Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη
Ο Πάνος Σεϊτανίδης άνοιξε το διάλογο με τους φίλους του Contra.gr και συζήτησε για όσα έγιναν στο grand prix της Βραζιλίας όπως και για τον τελευταίο κρίσιμο αγώνα της χρονιάς στο Άμπου Ντάμπι.
ΤΟ LIVE CHAT
Το Grand Prix Βραζιλίας μας έδωσε και αυτό πολλή τροφή για σχόλια. Μαζί θα τα δούμε όλα μέχρι τις 23.00!
Υπενθυμίζω πως τα δικά σας σχόλια/ερωτήματα δημοσιεύονται με χρονική σειρά, όταν είναι η ώρα να απαντηθούν. Λίγη υπομονή λοιπόν σε περίπτωση που δεν βλέπετε άμεσα τα ερωτήματά σας στη ροή της συζήτησης.
Γιώργος Σιδηρόπουλος : Καλησπέρα Πάνο. Σου έχω ένα τεστ… Σχολίασε με μια λέξη την χθεσινή εμφάνιση του Φερστάπεν.. και μετά ανέλυσε την συνολικά..
Μία λέξη; Πφ… δύσκολο! Εντυπωσιακή. Απλά.
Ραφαηλ : Πανο καλήσπερα.Δραματικος αγωνας με δυνατες στιγμες και παλι ομως στη μαχη του τιτλου τα παραγματα δεν αλλαξαν πως ειδες τη στρατιγικη της red bull.
Καλησπέρα Ραφαήλ. Όντως, μία που ξενερώναμε και μία που πορωνόμασταν! Για τη μάχη τίτλου, νομίζω πως πλέον είναι καθαρά θέμα ατυχίας του NR. Αγωνιστικά, του αρκεί η τρίτη θέση. Όσο για τη στρατηγική της Red Bull, ρίσκο που δεν βγήκε και δεν ξέρω αν ήταν και απαραίτητο να πω την αλήθεια.
Αντωνης : Νομιζω ο Μασα πηρε την ατυπη εκδικηση του για τον χαμενο τιτλο του 2008
Δεν έκανε και κάτι, εγκατέλειψε. Αλλά ήταν μία στιγμή που άξιζε, όλο αυτό το standing ovation. Μεγάλη στιγμή.
Μη ξεχάσω! Στο προηγούμενο live chat είχαμε συμμετοχή άνευ προηγουμένου, εύλογα δεν απαντήθηκαν όλες οι ερωτήσεις επί τόπου. Ωστόσο, έχουν όλες βρει απάντηση εκ των υστέρων, μπορείτε να τις βρείτε πατώντας εδώ.
γιαννης φερραρι : πανο καλησπερα καταρχην.μηπως θα ηταν προτιμοτερο σε περιπτωσεις οπως η χθεσινη οι αγωνες να μετατοπιζονται για αλλη ωρα η και μερα?ηταν πολυ επικυνδυνο…
Καλησπέρα Γιάννη. Αυτό δημιουργεί εύλογα προβλήματα τόσο στο κομμάτι της τηλεοπτικής κάλυψης όσο και των Logistics αφού οι περισσότεροι ταξιδεύουν το ίδιο βράδυ.
Kat.7 : Σπερα Πανο.Ωραιος αγωνας παρα τις διακοπες.Οσο και να κραζουμε μερικοι τον Μαξ χτες η οδηγηση του ηταν σεμιναριακη ειδικα το σωσιμο του.Νικο ή Χαμ τι βλεπεις ?
Εμένα μου λες; Πιο πολύ έκραζαν εμένα που τον υποστήριζα μετά το Μεξικό, παρά εκείνον! Η εμφάνισή του νομίζω όλοι παραδέχονται πως ήταν… άλλων εποχών. Το σώσιμο είχε ψυχραιμία αλλά είχε και τύχη. Όσο για τη μάχη τίτλου, αντίπαλος του NR είναι μόνο η γκαντεμιά. Αφήνει LH και MV μπροστά και απλά ακολουθεί.
νικος : αποδεικνύεται πολυ τυχερος τελικα ο ροσμπεργκ που εμεινε απο κινητηρα ο χαμ τότε…οσο για τον μαξ,ευτυχως που ειναι κ αυτος και βλεπουμε μάχες…
Είναι όμως και αυτά στο παιχνίδι Νίκο. Το 2014 έμεινε ο Rosberg στο Άμπου Ντάμπι. Δανεικά όλα. Για τον Max… είναι Mad. Τέλος.
Γιωργος απο Συρο! : Πως βλπετε τον αγωνα στο Abu Dhabi; Πιστευετε πως θα εχουμε δραματα οπως γινεται στις περισσοτερες περιπτωσεις οταν το πρωταθλημα κρινεται στον τελευταιο αγωνα;
Καλησπέρα στη Σύρο μας! Φοβάμαι πως όχι. Μόνο αν υπάρξει κάποιο απρόοπτο που να ανακατέψει την τράπουλα. Βέβαια μέχρι την τελευταία στροφή, όσο ο Lewis είναι στον αγώνα, όλα θα είναι ανοιχτά…
Γιωργος Περιστερι : Καλησπερα Πανο! και σε ολη την παρεα!δυσκολη δουλεια για “παιδια” χτες.ομως ο πιο μικρος εδειξε τον δρομο πως πρεπει να οδηγουν
Καλησπέρα Γιώργο! Δουλεύει πολύ στη βροχή, πολλές ώρες προπόνησης με το καρτ του. Οκ, είχε και ελαστικά σε καλύτερη κατάσταση αλλά οι κινήσεις του είχαν φαντασία.
μητσος : Καλησπερα Πανο! Το μονο που πρεπει να μεινει απο τον χθεσινο αγωνα ειναι η αναγνωριση ενος πραγματικου ΚΥΡΙΟΥ του αθληματος, του Μασα! Θελω να ρωτησω
μητσος : για το τηλεφωνημα στον μπαμπα Βερσταπεν! Ειναι δυνατον να λενε για τον Μαξ, να μην εμπλακει στον αγωνα? Σε λιγο να εξαφανισουν ολα τα μονοθεσια για τρεξει ο
μητσος : ο Χαμιλτον με τον Ροσμπεργκ!
Καλησπέρα Μήτσο! Είπαμε, πολλή συγκίνηση με τον Felipe. Για το τηλεφώνημα, συμφωνώ πως ήταν άκυρο. Και δεν ήταν και καλή εικόνα για το κοινό.
γιαννης φερραρι : επισης σε συνεχεια του προηγουμενου μηνυματος θα ηθελα την γνωμη σου για καρλος σαινθ.νομιζω οτι αδικειται εκει που ειναι.υ.γ πανο γυρνα πισω η εστω τηλεφωνα…
Το κάναμε μόνιμο αυτό με το τηλεφώνημα τελικά! Και δεν αλλάζει το πολιτικό τοπίο άρα δεν θα αλλάξει και το τηλεοπτικό άρα θα τηλεφωνιόμαστε το 2017! Στα σοβαρά τώρα, δείχνει ωριμότητα ο Jr, όχι μόνο χθες, καιρό τώρα. Είναι της κατηγορίας… των ήρεμων οδηγών που κάνουν αθέατη δουλειά. Χωρίς εντυπωσιακή οδήγηση και απαιτητικά προσπεράσματα αλλά ουσιαστική δουλειά. Κρίμα που δεν βλέπω να βρίσκει σύντομα θέση σε μεγάλη ομάδα.
Μπαμπης : Πανο εισια ωραιος και μετρας..!!
Να σαι καλά Μπάμπη!
Νικος : Ερώτηση λίγο εκτός GP Βραζιλίας…. Τωρα που τελειώνει η σεζόν θέλω να ξεκινήσω να βλέπω παλιότερες σεζόν (πριν το 2000). Ποιες προτείνεις?
Πριν το 2000; Όλες;;;; Χα χα χα… σοβαρά μιλώντας, τις σεζόν με τις μεγάλες μάχες. Τις σεζόν προσπάθειας του Schumacher να χτίσει τη Ferrari. Senna vs Prost. Τι αν πρωτοδείς….
Γιώργος #LH44 : Καλησπέρα Πάνo…τέλειος αγώνας άμα δεν είχε τη λάθος στρατηγική της red bull….ακόμα πιστεύεις σε τίτλο HAM….ένα 2014 ζητάμε να επαναληφθεί!!!
Καλησπέρα Γιώργο! Και με σωστή στρατηγική της Red Bull, νομίζω πάλι θα κέρδιζε ο Hamilton. Για τίτλο, προφανώς αγωνιστικά δεν μπορεί να κάνει κάτι. Μόνο να ελπίζει σε αστάθμητο παράγοντα. Για να δούμε…
ΓΙΑΝΝΗΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.ΜΟΝΟ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ.ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ
ΓΙΑΝΝΗΣ : ΟΙ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ.ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΓΩΝΑ…..
Καλησπέρα Γιάννη. Υπάρχει θέμα με τα φετινά full wets και επίσης σε μία εποχή που η παραγωγή κάθετης δύναμης είναι στα επίπεδα που είναι, είναι λογικό η υδρολίσθηση να είναι… κρυπτονίτης για τα μονοθέσια.
Παναγιώτης : Πάνο καλησπέρα. Θεωρείς οτι κάποια στιγμή θα κάνουμε το βήμα αλά WRC σε κάτι θεαματικότερο? Η αίσθηση είναι οτι με τη Mercedes παίρνει πρωτάθλημα και παππούς
Γιατί, είναι μεγαλύτερη η μάχη στο WRC; Είναι κακό φεγγάρι για τα Motorsports γενικότερα. Παραδόξως, μόνο στην F1 o τίτλος κρίνεται στον τελευταίο αγώνα!
Συμεών Σαατσίδης : Πάνο καλησπέρα.Πραγματικα πόσο κουραστικός έχει γίνει ο vettel και πόσο γκαντεμιά κουβαλάει ο kimi…!
Καλησπέρα Συμεών! Πράγματι, ο Kimi είναι ο αιώνιος γκαντέμης. Από τα πρώτα χρόνια. Για Vettel, το συζητουσα με καλό συνάδελφο. Μη γκρινιάξεις πάλι, μη… κι ας έχεις δίκιο ακόμα.
f1geo : Καλησπερα Πανο.Αψογη οδηγηση απο τον lewis που εκανε ενα αγωνα μετετοιες συνθηκες να μοιαζει περιπατος καθως δεν ειχε το παραμικρο γλιστρημα σε αντιθεση με τους
f1geo : Υπολοιπους βλεπε rosberg vettel alonso kimi και αλλους ακομα και το verstapen που ηταν κατα τα αλλα αψογος ο μικρος.Επισης απεδειξε ποιος πραγματικα πρεπει να
f1geo : Χρηστει παγκοσμιος πρωταθλητης ρθχνοντας στον teammate του μιαο με ενα δευτερολεπτο σε καθε γυρο αποδεικνιοντας για ακομα μια φορα πτι εθναι γρηγοροτερος του
f1geo : Σε ολες τις συνθηκες..ηταν ο μοναδικος που ηταν πιο γρηγορος του max καθως του απαντουσε με ταχυτερους γυρους οταν τον πλησιαζε εναντιθεση με τον rosberg
f1geo : Που οχι μονο τον περασε ο max αλλα και μετα το λαθος του ολλανδου δεν ηταν ουτε καν σε θεση να το εκμεταλευτει καξ του ξαναανοιξε τη διαφορα.Επισης παρολο που
f1geo : Ο lewis εχει 3 περιοδους δικιμαστικων χαμενες κινα ρωσια και βελγιο καταφερε εναν αγωνα πριν να εξασφαλισει το βραβειο των pole…φαντασου να τις ειχε τρεξει…
f1geo : Καλα και δεν αναφερω οτι σε ολες τις wheel to wheel μονομαχιες ο lewis εχει κερδισει κατακρατος. Μετα απο ολα αυτα θα ειναι η μεγαλυτερη αδικια για την f1 να
f1geo : Γινει παγκοσμιος πρωταθλητης που δεν εχει καν νατι χαρακτιριστικο στην οδηγηση του πυτε σε στεγνο ουτε σε βρεγμενο και εγινε ξαφνικα γερμανος στα 15 του για να
f1geo : Γινει πρωταθλητης.καθως αν δεις βιντεκι στα καρτ που αγωνιζονται με τον lewis στα 14 τους η εθνικοτητα του γραφει fin…
Πήρες φόρα!
Λοιπόν. Για Βραζιλία, αλάνθαστος ο Lewis αλλά και με ευκολότερο έργο αφού δεν είχε κάποιον μπροστά του να απλώνει σπρέι. Από την άλλη ο Rosberg δεν πρέπει να κρίνεται από το πόσο ρισκάρει τώρα γιατί αν θέλει τίτλο, ΔΕΝ πρέπει να ρισκάρει. Κάνει ότι πρέπει, όσο πρέπει και ελπίζει να μη του γυρίσει την πλάτη η τύχη. Και αυτό στο παιχνίδι είναι και με τα “αν” δεν μπορούμε να κρίνουμε μάχες τίτλων. Ας ήταν πιο σοβαρός στο ξεκίνημα της σεζόν ο Lewis, να μην είχε ξεκινήσει με τέτοιο μειονέκτημα. Πρώτος λεω πως είναι καλύτερος του Nico αλλά φέτος, ο Rosberg το αξίζει περισσότερο.
ΦΊΛΙΠΠΟΣ ΡΟΔΟΣ : Τάκη καλησπέρα.Καλός αγώνας με μεγάλη αγωνία.Θα ήθελα την γνώμη σου σχετικά με Vestappen.Eαν παρέμενε 2ος όπως ήταν θα περνούσε και τον Hamilton;
Νομίζω πως όχι Φίλιππε. Ο Hamilton είχε κι άλλη ταχύτητα αν χρειαζόταν. Βέβαια η πίεση οδηγεί σε λάθη αλλά… νομίζω πως θα έμενε 2ος ο Max.
Ραφαηλ : Πανο μια προβλεψη για abu dhabi βλεπεις τρακαρισμα μεταξυ των δυο,θεωρω οτι ο Ros δεν χανει τον τιτλο υπο φυσιολογικες αλλα εσυ τη βλεπεις.
Δεν συμφέρει τον Rosberg να ρισκάρει τόσο. Απλά θα ακολουθεί. Του αρκεί και η 3η θέση.
swet cat : καλησπερα κ. σειτανιδη!νομιζω πως ο οκον εχασε αδικα εναν ποντο.ειναι μεγαλο ταλεντο…
Καλησπέρα! Άδικα όχι αλλά… έδειξε μέρος του ταλέντου του. Ειδικά αποφεύγοντας τον Kimi (αν δεν κάνω λάθος). Του χρόνου στη Force India θα μπορεί να μας δείξει περισσότερα.
gmat7 : kalhspea,pws krineis thn topothethsh tou alonso gia ton vetel apo thn stigmh pou to exei kanei kai o idios 2 agwnes prin
Τέτοια λένε και τέτοια κάνουν όλοι. Όταν είναι θύτες τα θεωρούν φυσιολογικά, όταν είναι θύματα, παράνομα. Ούτε η πρώτη φορά είναι, ούτε η τελευταία.
Γιώργος #LH44 : Και κάτι ακόμη…σέβομαι τον ROS, είναι εξαιρετικός οδηγός…αλλά χθες απέδειξε ότι δεν αξίζει να είναι παγκόσμιος πρωταθλητής..!!
Τον αδικείς Γιώργο. Ούτε εγώ θα έπαιρνα κάποιο ρίσκο υπό τέτοιες συνθήκες.
Μπαμπης : Παιδια μην ακουω για τον καιρο.. μια χαρα ητανν.. τι να πουν οι αναβατες του μοτοgp τοτε..!!
Μπαμπης : Πανο τυχαιο που περσι ο ρος πηρε 4 νικες σερί και πηρε το πρωταθλημα ο χαμ.. και τωρα γινετε το αντίστροφο.. τυχαιο? Δεν νομίζω
Μπάμπη στο MotoGP το έργο είναι πολύ ευκολότερο. Οι μοτοσυκλέτες δεν έχουν την παραγωγή κάθετης δύναμης που έχουν τα μονοθέσια, η απώλεια της οποίας οδηγεί σε εξόδους. Όσο για το σερί, θα δείξει… Θεωρώ πως είναι ενδεικτικό του γεγονότος πως ο κάθε οδηγός πιέζει όσο θέλει. Πέρυσι ο LH ήταν αδιάφορος, τώρα ο NR συντηρητικός.
McLaren21 : Πάνο, στη Βραζιλία είδαμε έναν δίκαια Παγκόσμιο Πρωταθλητή LH έναν που λογικά επίσης δίκαια θα γίνει MV και έναν οδηγό που φέτος θα κερδίσει το Παγκόσμιο
McLaren21 : Πρωτάθλημα F1 NR. (φτηνά την γλίτωσε στο μισό τετακε). Επίσης πέρα από τις φοβίες λόγω JB κάτι πρέπει να γίνει και με τα βρόχινα Pirelli.Δεν ήταν και Fuji χθες.
Συμφωνούμε σε όλα! Δεν έχω να προσθέσω κάτι!
μητσος : Τελικα ο οδηγος κανει το μονοθεσιο ή το μονοθεσιο τον οδηγο?
Στις δύσκολες συνθήκες, ο ρόλος του οδηγού γίνεται σημαντικότερος.
κωστας : καλησπερα πανο. ο καταιγιστικος ρυθμος του max νομιζεις οτι οφειλετε στα φρεσκα λαστιχα η μηπως σε διαφορετικο set up
ΦΊΛΙΠΠΟΣ ΡΟΔΟΣ : Μήπως έπαιξαν ρόλο τα νέα ελαστικά που εβαλε;
Τα ελαστικά του δεν ήταν φρέσκα, ήταν χρησιμοποιημένα αλλά φυσικά σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Βέβαια οι καταπονήσεις υπό αυτές τις συνθήκες, δεν είναι όσο σημαντικές είναι στα σλικ. Ναι, βοήθησαν τα ελαστικά αλλά 11 θέσεις σε 14 γύρους, είναι πολλές. ΄΄Ηθελε και χέρια.
Γιώργος : Το ότι οδήγησε τόσο καλά στη βροχή ο Μαξβδεν αναιρεί τα κακουργήματα του ως τώρα (αν και ούτε χθες ξέφυγε, βέβαια αυτό στον Φετελ ήταν πταίσμα σε σχέση με άλλα.
Αν θεωρείς φίλε Γιώργο πως έκανε κάτι χθες, τότε λογικό να χρησιμοποιείς λέξεις όπως “κακουργήματα” επειδή δεν έδωσε εθελοντικά τη θέση του στο Μεξικό. Ούτε καν αγωνιστικό συμβάν δεν ήταν χθες με τον Vettel.
θεοφιλος : Καλησπερα Πανο!Απιστευτη οδήγηση ο Χαμ χωρις λαθη, καταπληκτικος Verstappen αξιζε την 2η θεση.Ενοχληθηκα μονο απο Rosberg που ηθελε τελος οταν σπινιαρε κριμα
Ήταν λογικό Θεόφιλε, ο ένας να θέλει να συνεχιστεί ο αγώνας για να μπορεί να κόψει έστω 7 βαθμούς και ο άλλος να θέλει να διακοπεί πριν το 75% για να χάσει μόνο 3.5. Καλησπέρα!
Σωτήρης Παπ : Θελω να σε ρωτησω πως ειδες χτες τις συνθηκες; Εχουμε δει αγώνες με περισσότερη βροχή,χτες υπήρχαν κομμάτια που δεν πετούσαν καν σπρέι.Αντε πες η ΦΙΑ το κάνει
Το πρόβλημα στο Ιντερλάγκος είναι τα ρυάκια νερού που κυλούν από το λόφο και οδηγούν σε υδρολίσθηση. Το πρόβλημα δεν ήταν σε όλο το γύρο, σε συγκεκριμένα σημεία.
gmat7 : super sasi h red bull eidika gia vregmenes pistes kai pistes me kleistes strofes.enan kinhthra ferrari kai tha ekanan peripato.apo to 2010 exoun to kalytero sas
Παραδοσιακά. Ο Newey κάνει ταχύπλοα!
Γιώργος : Τραγικοί κριτές ΚΑΙ ΠΑΛΙ. 5″ στο Ρικιαρντο ο οποίος κέρδισε 20″ με το να μην κάνει αργότερα που στοπ. Stop&go ή στη χειρότερη drive-through ήταν.
Δεν συνυπολογίζεις πως κλείνει το Pit lane ελάχιστα sec πριν, δεν υπάρχει χρόνος προειδοποίησης και με την περιορισμένη ορατότητα, δεν είναι σίγουρο πως το έχει δει. Αυτά είπαν οι αγωνοδίκες. Ναι, δεν ήταν ανάλογη η ποινή του κέρδους αλλά οι συνθήκες συνυπολογίζονται.
Νίκος 2000 : Γεια Πάνο ο Χαμ έχει τις ελπίδες να παρει το πρωτάθλημα απέναντι στον Νίκο
Δεν είναι στα χέρια του. Του Rosberg του αρκεί η 3η θέση. Είναι δύσκολο πια.
Γιώργος : Να μην αναφέρω και το ότι δυο φορές έκλεισαν το pit-lane 40″ αφότου βγήκε το SC …για τον ίδιο λόγο που τελικά έκλεισε το πιτ λέιν. Ακρως επικίνδυνα άτομα.
Γιώργο δεν συμφωνώ. Το να κλείσει το Pit lane είναι κάτι πολύ σπάνιο. Και όπως λέω από το Μεξικό, είναι παράλογο να απαιτείτε αποφάσεις τέτοιου είδους, μέσα σε 5sec. Από το πληκτρολόγιο μου μπορώ να γράψω πολλά αλλά σε πραγματικές συνθήκες υπάρχουν άλλες σταθερές.
NikosJB17 : geia se olous . giati i Force India tha exei gia odigo ton Ocon gia to 2017 kai oxi ton Wehrlein ?
NikosJB17 : episis bravo ston Nasr gia tin enati thesi . Stenaxoriemai omos giati ipostirizo Manor kai xasame tin dekati thesi stous kataskevastes
NikosJB17 : ligo asxeti erotisi . iparxi strofi me to onoma Senna , alli me to onoma Schumacher , olokliri pista einai afieromeni ston Simoncelli , [1/2]
NikosJB17 : gia ton Bianchi giati tipota ?? [2/2]
Υποθέτω Νίκο πως έκριναν πως είναι καλύτερος. Αμφότεροι είναι οδηγοί της Mercedes άρα δεν έπαιξε ρόλο μία τέτοια παράμετρος. Αθέατη σε πολλούς αλλά πολύ σημαντική η μάχη της 10ης θέσης. Όσο για την τελευταία ερώτηση, δεν έχω απάντηση.
Οδυσσέας – Ferrari : Πάνο καλησπέρα.Λίγο γκρίνια χθες ο Φέτελ στην προσπέραση, κατά την άποψη μου ας μην έλεγε τίποτα. Αφού δεν είχε την ταχύτητα ήταν σίγουρο ότι θα τον περνούσε.
Μαζί σου. Μετά από ότι έχει προηγηθεί, νομίζω θα ήταν καλύτερο για την εικόνα του να μη γκρινιάξει. Ειδικά μετά από τόσο ξεκάθαρο προσπέρασμα.
amarildo gjoka : pano ekei sthn fia den einai kairos gia allages , olo axrhasta safety car ??
Γιατί αχρείαστα; Δεν συμφωνώ φίλε μου. Δικαιολογημένα. Αφού κρίνουν πως τα full wets δεν μπορούν να εξασφαλίσουν ασφάλεια με τη συγκεκριμένη ποσότητα νερού και με τα ρυάκια να κατεβαίνουν από το λόφο, καλά έκαναν. Πρώτα η ασφάλεια, μετά όλα τα υπόλοιπα.
Γιώργος : Φετελ απαράδεκτος να μην επιτεθεί στο Σαινθ νωρίτερα. Έχασε ακόμα ένα βάθρο, όχι ότι είχε πολλή αξία βαθμολογικά. Μάλλον κοίταγε να τερματίσει σώος απλά…
Μήπως η φετινή Ferrari δεν εμπνέει εμπιστοσύνη για προσπέρασμα υπό τέτοιες συνθήκες;
ford45 : καλησπερα πανο!μια προβλεψη για τον τιτλο στο αμπου νταμπι?
Αν δεν πάθει κάτι ο Rosberg, πως να το χάσει; Καλησπέρα!
ΑΡΗΣ : απο το καναδα αν θυμαμαι το 11 με την βροχη που κερδισε ο μπατον και ο σουμι ηταν Π3 μεχρι να στεγνωσει, εχουμε να δουμε οδηγο να κανει +2 πιτ + να ειναι βαθρο
Ήταν εντυπωσιακή η ρελάνς στο φινάλε, κόντρα και στα λάθη της ομάδας του.
Οδυσσέας – Ferrari : Και μια πρόβλεψη:το τηλεφώνημαπρος τον πατέρα θα είχε να κάνει και με την μελλοντική μετακίνηση του μικρού στην Mercedes?Όσο και να λεςότι έχει συμβόλαιο.
Αντιλαμβάνομαι πως τουλάχιστον για την επόμενη τριετία, ο Verstappen δεν πάει πουθενά. Επίσης κάτι μου λέει πως όταν κάποτε φύγει από τη Red Bull, θα κάνει την ίδια διαδρομή που έκανε ο Vettel.
George kimi fan : Καλησπερα Πανο…Ισχυει οτι ο κιμι δεν τα πηγαινε ποτε καλα με την βροχη;;
Δεν θα το έλεγα. Αν εξαιρέσεις το φινάλε της κόντρας με τον Hamilton το 2008 στο Σπα, δεν θυμάμαι έτσι πρόχειρα κάποια χαρακτριστική έξοδο. Βέβαια ούτε και συγκλονιστική παράσταση.
Κώστας Βέροια : Πανο πως σχολιάζεις τον Vetel. Γκρινιάζει για τον Versapen ότι τον πέταξε έξω αλλά ο ίδιος πέταξε έξω τον Alonso. Δεν είναι πολύ γκρίνια ο τύπος;
Καλά που τα γράφετε κάποιοι γιατί αν τα πω εγώ, θα πέσουν οι tifosi να με φάνε! Αλλά όπως έχω πει, δικαιολογώ το να έχει χάσει την ψυχραιμία του γενικά. Η πίεση στο περιβάλλον της Ferrari δεν συγκρίνεται με άλλης ομάδας.
Σώτος McLarenτζής : Από τη τη στιγμή που έχουν τα χρήματα και την τεχνογνωσία, γιατί οι Ιάπωνες δεν δίνουν στη McLaren μια μονάδα ισχύος-πρωταθλητή;
Σωτήρη όπως μας έδειξε η Toyota, τα χρήματα δεν φέρνουν την επιτυχία. Όσο για την τεχνογνωσία, που τη βρήκε η Honda; Ξεκίνησε με μειονέκτημα μίας σεζόν. Ήταν που ήταν το ξεκίνημα της κακό, σε επίπεδο χαμηλότερο από του ανταγωνισμού, είχε και 12 μήνες να καλύψει. Δεν είναι εύκολο.
Γρηγόρης : Καλησπερα Πανο!…Τι εχεις να πεις για την στρατηγικη της Mercedes που δεν εβαλαν τα ενδιαμεσα ελαστικα χωρις να επηρεαστουν απο τις υπολοιπες ομάδες
Καλησπέρα Γρηγόρη. Όταν έχεις το κορυφαίο μονοθέσιο και το πάνω χέρι στον αγώνα, δεν έχεις κανένα λόγο να ρισκάρεις. Ακριβώς αυτό συμβαίνει όλη τη χρονιά με τη Mercedes. Αντίθετα οι άλλοι προσπαθούν με τρικ να αλλάξουν υπέρ τους τις ισορροπίες. Τα τρικ δεν αποδίδουν πάντα.
Gmat7 : Μέχρι το Μάρτιο θα τα λέμε ενδιάμεσα για τις εξελίξεις στις ομάδες ή μπα;
Δεν το ξέρω αλλά θα το επιδιώξω!
Δεν το ξέρω αλλά θα το επιδιώξω!
μητσος : Το τελευταιο vlog ηταν το πιο κορυφαιο απο ολα!Συγχαρητηρια πραγματικα!Απλα θελω να σε ρωτησω κατι! Εχεις παρει μερικα κιλακια απο τοτε που ησουν στην ηλεοραση?
Να σαι καλά! Όσο για τα κιλά, τα κουβαλάω από το στρατό και μετά!
κωστας ξανθη : Για σου πανο παρακολουθούμε F1 πολλά χρόνια ήταν βροχή αυτή για διακοπή έχουμε δει μονακο με κσταρακτοδες βροχή να τερματίζουν 4 μονοθέσια τώρα όλοι φλωροι..
Καλησπέρα Κώστα. Δεν είναι έτσι. Άλλα μονοθέσια τότε, άλλα τώρα. Τότε έμπαιναν σε λίμνη και κρατούσαν πρόσφυση, τώρα ένα φιλμ νερού και ο οδηγός είναι επιβάτης. Επίσης στο Μονακό δεν έχει ροή υδάτων από λόφο όπως στο Ιντερλάγκος. Άλλες εποχές!
Γιώργος #LH44 : Ναι αλλά άμα δεν άλλαζαν οι rb θα τερμάτιζε 3ος ο ROS και μπορεί και 4ος!!
Υποθετικά μιλάς όμως Γιώργο. Δεν τερμάτισαν εκεί άρα εκ του αποτελέσματος κρίνουμε.
Νικόλας : Πάνο καλησπέρα…Ισως ακουστει λιγο υπερβολικο αλλα κατα την αποψη μου εαν παρει το πρωταθλημα ο Nico θα ειναι απο τους λιγους που δεν το αξιζαν πραγματικα
Καθόλου υπερβολικό αλλά αυτό για μένα ισχύει βάσει αξίας συνολικά. Φέτος το αξίζει περισσότερο από τον Lewis.
Σπυριδούλα : Καλησπέρα Πάνο!Αρχικά το τελευταίο vlog ήταν όλα τα λεφτά,γελούσα μέχρι δακρύων στο σημείο με τον vettel,ήταν απλά τέλειο.
Σπυριδούλα : Συνεχεια1.Συγχαρητήρ π ασχολείσαι τόσο μ αυτό τ σπορ κ κάνεις κ όλους εμάς να τ αγαπάμε περισσότερο.Όσο για τον αγώνα αξίζουν επαινοι για τν τρόπο οδήγησης του
Σπυριδούλα : Συνεχεια2.verstapen(όσο κ αν με εκνευρίζει η συμπεριφορά του) προσεφεραι θέαμα!Είναι ενα φαινόμενο κ είναι θέμα χρόνου να αρχίσει να παίρνει τα πρωταθλήματα
Σπυριδούλα : Συνέχεια3. ένα,ένα,παρότι με πονάει που το λέω .Πιστεύεις ότι θα γίνει καλύτερος οδηγός σε σύγκριση με τους alonso,hamilton,vettel?
Καλησπέρα Σπυριδούλα. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Ίσως να ήταν το πρώτο VLOG που πλέον νιώθω πως είναι στο στιλ που μου αρέσει και εμένα. Όποιος δεν το έχει δει, μπορεί να το βρει εδώ. Αυτό λέω και εγώ για τον Verstappen, πως δεν μου αρέσει η συμπεριφορά, το ύφος του εκτός μονοθεσίου αλλά εντός, ήρθε για να κάνει τη διαφορά. Όσο για το “καλύτερος”, ξέρετε πως δεν μου αρέσει η λέξη. Μακάρι να μας προσφέρει θέαμα για 15 χρόνια. Αυτό αρκεί.
Σώτος McLarenτζής : Θα υπάρξουν συχνά live chats την περίοδο που δεν θα ‘χει δράση;
Δεν το ξέρω αλλά θα το προσπαθήσουμε!
Σώτος McLarenτζής : Ένα τεράστιο standing ovation, αξίζει και ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ JENSON BUTTON !!!
Σίγουρα! Από πλευράς προσωπικότητας, τον ξεχωρίζω. Θα μας λείψει πολύ!
Να υπενθυμίσω πως τα σχόλιά σας δημοσιεύονται με χρονική σειρά, την ώρα που έρχεται η απάντηση τους! Λίγη υπομονή λοιπόν!
NikosJB17 : gia to teleftaio race vlog exo na po oti itan isos kai to kalitero mexri tora . kathe fora kai kalitero kai xilia bravo giafto . elpizo na ta sinexiseis kai ..
NikosJB17 : tou xronou !!
Σε ευχαριστώ πολύ Νίκο. Το προσπαθώ, είναι μεγάλο στοίχημα για μένα – ειδικά φέτος χωρίς TV. Να κάνουμε κάτι εναλλακτικό. Μπορώ να σου πω ότι κατά 99% θα συνεχίσουμε κανονικά και το 2017!
Βασιλης : βλεπεις οδηγους οπως ο Verstappen να προσπαθουν να οδηγησουν,οι κανονισμοι να μην τον αφηνουν,πρεπει να αφησουν παλι τους οδηγους πιο ελευθερους ειναι εμπειροι
Και τους οδηγούς, και την εξέλιξη και τους κανονισμούς και και και… η F1 είναι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού! Ας κερδίσει ο καλύτερος!
Στράτος από Γαλάτσι : Καλησπέρα Πάνο, πιστεύεις ότι είναι θέμα οδηγικής ικανότητας (Verstappen) ή στήσιμο και δυνατοτήτων μονοθέσιου. Δλδ, αν στη θέση της Red bull βρισκόταν πχ
Στράτος από Γαλάτσι : βρισκόταν πχ ο Alonso θα έκανε κάτι λιγότερο ?
Καλησπέρα! Συνδυασμός των δύο. Η αλήθεια είναι πως χθες ο Verstappen έκανε προσπεράσματα από παντού. Και αν το προσέξατε, πίσω από το safety car δοκίμαζε συνέχεια, συνέχεια διαφορετικές γραμμές. Έψαχνε να βρει που μπορεί να πατάει και που όχι. Δεν ήταν τυχαία η ρελάνς, παρά τη βοήθεια και από τα ελαστικά.
Μπαμπης : F1geo τι αλλο να κανει ο ρος για να παρει το πρωταθλημα?? 9 νικες και μετα συντήρηση. .μαζεμα βαθμον..!!
Έχει πιάσει ταβάνι!
Γρηγόρης : Εντυπωσιακός ο Max χτες αλλά νομίζω μεγάλο ρόλο έπαιξε και η πλήρης έλλειψη άγχους για αποτέλεσμα. Ο Ροσμπεργκ δεν θα ανακατευόταν σε οποιαδήποτε μάχη μαζί του
Γρηγόρης : Πάντως Πάνο έκατσα και είδα ξανα τους 16 γύρους στο τέλος. Πως είναι δυνατόν να έβρισκε τόσο grip? Ναι έχει ταλέντο αλλά δεν μπορεί να μην έχει σχέση το αμάξι
Πολύ σωστή παρατήρηση Γρηγόρη. Ο Rosberg δεν θα έπαιρνε κάποιο ρίσκο. Για την έύρεση grid, ενώ φυσικά έπαιζαν ρόλο τα ελαστικά και η RB12, σημασία έχει κι αυτό που είπα μόλις, για τις… δοκιμές πίσω από το safety car.
Γιάννης : Καλησπέρα Πάνο! Εξαιρετική οδήγηση από Verstappen (από φίλαθλο της Ferrari). Πολύ καλή εμφάνιση και από Vettel. Άτυχος ο Raikkonen θα μπορούσε το βάθρο πιστεύω.
Καλησπέρα Γιάννη! Να κάτι που δεν βλέπουμε πια συχνά, tifosi να παραδέχεται τον Verstappen! Χθες ο Kimi θα πω ότι είχε την πιο τυχερή μέρα της ζωής του. Εκεί που έμεινε, με τόσο σπρέι, θα μπορούσαμε κάλλιστα να έχουμε τρομακτικό ατύχημα (βλ. Zanardi).
kostas audi : o σουμι ξυπνησε απο το κομα και οδηγεισε red bull οσο για το rosberg καλο θα ειταν να τερματισει μακρια απο festaren και hamilton
Περί Schumi. Και εγώ, Jerez 96 έβλεπα χθες. Ξύπνιος είναι by the way, αυτό είναι από τα ελάχιστα που μπορώ να επιβεβαιώσω σχετικά. Όσο για Άμπου Ντάμπι, έτσι βλέπω κι εγώ, Lewis-Max-Nico
Αεροναυαγός : Δεν πιστεύετε ότι οι οδηγοί πλέον έχουν γίνει πολύ “soft” (βλ. παράπονα Φέτελ κλπ)? Πριν 15 χρόνια θα ετίθετο ζήτημα μη-κανονικής εκκίνησης σε τέτοιες συνθήκες?
Δεν παίζει ρόλο το αν είναι soft ο οδηγός αλλά αν μπορεί να σταθεί ένα μονοθέσιο στην πίστα. Βλέποντας τον Kimi επιβάτη με το που πατάει γκάζι όταν η Ferrari διασχίζει το ρυάκι, καταλαβαίνεις. Δεν το έχασε ο Palmer. Δεν είναι εύκολο με τα σύγχρονα μονοθέσια.
Ι-masa : Καλησπέρα και από εμένα εγώ από χθες κρατάω όλο αυτό με τον massa και μιας και αναφέρεστε σε αδικίες η καριέρα αυτού του ανθρώπου θα ήταν διαφορετική grade
Ναι, θα μπορούσε να είναι διαφορετική. Όμως κ εδώ, δεν θα τον πω άτυχο αλλά τυχερό που ζει. Η Βραζιλία του 2008 που μας χάρισε, ήταν από τις επικότερες στιγμές που έχουμε δει.
Στέφανος : Πάνω αυτό που έχω να πω σχετικά με εχθές είναι ότι όποιος δεν μπει να τρέξει να πάει σπίτι του μπας και δούμε και καθόλου δράση επιτελους,όλα στημένα γιαrosberg
Ωχ! Παράγκα;
kellaroukos : ξερω οτι δεν κρινεις συναδελφους κλπ αλλα στην ΕΡΤ πραγματικα ειναι ικανοποιημενοι με τις μεταδοσεις τους?τι αλλο θα ακουσουμε δηλαδη?μονο μπουρδες!
Συ είπας.
Παστορας : Η πλακα θα ναι ότι αν κερδίσει ο Χάμιλτον στο Αμπού Νταμπι και ο Ροσμπεργκ τερματίσει 3ος, θα χούμε πρωταθλητή με μια νικη λιγότερη από τον δεύτερο…
Η F1 δεν είναι σπριντ, είναι μαραθώνιος Πάστορα…
panos7 : Πάνο σχολίασε λίγο την οδηγική ικανότητα σε βρεγμένο οδόστρωμα! Από την εποχή του Σέννα είχε (να παίξει τέτοια μπάλα) κάποιος πιλότος όπως χθες ο Μαξ!
panos7 : Μήπως αυτό είναι δείγμα ότι θα αφήσει εποχή ο μικρός;
Πάνο όσα είπαμε πριν λίγο είναι χαρακτηριστικά. Δεν μου αρέσει να λέω βαριές κουβέντες αλλά ήταν εμφάνιση… ξεχωριστή η χθεσινή, Ότι θα αφήσει ιστορία, νομίζω είναι δεδομένο καιρό τώρα. Χθες απλά πείστηκαν περισσότεροι.
Χρήστος : Καλησπέρα, Πανο. Αυτό που είπες για τα MotoGp είναι τελείως αστοχο. Μιλάμε για 2 λάστιχα, με λιγότερο από το μισό ίχνος στην ευθεία και ακόμα λιγότερο σε στροφή
Και μικρότερο βάρος, μηδέν παραγωγή κάθετης δύναμης, κατευθυντικότητα με το σώμα του αναβάτη και και και. Σε σχέση με τα μονοθέσια του 2016 επιμένω πως δεν είναι μέτρο σύγκρισης. Αυτό βάσει σχετικού θέματος που είχα κάνει για σύγκριση των δύο χρησιμοποιώντας αναλύσεις και από το χώρο των “απέναντι” τον οποίο δεν κατέχω. Αν τα σημεία αναφοράς που είχα ήταν τόσο λάθος, παρέθεσε μου κάτι για να μην ξανακάνω τον Λυπηρίδη!
Δημητρης MercFan : Καλησπερα Πανο Βρηκα τον τροπο να γινει η φ1 οπως παλια κλωνοποιηση του φερσταπεν 5 6 φορες τους μοιραζουμε στις ομαδες ( οχι στη μερσεντες ) και τελειωσαμε
Λες; Τόσο απλό; Σοβαρά τώρα, αν είχαμε άλλοιυς 3-4 τέτοιους, οι αγώνες θα ήταν διαφορετικοι
Super Aguri : Καλησπέρα Πανο! Ο μαξ εχει δώσει ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα! Για το πρωτάθλημα δεν βλέπω τροπο εκτος απο ατυχία του ρος για να χαθεί. Δεν γίνεται να μπουν 2 ανάμ
Καλησπέρα! Ειδικά από τη στιγμή που στο Άμπου Ντάμπι δεν περιμένεις βροχή και ανατροπή, συμφωνο΄θμε.
Νικόλας : Καλησπέρα,Πάνο!Για ποιο λόγο ο κινητήρας της Honda υστερεί τόσο πολύ έναντι των υπολοίπων;Την επόμενη σεζόν θα υπάρξει σημαντική βελτίωση σ’αυτόν;
Γιατί μπήκαν με καθυστέρηση και απλά, δεν έκαναν τόσο καλή δουλειά! Του χρόνου θα έχουμε μεγαλύτερη ελευθερία στην εξέλιξη, είναι στο χέρι των Renault, Ferrari, Honda, να πιάσουν τις Mercedes.
Athan : Εγω παλι γιατι βλεπω οτι η Φ1 οτι θα μοιαζει σε λιγο moto3,δλδ βουρ στη στροφη ,χωραω δε χωραω κι οποιον παρει…Καθε μερα δε θα ειναι Κυριακη…
Athan : Ισως ειναι κι οι μικροτερες ολοενα ηλικιες των οδηγων.Πρωταθλητης γινεσαι οχι με το 25-0-25-0 αλλα με σταθερη πορεια.Βεαβαι το θεαμα δε θα ειναι ισως αναλογο…
Σίγουρα πια η ηλικία παίζει ελάχιστο ρόλο και οι πιτσιρικάδες εγκλιματίζονται γρήγορα. Όσο για τη σταθερότητα, είπαμε, είναι μαραθώνιος. Αλλά για να γίνει Moto3, πρέπει να είναι κ πιο μικρές οι διαφορές.
Λίνος : Ο Μάσσα θα λείψει σε όλους σίγουρα.Η στιγμή που είχε πάρει την σημαία μέσα στα πιτς και τον χειροκροτούσαν όλοι δείχνει τι σεβασμό κέρδισε όλα αυτά τα χρόνια
Σωστό. Η αναγνώριση των αντιπάλων είναι το μεγαλύτερο τρόπαιο.
Στέφανος : Καλησπέρα. Να υποθέσω ότι δεν ισχύουν φέτος οι διπλοί βαθμοί του τελευταίου αγώνα;
Καλησπέρα Στέφανε. Όχι ευτυχώς, αυτός ο κανονισμός έχει αλλάξει.
thunder : Καλησπέρα στην παρέα,ωραιος αγώνας παρόλες τις καθυστερήσεις με χαμιλτον άξιο πρωταθλητή με φερσταπεν ανερχόμενο ταλέντο και μία άλλη πλευρά του αθλήματος στο π
Δεν ξέρω αν έχει και συνέχεια το σχόλιο φίλε μου αλλά δεν εμφανίζεται. Λες να πάρει τίτλο τελικά ο Hamilton;
Αγαπη : Καλησπερα!οι ερωτησεις κ οι απαντησεις εως τωρα με υπερκαλυπτουν.ηθελα μονο να σου δωσω συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια που κανεις!βλεπω f1 τα τελευταια
Αγαπη : 12 χρονια κ πρεπει να ομολογησω οτι κανεις τον καλυτερο σχολιασμο απο ολους! Με πολλες γνωσεις κ το σωστο χιουμορ!ε, κ φυσικα υποστηριζω παντα…kimi!
Καλησπέρα Αγάπη! Καλώς ήλθες στην παρέα. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Panospanoulis : Χαίρεται Χαίρεται!! Πώς κρίνεις ακόμα μία εκκίνηση πίσω από SC?????Verstappen the best χθες!!!
Γεια σου Πάνο. Αναγκάστικη, παιδιά υπάρχει θέμα με τα full wets, δεν είναι τυχαίο πως φέτος δεν τολμούν να ξεκινήσουν αγώνα. Όσο για τον Verstappen, ναι, έκλεψε την παράσταση.
Latvala : Γενικα μαπα αγωνας με 40 γυρους πισω απο το SC. Πλεον ο τιτλος στα χερια του Ros η αληθεια ειναι αυτη… Βλεπω Red Bull του χρονου δυνατη…
Όσο δεν είχε SC όμως; Ήταν δύσκολες οι συνθήκες. Για το 2017, μακάρι και Red Bull και Ferrari, μακάρι και τη Honda καλύτερη. Αναμένουμε!
Αποστόλης : Πανο καλησπερα απο τον Βολο. Μια ερωτηση για την μακλαρεν….πιστευεις οτι πρεπει απο το 17 και πιθανον το 18 να αρχιζει να ξεπληρωνει τα ” χρωστουμενα” να το
Αποστόλης : πουμε στον Αλονσο γιαυτα που του χρωσταει το 07 ( δλδ για το ποσο αδικοι ηταν μαζι του) ..συμφωνεις;
Γιατί του 2015 και του 2016, στον λογαριασμό δεν μπαίνουν και αυτές οι δύο σεζόν βρε Αποστόλη; Το 2017 μη περιμένεις θαύματα όμως. Για το 2018 όμως, όλα μπορεί να συμβούν!
NickNewsauto : Καλησπέρα κ από μενα, ειχα καιρο να επικοινωνησω. Πανο το θεωρεις τυχαιο που μεχρι την δευτερη red flag τα μονοθεσια που ειχαν κινητηρα Ferrari ειχαν ατυχημα??
Καλησπέρα! Welcome back! Να σου πω την αλήθεια… ναι. Δεν βλέπω πως η μονάδα ισχύος μπορούσε να επηρεάζει σε αυτόν τον τομέα. Έτυχε!
Παναγιώτης : Γιατί πότε έδειξε οτι αξίζει τον τίτλο φέτος ο Rosberg? Δεν θυμάμαι ούτε μία προσπέραση του για πρωτιά.
Γιατί συνήθως ήταν πρώτος και δεν χρειαζόταν! Σοβαρά τώρα, έχει επιδείξει τη σταθερότητα και την αποφασιστικότητα που φέτος λείπει από τον Lewis. Ή τέλοσπάντων έλειπε μέχρι πριν 1 μήνα.
philippe : kalhspera sas kyrioi poly kalos max yperoxos agonas prin apo ayton h kalyterh fasi to mpoyfan toy xamilton sto komati
philippe : kai fysika to antio ston massa
Καλησπέρα! Μαραθώνιος ήταν! 3 ώρες και 5 λεπτά! Οι στιγμές του Massa, με την οικογένεια να τον αγκαλιάζει, τους αντιπάλους να χειροκροτούν, ήταν το απόλυτο αθλητικό μεγαλείο.
manousos : ειχε δεν ειχε το εφερε εκει που ηθελε ο ecclestone. πρεπει να υπαρχει ενδιαφερον στο αμπου νταμπι αλλιως πανε τα πετροδολλαρα.
Μαζί σου Μανούσο αλλά αν ήθελε να του δώσει ενδιαφέρον όπως λες και αν μπορούσαν να κάνουν τέτοια… κόλπα, γιατί να μην πήγαιναν με διαφορά 6 πόντων ώστε ο τίτλος να κρίνεται από το ποιος θα είναι 1ος και ποιος 2ος;
Kωνσταντίνος Μίχος : Καλησπέρα Πάνο…πάντως. όταν βρέχει στο Sao Paulo, γίνεται χαμός…θυμάμαι τι είχε γίνει το 2003…
Καλησπέρα Κωνσταντίνε. Έτσι ακριβώς. Κι εγώ εξ αρχής εκείνο το ατύχημα με Webber-Alonso είχα σκεφτεί.
μαριος : καλησπερα πανο.ο max μου θυμησε καποιον πιτσιρικα τοτε. με κατι τερατα.μονακο 1984. σωστα ?
Να πούμε την αλήθεια, έχει καλύτερο μονοθέσιο, είχε ελαστικά σε καλύτερη κατάσταση αλλά… η φαντασία, το πάθος του, είναι στοιχεία που φέρνουν σε όλους μας άλλους οδηγούς κατά νου.
Θανασης : Μεταξύ σοβαρού κ αστείου ο nico θα μετατραπεί στη δικαίωση του irvine , rubens , coulthard , webber και ολων των ” δεύτερων ” οδηγων που άξιζαν κάτι περισσότερο
Δικαίωση μερος δεύτερο! Ξέχασες τον Button το 2009!
steliostifosi : πιστευεις οτι η φερραρι θα ειναι ανταγωνιστικη του χρονου, η παλι θα εχει τα φετινα χαλια? Ευχαριστω
Μπορείς βρε Στέλιο να πεις ποτέ κάτι με σιγουριά για τη Ferrari; Μετά τα περυσινά, όλοι περιμέναμε κάτι καλύτερο φέτος και αυτοί έκαναν όπισθεν!
data-alt0belli : massa ΑΠΟΛυτο μεγαλειο αθλητισμου και πολυ κακη η ομαδα μOY ferrariγια ακομα εναν αγωνα πως μπορει να βελτειωθει αυτο του χρονου ?
Αλτομπέλι ρε φίλε; Με έστειλες!
Έτσι ακριβώς για Μάσα, πάμε σε χαρτορίχτρα όλοι για τη Ferrari!
Aποστολης : Καλησπερα Πανο ειμαι υποσιρικτης χρονια του alonso και πιστευω οτι ειναι ενας απο τους πιο ταλαντουχους οδηγους στην f1 πιστευεις οτι ο sainz του μοιαζει?
Καλησπέρα Αποστόλη. Να πω την αλήθεια, όχι και τόσο. Ο Sainz είναι πιο εγκεφαλικός οδηγός, της υπομονής και της στρατηγικής. Ο Alonso είναι μαχητής.
Δυστυχώς κάπου εδώ πρέπει να ρίξουμε καρό σημαία καθώς έχουμε εδώ και ώρα ξεπεράσει την προγραμματισμένη λήξη του Live Chat. Σας ευχαριστώ και σήμερα για τη συμμετοχή, που είναι τέτοια που ούτε με δύο πληκτρολόγια δεν προλαβαίνω να απαντήσω σε όλους μέσα σε δύο ώρες. Όπως πάντα, δημοσιεύω τώρα κατά χρονική σειρά όσα σχόλια/ερωτήματά σας δεν έχω απαντήσει, και θα βρείτε προσεχώς τις απαντήσεις στα σχόλια του άρθρου, το οποίο θα μοιραστώ από τα προσωπικά μου social media για να… θυμηθείτε τα χρωστούμενα!
f1geo : Πανο οκ και ο rosberg εκανε λαθη στα οποια η ποινη που δεχτηκε στην ουσια δεν ηταν ποινη.βλεπε στην αθστρια ππυ επεσε πανω στον χαμιλτον που μετα εκανε το ιδιο
f1geo : Και στη γερμανια που επεσε πανω στο max και κυριως στη μαλαισια που πηρε τη πολυτιμη τριτη θεσ πεφτοντας πανω στο κιμι και πληγωνοντας τη ferrari του
f1geo : Και δινοντας του μονο 10 δευτερολεπτα ενω ειχε ηδη ανοιξει διαφορα απο το κιμι 8 δευτερολεπτα με 12 γυρους να απομενουν…αλλα και παρολαυτα τι σπασμενο
f1geo : Κινητηρα του lewis χρειαστηκε για να αυξησει τη διαφορα.Και επειδη πολλοι λενε για το 14 το 14 και να μην εγκατελειπε ο rosberg ο hamilton τον ειχε περασει στη
f1geo : Κινητηρα του lewis χρειαστηκε για να αυξησει τη διαφορα.Και επειδη πολλοι λενε για το 14 το 14 και να μην εγκατελειπε ο rosberg ο hamilton τον ειχε περασει στη
f1geo : Κρισιμη τοτε εκκινηση και θα το επαιρνε τερματιζε δε τερματιζε ο rosberg καθως ειχν γινει τα pit stop και ηταν ηδη 5 δευτερολςπτα μπροστα οταν του βγηκεπροβλημα
f1geo : Ας ελπισουμε πρωτον οι red bull να μη κανουν λαθος στρατηγικη γιατι η νικη για τον lewis κατω απο ιδιες συνθηκες ειναι δεδομενη απεναντι στο rosberg και αυτο
f1geo : Που ωφειλε να κανει ο lewis το εκανε και θα το κανει και στο αμπου νταμπι.εχει 3 στα 3 pole και νικες και παει για το 4 στα 4..και ο θεος ας δει την αδικια
f1geo : Και να το δωσει στο βρετανο γιατι ο αλλος δε ξερουμε καν τι εθνικοτητας ειναι τελικα.Μεχρι τα 17 δηλωνε φιλανδις μετα γερμανος αν οαςι στη ferrari θαγινειιταλος
Γρηγόρης : Και να του έδινε αυτές τις ταχύτητες… Μιλάμε για επίπεδο οδηγών f1, δεν μπορεί να τους πέρναγε έτσι όλους
Αεροναυαγός : Είπαμε ο Ρος να μην ρισκάρει αλλά μου φαίνεται ότι το παρακάνει προκλητικά (μη-ρισκάροντας) στους τελευταίους 3 αγώνες.
Gmat7 : Εγώ θα ήθελα έναν αγώνα που να έβρεχε και να σταμάταγε συνέχεια.10 γύρους να έβρεχε 10 γύρους να σταμάταγε.χαμός θα γινόταν απο τα πολλά pit stop
McLaren21 : Πάνο μόνο ένας Vitaly Petrov μας σώζει από την Britney Παγκόσμια Πρωταθλήτρια!! Αν κολλήσει ο συμπλέκτης ή αν έχει “λόξιγκα” το PU στην πλάτη του όλα γίνονται
Θανασης : Μεταξύ σοβαρού κ αστείου ο nico θα μετατραπεί στη δικαίωση του irvine , rubens , coulthard , webber και ολων των ” δεύτερων ” οδηγων που άξιζαν κάτι περισσότερο
Γιαννης : Καλησπέρα, θεωρείς πως αν η Mclaren δεν είχε βάλει μέσα τον Αλόνσο για αλλαγή σε ενδιάμεσα στην αρχή θα μπορούσε να κυνηγήσει βάθρο;(ηταν μπροστά απο τον Πέρεζ
Νικόλας : Και πόσο πιθανό βλέπεις το ενδεχόμενο επιστροφής της Toyota?
Nassssos : Les na doume ton alonso pali sthn ferrari?
Μπαμπης : Πανο δλδ ελεος με καποια σχολια οτι δεν αξίζει νο ρος το πρωταθλημα.. δλδ περσι που ο χαμ εβγαινε 2 δεύτερος στους τελευταίους αγωνες το άξιζε το πρωτάθλημα.?
Μπαμπης : Πανο πιστευεις οτι του χρονου ο αλονσο θα τα παράτηση αν δεν πάει καλα η μακλαρεν..!! Για κιμι το πιστευω
Στέφανος : Πάνω εγώ λέω οποίος δεν μπορεί να τρέξει να πάει σπίτι του μπας και δούμε λίγο δράση,τη πάει να πει δεν ρισκάρω ;πότε έγινε ξανά αυτό στην f1;φτιαχτό για nick.
μητσος : Πανο,στο Moto GP δεν υπαρχει η ασφαλεια που υπαρχει στην F1!Αλλο ειδος κινδυνου εχει το ενα και αλλο ειδος κινδυνου το αλλου!Μην συγκρινουμε ανομοια πραγματα
Χρήστος : Ως οδήγηση η μηχανή είναι εκ φύσεως πιο δύσκολες απ’τα τετρατροχα. Το ότι δεν έχουν κάθετη δύναμη είναι εναντίον τους στη σύγκριση που έκανες. Και η κίνηση με
Γιώργος : Πανο σε πάω αλλά ώρες ώρες το τερματιζεις. Απλή ερώτηση: Χώραγε ο Φετελ διπλα στον Μαξ στη έξοδο ναι ή όχι; διπλα του ήταν (και 10-15εκ μπροστά αν θες) όχι πίσω
Γιώργος : Ο δε Φετελ τον πέρασε αφότου προσπεραστηκε από Μαξ για πλάκα τον Σαινθ. Δεν του Έφταιγε η Φεραρι λοιπόν.
Γιώργος : Δηλαδή απαγορεύεται να σηλωσουν τα μονοθέσια ψηλότερα για συνθήκες βροχής; παλιότερα είχαν αρκετά μεγάλο περιθώριο ύψους μη μου πεις ότι ούτε αυτό δεν άφησαν…
Γιώργος : Αν και τιφοζι εχθές ο φερσταπεν ήταν συγκλονιστικος. Προσωπικά προτιμώ οδηγούς σαν και αυτόν πάρα οδηγούς τύπου ροσμπεργκ και ας είναι επικίνδυνος κάμα φορα
kostas audi : o φρτελ καλα ειχε μαθει στα διαστυμοπλοια της red bull πρωταθλητες του κιλου festapen μετα σουμι εποχη γνησιος οχι γιαλαντζη
Σπυριδουλα : Ο Vettel θεωρείς εχει πιεστει πιο πολύ,ειναι πιο ευάλωτος στν κριτική κ αυτό τ δείχνει γκρινιάζοντας για τ παραμικρό σ σύγκριση μ alonso όταν ήταν στη φερράρι?
Σπυριδουλα : Πολλοί λένε τελευταία 1ον ότι ο vettel δε θα αντέξει στη φερράρι κ ότι ήδη το γυαλί έχει ραγίσει στις σχέσεις vettel-arrivabene.
Σπυριδουλα : κ 2ον ο martin brundle το είπε επειδή πήρε σε μικρή ηλικία τίτλους ότι θα φύγει νωρίς από τη φ1.Το συμμερίζεσαι αυτό?
Μπαμπης : Πονηρη αλεπου ο αλονσο… χαχαχαχχα κλαιωω ακομαα..!!
georgemant13 : Πανο προβλεπεται για οποιδηποτε λογο συνεχιση αγωνα την επομενη μερα?
f1geo : Μπαμπη αν αυτο ειναι το ταβανι του οι 9 νικες και οι 8 pole ο χαμιλτο αν νικησει στο αμπου νταμπι ακομα και σε μια χρονια με τοσες ατυχιες καταφερε να τον
f1geo : Ξεπερασει και στις δυο κατηγοριες.στις pole σιγουρα αλλα και στις νικες σμαν τη παρει τη τελευταια και μη ξεχνας οτι η μια στο βελγιο ηταν δωρακι ελεω κινητηρων
f1geo : Μη ξεχνατε και οδηγηση lewis στη κινα το 2010 που εκανε 1 pit stop παραπανω απο τους υπολοιπους με mclaren σαφως υποδιαιστερη των red bull και απο 17 ανεβηκε
f1geo : Δευτερος περνωντας αλονσο μαδα σουμαχερ ροδα νε ροδα επι δυο γυρος και διπλο προσπερασμα σε σουτιλ και φετελ αλλα και αλλους οπως πετροφ κουμπιτσα βεμπερ κτλ
NickNewsauto : Δεν πρεπει να υπαρχει μονο με τα full wet και με το πατωμα των μονοθεσιων πρεπει να υπαρχει, το πως εχει κατασκευαστει…
NickNewsauto : Αποψη μου λογω χαρτογράφησης των κινητηρων Ferrari, η ροπη ηταν περισσοτερη από οση επρεπε για τέτοιες συνθήκες και για αυτό γλιστρησαν τα μονοθεσια αυτα.
NickNewsauto : Πανο ένα σχολιο σύγκρισης μεταξυ των 2 RBR στον συγκεκριμενο αγωνα. Δεν νομιζω ότι εχουν τετοια διαφορα στην βροχη, εχω την εντυπωση εκανε βολτα ο ρικιαρντο…
dimitris : Μήπως Πανό η ρεντ μπουλ έκανε λάθος στρατηγικη …ηθελημένα για να μην εμπλακεί στους δύο πρωτους;
Χρήστος : Σώμα του αναβάτη. Φαντάσου να είχαμε MotoGp αντί για F1 χθες στη Βραζιλία. Θα προτιμούσαν πολλοί αναβάτες τη μηχανή από κοκπιτ, μαζί με 4 λάστιχα και αναρτήσεις
Latvala : Πανο πως/που βλεπεις μελλοντικα τους Bottas,Hulkenberg? Απλα πιασανε ταβανι ή υπαρχει “κατι” ακομα γι΄αυτους τους δυο?
panagiotismclaren : καλησπερα κ απο εμενα , το Button δεν τον λες και νο2 οδηγο . στα χρονια της συνυπαρξης με τον Χαμ αν θυμαμαι σωστα,η διαφορα σε μαζεμα ποντων ειναι μονοψηφια.
manousos : γιατι του χαλασε τη δουλεια ο κινητηρας στη μαλαισια
Γιωργος : Οσοι λετε οτι στο head 2 head o Hamilton ειναι πανω απο τον Rosberg, κοιταχτε τι εγινε φετος στο MotoGP… θα τριβετε τα ματια σας..
Νικόλας : Πάνο πιστεύεις πως ο Φέτελ αντι να οδηγάει μιλάει περισσότερο από όσο πρέπει?οπαδος της φερραρι είμαι
I massa : Κάποτε οι αγώνες άρχιζαν gentleman start you engines χθες για έναν πραγματικό gentleman του sports ήταν lights out ( obregado grande Felipe Adeos )
Σας ευχαριστώ όλους ξανά, οι υπόλοιπες απαντήσεις προσεχώς στα σχόλια
του άρθρου. Επόμενο ραντεβου 27/11 μετά από το Άμπου Ντάμπι με…
πρωταθλητή! Καλό βράδυ και να οδηγείτε με ασφάλεια!
Καλησπέρα και καλώς ήλθατε σε ένα ακόμα LIVE CHAT για τον μαγικό κόσμο της Formula 1!