ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το μπαλέτο βοηθά τον Καβάνι να χορεύει ακόμη στο χορτάρι

Φεύγοντας πέρσι από την Παρί Σεν Ζερμέν, ο Καβάνι επέστρεψε στην πατρίδα του. Και αυτό που έκανε εκεί δεν ήταν ούτε σκληρή διατροφή, ούτε επίπονες ατομικές προπονήσεις. Προτίμησε να δηλώσει συμμετοχή στο Ballet Nacional de Sodre της Ουρουγουάης.

Το μπαλέτο βοηθά τον Καβάνι να χορεύει ακόμη στο χορτάρι
Ο Καβάνι πανηγυρίζει το γκολ που πέτυχε απέναντι στην Έβερτον στο 'Old Trafford, σε αναμέτρηση της Premier League | 06/02/2021 ⓒ 2021 Alex Pantling/Associated Press

Για την καριέρα και την ποδοσφαιρική αξία του Έντινσον Καβάνι δεν υπάρχουν πολλά να πει κανείς. Εκτός ίσως, πως πρόκειται μάλλον για τον υποτιμημένο φορ των τελευταίων χρόνων. Δυνατός, ταχύς, σκόρερ και απίστευτα εργατικός στο γήπεδο. Αδιαφορώντας να ‘πουλήσει’ σωστά τον εαυτό του και πάντα στην υπηρεσία του συνόλου. Ο Ουρουγουανός φέτος βγάζει το ψωμί του στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Στα 34 του χρόνια παραμένει απόλυτα εναρμονισμένος στις ανάγκες του σύγχρονου ποδοσφαίρου, που θέλουν τον παίκτη όχι μονάχα ταλαντούχο αλλά αδιαπραγμάτευτα και άριστο αθλητή.

Με 7 γκολ και 2 ασίστ σε 1264 αγωνιστικά λεπτά την φετινή σεζόν, ο Καβάνι είναι εκεί όποτε τον χρειαστεί ο Όλε Γκούναρ Σόλσκιερ. Ο ίδιος ωστόσο είχε φροντίσει να φέρει το κορμί του σε τέτοια κατάσταση, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στην πρόκληση. Φεύγοντας πέρσι από την Παρί Σεν Ζερμέν, επέστρεψε στην πατρίδα του. Και αυτό που έκανε εκεί δεν ήταν ούτε σκληρή διατροφή, ούτε επίπονες ατομικές προπονήσεις. Προτίμησε να δηλώσει συμμετοχή στο Ballet Nacional de Sodre της Ουρουγουάης!

Κάνοντας μπαλέτο, ο Καβάνι ήθελε να τροποιήσει την κινητικότητα του κορμιού, να γίνει περισσότερο ευέλικτος και να αυξήσει τόσο την δύναμη όσο και την φυσική του κατάσταση. Ίσως προκαλεί έκπληξη να βλέπει κάποιος τον Ουρουγουανό ντυμένο στη λύκρα και με χάρη να επιχειρεί… pliè επί σκηνής, αυτός ωστόσο είναι ο τρόπος που καταφέρνει να διατηρείται στην αναγκαία σωματική κατάσταση και να αντεπεξέρχεται στις απαιτήσεις.

Ή τουλάχιστον αυτό καταθέτει ο Λουκ Άμπνετ, κορυφαίος φυσιοθεραπευτής μπαλέτου, που θεωρεί πως οι χορευτές είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο δυνατοί από όσο ενδεχομένως θεωρούν οι ποδοσφαιρόφιλοι, τονίζοντας πως η επιτυχία του Καβάνι οφείλεται εν μέρη στο νέο του χόμπι.

“Σε κάθε μυ του κορμιού τους, οι χορευτές μπαλέτου είναι οι πιο δυνατοί αθλητές που θα συναντήσετε. Στο μπαλέτο υπάρχει η ανάγκη όχι μόνο να έχεις την δύναμη της κίνησης αλλά και την ακρίβεια της κίνησης. Είναι ένας συνδυασμός που αφορά τους ισχυρούς μύες της κίνησης με αυτούς που φροντίζουν την σταθερότητα του συντονισμού. Φτάνοντας σε πιο προχωρημένο επίπεδο δεξιότητας στο μπαλέτο, αρχίζεις να δουλεύεις στα άλματα, τις στροφές, τις πιρουέτες, τον έλεγχο και την περιστροφή. Μαθαίνεις να προσγειώνεσαι σε εξαιρετικά ενδιαφέρουσες θέσεις και να μεταφέρεις το βάρος σου καθώς προχωράς στο επόμενο βήμα. Όλα αυτά βρίσκουν εφαρμογή σε καταστάσεις όπως αυτή”, τόνισε χαρακτηριστικά ο Άμπνετ.

Η επίδραση του μπαλέτου στις κινήσεις του Καβάνι στο χορτάρι είναι τόσο θετική, που ένας οπαδός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ υποστήριξε στους Irish Times πως “ο τρόπος που αντιλαμβάνεται τον χώρο και ελίσσεται σε αυτόν είναι κάτι εκπληκτικό. Σε βαθμό που με κάνει να εύχομαι πως θα ήταν πραγματικά καλό να μεταφέρει ο Καβάνι στα αποδυτήρια της ομάδας την ενασχόληση του με το μπαλέτο”.

Ο Σόλσκιερ με την σειρά του δεν δίστασε να αποθεώσει τον 34χρονο στράικερ, φέρνοντας ως παράδειγμα την επιρροή του Τέντι Σέρινγχαμ στους νεότερους παίκτες της Γιουνάιτεντ. “Όταν ο Τέντι ήρθε το 1997, έμαθα πάρα πολλά από την εμπειρία του. Πιστεύω πως την ίδια επιρροή ασκεί ο Καβάνι σήμερα. Ήμασταν νέοι και μαθαίναμε από τον Τέντι, όπως μαθαίνουν τώρα από τον Έντινσον οι Γκρίνγουντ, Ράσφορντ και Μαρσιάλ. Είναι σπουδαία προσθήκη για εμάς”.

Ο Καβάνι έχει ξεκαθαρίσει πως επιθυμεί να μείνει για αρκετό διάστημα ακόμη στο ‘Old Trafford’, ωστόσο για την ώρα η Γιουνάιτεντ δεν έχει ενεργοποιήσει την οψιόν επέκτασης της συνεργασίας τους για έναν ακόμη χρόνο. Ο Σόλσκιερ επιμένει πως σύντομα αυτό θα συμβεί. Σε κάθε περίπτωση, ο Ουρουγουανός θα μείνει απασχολημένος. Ως ‘κόκκινος διάβολος’, σε άλλη ομάδα ή πάνω στη σκηνή του μπαλέτου.