GP Σιγκαπούρης (FP1): Μπροστά οι Red Bull
Verstappen και Ricciardo ήταν ταχύτεροι, στον τοίχο ο Rosberg.
Όπως αναμενόταν, οι ισορροπίες φάνηκαν να αλλάζουν από την πρώτη κιόλας περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Σιγκαπούρης, δέκατου-πέμπτου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1. Σε μία αγωνιστική διαδρομή που αναδεικνύει τις αρετές του σασί, κρύβοντας παράλληλα τις αδυναμίες της μονάδος ισχύος, ήταν η Red Bull Racing αυτή που είχε το πάνω χέρι, με τους Max Verstappen και Daniel Ricciardo να κάνουν το 1-2!
Όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η Μαρίνα Μπέι υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με θερμοκρασία αέρα στους 31 βαθμούς Κελσίου, θερμοκρασία οδοστρώματος στους 38 και υγρασία στο 58%. Όμως το ξεκίνημα του FP1 αποδείχθηκε επεισοδιακό αφού λίγο πριν συμπληρώσει τον πρώτο του γύρο, ο Jenson Button είδε τη McLaren του να ακινητοποιείται. Ήταν όμως τυχερός καθώς η MP4-31 σταμάτησε λίγο πριν την είσοδο των pit, έτσι με τη βοήθεια των κριτών επέστρεψε σε αυτά. Η ατυχία του Βρετανού προκάλεσε προσωρινά καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας ενώ οι μηχανικοί εντόπισαν άμεσα το πρόβλημά στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου.
Όπως συνήθως, σύντομα οι Mercedes πήραν κεφάλι στην κατάταξη, αρχικά με τον Rosberg και εν συνεχεία με τον Hamilton, με αμφότερους να φορούν την ultra soft γόμα ελαστικών της Pirelli. Στα 17ο λεπτό της 90λεπτης διαδικασίας, ο Carlos Sainz έκανε ένα περίεργο λάθος καθώς βγαίνοντας από το γκαράζ της ομάδας του, δεν υπολόγισε σωστά το στενό Pit Lane της Μαρίνα Μπέι, με αποτέλεσμα να πληγώσει λίγο την εμπρός αεροτομή του, που αποτελούσε μέρος του πακέτου αεροδυναμικής αναβάθμισης που είχε στη διάθεσή του ο Ισπανός.
Λίγο πριν το ημίωρο, ο Vettel μπήκε σφήνα ανάμεσα στις δύο Mercedes ενώ λίγο μετά, η διαδικασία τελείωσε για τον Romain Grosjean λόγω τεχνικού προβλήματος στη Haas. Δεν έλειψαν οι ανεπαίσθητες επαφές με τους τοίχους στη μήκους 5.065 μέτρων αγωνιστική διαδρομή, με τον Verstappen απλά να… γλύφει τη μπαριέρα, τον Sebastian Vettel να χτυπά χωρίς συνέπειες (αμφότεροι στη στροφή 20) αλλά τον Nico Rosberg να προκαλεί εκτενείς ζημιές στη W07 καταλήγοντας στον τοίχο της στροφής 18.
Ο Γερμανός είχε ήδη δει τους ταύρους και τον Vettel να κινούνται ταχύτερα, με τον Verstappen να σταματάει τελικά το χρονόμετρο στο 1.45.823 και να είναι κατά 49 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του teammate του. Λίγο κάτω από το μισό δευτερόλεπτο ήταν η Ferrari τους τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή και στα έξι δέκατα τα ασημί βέλη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ: