ΣΠΟΡ

O Στέφανος Τσιτσιπάς είναι ο most Googled celebrity στην Ελλάδα, για το 2019

Έγινε η σούμα των αναζητήσεων των Ελλήνων στο Google, όπου καταφεύγει το 76% εξ όσων χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης, για το 2019. Έκπληξη είναι το Νο1 των αθλητικών. Δεν είναι ο Στέφανος Τσιτσιπάς. Εκείνος είναι το Νο1 στην κατηγορία celebrities.

O Στέφανος Τσιτσιπάς είναι ο most Googled celebrity στην Ελλάδα, για το 2019
O Στέφανος Τσιτσιπάς ήταν ο λόγος που οι Έλληνες αναζητήσαμε περισσότερο από πολλά άλλα τέσσερα τουρνουά τένις, στο Google (τα οποία βάλαμε στην πρώτη δεκάδα). AP Photo/Kirsty Wigglesworth

Καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι αναζητούν ό,τι χρειάζονται (δεν κρίνουμε) στο Google. Oι μετρήσεις δείχνουν πως από τις 20+ μηχανές αναζήτησης που υπάρχουν στο διαδίκτυο, το Google προτιμάται από το 76%. Ακολουθεί το Baidu με 15%, το Bing με 4%, το Yahoo! Με 2%, το Yandex με 0.6%, το Ask (0.2%), το Duckduckgo (0.1%), το Naver (0.1%), το AOL (0.04%) και το Dogpile (0.03%). 

Στο τέλος του χρόνου η ‘μηχανή’ τα μαζεύει και βγάζει τα trends. Αν προτιμάς, βγάζει αυτά που αναζήτησες περισσότερο. Όχι εσύ. Εμείς. Οι Έλληνες. Βάσει λοιπόν, των αναζητήσεων σου (diplis), ο Στέφανος Τσιτσιπάς είναι το πρόσωπο/celebrity που ‘ψάχτηκε’ περισσότερο στο έτος που μας αφήνει σε λίγες ημέρες. Δηλαδή, το 2019.


Τον ‘καλύτερο Έλληνα αθλητή‘ κατά τον ΠΣΑΤ, για το 2019, ακολούθησε ο Sin Boy, κατά κόσμον Θεόδωρος Όγκουστιν Γκέγκα, δημιουργός του Sientelo (κατηγορίας λαϊκοτράπ) που έφτασε το 1.000.000 views, σε λιγότερο από 24 ώρες. Από το Σεπτέμβρη βέβαια, ενημέρωσε πως αλλάζει το ψευδώνυμο του σε Lil Jesus, αλλά εν πάση περιπτώσει το ‘Sin Boy’ ήταν δεύτερο στο ‘ψαχτήρι’. Στο ΤΟΡ3 βρέθηκε ο Χοακίν Φοίνιξ, πρωταγωνιστής του ‘Joker‘ και ακολούθησαν ο ηθοποιός Αντίνοος Αλμπάνης, η παρουσιάστρια Τζένη Μπαλατσινού, ο Τούρκος ηθοποιός Καν Γιαμάν, η ηθοποιός Μαρία Κίτσου (πρωταγωνίστρια της τηλεοπτικής σειράς ‘Άγριες Μέλισσες” που ήταν δεύτερη most Googled τηλεοπτική εκπομπή, μετά το ‘Power of Love’), η Lady Gaga, o -επίσης- Τούρκος ηθοποιός, Μπουράκ Χακί (που δεν ξέρω αν ξέρεις, αλλά θα στο πω ότι είναι ο σύντροφος της διαγωνιζόμενης στο GNTM, Χαράς -όπως έμαθα αναζητώντας σήμερα πληροφορίες) και στο Νο10 ήταν η 16χρονη Σουηδή ακτιβίστρια, Γκρέτα Τούνμπεργκ -που έχει χαρακτηριστεί ‘υπόδειγμα παγκόσμιου ακτιβισμού των νέων και σύμβολο οικολογικής συνείδησης’ και έγινε εξώφυλλο στο περιοδικό Time, με παγκόσμιο μήνυμα-έκκληση για την υπερθέρμανση του πλανήτη.


Στα αθλητικά, περισσότερο από όλα αναζητήθηκε το PAOK TV, μετά το Copa America, το Wimbledon, το ‘Κατάταξη πρωταθλήματος Ελλάδος’, το FIBA World Cup, η Εθνική μπάσκετ, το Australian Open, το Champions League, το ATP Finals (που κατέκτησε ο Τσιτσιπάς) και το US Open. Όπως βλέπεις, η θέληση για μάθηση σε ό,τι αφορά το τένις, ήταν μεγάλη.

Για την ιστορία, της κατηγορίας ‘ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις’ ηγήθηκε η Eurovision (στο Νο2 ήταν το ‘πού ψηφίζω’), στις ερωτήσεις που άρχισες με το ‘τι είναι’ ήταν στο Νο1 τo ‘τι είναι το MENSA‘ που παρεμπιπτόντως είναι η Μensa (μετά το ‘τι είναι η συμφωνία των Πρεσπών’ και το ‘τι είναι το κουλί’), στις συνταγές κυριάρχησε η γαριδομακαρονάδα και τη διαδέχθηκε η φανουρόπιτα -γιατί όλοι ψάχνουμε να βρούμε κάτι, σε αυτήν τη χώρα.

Παγκοσμίως, έκανε θραύση το India vs. South Africa, στο κρίκετ. Ήταν αυτό που αναζητήθηκε περισσότερο από όλα, ανεξάρτητα από την κατηγορία. Οι ομάδες ‘βρέθηκαν’ τελευταία τον Οκτώβρη, στο ICC World Test Championship.


Στο Νο1 των ειδήσεων, παγκοσμίως ήταν το Copa America, στους celebrities ο Αντόνιο Μπράουν, παίκτης του NFL που τερμάτισε τις αντιδράσεις των επαγγελματιών αθλητών στα social media. Στο Νο2 ήταν ο Νεϊμάρ. Στους αθλητές, ο Μπράουν επίσης, κατέκτησε την κορυφή και ο Νεϊμάρ το Νο2 (λογικό), με τον Μπράις Χάρπερ (παίκτης του μπέιζμπολ, που το καλοκαίρι υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 13 χρόνων, για 330 εκατομμύρια δολάρια με τους Philadelphia Phillies), o Νταβίντ Ορτίθ, πρώην παίκτης του baseball, που δέχθηκε επίθεση με πυροβολισμούς πριν έξι μήνες, ενώ στο Νο5 ήταν η Αμερικανίδα διεθνής παίκτρια ποδοσφαίρου, Άλεξ Μόργκαν.

Aπό τηλεοπτικές σειρές, το Game of Thrones αναζητήθηκε περισσότερο από κάθε άλλο, μετά το Stranger Things, το Chernobyl, το When they see us και το The Umbrella Academy. Τα περισσότερα μπορείς να τα βρεις στο Netflix. To τραγούδι που έγινε το μεγαλύτερο trend ήταν το Old Town Road.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK