X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Το νέο λογότυπο του ΠΑΟΚ

Παρουσιάστηκε από τους σχεδιαστές του, το νέο εικαστικά βελτιωμένο λογότυπο του ΠΑΟΚ.

Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση για το νέο λογότυπο του ΠΑΟΚ. Αφού αρχικά έγινε μια μίνι ιστορική αναδρομή από τον καλλιτέχνη, Διογένη Δασκάλου, οι εκπρόσωποι της Beetroot Design Group κκ. Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και Αλέξης Νίκου μίλησαν για τις αλλαγές που έγιναν.

Από τους υπεύθυνους της εταιρίας, εξηγήθηκε ότι δεν ήθελαν να αλλοιωθεί το σήμα, απλά να τονιστεί. Χρησιμοποιήθηκε το χρυσό περίγραμμα για να τον τονιστεί η σχέση με το Βυζάντιο και η επιδίωξη για τα αριστεία. "Αυτή η εξέλιξη είναι μια φυσική συνέχεια του υπάρχοντος λογοτύπου, μια συνέχεια η οποία συμβαδίζει με αυτήν της ίδιας της ομάδας που εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Η κεντρική ιδέα έχει να κάνει με το δέσιμο του ιστορικού παρελθόντος του συλλόγου με το μέλλον.

Το πάθος και η παράδοση είναι τα δύο βασικά συστατικά του ΠΑΟΚ και τα συγκεκριμένα στοιχεία που διακρίνουν τον σύλλογο τις εννέα δεκαετίες ιστορίας αποτέλεσαν και τη βάση για τον σχεδιασμό του λογοτύπου.

Θέλαμε ένα λογότυπό χρηστικό στα νέα μέσα και με προσαρμογή στη νέα τεχνολογία. Για παράδειγμα δεν υπάρχει μοντέρνο λογότυπο να περιέχει δύο φορές το όνομα. Μέχρι τώρα βλέπαμε διάφορα λογότυπα να χρησιμοποιούνται, θέλαμε να καθιερώσουμε ένα".

Ο ένας εκ των υπευθύνων της εταιρίας Νίκου Αλέξανδρος, ανέλυσε και ορισμένα "τεχνικά" χαρακτηριστικά. "Θέλαμε να τονίσουμε τις γραμμές του "Δικεφάλου", να δώσουμε όγκο στο λογότυπο και να δώσουμε και ένα ρετρό χαρακτήρα στο σήμα".

Σε ερώτηση γιατί δεν επιλέχτηκε βυζαντινή γραφή, οι υπεύθυνοι σημείωσαν: " Μπορεί η χρυσαφί γραμμή να τονίζει την βυζαντινή προσέλευση της ομάδας, όμως είναι σήμα του ΠΑΟΚ, δεν είναι σήμα του Βυζαντίου".