Ο Λεκλέρ έκανε, χωρίς φειδώ, τον Έλληνα driver στην παραλιακή
Πρώτα προκάλεσε τρακάρισμα, ακολούθως οδηγούσε με φθαρμένο μονοθέσιο και τέλος έστρεψε κρατώντας το τιμόνι με το ένα χέρι. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι καθαρά συμπτωματική.
Ο ανατέλλων ήλιος της Ιαπωνίας έδυσε πολύ νωρίτερα για τον Σαρλ Λεκλέρ, καθώς ο αγώνας στη Σουζούκα είχε μια απογοητευτική εξέλιξη που άγγιξε τα όρια της καταστροφικής. Τίποτα δεν λειτούργησε καλά για τον Μονεγάσκο, ο οποίος μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα αργοπόρησε εμφανώς, με συνέπεια να πέσει (όπως και ο Φέτελ) πίσω από τον εκπληκτικό Βάλτερι Μπότας. Που παρεμπιπτόντως οδήγησε την κούρσα μέχρι τέλους και με τους βαθμούς που μάζεψε χάρισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών στη Mercedes, την ώρα που ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε τρίτος.
Ας επιστρέψουμε ωστόσο στον νεαρό πιλότο της Ferrari, τον αρνητικό πρωταγωνιστή της κούρσας, ο οποίος στην απέλπιδα προσπάθειά του να καλύψει το χαμένο έδαφος και να προστατεύσει τη θέση του από την επίθεση του Μαξ Φερστάπεν προκάλεσε τη μεταξύ τους σύγκρουση. Κατά τους αγωνοδίκες, που αρχικά θεώρησαν το συμβάν αγωνιστικό αλλά μετά μπήκαν στη διαδικασία να το εξετάσουν, το μονοθέσιο της Red Bull ήταν ήδη μπροστά όταν ο Λεκλέρ εξήλθε από την πορεία του και στην έστειλε εκτός πίστας, στο γρασίδι, τον ανταγωνιστή του.
Αν και ειπώθηκε ότι δεν ήταν ένα εσκεμμένο χτύπημα, το χρεώθηκε αναπόφευκτα ο μικρός, διότι μπορούσε να το αποφύγει προβλέποντας τι θα συμβεί. Ο Ολλανδός πιλότος αποκάλεσε ανεύθυνο τον Μονεγάσκο για την πράξη του διότι του αφαίρεσε κάθε ελπίδα για ένα δυνατό πλασάρισμα και τον υποχρέωσε να εγκαταλείψει στον 15ο γύρο. “M’ αρέσει η δυναμική οδήγηση, αλλά αυτό ήταν κάτι άλλο. Έπεσε πάνω μου“, έλεγε ο εξοργισμένος Φερστάπεν.
Όχι βέβαια πως ο Λεκλέρ κατάφερε κάτι αξιοσημείωτο στη συνέχεια. Είχε και ο ίδιος μία φθορά, η οποία έπρεπε επειγόντως να ελεγχθεί διότι κυκλοφορούσαν ‘πτερωτά’ κομμάτια από το πληγωμένο μονοθέσιο του. Ένα μάλιστα λίγο έλειψε να χτυπήσει τον Λιούις Χάμιλτον που τον ακολουθούσε.
Συνέβη πολύ καθυστερημένα, μετά από 4 γύρους, κάτι που -κατά την αρμόδια επιτροπή- οι μηχανικοί της Ferrari όφειλαν να το αντιμετωπίσουν άμεσα καλώντας τον εσπευσμένα στα pits. Να πώς τα 5 δεύτερα της πρώτης ποινής για τη σύγκρουση εκτοξεύτηκαν τα 15 για επικίνδυνη, εκτός κανόνων, συμπεριφορά και ο Λεκλέρ από 6ος στην κατάταξη, βρέθηκε 7ος, πίσω από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο της Renault. Η απώλεια της μιας θέσης στέρησε από τον Μονεγάσκο 2 βαθμούς από τη συγκομιδή του, ενώ στη Ferrari επεβλήθη πρόστιμο 25.000 ευρώ.
Μπροστά βέβαια στην οδήγηση με το ένα χέρι κρατώντας ταυτόχρονα τον καθρέπτη με το άλλο και παίρνοντας την αριστερή στροφή με… χίλια, τα παραπάνω μοιάζουν βόλτα με το ποδήλατο. Μόνο καφέ και κινητό δεν είχε δίπλα του.