Το ροτέισον του Μαρτίνς πρέπει να συνεχιστεί με κάθε επικοινωνιακό κόστος
Επιβεβλημένη μοιάζει η διαχείριση δυνάμεων στον Ολυμπιακό, ειδικά αν η ρεβάνς με την Αϊντχόφεν έχει την επιθυμητή κατάληξη. Το πρόγραμμα είναι εξαιρετικά απαιτητικό και για να βγει με επιτυχία δεν μπορεί να μπαίνει στο ζύγι το επικοινωνικό κόστος.
Μια ιδιαίτερη σεζόν. Χωρίς προετοιμασία. Με την προηγούμενη να ολοκληρώνεται στα… μέσα Σεπτέμβρη με τον τελικό του Κυπέλλου, όπου ο Ολυμπιακός κατέκτησε το τρόπαιο απέναντι στην ΑΕΚ. Και τη νέα να συνεχίζεται μέσα σε ένα εξαντλητικό πλαίσιο με συνεχόμενα παιχνίδια. Από τον Γενάρη μπήκε στην εξίσωση και το Κύπελλο Ελλάδας. Φτάνοντας στα τέλη Φλεβάρη, οι ‘ερυθρόλευκοι’ έχουν δώσει 14 παιχνίδια σε 46 μέρες μέσα στο 2021!
Τελευταίο αυτό με την Αϊντχόφεν, στην πρώτη μάχη των ομάδων για τους ’32’ του Europa League. Το προβάδισμα πρόκρισης πέρασε σε ‘ερυθρόλευκα’ πόδια, μετά το 4-2 του Φαλήρου, σκορ που θα κληθεί να υπερασπιστεί ο Ολυμπιακός στη ρεβάνς του ‘Philips Stadion’ στις 25 του μήνα. Για τους Πειραιώτες είχε προηγηθεί η ήττα από τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο, που σήκωσε μπόλικη κουβέντα για το ροτέισον του Μαρτίνς. Ωστόσο όπως αποδείχθηκε στο ματς της Ευρώπης, αν δεν είχε προηγηθεί αυτή ακριβώς η επιλογή του Πορτογάλου τότε ο Ολυμπιακός δύσκολα θα την έβγαζε καθαρή απέναντι στην ολλανδική ομάδα.
Η Αϊντχόφεν παίζει ένα άναρχο αλλά σε πολύ υψηλό τέμπο παιχνίδι και η φρεσκάδα σε μυαλό και πόδια έμοιαζε υπεραπαραίτητη για να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις η ομάδα του Πειραιά. Μπορεί η ήττα στην Λεωφόρο να στοίχισε επικοινωνιακά -και τίποτα παραπάνω- στον Ολυμπιακό, όμως ήταν μια αναγκαία θυσία προκειμένου να εξυπηρετηθεί το πλάνο της Πέμπτης. Και αυτή η θυσία είναι εξίσου αναγκαίο να συνεχιστεί.
Αρχής γενομένης από την αναμέτρηση με τον Άρη το απόγευμα της Κυριακής. Τέσσερις μέρες μετά ο Ολυμπιακός παίζει τη ρεβάνς με την Αϊντχόφεν. Στο +14 από τους διώκτες τους βρίσκονται οι ‘ερυθρόλευκοι’ και η διαφορά αυτή προφανώς είναι ένα επικοινωνιακό όπλο. Όχι όμως σημαντικότερο από το να πάνε στην Ολλανδία με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις για την πρόκριση. Για να συμβεί αυτό, η επιλογή του ροτέισον είναι απαραίτητη και όχι μόνο απέναντι στον Άρη. Στην περίπτωση πρόκρισης στους ’16’ του Europa League, το πρόγραμμα – βουνό συνεχίζεται για τον Ολυμπιακό.
Ακολουθούν τα ματς με Βόλο, η ρεβάνς Κυπέλλου με τον Άρη και η Λαμία μέχρι τις 7 Μαρτίου, ενώ στις 11 του ίδιου μήνα είναι προγραμματισμένη η πρώτη αναμέτρηση της επόμενης φάσης του Europa League. Αμέσως μετά, στις 14/3 ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει την ΑΕΛ και στις 18/3 θα δώσει τη ρεβάνς για τους ’16’ – σενάριο που επαναλαμβάνουμε εξαρτάται από την έκβαση της μάχης στο ‘Philips Stadion’. Σε αυτή την περίπτωση, οι Πειραιώτες θα έχουν μπροστά τους μίνιμουμ 7 παιχνίδια σε 25 μέρες και συνολικά 21 ματς σε 74 μέρες από τις 3 Γενάρη και μετά! Επομένως δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση για το τι σημαίνει αυτό, σε μια σεζόν όπου οι παίκτες του Ολυμπιακού μπήκαν από 10 μέρες ξεκούρασης και άλλες… 10 μέρες προετοιμασίας, μαζί με κάποιες σημαντικές αλλαγές σε επίπεδο προσώπων του ρόστερ.
Σε μια δεύτερη ανάγνωση -για να μην προτρέχουμε ως τα playoffs ή τι περισσότερο μπορεί να επιφυλάσσει η Ευρώπη- τα ματς που απομένουν τουλάχιστον ως την ολοκλήρωση της κανονικής διάρκειας στην Super League Interwetten μοιάζουν ιδανικά για τον προπονητή του Ολυμπιακού αλλά και τους παίκτες που είχαν μικρότερο ρόλο μέχρι σήμερα στη σεζόν. Υποτίθεται πως αυτοί οι παίκτες έχουν ένα έξτρα κίνητρο να αποδείξουν την χρησιμότητα τους αλλά και να πείσουν τον προπονητή τους πως αξίζουν μια θέση στην ομάδα της επόμενης σεζόν.
Παίκτες όπως οι Ντρέγκερ, Τιάγκο Σίλβα, Ραντζέλοβιτς, Κάιπερς αλλά και οι Χασάν, Χολέμπας, Βρουσάι, Ανδρούτσος -οι λιγότερο ‘εμπορικοί’ στο ρόστερ- θα κληθούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση ενός αγωνιστικού προγράμματος-πρόκληση προκειμένου αυτό να βγει με επιτυχία. Αν θέλει ο Ολυμπιακός να φτιάξει περισσότερο το όνομα του, θα πρέπει και να είναι πρόθυμος να αποδεχθεί το ενδεχόμενο κάποιας ‘γκέλας’ στα ματς που προηγούνται ή ακολουθούν τις ευρωπαϊκές του υποχρεώσεις. Και το ροτέισον του Μαρτίνς πρέπει να συνεχιστεί με κάθε επικοινωνιακό κόστος…