X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Το νέο supercar των 800 αλόγων του Ρονάλντο σήκωσε πολλή σκόνη

Αφορμή πολέμου στ' αποδυτήρια της Γιουβέντους αποτέλεσε η αγορά άλλης μιας Ferrari, της τέταρτης κατά σειρά που προστέθηκε στην πλούσια συλλογή του Κριστιάνο Ρονάλντο. Όχι για το υπέρογκο κόστος της. Άλλος ήταν ο λόγος που οι συμπαίκτες του Πορτογάλου σταρ έγιναν πυρ και μανία.

Η Ferrari Monza SP2 FERRARI.COM

Του Κριστιάνο Ρονάλντο τα πάθη είναι μετρημένα. Η εμμονή του με τις ατομικές επιδόσεις του, κυρίως στο σκοράρισμα, πανηγυρίζοντας ακόμη και παγκόσμια ρεκόρ που δεν κατέρριψε, είναι το πρώτο των πρώτων. Ένα δεύτερο, που ευνοεί την εκπλήρωση του προηγούμενου, είναι η αφοσίωση στη γυμναστική, συνδυαστικά με την ατσαλάκωτη και αψεγάδιαστη εικόνα των κοιλιακών του.

Η συλλογή των 20 εκατομμυρίων

Αν ψάχναμε για κάποιο τρίτο, εξωποδοσφαιρικό όμως, θα στεκόμασταν αναπόφευκτα στ' ακριβά, σπάνια και γρήγορα αυτοκίνητα, η αγορά των οποίων -αφότου απέκτησε την απαιτούμενη οικονομική άνεση- έγινε μία από τις ψυχώσεις του. Είναι τουλάχιστον είκοσι τα ΙΧ που έχει πλέον στο όνομά του ο Πορτογάλος σταρ, το ένα πιο ξεχωριστό από το άλλο. Συνολικά η αξία τους έχει εκτιμηθεί ότι προσεγγίζει τα 20 εκατομμύρια ευρώ. Μόνο η Bugatti Centodieci τού κόστισε τα μισά από αυτά, καθώς πλήρωσε το γεγονός πως ανήκε στους όλους κι όλους δέκα που εξασφάλισαν πρόσβαση σε αυτό το μοντέλο.

Δεν του αρκούσε ότι στο γκαράζ του είχε ήδη μια Bugatti Chiron και άλλη μία Veyron, κόστους 2.5 και 2 εκατομμυρίων ευρώ αντιστοίχως. Ήθελε να καμαρώνει και το 'redesign' αυτών των δύο 'κυριών', το οποίο σχεδιάστηκε και κυκλοφόρησε για επετειακούς σκοπούς.

Η τέταρτη, πιο ακριβή και γρήγορη, Ferrari

Εδώ είχε ήδη τρία διαφορετικά μοντέλα της Ferrari και στις αρχές της εβδομάδας τα αυγάτισε. Με την προσθήκη της εντυπωσιακής Ferrari Monza SP2 o Κριστιάνο Ρονάλντο συμπλήρωσε καρέ. Η F12 TDF σε γκρενά απόχρωση ήταν η μία, η 599 GTO η δεύτερη και 599 GTB Fiorano η τρίτη, με την οποία μάλιστα είχε κάνει την αρχή.

Στην τριάδα ήρθε να κουμπώσει ιδανικά το νέο παιδί της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, για την οποία ο ηγέτης της Γιουβέντους δαπάνησε 1.6 εκατομμύρια ευρώ. Όντως 'τσιμπημένη' η τιμή της, ακόμη και για το πορτοφόλι του καλοπληρωμένου Πορτογάλου, αλλά ταυτόχρονα πανέμορφο. Μια μαύρη γαζέλα υψηλής αισθητικής με κινητήρα V12, 799 αλόγων και 6.500 κυβικών εκατοστών, κιβώτιο 7 ταχυτήτων και 8900 στροφές το λεπτό, η οποία καλύπτει τα 0-100 χλμ σε 2.9 δεύτερα και η τελική ταχύτητά της υπερβαίνει τα 300 χλμ/ώρα. Ούτε καν η ίδια η εταιρία δίνει ακριβή μέτρηση, χρησιμοποιώντας το σύμβολο '>' κι αφήνοντας τον οδηγό να δοκιμάσει τις αντοχές της στο δρόμο. Ανήκει, δηλαδή, στα 50-60 ταχύτερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αυτήν την εποχή. Μερικών εκ των οποίων είναι ιδιοκτήτης ο CR7.

Ο Κριστιάνο διέρρευσε ότι προχώρησε στην αγορά της την περασμένη Δευτέρα. Λίγες ώρες μετά την εντός έδρας ήττα από τη Μίλαν για το ιταλικό πρωτάθλημα. Το ραντεβού στο Μαρανέλο, στο περίφημο 'άντρο' της Ferrari, ήταν προγραμματισμένο από καιρό. Τον συνόδευσε και ο Αντρέα Ανιέλι σε αυτό. Φυσικά θα ήταν πολύ εύκολο ν' αναβληθεί ιδίως από τη στιγμή που ακολουθούσε ο εκτός έδρας αγώνας με τη Σασουόλο. Πόσο μάλλον δε όταν ο Πορτογάλος δεν εμφανίστηκε στην προπόνηση των 'μπιανκονέρι'. Είχε αιτηθεί έξτρα ρεπό και το πήρε. Τον δικαιολογούσε ο ίδιος ο πρόεδρος.

Θα μπορούσε στη χειρότερη η επίσκεψή του να γίνει μυστικά. Προκλητικά δημοσιεύτηκαν φωτογραφίες. Για εμπορικούς λόγους προφανώς, αλλά σηκώθηκε σκόνη. Αναπόφευκτα οι συμπαίκτες του ενοχλήθηκαν από το γεγονός. Ενόσω οι ίδιοι γυμνάζονταν, ο Ρονάλντο κανόνιζε τα της αγοράς του νέου supercar που θα έβαζε στην κολεξιόν του.

Στα κάγκελα οι συμπαίκτες του

Το ρεπορτάζ της 'Gazzetta dello Sport' με αξιόπιστες πηγές έκανε λόγο για εκνευρισμό πολλών ποδοσφαιριστών εξαιτίας των εγγυημένων προνομίων που εξακολουθεί ν' απολαμβάνει ο 36χρονος επιθετικός, ενόσω η ομάδα από το Τορίνο, σε μια κάκιστη σεζόν, δίνει μάχη για να μην χάσει εκτός από το πρωτάθλημα και το τρένο του Champions League. Ο συντάκτης σημείωσε επίσης στο ίδιο ρεπορτάζ ότι ο Πορτογάλος αποτελεί πια 'ξένο σώμα' στ' αποδυτήρια της 'βέκια σινιόρα'. Ο Αντρέα Πίρλο αρνήθηκε οποιαδήποτε μεροληπτική στάση, έχοντας από καιρό δηλώσει ότι ο καθένας είναι ίσος απέναντί του. Είτε αμείβεται με 60 εκατομμύρια ετησίως είτε με 1 εκατομμύριο.

Πάντως την Τετάρτη ο Ρονάλντο ήταν κανονικά με την αποστολή και σκόραρε το δεύτερο γκολ στο νικηφόρο 3-1 στο 'Citta de Tricolore' - ένα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα δεδομένου ότι η Νάπολι είχε ήδη νικήσει 5-1 την Ουντινέζε και την ίδια ώρα η Μίλαν σκορπούσε με 7-0 την Τορίνο! Ο Πορτογάλος με αυτό το γκολ έφτασε τα 100 ως ποδοσφαιριστής της Γιουβέντους. Το δώρο στον εαυτό του, για να γιορτάσει άλλο ένα προσωπικό κατόρθωμα, το είχε κάνει κιόλας.

Η Ferrari Monza SP2 FERRARI.COM

24MEDIA NETWORK