulkamania. "Είναι ο καλύτερος φίλος που είχα ποτέ. Ακόμα κι αν έπιανε κάτι ιπτάμενο και του έδινε το όνομα του, εγώ θα το αγόραζα". Οι καλύτερες φιλίες τελικά, χτίστηκαν μέσα από μερικά νοκ άουτ.