Η πρωταθλήτρια ξιφασκίας που έγινε influencer για χάρη των Ολυμπιακών Αγώνων
Η χάλκινη Ολυμπιονίκης στην ξιφασκία το 2016, Μόνικα Ακσάμιτ, αναγκάστηκε να βρει νέους τρόπους για να μαζέψει χρήματα, προκειμένου να συμμετάσχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.
Η ζωή είναι δύσκολη ακόμη και για τους Ολυμπιονίκες. Κι αυτό είναι κάτι που το κατάλαβε σχεδόν αμέσως η Μόνικα Ακσάμιτ, η Αμερικανή πρωταθλήτρια της ξιφομαχίας, η οποία κέρδισε το χάλκινο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο πριν από 4 χρόνια, αλλά λίγο έλειψε να μην συμμετάσχει στους φετινούς Αγώνες του Τόκιο.
Η κατάκτηση ενός μεταλλίου δεν εγγυάται και άφθονα χρήματα στους τραπεζικούς λογαριασμούς κι έτσι η 30χρονη αθλήτρια έπρεπε να βρει άλλους τρόπους για να μπορέσει να βγάλει τα έξοδα συμμετοχής της σε διοργανώσεις, οι οποίες θα την έστελναν στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Έτσι, αποφάσισε να κάνει ένα δημόσιο έρανο μέσω της crowdfunding πλατφόρμας GoFundMe, όπου είχε θέσει ως στόχο να φτάσει τα 21.000 δολάρια.
Ήταν τέτοια, όμως, η ανταπόκριση του απλού κόσμου στο κάλεσμά της που όχι απλά έπιασε τον στόχο της, αλλά το ποσό που έχει συγκεντρώσει αυτήν τη στιγμή έχει ξεπεράσει τα 30.000 δολάρια και συνεχίζει να αυξάνεται. Όπως δήλωσε η ίδια σε συνέντευξη στη New York Post "είναι αδύνατο για έναν επαγγελματία αθλητή να συνδυάσει 8ωρη δουλειά και πολύωρες προπονήσεις. Τώρα δεν χρειάζεται να ανησυχώ για τα χρήματα που απαιτούν τα ταξίδια και οι συμμετοχές μου σε διεθνείς διοργανώσεις". Παράλληλα, σημειώνει πως σε αντίθεση με άλλα πιο δημοφιλή αθλήματα, ένας ξιφομάχος δυσκολεύεται πάρα πολύ να βρει χορηγούς, οι οποίοι να είναι έτοιμοι να τον στηρίξουν στον αγώνα του, καλύπτοντας τα έξοδα του.
"Χρειάζομαι περίπου 2.000 δολάρια για τις εγγραφές μου σε διοργανώσεις και άλλα 3.500 δολάρια για τα ταξίδια μου από πολιτεία σε πολιτεία, χωρίς να συμπεριλαμβάνω το κόστος διαμονής και διατροφής. Όσον αφορά τα διεθνή ταξίδια, εκεί χρειάζονται μίνιμουμ περίπου 11.000 δολάρια και πάλι χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το φαγητό", δηλώνει. Όπως καταλαβαίνει κανείς, η ζωή ενός αθλητή που κάνει πρωταθλητισμό έχει αρκετά έξοδα.
Το θετικό στην περίπτωσή της είναι πως μόλις η ιστορία της έγινε viral κι άρχισε να δίνει συνεντεύξεις σε διάφορα αμερικανικά και όχι μόνο μέσα, αρκετές εταιρείες την προσέγγισαν για να διαφημιστούν μέσα από τον λογαριασμό που διατηρεί στο Instagram και μετράει περισσότερους από 100.000 followers.
Με το deal που έκανε πλέον απέκτησε αρκετά μεγαλύτερο εισόδημα ως Influencer από αυτό που περίμενε αρχικά, αλλά έχει βάλει στόχο να κάνει όλο και πιο γνωστές στο ευρύ κοινό τις οικονομικές δυσκολίες που έχουν οι εκπρόσωποι των όχι και τόσο δημοφιλών αθλημάτων. Και τα καταφέρνει μια χαρά.