ΣΠΟΡ

Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για τη νίκη του Nico Rosberg στο "ναό της ταχύτητας" στη Μόντσα, την διαφορά του από τον Lewis Hamilton και όλα όσα είδαμε στον GP της Ιταλίας. Στείλτε τις ερωτήσεις σας και μπείτε στο διάλογο.

Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

ΤΟ LIVE CHAT

22:03

Καλησπέρα στην παρέα! Λίγο πιο αργά σήμερα, αλλά έχουμε πολλά να πούμε και πάλι. Όπως πάντα, τα μηνύματά σας εμφανίζονται με χρονική σειρά, τη στιγμή που έρχεται η απάντηση σε αυτά.

22:04

Πριν πάμε στα νέα ερωτήματα, όσες απαντήσεις χρωστούσα από την προηγούμενη Δευτέρα, μπορείτε να τις βρείτε εδώ!

22:05

Μιχαλης Παπαροβεργας : Ειναι αληθεια οτι θα αγορασουν Αφγανοι επενδυτες την red bull

22:05

Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Ούτε με… βέργες!

22:05

Σπυριδουλα : Καλησπέρα Πανο.Μέτριος εως βαρετός αγώνας αλλα νομίζω αποζημίωσε όλους η απονομη του νικητη με το κοινο απο κατω πραγματικά να παραλληρεί.Ήταν μοναδικό!!Θύμιζε λιγο προεκλογικη συγκέντρωση στο συνταγμα με τις ντουντουκες κ τα καπνογονα αλλα κ παλι για αυτο το λογο αξιζει να δεις φορμουλα 1.Τετοιοι αγώνες πρεπει να βρισκονται στο καλενταρι κ να μη φευγουν ποτε.Καλα ειναι τα χρηματα κ τα εντυπωσιακα σιρκουι αλλα σαν κ αυτο το θέαμα δεν το αλλαζεις με ΤΙΠΟΤΑ!!!!

22:07

Καλησπέρα Σπυριδούλα! Συνήθως έτσι είναι η Μόντσα. Και πάντα εκπληκτικό το βάθρο! Έκανα ένα ανάλογο tweet αλλά δεν θα πω κάτι παραπάνω σχετικά, η συνέχεια αύριο στο F1 VLOG! Και εννοείται πως η Μόντσα δεν πρέπει να φύγει ποτέ από το καλεντάρι (μαζι με Σπα, Καναδά, Σουζούκα)

22:07

Γεωργια : Καλησπερα σε ολη την παρεα!Ανυπομονουσα για Monza αλλα η αληθεια να λεγετε ο αγωνας δεν ηταν καλος…βασικα περιμενα πως και πως να τελειωσει για να αλλαξω καναλι να δω Rallycross(Ο χαμος εκει!)…Χαωδης η διαφορα με τις Mercedes που φοραγαν ακομη και πιο σκλυρες γομες…Οι αναβαθμησεις μας(Ferrari)δεν φανηκαν καθολου αλλα κι απο θεμα στρατηγικης,δλδ να πηγεναμε σε 1 πιτ στοπ με μεση γομα δεν νομιζω να αλλαζε κατι γιατι οτι χασαμε στο 2ο πιτ θα το χαναμε στην πιστα,εφοσον δεν μας ταιριαζουν οι σκληρες γομες..τι λετε?Η τελευταια μου ελπιδα ειναι ο επομενος αγωνας για νικη(αν και πιστευω πως RBR θα ειναι πολυ καλες επισης)…

22:08

Καλησπέρα Γεωργία. Ήταν αναμενόμενο πως οι Mercedes δεν θα είχαν αντίπαλο. Και δεν υπήρχε και λυση, πράγματι η Ferrari με τις σκληρές γόμες δεν είναι φίλη. Αλλά στη Σιγκαπούρη, όλα γίνονται. Εγώ θα πόνταρα στον Ρικιάρντο.

22:08

Δημήτρης Μάρκου : Χαίρεται κύριε Πανο,ποια είναι η γνώμη σας για το Ιταλικό GP;

22:09

Καλησπέρα Δημήτρη. Προφανώς ήταν πολύ βαρετός και προβλέψιμος αγώνας. Αν ο Lewis δεν έχανε έδαφος στην εκκίνηση, θα είχαμε έστω μάχη μεταξύ των Mercedes αλλά…

22:09

lefteris : πιστευεις πρεπει να αλλαξει κατι ωστε να βλεπουμε πιο θεαματικους αγωνες??περισσοτερο ανταγωνιστικο πρωταθλημα..περισσοτεροι οδηγοι στα βαθρα..περισσοτερες μαχες

22:09

Αυτό το στόχο έχουν οι αλλαγές στους κανονισμούς το 2017 και κυρίως εκείνες του 2018. Δεν θα σου πω πως θα συμβεί, θα σου πω ότι ελπίζω να συμβεί. 

22:09

παντελης7 : κυριε σειτανιδη ο φεττελ θα παραμεινει του χρονου στην φεραρι?

22:10

Τουλάχιστον και το 2017 Παντελή. Προσωπικά, εκτιμώ πως θα κάτσει και μέχρι 2020 και βλέπουμε…

22:10

Γιάννης : 2η χρονιά που ο Αλόνσο δικαιώνεται για την επιλογή του. Και εννοώ για την αποχώρηση από τη Ferrari. Για το ότι πήγε McLaren είναι άλλο κεφάλαιο και του χρόνου θα δείξει εάν ήταν σωστή ή λάθος επιλογή.

22:11

Γιατί δικαιώνεται; Πέρυσι η Ferrari έπαιρνε νίκες, η McLaren δεν έπαιρνε καν βαθμούς. Φέτος η Ferrari είναι έστω σταθερά στο βάθρο, η McLaren στη δεκάδα. Σωστή ή λάθος επιλογή, νομίζω ήταν αναπόφευκτη.

22:11

Γιαννης : Πανο καλησπερα…μετα τις ατυχιες χαμιλτον συνεχιζεις να σαι τοσο σιγουρος για το τιτλο του 2016 θα παει στα χερια του;;;ροσμπεργκ εχει ψυχολογια κ ατυχιες υπερ

22:12

Ήμουν όταν ήταν στο -43, δεν θα είμαι στο +2; 

22:12

μητσος : Καλησπερα Πανο! Χτες ο αγωνας δεν ηταν κατι το ιδιατερο! Κυμανθηκε στα στανταρ της F1! Σε σχεση με τον αγωνα του Silverstone στο Moto GP, που οποιος τον ειδε χορτασε προσπερασματα μεχρι του χρονου, δεν ειχε καμια ομοιοτητα! Θελω να ρωτησω αν ισχυουν οι φημες οτι ο Ecclestone πουλαει την F1 σε καποια εταιρεια και αν ναι, ποσο θα αλλαξει την F1?

22:13

Καλησπέρα Μήτσο. Δεν μπορώ να συγκρίνω, δεν έχω δει ποτέ μου ολόκληρο αγώνα MotoGP. Δεν με συγκινεί. Όσο για την πώληση, ισχύει πως είναι κοντά αλλά δεν μπορούμε να πούμε τι αλλαγές θα φέρει. Κάτσε να ολοκληρωθεί πρώτα.

22:13

Schumi1 : Καλησπερα Πανο πιστευεις οτι πιστες οπως Magny Cours, San Marino λειπουν απο την F1? Επισης μηπως ο ανεφοδιασμος και η καταργηση των κανονων οτι οταν αλλαζει ενα μονοθεσιο κιβωτιο κτλ θα φερουν την F1 πιο κοντα σε αυτο που πραγματικα ειναι; Η απολυτη ταχυτητα και εξελιξη δηλαδη.. Ευχαριστω

22:15

Καλησπέρα Schumi! Προτιμώ τις παραδοσιακές πίστες από τις σύγχρονες αποστειρωμένες αλλά το ΜανιΚουρ μου ήταν πάντα αδιάφορο. Η Ίμολα… καλή αλλά όχι αντί της Μόντσα. Όσο για τους ανεφοδιασμούς, συζητήθηκε πρόσφατα η επιστροφή τους, ώσπου θυμήθηκαν πως τους έκοψαν για να έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον οι στρατηγικές. Αυτό που χρειάζεται είναι ελευθερία στην εξέλιξη και στον αριθμό κινητήρων κτλ. Αλλά όσο είναι ο Todt πρόεδρος στη FIA, ξέχασε τα αυτά…

22:15

gmat7 : πανο καλησπερα,εναν αιωνα μπροστα η μερσεντες.δυο ερωτησεις να σου κανω.πιστευεις ειναι μονο θεμα ισχυος η αποδοση της μερσεντες η και αεροδυναμικης?εγω πιστευω και αεροδυναμικης.δεν ειχαν πολυ τελικη οπως ο μποτας και ο μασα αλλα εχουν τελεια προσφυση και τελεια εισοδο στις στροφες.πιστευω καλυτερο σασι και απο την ρεντ μπουλ.και δευτερη ερωτηση τι πιστευεις για την φερραρι μου το 17 και γενικα για το τοπιο γενικοτερα?

22:17

Καλησπέρα. Ναι, ισχύος. Από πλευράς αεροδυναμικής η Red Bull είναι μπροστά. Αλλά χθες ήταν πολύ, πολύ πίσω. Μη κοιτάς την τελική ταχύτητα, δεν είναι ενδεικτική. Ειδικά οι Williams, έχουν μετριότατο σασί φέτος. Θα το δεις στη Σιγκαπούρη…
Για 2017 είναι νωρίς να πούμε. Ελπίζω απλά να είναι όλοι πιο κοντά στις Mercedes.

22:17

Ανδρο : Καλησπέρα Πάνο. Πιστεύεις ότι η φερράρι τελείωσε για φέτος από την στιγμή που έχει χρησιμοποίησει όλα τα τόκενς για αναβάθμιση του κινητήρα της?

22:18

Αν σκεφτείς πως η Renault έχει σχεδόν όλα τα δικά της διαθέσιμα… και θα αρχίσει να ξοδεύει από Σιγκαπούρη. Βέβαια οκ, δεν είναι δεδομένο πως θα μείνει τρίτη, οι διαφορές των Ferrari/RB ειναι μικρές.

22:18

GIANNIS : Πάνο καλησπέρα ! Ποιο κατά τη γνώμη σου είναι το ιδανικότερο δίδυμο για την Renault το 17 ; Πως θα έβλεπες το Magnussen-Kvyat ;

22:19

Καλησπέρα Γιάννη. Ο Kvyat πλέον είναι “καμμένος”… έχει αποκτήσει ψυχολογικά το παιδί. Θα έβλεπα Magnussen με… Perez αλλά αντιλαμβάνομαι πως δεν μπορούν να σπάσουν το συμβόλαιό του. Άρα Ocon.

22:19

μητσος : Ακομα αναρωτιτεται ο Χαμιλτον τι συνεβη στην εκκινηση?

22:19

Όχι, απαντήθηκε, δεν έκανε κάτι λάθος εκείνος, δυσλειτουργία του συμπλέκτη ήταν.

22:19

ΓΙΑΝΝΗΣ L. : kalispera pano…poli doylia gia ton Lewis stoys epomenoys agones……feto tha pai mexri ton teleyteo agona to protathlima odigon opos blepo esi ti les???mono ama ksekinisi kanena seri pali nikon o Hamilton poy to blepo diskolo.

22:20

Καλησπέρα Γιάννη! Μακάρι να κριθεί στο νήμα για να έχουμε ενδιαφέρον. Αλλά όπως είπες, ένα σερί αρκεί για να το σφυρίξει το ματς νωρίς. Τα λεφτά μου στον Lewis.

22:20

Δημήτρης Μάρκου : Τι λέτε για τον Κιμαρο;

22:20

Το είπες μόνος σου: Κίμαρος!

22:20

Giwrgos : Νομιζω εχουμε μπουχτισει πια με την κυριαρχια της mercedes εχει καταντησει γελοιο πια να κανει ο ροσμπεργκ 2 βολτες στο παρκο σε δυο συνεχωμενους αγωνες …

22:21

Εγώ είχα μπουχτίσει από πέρυσι! Περίμενες την 3η σεζόν εσύ; Ας ελπίσουμε να αλλάξει αυτό το 2017.

22:21

KΩΣΤΑΣ1994 : Καλησπερα Πανο αλανι.Η φεραρι εκανε την τελευταια αναβαθμιση για φετος και παρ ολα αυτα ειχε μια διαφορα περιπου 8 δεκατα στο γυρο απο τη μερσεντες.Βλεποντας οτι στο σπα ηταν αρκετα κοντα με τις μερσεντες ειχα την ελπιδα οτι και με τις αναβαθμισεις θα ειχε ελπιδες για το θαυμα αλλα φρουδες αποδειχτηκαν.Η μοντσα μπορει να ναι η εδρα της φεραρι αλλα αυτα τα τρια χρονια αποδεικνυεται η πιστα που η μερσεντες κανει την μεγαλυτερη επιδειξη δυναμης.Φαινεται οτι η διαφορα στις μοναδες ισχυος παραμενει μεγαλη

22:22

…για πάντα στο λιμάνι! Καλησπέρα Κώστα! Έφταιγαν οι ιδιαιτερότητες του σιρκουί. Στη Μόντσα είναι 99% κινητήρας άρα… έφαγαν πολύ ξύλο όλοι. Όντως η διαφορά υπάρχει.

22:22

alekai : πόσα ακόμα gp θα δούμε όπου τα πάντα κρίνονται στην εκκίνηση

22:23

Καλώς ή κακώς, πολλά. Αλλά Σιγκαπούρη έχουμε μπροστά, πιστεύω πως οι Red Bull Και Ferrari θα είναι πολύ πιο κοντά.

22:23

παντελης7 : ενιωσα τιμη και καμαρι που υποστηριζω φερραρι αυτό που ειδα χτες με την ατμοσφαιρα ηταν κατι μαγικο!!

22:23

La Pista Magica!

22:24

McLaren21 : Πάνο, τώρα που τα πράγματα στη McLaren φαίνεται να έχουν βελτιωθεί αρκετά στον τομέα της αεροδυναμικής (βοήθησε ο έμπειρος Jenson) δε νομίζεις ότι είναι καλύτερα που θα έρθει ο Vandoorne για να πιέσει λίγο ως πιο διψασμένος και τον Alonso και να δώσει κάτι όπως ο Max στην RBR.Επίσης εξοικονομούνται πόροι (από το συμβόλαιο Button) που μπορούν να διατεθούν στο μονοθέσιο.Τα χρήματα των χορηγών είναι επίσης μειωμένα τα τελευταία χρόνια. Πάντως το moter αν και βελτιωμένο θέλει ακόμα πολύ δουλειά. Και η Renault (αμέσως πιο δυνατό power unit) έχει πολλά tokens να χρησιμοποιήσει.

22:25

Όπως είπες και είπα πριν λίγο, η Renault έχει ένα μάτσο token να χρησιμοποιήσει και ήδη από Σιγκαπούρη θα ξοδέψει κάποια από αυτά. Ναι, το σασί είναι αρκετά καλό. Ναι, έπρεπε να προαχθεί ο Vandoorne, γιατί πολύ απλά, αν δεν έπαιρνε προαγωγή θα έφευγε. Και δεν αφήνεις ένα τέτοιο ταλέντο. Λεφτά δεν ξέρω πόσα θα γλιτώσουν, γιατί ο Button παραμένει και δεν παραμένει τσάμπα…

22:26

Γεωργια : Βρε Σειταν,δεν εχω καταλαβει τι γινετε με τον Μπατον…θα μεινει σαν 3ος οδηγος?και σε περιπτωση που φυγει ο Αλονσο το 18 θα ξαναρθει εκεινος στη θεση του..?

22:27

Εδώ κολλάει λοιπόν και η διευκρίνηση. Ουσιαστικά ναι, τρίτος οδηγός, που ίσως κάνει κάποια στιγμή δοκιμές, που θα κάνει πολλά PR και που θεωρητικά θα είναι εκεί ως… δήθεν μοχλός πίεσης για τον Alonso το συμβόλαιο του οποίου τελειώνει το 2017.

22:27

Kat.7 : Καλησπερα Πανο !!! 1)Θετικη Φερραρι παρα την κακη στρατηγικη,τελευταια της Ελπιδα για νικη στην Σιγκαπουρη. 2)Ελπιζω η μαχη Ροσμπεργκ-Χαμιλτον να μια ανλογη μαχη οπως το 2008..απο το βαθρο φανηκε παλι παντως η πολυ καλη τους σχεση 3)Θελω ενα σχολιο για τις δηλωσεις του Μαξ για τον Βιλνεβ τουλαχιστον εμετικες,πρεπει να του τραβηξουν λιγο το αυτι αν και δεν νομιζω να ειναι δικα του λογια αυτα γιατι το 2001 ουτε που μιλαγε. Next Stationnnn Σιγκαπουρη….Περιμενω το Vlog…Καληνυχτα

22:29

Καλησπέρα! Αν δεν ήταν θετική στη Μόντσα, που θα ήταν; Στη Σιγκαπούρη είναι η απάντηση και η προσδοκία των tifosi μαζί. Υποθέτω ειρωνικά λες για NR-LH… Περί Max, έκανε κάποιες συμπληρωματικές δηλώσεις, διευκρινήσεις κτλ Αλλά γενικά, όντας 18, μιλάει περισσότερο απ’ όσο πρέπει. Το VLOG αύριο On Air, ελπίζω να σου αρέσει!

22:30

ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΤΟ 2018 ΤΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΘΑ ΤΠΑΡΞΟΥΝ

22:30

ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ.ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΤΣΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

22:31

Καλησπέρα Γεωργία. Για προσπάθησε ξανά εδώ. Ακόμα δεν έχουν υπογράψει αλλά είναι πολύ κοντά σε συμφωνία για τρία χρόνια. Για 2018 ακόμα δεν έχουμε οριστικές αποφάσεις, θα πρέπει να κάνουμε λίγη υπομονή.

22:31

Πάνος : Συμφωνείς ότι η f1 είναι πολύ βαρετή κ προβλεψιμη τα τελευταία 8 χρόνια? Βλέπω αγώνα κ χασμουριεμαι

22:32

Καλησπέρα Πάνο. Το 2008 σίγουρα όχι, το 2009 ναι. Το 2010 και το 2012 κρίθηκαν οι τίτλοι στον τελευταίο αγώνα άρα πάλι σίγουρα όχι. Το 2011 και το 2013 ναι, το 2014 τουλάχιστον είχαμε μάχη ανάμεσα στις Mercedes, πέρυσι ήταν το πιο βαρετό πρωτάθλημα στην ιστορία. Φέτος, αν εξαιρέσεις Μόντσα και 1-2 αγώνες, γενικά έχουμε πολύ ωραία GP.

22:32

Κωστας : Καλησπερα Πανο μετα την εμφανιση της φερραρι στην ιταλια πιστευεις οτι μπορουν βαθρο στην σιγγαπουρη

22:33

Καλησπέρα Κώστα. Δεν πρέπει να τα συνδέουμε καθώς μιλάμε για δύο εκ διαμέτρου αντίθετων χαρακτηριστικών πίστες. Στη Σιγκαπούρη λογικά θα είναι πιο κοντά στις Mercedes από οποιαδήποτε άλλη πίστα μέχρι το τέλος της σεζόν. όμως το ίδιο και η Red Bull.

22:33

μητσος : Για ποιο λογο οι Φερραρι εκαναν δυο πιτ στοπ? Αφου ειδαν οτι οι Μερσεντες κερδισαν με ενα πιτ στοπ, επρεπε να ακολουθησουν την ιδια στρατηγικη!(Διαφορα Vettel-Rosberg=21″= ενα επιπελον πιτ στοπ)

22:34

Γιατί η SF16-H δεν μπορεί να τραβήξει τόσο το stint με ένα σετ ελαστικών και δεν συνεργάζεται καλά με τη μέση γόμα.

22:34

kimi : καλησπερα πανο και σε ολους.Το οτι ο ροσμπεργκ φουλαρει για τιτλο δειχνει το ποσο εχει ξεπεσει το αθλημα για μενα.Ενας αρκετα κατωτερος οδηγος των Χμιλτον,Ρικιαρντο,Κιμι,Φερσταπεν,Αλονσο θα γινει παγκοσμιος πρωταθλητης λογω της τεραστιας διαφορας του μονοθεσιου του απο τα υπολοιπα(+τις οποιες ατυχιες του πολυ ανωτερου του Χαμιλτον).Πανο πιστευεις οτι με τους νεους κανονισμους το 2017 θα δουμε μεγαλυτερες μαχες;Πχ το ενα και μοναδικο πρωταθλημα του Κιμι,τα 2 του Αλονσο,αυτα του σουμι ηταν πολυ πιο δυσκολο να τα κατακτησεις σε σχεση με αυτα που εχουν κερδισει Φετελ,Χαμιλτον τα τελευταια χρονια…Χανεται η μαγεια και πρεπει κατι να γινει!!

22:36

Καλησπέρα Kimi! Συμφωνώ πως ο Rosberg δεν είναι στην απόλυτη ελίτ του σπορ – το λέω άλλωστε εδώ από… πέρυσι. Όμως δεν βλέπω να το παίρνει. Για το 2017, όπως είπα και νωρίτερα, ελπίζω αλλά δεν υπόσχομαι. Όσο για τα πρωταθλήματα θρίλερ, ξέχασες τα 2010 και 2012 του Vettel; Πιο θρίλερ δεν γίνεται!

22:36

Άκης : Γεια κ από εμένα! Σχετικά μ τν αγώνα,θ ήθελα ν πω πς ο Bottas έκανε ένα καταπληκτικο τριήμερο!

22:37

Καλησπέρα Άκη! Τον βοήθησε όμως και η Μόντσα που κρύβει τις αδυναμίες των σασί και τονίζει τις αρετές των μονάδων ισχύος!

22:37

f1geo : Καλησπερα Πανο.Δε νικησε ο ταχυτερος αλλα ο πιο τυχερος…Απιστευτη διαφορα για teammate καθολη τη διαρκεια του τριημερου αλλα στα δοκιμαστικα 5 δεκατα…και οταν πηγε δευτερος ο lewis τη μαζεψε απο 15.5 στα 9.5…επεσε εκτος πολυ πισω σε σχεση με το 14 ου ειχε πεσει τεταρτος απαλαχθηκξε γρηγορα απο magnusen και massa και καταφερε να τον πιεσει και να παρει τη νικη.Στη Σιγκαπουρη σιγουρα θα χουμε και αλλους διεκδικητες με red bull ιδιαιτερα ανταγωνιστικη πιστευω.Ο

22:38

Καλησπέρα! Λέω πολλά κατά καιρούς για τον Rosberg αλλά όχι, έκανε τη δουλειά του τέλεια, άψογα και σίγουρα αν έπρεπε να πιέσει, είχε και περισσότερη ταχύτητα. Για Σιγκαπούρη, σίγουρα, ειδικά η Red Bull θα είναι πολύ δυνατή.

22:38

giannis24 : kalispera pano mia erotisi thelo na se kano peisteueis oti pezei na flertarei o hamilton me ferrari ton ida san na to theli pio pote na gini antikatastatis tou raikonen meta to simvoleo pou exei

22:39

Καλησπέρα Γιάννη. Και να θέλει, δεν νομίζω να τον θέλει για teammate o Vettel. Πήγε εκεί για να πετύχει ότι πέτυχε ο Schumi άρα… δεν θα συμφωνήσει.

22:39

Άκης : Καλησπέρα Πανο!Ποιος πιστευεις θα πάρει το πρωτάθλημα και εσύ προσωπικά ποιον υποστηρίζεις?

22:40

Καλησπέρα Άκη! Απλή απάντηση: τον Ολυμπιακό. Δεν με ενδιαφέρει “αγωνιστικά” η F1, γι’ αυτό και πριν από 16 χρόνια επέλεξα να αφήσω τα αθλητικά που δεν μπορούσα να είμαι αντικειμενικός, για κάτι που μου άρεσε ανεξαρτήτως χρώματος, ομάδος κτλ. Όσο για το πρωτάθλημα πιστεύω θα το πάρει πάλι ο Hamilton.

22:40

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ : Alonso πάντως το διασκεδάζει καλά.αναφέρομαι για το TEAM Radio τη έχεις να πεις για το ρεκόρ μετα απο 24 χρονια.και πιανου σπαει του Ayrton Senna

22:42

Νομίζω πως κάθε άλλο παρά το διασκεδάζει αλλά είναι πολύ επικοινωνιακός και ξέρει καλά πως να αντιδράσει σε κάθε τι. Ναι, 24 χρόνια από Πορτογαλία 1992 αλλά σήμερα ο ταχύτερος γύρος δεν έχει τόση σημασία. Έβαλε φρέσκα λάστιχα λίγο πριν το τέλος, ενώ ήταν εκτός βαθμών, “πυροβόλησε”. Την ίδια ώρα οι άλλοι έκαναν… οικονομία. Κακό φεγγάρι για την F1…

22:42

Πάνος : Κ η μετάδοση στην ερτ η χειρότερη.. ΑνΤι να αναφέρουν κάνα χρόνο όλο gossipakia ειναι

22:43

Δεν έχω άποψη, δεν παρακολουθώ ΕΡΤ. Ούτε πριν αλλά κυρίως ούτε μετά από όσα συμβαίνουν με τα ιδιωτικά κανάλια και όλους τους σκληρά εργαζόμενους σε αυτά. 

22:43

Δημήτρης Μάρκου : Λένε ότι θα βάλει 1δισ. η αμερικανική εταιρεία, είναι αλήθεια;

22:43

Ε τι, τσάμπα θα την πάρει;

22:43

Φερραρι αρρωστημενα : Πανο ενα σχολιο για την φερραρι μου ενοψη σιγκαπουρης(εχουμε καμια ελπιδα για νικη φετος)και ενα σχολιο για τον τεραστιο φερναντο.μας τρελανε παλι.fastest lap..

22:44

Όπως είπα πριν λίγο, είναι πλασματικός ο ταχύτερος γύρος, χωρίς να θέλω να μειώσω στο ελάχιστο τις προσπάθειες του Alonso. Για Ferrari, σίγουρα η Μαρίνα Μπέι είναι μία καλή ευκαιρία. Αλλά τις ευκαιρίες τις έχει ήδη κλωτσήσει 3-4 φορές φέτος η Scuderia…

22:45

Σπυριδουλα : Πάλι πιστεύω οτι ο rosberg δεν μπορει να κοντραρει τον hamilton,καλα ολοι λενε οτι φαινεται αλλαγμενος κ παιρνει νίκες αλλα δεν εχει πιεστεί καθόλου, πως να μην κερδίσει!!Οσο για τη φεραρι θελω να ρωτησω οταν ειδαν οτι ειναι μπροστα απο τον hamilton δεν μπορούσαν να αλλαξουν στρατηγική κ να πανε σε ενα pit stop?Μπορει κατι να κερδιζαν μιας κστη μοντσα δύσκολα προσπερνας.

22:46

Όχι Σπυριδούλα, δεν μπορεί η Ferrari να κρατήσει τόσο τα ελαστικά για μεγάλα stint και δεν τα πάει καλά και με τη μέση γόμα. Σε αντίθεση φυσικά με τη Mercedes.

22:46

μητσος : Γενικα η Μονζα δεν προκαλει συγκινησεις, αλλα ειναι μια πιστα κοσμημα που δεν πρεπει να βγει απο το καλενταρι! Εσυ Πανο ποιον θεωρεις οτι ειναι παραδοσιακα βαρετος αγωνας? Εγω θα πω Οστιν

22:47

Αν το δούμε αντικειμενικά, νομίζω Μόντσα, Μπαχρέιν και Άμπου Ντάμπι είναι ίσως πιο μπροστά.

22:47

niki : πανο καλησπερα θα μπορουσες σε παρακαλω να κανεις μια αναλυση με ποια λογικη η φερραρι ουσιαστικα αποφασισε να μην εχει καπιον μεγαλο ηγετη αεροδυναμιστη απο του χρονου;;;

22:48

Καλησπέρα Niki. Και που να τον βρει; Δεν υπάρχουν και πολλοί βλέπεις. Αν αναλογιστεί κανείς πως έβαλαν επικεφαλής κάποιον από το τμήμα GT! Φοβάμαι πως η ασφυκτική πίεση στο Μαρανέλο, οδηγεί για μία ακόμα χρονιά σε λάθος αποφάσεις.

22:48

hakkinenFun : Καλησπέρα Πάνο. Θα σε ξαναδούμε σχολιαστή στην TV;

22:49

Καλησπέρα Mikka! Αργά ή γρήγορα, σίγουρα με άλλη κυβέρνηση, θέλω να πιστεύω σε ιδιωτικό κανάλι… θα δούμε.

22:49

παντελης7 : κυριε πανο ευχαριστω που απαντησατε στην ερωτηση που εκανα με τον φεττελ..θελω να σας ρωτησω η φερραρι βλέπετε να ξαναγινετε η παλια φερραρι του παρελθόντος? υπαρχουν ανθρωποι που μπορουν να το κανουν?

22:49

Δύσκολη ερώτηση, πιο δύσκολο ακόμα το να βρεθεί απάντηση. Αν υπήρχε, θα την είχαν βρει και εκείνοι.

22:49

μητσος : Πιστευεις οτι τωρα που αποσυρεται Massa,Button και μετα που θα αποσυρθει ο Alonso και ο Kimi, η F1 θα χασει οπαδους?

22:51

Άλλο μέγεθος οι Massa/Button, άλλο μέγεθος οι Kimi/Alonso. Αλλά πάντα η F1 γεννάει ταλέντα και ειδικά τώρα έχουμε σπουδαία φουρνιά που πιστεύω θα στείλει εκτός τους paydrivers: Ocon, Vandorne, Verstappen, Vehrlein, είναι εξαιρετικοί.

22:51

Γιάννης : Δικαιώνεται γιατί παρά τις 3 περσινές νίκες και τα βάθρα τα οποία έχει κάνει η Φερράρι τα τελευταία 2 -σχεδόν- χρόνια, δεν έχει καταφέρει να απειλείσει ουσιαστικά τις Mercedes ούτε στο ελάχιστο. Και οδηγοί σαν τον Αλόνσο,Χάμιλτον,Φέττελ κ.λ.π. θέλουν να διεκδικούν τίτλους κάθε χρονιά. Και όχι να αρκούνται σε μερικές εκλάμψεις όταν έρχονται υπό προϋποθέσεις.

22:52

Δικαιώνεται γιατί… αντί να διεκδικεί νίκες και να τις χάνει, είναι καλύτερα να τις βλέπει από την TV; Σίγουρα θα προτιμούσε να ήταν στη θέση του Vettel πέρυσι, το ίδιο και φέτος. Δεν ξέρω τις επόμενες σεζόν βέβαια… όμως δυστυχώς για τον Alonso, ενώ είναι ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός της γενιάς του, καταδικάστηκε από τις επιλογές του έως τώρα.

22:52

Κώστας : Καλησπέρα ποια πίστα δείχνει τι μονοθέσιο εχει η κάθε ομάδα και η φεραρι μήπως Φέτελ και ραικονεν δεν ταιριάζουν στην ίδια ομαδα

22:54

Καλησπέρα Κώστα. Ιδανικό δίδυμο είναι, είναι πολύ δύσκολο να βάλεις δύο πρωταθλητές στην ίδια ομάδα και να μην τρώγονται. Ειδικά μετά από συμβάντα όπως αυτό του Σπα. Όσο για το πρώτο σκέλος, είναι πολύ γενικό. Να πούμε η Μόντσα τόνισε τις αρετές της Mercedes (της μονάδας ισχύος, όχι του σασί), η Σιγκαπούρη θα τονίσει τις αρετές της Red Bull (όχι της μονάδας ισχύος αλλά του σασί).

22:54

τολις : Πανο τι πιστεύεις θα διώξει η Ρεντ μπουλ τον κβιατ για τη συνεχόμενη κακοτυχια του;

22:54

Το διέψευσε ο Helmut Markko αλλά σίγουρα ο Gasly είναι έτοιμος να πάρει τη θέση του. Τον έχει πάρει η κατηφόρα τον Ρώσο.

22:54

GIANNIS : Έχει να αποδείξει πολλά ο Ρώσος, ο Ocon θα ήταν ιδανικός για Manor-Mercedes μαζί με τον Pascal. Θεωρείς ότι υπάρχουν βάσιμες ελπίδες για μπαμ με Perez στην Renault;

22:55

Δεν είναι κακός οδηγός, είναι όμως οδηγός ψυχολογίας. Κι αυτή τη στιγμή η ψυχολογία του είναι στα τάρταρα. Ο Perez πιστεύω θα μείνει στη Force India.

22:55

Γιαννης : Αλλαζει του χρονου κατι στους κινητηρες;;;νομιζω παλι τα ιδια θα βλεπουμε οσο δεν αλλαζει κατι εκει…τωρα λαστιχα φαρδυτερα κ αεροτομες…σιγα το πραγμα…

22:56

Θα υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία στην εξέλιξη. Επίσης μην υποτιμάς το αντίκτυπο που έχουν τα ελαστικά στη σύγχρονη F1.

22:56

figeo : Καλησπερα Πανο.Νικησε ο πιο τυχερος και οχι ο πιο γρηγορος.Ο lewis ηταν εντυπωσιακα πιο γρηγορος καθολη τη διαρκεια του τριημερου ακιμα και στο race simulation του fp2.Αλλα στα δοκιμαστικα 5 δεκατα πιο γρηγορος απο τον teammate πραγματικα ενυπωσιακο.Ακομα και οταν πηγε δευτερος κατρεβασε τη διαφορα σε 11 γυρους απο 15.5 σε 9.5 δευτερολεπτα.Επεσε πιο πισω φετος εκτος σε σχεση με το 14 που ειχε πεσει τεταρτος και ειχε περασει πιο γρηγορα magnusen και massa και καταφερε να τον πιεσει και να τον περασει..

22:57

Καλησπέρα. Τα FP δεν μου λένε τίποτα. Οκ, επωφελήθηκε της κακής εκκίνησης του Hamilton αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν ήταν άξια η νίκη του Nico.

22:57

ΘΩΜΑΣ : Πανο βλεπεις ξανα τη ρεντ μπουλ μπροστα απο φεραρι στη σιγκαπουρη?Ποσο πιθανο βλεπεις ενα νεο καταποντισμο της μερσεντες σε αυτη την πιστα?

22:58

Δεν ξέρω για “καταποντισμό” αλλά σίγουρα θα έχουμε άλλες ισορροπίες. Το δηλώνω με θράσος: θα ποντάρω στον Ricciardo εγώ.

22:58

Μακης : καλησπερα Πανο νεο “αιμα” φερραρικος και σουμαχερικος ξερεις αν υπαρχει κανενα ενδιαφερον να μπει και αλλος κατασκευαστης η πιθανη επιστροφη απο BMW , Toyota ; τα πιο πλατια μονοθεσια που θα εχουμε απο του χρονου , δεν θα εχουν αρνητικη επιπτωση στις προπσερασεις ;

22:59

Καλώς ήλθες στην παρέα Μάκη. Όχι η BMW δεν το εξετάζει καν, αν κάνει κάτι θα είναι στη Formula E. Όσο για την Toyota, επιστρέφει στο WRC και δεν χωράνε δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη. Το πλάτος των μονοθεσίων δεν θα είναι πρόβλημα, σημασία έχει να βελτιωθεί η αεροδυναμική συμπεριφορά, ώστε να μπορούν επιτέλους να ακολουθεί το ένα το άλλο από κοντά χωρίς πρόβλημα.

22:59

Duffy : Καλησπέρα κ. Σεΐτανιδη. Βλέπεις τον Stroll σαν τον νέο Villeneuve όντας στην Williams όπου ήταν και έγινε πρωταθλητής ??

23:01

Καλησπέρα Duffy! Ωραίο που αλλάζουμε λίγο θέμα. Ομολογώ πως παρότι έχω παρακολουθήσει την πορεία του Stroll, δεν τον έχω δει να αγωνίζεται. Δεν έχω λοιπόν σαφή εικόνα. Επίσης μιλάμε για άλλες περιπτώσεις. Ο Lance είναι παιδάκι 17 χρονών, ο Jacques ήρθε έχοντας πάρει τίτλο στις ΗΠΑ. Μακάρι να αποδειχθεί καλός.

23:01

Χρήστος : Καλησπέρα Πάνο σχετικά με τη θέση του Μάσα στη Williams ποιος πιλότος παίζει για αντικαταστάτη του;Θα είναι ο Bottas του χρόνου; Και κάτι άλλο για φερράρι του χρόνου θα δούμε καμιά εξέλιξη η μια από τα ίδια;

23:02

Χρήστο μόλις τον αναφέραμε: ο Stroll είναι το φαβορί. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα σχετικά πατώντας εδώ. Για τι Ferrari, τι να σου πω… ουδείς γνωρίζει.

23:02

figeo : Οσο για Σιγκαπουρη βλεπω ferrari αλλα κυριως red bull πολυ πιο κοντα.Θα χουμε μαχη δυνατη.Στο spa παντως για τη πρωτη στροφη οπως αναμενοταν το πηρε πανω του το φταιξιμο ο vettel.

23:03

Δεν αναμενόταν γιατί όταν ήμουν από τους 1-2 που τόλμησαν να πουν/γράψουν πως η κύρια ευθύνη δεν ήταν του Verstappen αλλά του Vettel, έπεσαν όλοι να με φάνε! Δεν πειράζει όμως, τους απάντησε ο Seb. Για Σιγκαπούρη, όπως ακριβώς το είπες.

23:03

Νικολας : Καλησπέρα,Πάνο.Για ποιο λόγο δεν επιτρέπεται η ελεύθερη εξέλιξη των μονθεσίων;Φοβούνται μην απειληθεί η κυριαρχία των Mercedes? :p

23:04

Καλησπέρα Νικόλα. Είναι στο πλαίσιο των κανονισμών περιορισμών των εξόδων που έχει υιοθετήσει ο Todt που απ’ όταν ανέλαβε τη FIA, η F1 πήρε την κατηφόρα…

23:04

Ραφαηλ : Καλησπερα Πανο.Πιστευω οτι ο τιτλος θα κριθει στον τελευταιο αγωνα δεν ξερω ποιος θα το παρει αλλα τα ζυγα χρονια εχουμε παντα θριλερ 08,10,12,14 γιατι οχι και το 16.Επισης θα πονταρα και σε DNF για εναν απο τους δυο.Επιπλεον τραγικες οι εκκινησεις του Ham φετος και αυτο θα ειναι προβλημα στην μαχη τον δυο.

23:05

Καλησπέρα Ραφαήλ. Μακάρι, όλοι θέλουμε κόντρες, θέαμα και θρίλερ. Θα δούμε!
Υ.Γ. Ωραίο στατιστικό.

23:05

Πάνος : Καλησπέρα Πάνο. Το χάλι με την κατεύθυνση που πάει η F1 φαίνεται σε υπερθετικό βαθμό στην Μόντσα. Μία πίστα-δυναμόμετρο όπου το προσπέρασμα θα έπρεπε να είναι ακόμα πιο εύκολη υπόθεση καθίσταται δύσκολο από την ροή του”βρώμικου” αέρα των μονοθεσίων που λόγω των υψηλών ταχυτήτων είναι μεγαλύτερη. Αν έχεις προσέξει τα τελευταία χρόνια οι Ferrari δεν κάνουν πια “towing” στην Μόντσα σε παράταξη για τί μάλλον κακό κάνει στο μονοθέσιο που έπεται παρά καλό. Για να δούμε θέαμα θα έπρεπε να καταργηθούν αρκετά από τα αεροδυναμικά βοηθήματα έτσι ώστε τα μονοθέσια που τώρα είναι στημένα για την ιδανική γραμμή να μπορούν να στρίβουν, με παραδοχές βέβαια, και εκτός αυτής έτσι ώστε να έχουμε περισσότερες μονομαχίες.

23:06

Καλησπέρα! Πολύ εύστοχη τοποθέτηση και όντως, ειδικά στη Μόντσα το towing ήταν κλασικό φαινόμενο! Δεν ξέρω, ελπίζω οι αλλαγές του 2017 να σηματοδοτήσουν μία σειρά αλλαγών προς το καλύτερο.

23:06

φιλιππος : Ferrari ανεβαίνει κάλο αυτό για μένα Λιούις χαμένα Μαξ μ αρέσουν αυτά αλλά σεβασμός φυσικά ξεφουσκώνει σπόνσορ όπως πάντα υπέροχος Τάκη φοβερός όλα καλα

23:08

Βρε κοστίζουν οι λέξεις και τις τρως; Αν βγάζω νόημα, γουστάρεις Verstappen αλλά πρέπει να σέβεται πιο πολύ, χαμένος της υπόθεσης χθες ο Lewis, βελτιωμένη η Ferrari και κοπλιμένο στο τέλος για τον συνομιλητή σου. Να σαι καλά!

23:08

Γιωργος : Καλησπέρα Πάνο!!Εχω βαρεθει να βλεπω τις Mercedes να κάνουν βόλτα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!! Θέλω αν μπορείς να μου εξηγήσεις πως δουλεύει το safety car… Ποτέ δεν κατάλαβα πως γίνεται κάποιοι να κερδίζουν άπειρες θέσεις (βλέπε Hamilton στο Spa) και να γράφουν ”συγκλονιστικός Hamilton” τα sites… Ευχαριστώ

23:10

Καλησπέρα Γιώργο. Όπου βλέπεις site που γράφουν “συγκλονιστικός Hamilton”, σκέψου ξανά ποιον διαβάζεις. Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγαίνει στην πίστα όταν υπάρχει κάποιος κίνδυνος σε αυτή για να οριοθετήσει το ρυθμό. Μηδενίζει διαφορές, συχνά καταστρέφει και στρατηγικές. Στο Βέλγιο Hamilton/Alonso κέρδισαν πολλές θέσεις με τα συμβάντα των πρώτων γύρων και τους βοήθησε όχι μόνο το safety car αλλά κυρίως η κόκκινη σημαία. Εκεί όλοι κέρδισαν από ένα επιπλέον Pit stop.

23:10

Νικολας : Πάνο ποιον βλεπεις να αντικαθιστά το Massa στη Williams?Υπάρχει περίπτωση να φύγει ο Bottas?

23:10

Απ’ όσο γνωρίζω ο Bottas παραμένει και αναζητούν τον teammate του που μάλλον θα είναι ο Lance Stroll.

23:10

μητσος : Πανο, ελα πες την αληθεια! Εσυ ησουν το αλανι που χτες, ηταν κατω απο το podium, μπροστα-μπροστα, κυματιζοντας την ελληνικη σημαια

23:11

Όχι, εγώ έχασα το πόντιουμ γιατί έτρωγα πίτσα στην καντίνα πίσω από την Παραβόλικα!

23:11

Σπυριδουλα : παλι δεν φορτωνει τη σελιδα με τις προηγουμενες απαντησεις…

23:12

Μπες στην κατηγορία F1, κάνε scroll down, θα βρεις το σχετικό άρθρο. Θα κάνω άλλη μία προσπάθεια κι εγώ εδώ. Για δες ξανά.

23:12

φιλιππος : Φυσικά δεν μπορώ να δω πρωταθλητή τον Νικολάκη δεν του αξίζει

23:12

Φέτος δεν μπορώ να πω ότι δεν το αξίζει, ίσως να έχει κοπιάσει περισσότερο από τον Lewis. Απλά ο LH είναι καλύτερός του.

23:12

bill : Καλησπέρα… κ γω θεωρώ ότι έχει μεγάλη διαφορά ο HAM σαν οδηγός, αλλά κ ο ROS (όταν δεν βγαίνει εκτός εαυτού) έχει μια σταθερότητα, που τον κρατάει στο παιχνίδι. Μια αναβάθμιση στον κινητήρα (αφού έχουν tokens), θα έδινε άλλη τροπή! Μόνο ο ROS θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο. Υπάρχει αυτό το σενάριο?

23:13

Όπως το είπες. Έχει “χ” ταβάνι και λειτουργεί συνήθως κοντά σε αυτό χωρίς σκαμπανεβάσματα. Δεν έχουν και πολλά διαθέσιμα.

23:14

Χρήστος : Καλησπέρα Πάνο σχετικά με τη θέση του Μάσα στη Williams ποιος παίζει για τη θέση του; Ο Bottas θα παραμείνει και τι πιστεύεις για τη Φερράρι του χρόνου, θα κυνηγήσει τίποτα, ή μια από τα ίδια;

23:14

Χρήστο πριν λίγο τα είπαμε, φαβορί ο Stroll. Όσο για τη Ferrari, άλλα περιμέναμε και φέτος και άλλα έγιναν…

23:14

ΓΙΩΡΓΟΣ MCLAREN SINCE1985 : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ Η W07 HYBRID ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΙΨΕΙ ΤΟ ΜΥΘΙΚΟ ΡΕΚΟΡ ΤΗΣ MP4/4 TOY 1988. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ.

23:15

Καλησπέρα Γιώργο! Έλα, μη μου χαλάς το στοίχημα. Αφού είπαμε, θα ποντάρω στον Ricciardo!

23:15

Σπυρος : Καλησπερα σε ολους.εγω ωντας ρομαντικος βλεπω στην σιγκαπουρη την μακλαρεν στην πενταδα κ μαλιστα με jb κ οχι με fa.ο jb κανει πιο σταθερους αγωνες με πιο σταθερο γυρολογιο οπως στη μοντσα κ επειδη εχουμε καλο σασι βλεπω να ειναι ο καλυτερος αγωνας μας..

23:16

Καλησπέρα Σπύρο. Μη το λες τόσο… ρομαντικά. Αν η Red Bull πάει για νίκη, γιατί η McLaren να μην πάει (με λίγη τύχη) για πεντάδα; Ρεαλιστικό σενάριο, ειδικά αν έχουμε ανατρεπτικό αγώνα.

23:16

NikosJB17 : Geia se olous . Prosopika den maresei katholou i stasi ton tifosi . Tin mia giouxaroun enan odigo ( Vettel 2013 ) kai meta ton exoun san theo mono kai mono epidi foraei kakkina . Den ksero an eimai ipervolikos , alla den maresei afto

23:17

Ούτε εμένα μου αρέσει το γιουχάρισμα, νομίζω δεν έχει θέση στην F1. Από εκεί και πέρα, οι… κωλοτούμπες είναι πολύ συχνό φαινόμενο και οι εχθροί πολύ εύκολα γίνονται ήρωες. Εδώ έγινε ο Alonso, δεν θα γινόταν ο Vettel;

23:17

Τασος : Καλησπερα και απο μενα Πανο! Εχω δυο ερωτηματα. Πρωτον αν γνωριζεις τιποτα σχετικα με το αν θα αλλαξουν οι μηχανες και θα επανελθουν στην προ 2013 εποχη και κατω(δηλαδη να χαθει το τουρμπο απο τους κινητηρες) και δευτερον αν θα γινει circuit στην Ελλαδα τα επομενα χρονια.

23:18

Καλησπέρα Τάσο. Δεν έχουμε Πρωταπριλιά άρα δεν θα σου πω κάτι για πίστα στην Ελλάδα. Όμως ίσως είναι εξίσου δύσκολο να γυρίσουμε σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Τουλάχιστον όσο είναι ο Todt πρόεδρος στη FIA. Κάτι τέτοιο θα σήμαινε πως η πολιτική του απέτυχε.

23:19

Σπυριδουλα : Δεν μπορω να διανοηθω (ενταξει λιγο βαρια λεξη, αλλα δεν μπορω αλλο)οτι ενω η φερραρι εχει τα χρηματα κ τον εξοπλισμο δεν εχει καταφερει ακομααα εστω να μηδενισει τη διαφορα με τη merchedes.Πάλι σε εναν ακομα αγωνα αντι μικραινει η φιαφορα αυξανοταν.Αυτο που της λειπει ειναι 100% οτι δεν εχει τους σωστους ανθρώπους στις καταλληλες θεσεις,δεν εχει οργανωση,πειθαρχια κ τεχνογνωσια…πολλα δεν ειναι?Νομιζεις,πραγματικα όμως κ χωρις ευχολογιες του χρονου (ναι καθε χρονο λεμε για τον επομενο) οτι κατι μπορει να γινει?Ααα στα πολλα που αναφερω αν ειναι ευκολο κ ενα σχολιο για τον massa,στεναχωρηθηκα που αποχωρει…

23:19

Και η Toyota είχε απεριόριστο budget και δεν πήρε ούτε μία νίκη. Δεν μπορώ να σου πω ξεκάθαρα για το 2017. 

23:19

ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΑΚΟΜΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ:ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Η ΦΕΡΑΡΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΝΙΚΗ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ(ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΧΙ) ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΧΑΜΙΛΤΟΝ-ΡΟΣΠΕΡΓΚ Η ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΠΕΡΥΣΙ ΦΕΡΑΡΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Ο ΡΙΚΙΑΡΝΤΟ Ή Ο ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ(ΠΙΟ ΠΟΛΥ Ο ΡΙΚΙΑΡΝΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Η ΔΕΥΕΤΕΡΟΣ) ΔΥΣΚΟΛΟ Η ΦΕΡΑΡΙ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΟΛΙΟ

23:20

Δες και εσύ ξανά εδώ. Κι εγώ Red Bull βλέπω αλλά και η Ferrari θα είναι πολύ ανταγωνιστική.

23:21

McLaren21 : Πάνο βλέπεις επιστροφή HAM στην Macca μετά τη λήξη του συμβολαίου του με τη Mercedes?Θα έχει ήδη αρκετούς τίτλους και λογικά έως τότε η ομάδα θα είναι δυνατή.Νομίζω πως θα θέλει και ο ίδιος να φέρει το επόμενο πρωτάθλημα στο Woking και να κλείσει έτσι την καριέρα του.

23:22

Εξαρτάται από το αν θα έχουν δει άσπρη μέρα με τη Honda.

23:22

ferrari σε απογνωση : Καταπληκτικη η δουλεια που κανεις απο παντου για τη φορμουλα 1,πραγματικα δειχνεις οτι το αγαπας πολυ αυτο κ σε ευχαριστουμε που δεν μας κανεις σε αυτη τη χωρα να μην την ξεχναμε γιατι λυπουμαι αφανταστα που στις ειδησεις μονο οταν υπαρχει ενα σοβαρο ατυχημα ολοι αναφερονται σε αυτην…ΟΣΟ για τη φεραρι,πολυ αισιοδοξια βρε παιδι μου κ κανενα αποτελεσμα,σαν αυτο στις ελληνικες ταινιες…ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα!πφουουου,

23:23

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αλλά κι ότι προσπαθώ να κάνω, δεν θα είχε νόημα αν δεν το στηρίζατε εσείς άρα διπλά τα ευχαριστώ. Μεγάλη συζήτηση αυτή με τα δελτία ειδήσεων και για άλλη βραδιά…

23:23

Dennis : 8.5 Δεν ειπε η liberty?

23:23

8 με 9 έχω ακούσει κι εγώ.

23:23

Dennis : Δεν ξερω αν ρωτησε καποιος ηδη, αλλα κυκλοφορουν πολλες φημες για την παραιτηση του Κυριου μπερνι! Θα εχει “επιπτωσεις” εαν παραιτηθει?

23:24

Δεν παραιτείται ποτέ Dennis. Αλλά φαίνεται πως επιτέλους “πουλάει”.

23:24

NikosJB17 : Me tis allages tou 2017 o ixos tha allaksei katholou i ta idia ?

23:24

Να πω την αλήθεια δεν έχω προσέξει κάτι σχετικά με βελτίωση του ήχου.

23:24

f1geo : Πανο με το αν δε βγαινει νικητης και το ξερω αλλα αν ο hamilton μετα τη πρωτη στροφη εβγαινε δευτερος η τριτος θα ειχαμε αλλο αγωνα γιατι θα τον πιεζε και οπως ειδαμε το 14 ο rosberg εινα επιρεπης στα λαθη.Αλλα και λαθος να μην εκανε μετη διαφορα που ειχαν ολο το τριημερο στα 6 δεκατα περιπου και με το race instinct του hamilton θα τoν περναγε..

23:25

Βρε ναι αλλά με τα ‘αν’ δεν μπορούμε να συζητάμε. Να εκκινούσε σωστά, να κέρδιζε.

23:25

Latvala : Καλησπερα Πανο! Οταν το σπορ αλλα τοσο τους κανονισμους πιστυειες οτι το προβαδισμα το εχει και παλι ο εκαστοτε πρωτος η ανακατευεται παρα πολυ η τραπουλα που δεν μπορουμε να κανουμε υποθεσεις?

23:26

Άργησες να φανείς σήμερα! Πάντα οι μεγάλες αλλαγές έρχονται για να σταματήσουν μία αυτοκρατορία. Όπως έγινε με τη Ferrari, όπως έγινε και με τη Red Bull. 

23:26

φιλιππος : Όχι ο φετελ δεν μπορεί ούτε να κάνει την ferrari μεγάλη ούτε να γινειμικαελ ούτε στα όνειρά του

23:26

Διαφωνώ. Ιδανικός είναι για αυτό το ρόλο.

23:26

Χρήστος : Καλησπέρα Πάνο Χθες διαβασα σε δηλώσεις του Αλόνσο οτι στους επόμενους αγώνες θα μάχεται για το top5 & τις ferrari.. Ποια ειναι η γνώμη σου γι αυτή την δήλωση?

23:27

Στον επόμενο, στη Σιγκαπούρη, σίγουρα θα είναι πολύ πιο ανταγωνιστική η McLaren. Όσα είπε δεν βασίζονται σε κάποια αναβάθμιση ή αλλαγή αλλά στα χαρακτηριστικά των σιρκουί που ακολουθούν που βολεύουν περισσότερο απ’ ότι η Μόντσα.

23:27

Γιαννης : Καλησπερα Πανο.Θα μπορούσες να κάνεις μια πρόβλεψη για τον αγώνα στην Σιγκαπούρη? Υπάρχει περίπτωση να δούμε δηλαδή την περσινή δυναμική Ferrari και Red Bull?

23:27

Φυσικά και ναι Γιάννη. Την πρόβλεψη την έχω κάνει ήδη! Ricciardo!

23:27

Tasos : Καλησπερα Πανο! Θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζεις, για το αν προκειται να γινει Circuit στην Ελλαδα..!

23:28

Γνωρίζω! Ποτέ! Καλησπέρα!

23:28

Πισωκούνας : Καλησπέρα! Ο, κατά πολλούς κορυφαίος, Χάμιλτον, βρέθηκε για πάνω από 20 γύρους με καθαρό δρόμο μπροστά του να κυνηγάει τον, κατά πολλούς μέτριο, Ρόσμπεργκ…και αντί να μειώσει τη διαφορά…κατάφερε να την αυξήσει. Αυτό, το λέω γιατί σχεδόν όλοι έχετε τον Ρόσμπεργκ για έναν πδηγό της σειράς. Ο κορυφαίος Χάμιλτον…θα έπρεπε χαλαρά να μπορούσε να μειώσει τη διαφορά. Ξέρω όμως….οι συνθήκες…τα λάστιχα…κλπ, κλπ. Ξέρω και το άλλο όμς…οι κορυφαίοι, είναι κορυφαίοι πάντα…

23:30

Καλησπέρα. Ίσως κάποτε. Όχι με τα ελαστικά του σήμερα. Αν έχεις καλά αγγλικά, έχει μία πολύ καλή ανάλυση σχετικά ο Adam Cooper, στο motorsport.com. Πίεσε όσο πήγαινε, μέχρι το σημείο που δεν είχε νόημα να ρισκάρει να καταστρέψει τα ελαστικά του, να χρειαστεί δεύτερο pit stop και να χάσει θέση από τις Ferrari άρα και βαθμούς. Κάποτε η F1 ήταν πιο απλή. Ειδικά για τους κορυφαίους.

23:30

Δημητρης MercFan : Καλησπερα Πανο αν … αν λεω του χρονου ο βαντορμ ειναι πολυ κοντα στον Αλονσο τοτε γιατι η γρια αλεπου ο ρον να του δινει 30 και μυρια οταν με τα ιδια λεφτα εχει και τον μπατον στην Μοντσα σταματησε να τριζει η καρεκλα του Αριβαμπενε για φετος τουλαχιστον

23:31

Αν το δεις ιστορικά, συνήθως διάλειμμα σημαίνει “αντίο”. Απλά δεν μπορεί να το ξεστομίσει ο οδηγός. Σίγουρα ο Vandoorne θα είναι πολύ καλός αλλά αν η McLaren είναι ανταγωνιστική, τότε δεν θα υπάρχει κανένας ιδανικότερος για έναν διψασμένο για τελευταίο τίτλο Alonso. Όσο για τη Ferrari, ήμαρτον, ας σταματήσουν πάλι τις αλλαγές να βρει λίγη ηρεμία αυτή η ομάδα.

23:31

NikosJB17 : Prosopika perimena pio dinates tis Manor stin Monza . Afou sto Bahrain itan toso dinates , theoritika tha eprepe na einai akoma kalieres se Spa kai Monza .Atixoi omos me ton Wehrlein kai stous 2 agones . Pisteveis pos iparxei pithanotita gia allous vathmous gia tin Manor afti ti xronia . Epsis pisteveis pos i Manor tha anevei to 2017 , tha minei stasimi i tha pesei ?

23:32

Συμφωνώ Νίκο και όπως πάντα ένα σιρκουί πόλης μπορεί να κρύβει ευκαιρίες. Θεωρητικά το 2017 θα πρέπει να είναι ακόμα καλύτερη, με Τομπάζη επίσης να δουλεύει πάνω στο νέο μονοθέσιο κτλ. Αλλά με τις μικρές ιδιωτικές ομάδες, ποτέ δεν ξέρεις πότε θα στερέψουν από λεφτά. Έχω λοιπόν προβληματισμό σχετικά.

23:32

Κώστας RB12 : Καλησπέρα Πάνο. Πιστεύω ότι αν πάρει πρωτάθλημα ο ΡΟΣ θα είναι 60% μονάδα ισχυος και 40% οδηγική ικανότητα, συμφωνείς; Επίσης τι γίνεται με Button;

23:34

Ο Button υπέγραψε νέο συμβόλαιο για δύο χρόνια αλλά με ρόλο εφεδρικού το 2017 και βλέπουμε. Σήμερα η αναλογία μονοθέσιο/οδηγός είναι 80/20. Αλλά δεν καταλαβαίνω αν τον συγκρίνεις με LH ή τους υπόλοιπους. Αν συγκρίνεις πχ με Vettel ή Alonso, είναι… 95/5!

23:34

john : καλησπερα πανο, πιστευω οτι υπαρχει τεραστια οδhγiκη διαφορα αναμεσα σε hamilton και rosberg με τον lewis να τον κερδιζει κατακρατος ,σε ολεσ τουσ τισ μονομαχιες.Αλλα πιστευω οτι o nico δεν εχει τ eye of the tiger που λεμε, δεν κυλανε στις φλεβεσ του αιμα παγκοσμιου πρωταθλητη και αυτο φαινεται απο τισ κινησεισ να χαλασει τον αγωνα του hamilton π.χ ισπανια που τον πεταξε εξω αλλα τν πατησε και ο ιδιοσ αλλα και αυστρια και μην ξεχναμε περυσι στν ουγγαρια οταν ειχε πεταξει τ καπελο στον hamilton

23:35

Κι εγώ τα ίδια πιστεύω και έχω νομίζω κουράσει που το λέω συνέχεια!

23:35

κωστας : πανο καλησπερα.εσυ ποιον θα επελεγες σαν νο.1 στην φερραρι?κιμι,ή φετελ?(μιλαω για την τωρινη κατασταση και οχι αποκλειστικα για τον παραγοντα ηλικια)

23:35

Στα μισά της σεζόν δεν αλλάζεις καθεστώς, εκτός αν κυνηγάς τίτλο. Επίσης παίζει ρόλο ο παράγοντας ηλικία γιατί δεν μπορείς να επενδύσεις σε οδηγό που είναι στη δύση της καριέρας σου όταν έχει βρει ηγέτη για 6-7 χρόνια.

23:36

ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΤΕΛΙΚΑ ΦΟΡΤΩΣΕ Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

23:36

Μάλλον εγώ πάταγα κάτι λαθος στο link.

23:36

Γιάννης : Καλησπέρα Πάνο! Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τον Wehrlein, στην πιο αδύναμη (μαζί με τη Sauber) ομάδα, και έχει καταφέρει να πάρει βαθμό, και να εκκινήσει από 13ος στη Monza. Αν είχε δυνατότερο μονοθέσιο, νομίζω πως θα μας απασχολούσε εντονότερα.

23:38

Καλησπέρα Παναγιώτη. Συχνό φαινόμενο αυτό και απολύτως λογικό. Όσο για τις σχέσεις των οδηγών, καλό είναι πάντα να τις αξιολογούμε και βάσει των εσωτερικών ισορροπιών σε μία ομάδα. Κι αυτές διαφέρουν. Υποθέτω εσύ έβλεπες μη-επαγγελματισμό του Vettel έναντι του Webber; Γιατί αν ναι, δεν θα συμφωνήσω. Επίσης μη ξεχνάς, πως στην F1, ο ΠΡΩΤΟΣ αντίπαλός σου είναι ο teammate σου.

23:38

Παναγιώτης : Καλησπέρα Πάνο! Τί έχεις να πείς για το γεγονός οτι ο Φέτελ και ο Ροζμπέργκ μίλαγαν στα Γερμανικά ενώ ο Χάμιλτον ηταν διπλα τους; Επίσης ένα άλλο παράπονο που έχω απο τους οπαδούς της Φερράρι είναι οτι μιλάνε για αντιεπαγγελματισμό του Χάμιλτον πρός τον Ρόζμπεργκ ενώ μάλλον δεν θυμούνται τις σχέσεις που είχε ο Φέτελ με τον Γουέμπερ

23:39

Εβαλα ανάποδα τις απαντήσεις, απαντήθηκε ήδη του Παναγιώτη, έρχεται και η απάντηση στο ερώτημα του Γιάννη.

23:40

Είναι ένα από τα μεγάλα ταλέντα και πιστεύω πως όταν φύγει ένας εκ των Rosberg/Hamilton, η Mercedes θα του δώσει προαγωγή.

23:40

Μακης : καλησπερα τα λαστιχα και του χρονου θα χωριζοντε σε 4-5 κατηγοριες ; ultra / super /soft κ.λ. ; το συμβολαιο της pirelli ποτε ληγει ;

23:40

Καλησπέρα Μάκη. Ναι κάπως έτσι θα είναι. Η Pirelli μολις ανανέωσε, νομίζω έως και το 2019.

23:40

ΑΝΤΩΝΗΣ : Τα συστήματα πέδησης και μετάδοσης μπορούν να επιρρεαστούν από τη τηλεμετρία των ομάδων ? Ξαφνικά χάλασε ο συμπλέκτης στα πόδια του Χαμ ???Μήπως η ομάδα θέλει να δώσει ένα πρωτάθλημα στον Νίκο γιατί αρχίζουν να…βουρλίζονται με την απίστευτη ικανότητα του Βρετανού????

23:41

Εννοείς από τα pit να επέμβουν στα μονοθέσια; Όχι, δεν γίνεται αυτό. Επίσης καλό θα ήταν να μην ψάχνεις θεωρίες συνωμοσίας Αντώνη, γιατί να θέλει μία ομάδα να σαμποτάρει τον οδηγό της; Δεν έχει νόημα.

23:41

ford45 : Πανο νομιζεις πως στην σινγκαπουρη πρεπει να αντικατασταθει ο βερσταπεν απο τον κβιατ

23:42

Ο Verstappen; Από τον Kvyat; Αυτό δεν θα γίνει ούτε αν γυρίσει ο ουρανός ανάποδα φίλε ford45. Ο ένας είναι πρωταθλητής του αύριο, ο άλλος ζήτημα είναι αν θα βγάλει τη σεζόν.

23:42

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΠΡΟΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ(ΣΤΗ F1) ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ!!ΚΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΦΥΓΕΙ Ο ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ(KIMI) ΜΕΤΑ ΠΟΙΟΣ?

23:43

Καλησπέρα Γιώργο! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εξαρτάται από το ποιος θα είναι διαθέσιμος τέτοια εποχή του χρόνου και τι σχέση έχει με τον Vettel. Ο Grosjean θα ήταν μία ενδιαφέρουσα επιλογή, ο Bottas το ίδιο. Εννοείται και ο Ricciardo αλλά δεν βλέπω να το δέχεται ο Seb.

23:44

KΩΣΤΑΣ1994 : Στη φεραρι λενε οτι εχουν εστιασει την προσοχη τους στο 2017 λες και η μερσεντες που θα παρει περπατωντας τα δυο πρωταθληματα και φετος ,δεν εχει μεριμνησει κι αυτη για του χρονου.Υπομονη σε ολους εμας τους οπαδους της φεραρι,τα σπουδαια το 2018.Ειναι σημαντικη η διαφορα μερσεντες και φεραρι για να καλυφθει το 2017

23:45

Μια χαρά τα λες Κώστα στην αρχή, ελπίζω να κάνεις λάθος στη συνέχεια. Έστω εν μέρει. Δεν αντέχεται και 4η σεζόν κυριαρχίας Mercedes.

23:45

Γιάννης : Καλησπέρα Πάνο. Θεωρείς πως μία επιστροφή στο παλιό σύστημα βαθμολόγησης θα έκανε το πρωτάθλημα ανταγωνιστικότερο τόσο στον τομέα των οδηγών όσο και των κατασκύ

23:46

Καλησπέρα Γιάννη. Τουλάχιστον μέχρι πέρυσι που το είχα μελετήσει, το παλιό σύστημα θα έφερνε μικρές ως ελάχιστες διαφορές. 

23:46

φοιβος ωραιοκαστρο : μπραβο πανο σε λατρευω απλα για την εξεραιτικη σου δουλεια.μραβο!τι γινεται τελικα με βαντορν-αλονσο-μπατον?περιμενω την απαντηση σου!

23:46

Να σαι καλά Φοίβο! Alonso-Vandoorne επίσημο δίδυμο, Button εφεδρικός και φουλ υποχρεώσεις PR!

23:46

Γρηγόρης : Καλησπέρα Πάνο, Γιατί λες ότι αποκλείεται να δούμε πια circuit στην Ελλάδα; Ναι γνωρίζουμε όλοι για τα οικονομικά προβλήματα και την δυστοκία του Ελληνικού κράτους αλλά από εκεί και πέρα; Είναι θέμα ελληνικής βούλισης ή δεν θέλουν από έξω; (η FOM δλδ)

23:48

Καλησπέρα Γρηγόρη. Εσύ το πας πιο μακριά. Πίστα προδιαγραφών F1 και με συμβόλαιο για αγώνα; Δεν έγινε όταν είχαμε Ολυμπιάδα, δεν έγινε όταν ο Ecclestone παρακαλούσε να του δώσουν το Ελληνικό, θα γίνει τώρα που είμαστε μία χρεοκοπημένη χώρα; Και που η Τουρκία μας πήρε και το όποιο ατού της γεωγραφικής θέση; Εγώ μιλούσα για απλή πίστα, που να μπορεί να φιλοξενήσει πχ DTM ή κάτι ανάλογο και έλεγα όχι. Τώρα θα πω σίγουρα όχι. Μακάρι να συνωμοτήσει το σύμπαν να με βγάλει ψεύτη!

23:48

ΓιαννηςFerrari : Ισχυει η δηλωση του Max για τον Villeneuve; Εαν ναι τοτε τα μυαλα του εχουν παρει πολυ αερα και καλα θα κανουν στη Red Bull να του τραβηξουν λιγο το αυτακι… κριμα να χαθει τετοιο ταλεντο λογω κακης νοοτροπιας. Του χρονου προβλεπεται μεγαλυτερη ελευθερια στην εξελιξη των κινητηρων; Γιατι αυτο που γινεται με τα token ειναι λιγο τραγικο…

23:49

Έκανε διευκρίνηση σχετικά, αλλά σίγουρα ως έφηβος δεν ξέρει να βάζει φρένο στα λόγια. Λογικό σε ένα βαθμό, χωρίς να δικαιολογώ τη χοντράδα που είπε. Περί εξέλιξης, ναι αλλά όχι θεαματικά μεγαλύτερη ελευθερία από τώρα.

23:50

KΩΣΤΑΣ : Πανο,αν και θεωρω καταντια για την f1 να παρει πρωταθλημα ο ροσμπεργκ,προτιμω να το παρει αυτος παρα ο ανωτερος αλλα αντιπαθεστατος χαμιλτον που στην καριερα του εχει παρει δυο πρωταθληματα με την απλησιαστη μερσεντες και εναν απο τους πιο τυχερους τιτλους ολων των εποχων στην f1 το 2008 που ηρθαν τα πανω κατω για να μην το παρει ο κακομοιρης ο μασα κι ενω ο μεγαλος αλονσο εχει μεινει στα δυο παρολο που μερικες χρονιες εχει παραδωσει μαθηματα οδηγησης

23:50

Ποτέ δεν μου άρεσε το στιλ του Lewis, ούτε η συχνή αλαζονεία του, όμως είναι κορυφαίος οδηγός και άξιος τρεις φορές πρωταθλητής.

23:50

Dellos : Καλησπερα Πανο,Ποτε θα εχουμε τα πρωτα μονοθεσια του 2017 και εικονες απο αυτα;.Πιστευεις θα γινει πιο ανταγωνιστικη/ενδιαφερουσα η επομενη σεζον;

23:51

Καλησπέρα! Το ελπίζω! Φεβρουάριο τα σπουδαία! Λίγο πριν τις δοκιμές εξέλιξης!

23:51

kostas25 : Pano kalispera se vlepo sinexeia emeneis ston hamilton kai gia to poso kalos einai se sxesi me ton metrio rosbeerg kai anarotiemai einai toso megali i diafora pou vlepeis na exoun sta xronia pou einai san teamates(gia na min paro kai alles parametrous opos ta monothesia pou eixan sta xeria tous paliotera) eite se taxitita eite sto pou termatisan san vathmologia kai telos panton fetos mexri stigmis einai telika kaliteros o hamilton i mipos den eixe atixies o rosberg kai einai i diafora mono dio pontoi alla esi exeis sigouro ton hamilton?Sevomai tin gnomi s alla anarotiemai an auti i sigouria-emmoni einai antikeimeniki?

23:54

Καλησπέρα Κώστα. Δεν μετράω σε κλίμακα πχ του 10. Μετράω από τα δείγματα που έχω σε όλη τους την καριέρα, τη δυνατότητα διαχείρισης κρίσεων, πίεσης, ατυχιών και πολλά αντίστοιχα όπου η ζυγαριά γέρνει προς την πλευρά του Lewis. Το ίδιο και τα τελικά αποτελέσματα. Πιο αντικειμενική δεν πάει η σιγουριά, ποτέ δεν συμπάθησα τον άνθρωπο Lewis και το όλο στιλ του. Αν με διάβαζες καιρό θα το ήξερες. Έχω ακούσει τα εξ αμάξης από από το φανατικό κοινό του. Αλλά αυτο δεν σημαίνει πως δεν θα αναγνωρίσω το πόσο έχει ωριμάσει σαν οδηγός.

23:54

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΠΡΟΣ : ΠΑΝΟ,ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΕ 5 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΣΟΥΜΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΒΑΡΕΤΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ?ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΣΚΟΥΝΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΣΟΥΜΙ!!

23:55

Το 2000 και το 2002 σίγουρα ναι. Γι’ αυτό και η FIA άλλαξε τους κανονισμούς για να βάλει φρένο στην κυριαρχία της Ferrari.

23:55

McLaren21 : Η Renault γιατί καθυστέρησε τόσο με την αναβάθμιση του power unit; Πόσο πιστεύεις ότι έχει βοηθήσει ο Illien;Νομίζω ότι πέρα από το σασί θα τους βοηθήσει και η οδηγησιμότητα του μοτερ στην Σιγκαπούρη.Ricci φαβορί για νίκη και Max για στενή επαφή με μπαριέρα a al Monte.

23:56

Γιατί είχε εξ αρχής στρατηγική προσανατολισμένη στο 2017. Όσο αργότερα δουλεύεις πάνω σε νέα μέρη, τόσο μεγαλύτερο συσχετισμό θα έχουν αυτά με τη νέα σεζόν. Το 2016 ήταν χαμένο προ πολλού. Σίγουρα ο Illien βοηθάει και είναι σαφές πως από τη στιγμή που το βρήκαν ξανά με τη Red Bull, η τεχνογνωσία της Red Bull Technology έχει συνεισφέρει σημαντικά. Όσο για την πρόβλεψη, συμφωνώ και στα δύο!

23:57

Ανδρέας : Καλησπέρα Πάνο! Άργησα λίγο. είπα να διαβάσω μερικά σχόλια πριν γράψω. Το σταριλίκι που πουλάει ο HAM έχει επηρεάσει την κρίση πολλών αναγνωστών (εδώ έχει επηρεάσει την κρίση ειδικών θα μου πεις). Γιατί τέτοιο μένος προς στον ROS δε το καταλαβαίνω;;; Ο ROS είναι ένας allarounder οδηγός τυπικής γερμανικής σχολής, δεν οδηγεί μια μηχανή, αλλά είναι μέρος της. Δεν είναι τυχαίος που περνούσε έξω από την Mercendes. Έχει βελτιωθεί από το 2014-15 και σε καμία περίπτωση δεν θα είναι ένα τυχερό πρωτάθλημα αν το πάρει. Ατάκες που διάβασα πιο πριν περί δακτύλου από την Mercendes κλπ είναι το λιγότερο αστείες.Ειδικά όταν παίζονται μερικές 100δες χιλιάδες ευρώ άναλογα την θέση τερματισμού σε GP. YΓ. Του χρόνου στην St.Devote θα χωράνε να στρίψουν 2 αυτοκινητα με +25cm φαρδος???

23:58

Καλησπέρα Ανδρέα. Όπως έγραψα νωρίτερα, μπορεί μέχρι το “χ” επίπεδο; Αποδίδει σχεδόν σταθερά στο “χ” επίπεδο. Ο Lewis είναι ένα σκαλί πιο πάνω αλλά συχνά κινείται και ένα σκαλί πιο κάτω. Γι’ αυτό και το κάνουν σχεδόν ντέρμπι στο τέλος. Ωραίο θα είναι το Μονακό με +25, θα είναι όπως… παλιά!

23:58

Σπυριδούλα : Ένα σχόλιο για τον massa που αποχωρεί, απώλεια για το άθλημα.κ κτ ακόμα πιστεύεις ότι ο Button είναι δηλ καλύτερ οδηγός από τον rosberg,λόγω του τίτλου του?

00:00

Σίγουρα, είναι οδηγός που ξεχώρισε αυτά τα 14 χρόνια, συγκίνησε σε κάποιες περιόδους και θα μας λείψει. Όμως η μαγκιά είναι πως το κάνει την κατάλληλη στιγμή και με ψηλά το κεφάλι. Όσο για τον Button, θεωρώ πως είναι παρόμοιου επιπέδου με Rosberg, δηλαδή στους οδηγούς που είναι ένα σκαλί κάτω από τους Vettel/Alonso/Hamilton αλλά έχει ένα θείο δώρο, να αποδίδει εντυπωσιακά υπό μεικτές συνθήκες. Εκεί είναι μανούλα. Ο Button θα μου λείψει περισσότερο.

00:00

Φάνης : Καλησπέρα Πάνο, παρατηρούμε πως πλέον η γκρίνια όλο και περισσότερων (ξεκινώντας από τους οδηγούς) στρέφεται στο ουσιαστικό πρόβλημα ότι όλος ο αγώνας έχει να κάνει με τη διαχείριση δίχως να μπορούν να πιέσουν οι οδηγοί σχεδόν σε κανένα σημείο του αγώνα, μιας και το πλέον σοφό για γρήγορο στιντ είναι η συγκράτηση και μόνο. Λόγω ελαστικών. Ελαστικά που η φία ζήτησε να έχουν τέτοια συμπεριφορά απο το ’12 νομιζω. Πόσα χρόνια θα τους πάρει να καταλάβουν ακόμα τους ιθύνοντες ότι η τηλεθέαση χάνεται επειδή απλά δεν υπάρχει έκρηξη πουθενά στον αγώνα; Ότι δε πολλές μαχες δε δινονται για να μη καταστραφεί το στιντ? Δεν είναι υπερβολικό να είναι τα λάστιχα τόσο ευαίσθητα και να έχουν αυτή τη συμπεριφορά; Είδαμε, αυτή η επιλογή, δε τραβάει, ως πότε;

00:02

Καλησπέρα Φάνη! Λογικό δεν είναι; Είναι κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού αυτή όταν πρέπει να κάνουν οικονομία στα λάστιχα, οικονομία στα καύσιμα, οικονομία σε όλα; Αυτό πρέπει να αλλάξει asap. Το κακό είναι πως όταν πάρεις λάθος δρόμο με τους κανονισμούς, δεν είναι τόσο απλό να τραβήξεις χειρόφρενο και να κάνεις αναστροφή.

00:02

ΓΙΩΡΓΟΣ MCLAREN SINCE1985 : ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΩ ΤΟ ΣΤΟΙΧΙΜΑ, ΑΛΛΑ W07 14/14poles 13/14wins. Mp4/4 15/16poles 15/16wins εκτος απο monza 1 μηνα μετά τον χαμό του Enzo(διπλη εγκαταλειψη με senna στην κορυφη τελευταιους γυρους).Απλά μαθηματικά. ευχαριστώ.

00:02

Ποτέ δεν ήμουν καλός στα μαθηματικά, προτιμώ να είμαι καλός στα κέρδη! 

00:02

NikosJB17 : Egw apo palia koitaga sinexos ton Bianchi kai perimena pos kai pos na vrethei stin ferrari . Poli spanio talento kata ti gnomi mou …krima !!

00:03

……………………………………………

00:03

ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ RED BULL ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ Ο ΡΑΙΚΟΝΕΝ ΣΕ ΠΟΙΟ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΚΑΙ ΠΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΥΓΡΗΣΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΗ

00:03

ΓΕΩΡΓΙΑ Δ. : ΜΑΛΑΙΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΟΠΩΣ ΠΕΡΥΣΙ.ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΑΙ Ο ΦΕΤΕΛ ΠΕΡΥΣΙ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ ΛΟΓΩ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ Ή ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ MERCENTES(ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΠΕΝΤΑΗΜΕΡΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΣΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΗΜΟΥΝ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.ΠΕΡΥΣΙ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΝΙΚΟΥΣΕ Ο ΦΕΤΕΛ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΝ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΦΕΤΟΣ ΠΑΛΙ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΥΓΓΓΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΣΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΒΑΡΕΤΗ ΗΤΑΝ)ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ OTE TV ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΥΠΝΟΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ OTE TV ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΠΕΡΥΣΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΤΗΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΣΤΟ ALPHA(ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΩΝ)ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

00:07

Κανένα πρόβλημα Γεωργία! Πάμε μία μία: Raikkonen – 2013 Αυστραλία με τη Lotus. 
Σχετικά με την ΕΡΤ δεν μπορώ να σου πω κάτι, ούτε θα σχολίαζα αρνητικά συναδέλφους. Απλά όπως είπα και νωρίτερα, μετά από τον “πόλεμο” στα ιδιωτικά κανάλια με μοναδικά θύματα τους σκληρά εργαζόμενους δημοσιογράφους/τεχνικούς, που φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με το δημόσιο σε πίεση/υποχρεώσεις/απαιτήσεις, αρνούμαι να παρακολουθήσω δημόσια τηλεόραση. Όχι όταν στέλνουν στην ανεργία τόσο κόσμο. Και φυσικά δεν με έπιασε τώρα ευαισθησία, έχουν γίνει τα ίδια και χειρότερα με πολλούς εκδοτικούς οίκους και όχι μόνο. Απλά ο ιδιωτικός τομέας δεν “πουλάει” και δεν φέρνει ψήφους. Βγαίνω όμως εκτός θέματος. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Το εκτιμώ.

00:07

McLaren21 : Σχετικά με την ταχύτητα των οδηγών αυτής της γενιάς θεωρώ πως: HAM ο πιο γρήγορος στον 1 γύρο με όχι κατ’ ανάγκη κορυφαίο μονοθέσιο, VET ο πιο γρήγορος με μονοθέσιο τρένο σε ράγες και ALO αυτός που από μονοθέσιο του 7 θα πάρει 9.Ο πιο ολοκληρωμένος μάλλον ναι αλλά όχι κατ’ ανάγκη ο πιο γρήγορος. ROS/BUT/WEB ένα κλικ κάτω. Η γνώμη σου;

00:07

Δεν θα άλλαζα ούτε λέξη!

00:07

Γιάννης : Πάνο καλησπέρα! Συγχαρητήρια για την εξαιρετική σου δουλειά και ιδιαίτερα για το Vlog! Πιστεύω οτι η Ferrari γενικά έχει πλησιάσει την Mercedes απλά δεν την βόλεψε η πίστα να το δείξει(βέβαια τώρα δεν έχει σημασία πια). Δέχεσαι αυτό που είπε ο Arrivabene οτι δεν εξελίχθηκε το μονοθέσιο μέσα στη χρονιά όπως θα έπρεπε ή απλά πιστεύεις οτι ηταν τόσο μεγάλη η απόσταση που δεν πιανόταν με τίποτα η Mercedes από την αρχή? Υ.Γ. Ακόμα περιμένω το κείμενο για το τι φταίει στη Ferrari!

00:09

Καλησπέρα Γιάννη! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, αύριο έχουμε νέο επεισόδιο. Παρότι η Μόντσα δεν μας έδωσε πολλές αφορμές για σχολιασμό, ελπίζω να σου αρέσει το τελικό αποτέλεσμα. Δεν είναι ενδεικτική πίστα η Μόντσα αφού εκεί ήταν εξ αρχής χαμένη. Ούτε η Σιγκαπούρη καθώς εκεί θα είναι δεδομένα καλύτερη. Τα λίγα token που είχαν μείνει, δεν μπορούσαν να φέρουν κάποια θεαματική αλλαγή. Αντίπαλος λοιπόν πλέον, δεν είναι η Mercedes αλλά η Red Bull. Ναι, το χρωστάω αυτό το blog, το ξέρω…

00:09

Κάπου εδώ ρίχνουμε καρό σημαία και για σήμερα!

00:10

Σας ευχαριστώ που ήσασταν στην παρέα αυτό το δίωρο (και κάτι), επόμενο ραντεβού σε δύο εβδομάδες με το GP Σιγκαπούρης! Να είστε καλά και να οδηγείτε με ασφάλεια!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ