ΣΠΟΡ

Ο Μαρκ Μάρκεθ κατάφερε να σπάσει λάμα τιτανίου

Ο Μαρκ Μάρκεθ διέλυσε τη λάμα που 'χαν βάλει στο χέρι, όπως προσπαθούσε να ανοίξει ένα παράθυρο -μεγέθους πόρτας- και θα χάσει τουλάχιστον τους τρεις επόμενους αγώνες. Αυτό δεν μειώνει την προσπάθεια των υπολοίπων να πάρουν τον τίτλο, με τον Φάμπιο Κουαρταράρο να δίνει πληρωμένη απάντηση στον αρχηγό της Repsol Honda.

Ο Μαρκ Μάρκεθ κατάφερε να σπάσει λάμα τιτανίου
Ο Μαρκ Μάρκεθ ευχαρίστησε και πάλι όσους του στέλνουν μηνύματα για περαστικά. Επίσης έγραψε 'επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς'. Twitter (@marcmarquez93)

Ο Μαρκ Μάρκεθ έπεσε στο opening της σεζόν του MotoGP, υπέστη τρία κατάγματα στο δεξί χέρι, έκανε επέμβαση, οι γιατροί τοποθέτησαν λάμα, προσπάθησε να τρέξει στο δεύτερο αγώνα –αλλά ένιωσε ενοχλήσεις και εγκατέλειψε την ιδέα-, έβαλε ως στόχο την επιστροφή στο Μπρνο για την τρίτη δοκιμασία της σεζόν, ωστόσο τη Δευτέρα 3/8 έγινε γνωστό από τη Repsol Honda πως επιστρέφει στο χειρουργείο “για αντικατάσταση λάμας”. Που είναι από τιτάνιο. Τι κατάφερε να κάνει;

Αυτό το αποκάλυψε ο αδελφός του και ομόσταυλος του, Άλεξ. “Ρόλο έπαιξε η υπερπροσπάθεια που κατέβαλε, ώστε να τρέξει στο δεύτερο αγώνα, στο Jerez. Εκεί πρέπει να ‘αποδυνάμωσε’ τη λάμα που ‘έσπασε’, ενώ προσπαθούσε να ανοίξει ένα παράθυρο. Ζούμε μαζί. Το πρωί της Δευτέρας, με ξύπνησε στις 07.30. Είχε ήδη ‘σπάσει’ το χέρι του. Ήθελε να πάει βόλτα τα σκυλιά και να χαλαρώσει. Προσπάθησε όμως, να ανοίξει ένα μεγάλο παράθυρο (είναι στο μέγεθος πόρτας) και έγινε ό,τι έγινε. Στο σπίτι μας ήταν και ο φυσικοθεραπευτής του, τον οποίον επίσης ξύπνησε για να τον πάει στο νοσοκομείο”.

Με τα νέα δεδομένα, προφανώς χάνει το Μπρνο αυτήν την εβδομάδα, ενώ υπάρχει η πιθανότητα να χάσει και τους δυο αγώνες στo Red Bull Ring. Η αρχική διάθεση της Repsol Honda ήταν να μην τον αντικαταστήσει. Τώρα όμως, που έχει ήδη τρεις απουσίες (σε 14 επιβεβαιωμένους αγώνες) και συνεχίζει, θα δώσει τη θέση του στον Στέφαν Μπραντ, ο οποίος απασχολείτο έως τώρα με τις δοκιμές.

Με ή χωρίς τον back to back πρωταθλητή, ο τίτλος είναι εκεί έξω προς διεκδίκηση. Προς το παρόν, ο Φάμπιο Κουαρταράρο (Yamaha) είναι πρώτος στο πρωτάθλημα οδηγών (50 πόντοι), ο Μαρκ Βινιάλες (Υamaha) ακολουθεί (46) και ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Ducati) είναι τρίτος (26). Aυτοί είναι οι μόνοι που ‘χουν ανέβει στο πόντιουμ μέχρι σήμερα, συν μια εμφάνιση του Βαλεντίνο Ρόσι που ήταν η 199η της καριέρας του. Ο ‘γιατρός’ έχει ‘τάξει’ να δώσει σόου αυτό το τριήμερο, καθώς στο Μπρνο ήταν που άρχισαν όλα για εκείνον. Εκεί πήρε την πρώτη του νίκη, το 1996, στα 125 κυβικά και 24 χρόνια αργότερα, παραμένει ενεργός.

O Kουαρταράρο θέλησε να τοποθετηθεί επί μιας φράσης που επαναλαμβάνει διαρκώς ο επικεφαλής της Repsol Honda, Αλμπέρτο Πούιγκ, κατά την οποία χωρίς τον back to back πρωταθλητή ο τίτλος δεν έχει την ίδια σημασία. Εξήγησε πως “μπήκαμε όλοι στη σεζόν και το MotoGP είναι σπορ που έχει πολλά ρίσκα. Όλοι μπορούμε να τραυματιστούμε. Για εμένα το πρωτάθλημα είναι πάντα το ίδιο. Είτε είναι ο Μαρκ στην πίστα, είτε όχι. Παλεύεις όσο θες, πιέζεις όσο θες και δουλεύεις με τον ίδιο τρόπο, είτε τρέχει ο Μαρκ, είτε όχι. Όλοι γνωρίζουμε πως είναι εκ των καλύτερων του κόσμου και ότι είναι εκτός. Στο μυαλό μας όμως, και τον τρόπο που λειτουργούμε όλα παραμένουν ίδια”.

Και όχι, δεν νιώθει πίεση. “Χαίρομαι που ηγούμαι της κατάταξης και περισσότερο από όλα, για τον τρόπο που δουλεύουμε. Έχουμε δυνατότητες να διεκδικούμε τις νίκες. Δεν θέλω να επικεντρωθώ στον τίτλο, γιατί αυτός έρχεται ως συνέπεια”. Ο Βινιάλες ομολόγησε πως προφανώς και θα ήθελε τον Μάρκεθ “για να είναι πιο ενδιαφέρουσα η σεζόν, αφού πάντα δίνει ό,τι καλύτερο έχει για να νικήσει τους πάντες. Όπως είπε ο Φάμπιο, όλοι ξεκινήσαμε με μηδέν πόντους και σε αυτό το σπορ κάποιες φορές είσαι τυχερός και άλλες όχι”.

Δες λίγο, πώς ξεκίνησε το τριήμερο για τον Βινιάλες.

Για παν ενδεχόμενο τον εξέτασαν ειδικοί, δεν βρήκαν πως έχει κάτι και του έδωσαν το ΟΚ να συνεχίσει. Mετά ομολόγησε πως “είναι αλήθεια πως έκανα ένα μικρό λάθος και αυτός ήταν ο λόγος που έπεσα. Ίσως να πίεσα πάρα πολύ τη μηχανή. Αλλά την ένιωθα πολύ καλά και έκρινα πως έπρεπε να διατηρήσω το momentum. Είμαι ενθουσιασμένος, γιατί φέτος μπήκαμε στη σεζόν πολύ καλύτερα, από ό,τι πέρυσι και θέλω να πάρω τη νίκη”.

Η Yamaha είχε απώλεια μιας μηχανής (και έχει μείνει με τέσσερις έως το τέλος του αγώνα, την Κυριακή 9/8),.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ