X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Αναμενόμενη πρωτιά του Λεμπ

Παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε την πρώτη μέρα του Ράλι Καταλονίας, ο Σεμπάστιαν Λεμπ κατάφερε να φέρει το DS3 WRC πίσω στο service park ως επικεφαλής της γενικής κατάταξης.

Παράλληλα, ξεπέρασε το δυσκολότερο κομμάτι του αγώνα, αυτό με τις μεικτές διαδρομές ασφάλτου-χώματος και από το Σάββατο θα έχει το απόλυτο πλεονέκτημα στις αμιγώς ασφάλτινες ειδικές.

Ο Λάτβαλα ολοκλήρωσε στη 2η θέση της κατάταξης μετά το πρώτο σκέλος, εφαρμόζοντας πιστά την τακτική του "λαγού" την οποία εφαρμόζει η Ford. Ο Φινλανδός θα πιέσει τον Λεμπ επιχειρώντας να του κόψει βαθμούς για να επωφεληθεί ο Μίκο Χίρβονεν που διεκδικεί τον τίτλο. Ο τελευταίος ολοκληρώνει την τριάδα της πρώτης μέρας, σχεδόν ένα λεπτό μακριά από τον Λεμπ και την κορυφή.

Στην 4η θέση ακολουθεί ο τρίτος διεκδικητής του πρωταθλήματος, ο Σεμπάστιαν Οζιέ της Citroen. Η δράση αναμένεται να κορυφωθεί στα σκέλη του Σαββάτου και της Κυριακής, όπου θα κριθούν πολλά αναφορικά με το που θα καταλήξει ο τίτλος του παγκόσμιου πρωταθλητή.