ΣΠΟΡ

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ενημέρωσε τη Ferrari ότι ‘δεν είμαι τελείως ηλίθιος’

Στον αγώνα που ο Λιούις Χάμιλτον έγινε ο πολυνίκης οδηγός της ιστορίας της Formula 1, ο Σεμπάστιαν Φέτελ τη μουρμούρα για τον τρόπο που συμπεριφέρεται η Ferrari σε εκείνον συγκριτικά με το τι κάνει για τον Σαρλ Λεκλέρ.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ενημέρωσε τη Ferrari ότι ‘δεν είμαι τελείως ηλίθιος’
O Λιούις Χάμιλτον έγινε πολυνίκης στo Algarve International Circuit και ηγείται της κατάταξης των οδηγών, με 256 πόντους. Ακολουθούν οι Μπότας (179), Φερστάπεν (162), Ρικάρντο (80) και Λεκλέρ (75). Rudy Carezzevoli, Pool via AP

Tην προηγούμενη φορά που έγινε αγώνας για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 στην Πορτογαλία, ο Λιούις Χάμιλτον ήταν 11 χρόνων. Την τελευταία (την Κυριακή 25/10), ο Βρετανός έγινε ο πολυνίκης, στην ιστορία του σπορ, με 92 πρώτες θέσεις. Και το έκανε με τρόπο που μνημονεύτηκε όσο και η τελευταία του ‘κατάκτηση’: με 25” διαφορά από τον δεύτερο, Βάλτερι Μπότας. Mετά άκουσε και τον Μαξ Φερστάπεν να λέει ‘το ρεκόρ του Λιούις με κάνει να θέλω να οδηγώ έως τα 40, γιατί πρέπει να δουλέψω ακόμα πιο σκληρά για να φτάσω εκεί όπου είναι αυτός’. Καλή τύχη, να ευχηθώ, στους άλλους οδηγούς.

Ο Χάμιλτον ευχαρίστησε την ομάδα του, γιατί όπως είπε ‘χωρίς τις συνεχείς καινοτομίες και τη διαρκή ώθηση των ορίων που υπάρχουν στο σπορ, δεν θα ήμουν εδώ που είμαι σήμερα. Νιώθω ευγνώμων που σας έχω δίπλα μου, σε αυτό το ταξίδι’. Τώρα, θα σου δώσω το ταξίδι στην πιο σύντομη εκδοχή που το βρήκα.

Το alpha dog της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν είχε να κάνει μια πρόταση στο ‘είδωλο’ του: να αλλάξουν αυτοκίνητα και να δώσουν ένα one on one, κεκλεισμένων των θυρών “για να δούμε αν υπάρχει διαφορά στους χρόνους των κατατακτήριων”. Προφανώς και η Mercedes -που δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω- απάντησε, μέσω Twitter. Ενημέρωσε τον Φερστάπεν πως αν θέλει να τεστάρει μια Mercedes δεν έχει παρά να κάνει ένα τηλέφωνο.

Η τρελή πορεία του Ραϊκόνεν

Σε άλλα νέα, ο Κίμι Ραϊκόνεν έκανε την καλύτερη εκκίνηση της καριέρας του (που μετρά από το 2001), ‘ανεβαίνοντας’ δέκα θέσεις στον πρώτο γύρο . Μπήκε στο Algarve International Circuit ως 16ος και υπό ψιλή βροχή, με μαλακής γόμας λάστιχα -ενώ όλοι οι περισσότεροι είχαν μεσαίας και αντιμετώπισαν θεματάκια-, έκανε διαδρομή που τον εξέπληξε και τον ίδιο -σε επίπεδο ταχύτητας. “Κάποια στιγμή αναρωτήθηκα ‘τι κάνουν οι άλλοι γύρω μου’” ομολόγησε στο site της Formula 1. Τελικά, τερμάτισε 11ος -του πήρε την μπουκιά της 10ης θέσης, από το στόμα ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο πρώτος γύρος στην Πορτογαλία γενικά, ήταν μια τρέλα (με τη βροχή να ‘χαλάει’ τα σχέδια που ‘χαν κάνει οι ομάδες -σε επίπεδο ελαστικών). Οι McLaren πίεσαν τους πάντες από την 7η και την 8η θέση και τελικά, ο Κάρλος Σάινθ πέρασε και τις δυο Mercedes, με τους φαν να ‘ξεσπαθώνουν’ στο Twitter.

Ο Φερστάπεν ξεκίνησε από την τρίτη θέση και στην πρώτη ευθεία πέρασε τον Μπότας. Όπως έμπαινε στην πρώτη στροφή, ο Φιλανδός πήρε τη θέση του πίσω. Λίγα δευτερόλεπτα μετά, ήλθε το ‘κλείσιμο’ του Σέρχιο Πέρεθ, με τον Μεξικανό να τίθεται τελικά εκτός. Οι stewards ερεύνησαν το συμβάν και έκριναν πως δεν πρέπει να τιμωρήσουν κάποιον, με τον Φερστάπεν να τερματίζει τρίτος και τον Πέρεθ να βλέπει 7ος την καρό σημαία, πριν ακούσει τον Ολλανδό να λέει “προσπάθησα να μείνω μακριά από τους μπελάδες. Ακουμπήσαμε λίγο με τον Σέρχιο, αλλά δεν μου είχε δώσει αρκετό χώρο. Οπότε στην ουσία, έβγαλε μόνος τον εαυτό του εκτός. Μετά άρχισε να βρέχει, οπότε αφοσιώθηκα στο να κρατήσω το αυτοκίνητο στην πίστα. Μόλις το σταθεροποίησα, πέρασα τη McLaren που είχε πολύ grip στον πρώτο γύρο -δεν ξέρω πώς έγινε αυτό”.

Ο έτερος οδηγός της Racing Point, Λανς Στρόουλ τέθηκε εκτός, έπειτα από σύγκρουση με τον Λάντο Νόρις, ο οποίος επιχείρησε να εκμεταλλευτεί το χώρο που του έδωσε ο Καναδός, εκείνος προσπάθησε να μην τον αφήσει και έγινε αυτό που θα δεις.

Το ‘rubbish’ του Ματία Μπινότο -στις καταγγελίες Φέτελ

Πέντε αγώνες πριν το τέλος του φετινού πρωταθλήματος, η Mercedes είναι στην κλασική της θέση, την 1η στη βαθμολογία των κατασκευαστών, με 435 πόντους. Την ακολουθεί η Red Bull με 226, στο Νο3 είναι η Racing Point με 126, στο Νο4 η McLaren με 124 και στο Νο5 η Renault με 120. Πού είναι η Ferrari, οεο; Έκτη, με 93 πόντους. Ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε τέταρτος στην Πορτογαλία και ο Σεμπάστιαν Φέτελ 10ος, με τον Ματία Μπινότο να χαρακτηρίζει ως ‘rubbish‘ τις συζητήσεις που γίνονται και θέλουν την εταιρία να διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο τα αυτοκίνητα των Φέτελ και Λεκλέρ. Εδώ να σου πω ότι τη φιτιλιά την άναψε ο Φέτελ, δηλώνοντας ότι “από τη μία είμαι ικανοποιημένος με τον τρόπο που έτρεξα. Είχα θέματα στην αρχή, έχασα θέσεις, λίγο έλειψε να χάσω το αυτοκίνητο 2-3 φορές, αλλά μετά έκανα καλό αγώνα. Από την άλλη, είναι ξεκάθαρο πως το άλλο αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο.

Σε σημεία που εγώ χάνω ταχύτητα, το άλλο αυτοκίνητο μένει σταθερό -βλέπω τα στοιχεία μας. Κάποιος ηλίθιος δεν θα καταφέρει ποτέ να φτάσει όπου είναι ο Λεκλέρ. Αλλά αν με ρωτάτε αν είμαι τελείως ηλίθιος, θα σας πω ότι είναι κάτι που αμφισβητώ. Ο ρυθμός του άλλου αυτοκινήτου είναι άλλης λίγκας από εκείνον που ‘χει το δικό μου. Δαγκώνω τη γλώσσα μου όλο το χρόνο. Κάποιες φορές πρέπει να είσαι τυχερός και να πιέσεις τα όρια. Αυτό είναι κάτι που δεν επιχειρώ ποτέ και αν αποφασίσω να το κάνω μια φορά, έχω πολλές δυσκολίες. Στο άλλο γκαράζ τα πράγματα είναι πιο εύκολα. Πρέπει να κοιτάξω τον εαυτό μου, να κάνω τα δικά μου, αλλά με πληγώνει αυτό που γίνεται, κυρίως γιατί οι απαιτήσεις που ‘χω από εμένα είναι πολύ μεγαλύτερες από εκείνες που ‘χουν άλλοι. Είμαι πολύ φιλόδοξος και πεινασμένος για περισσότερα και είναι δύσκολο να διαχειριστώ αυτό που μου συμβαίνει“. Πολλοί λένε πως δεν έχει καταφέρει να διαχειριστεί την SF1000 όπως ο Μονεγάσκος.

Μεταξύ αυτών που έζησαν οι οδηγοί της Scuderia στην Πορτογαλία, ήταν και… το μπέρδεμα με τον ασύρματο ή αν προτιμάς την επικοινωνία με το γκαράζ, με τον Λεκλέρ να ακούει το μηχανικό του Χάμιλτον.  Το Essentially Sports έγραψε πως “κάποιος μπορεί να έκανε το ηλίθιο λάθος να συνδέθηκε με το λάθος ‘κανάλι’ ή να μπερδεύτηκε το σύστημα“.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK