X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Το... μαγνητοσκοπημένο κλάμα

Σάλος έχει ξεσπάσει στο διαδίκτυο και όχι μόνο από την αποκάλυψη ότι η εικόνα που έδειξε η UEFA με τη Γερμανίδα που δάκρυσε μετά το δεύτερο γκολ του Μάριο Μπαλοτέλι στον ημιτελικό του Euro ήταν μαγνητοσκοπημένη!

Σύμφωνα με την αγγλική εφημερίδα Sun, η Άντρεα, για την οποία ο λόγος, είχε δακρύσει κατά την ανάκρουση του εθνικού ύμνου της πατρίδας της, πολύ πριν δηλαδή ο Ιταλός επιθετικός "εκτελέσει" για δεύτερη φορά τον Νόιερ. Παρόλα αυτά οι υπεύθυνοι της μετάδοσης αποφάσισαν να "παίξουν" τη συγκεκριμένη μονταρισμένη σκηνή αμέσως μετά το 2-0 σαν να ήταν live.

Όπως τονίζεται στο συγκεκριμένο ρεπορτάζ, είναι πάγια η τακτική που εφαρμόζεται από την ομάδα τηλεοπτικών καλύψεων της UEFA.

Η ίδια η πρωταγωνίστρια δήλωσε ότι " είμαι έκπληκτη και εξοργισμένη. Συγκινήθηκαν κατά την παρουσίαση των ομάδων πριν από τη σέντρα, όχι όταν ο Μπαλοτέλι σκόραρε".

Από την UEFA επιχείρησαν να δικαιολογήσουν τα... αδικαιολόγητα, έπεσαν όμως σε αντιφάσεις. Άλλοι έλεγαν ότι " θέλαμε να δείξουμε την ανθρώπινη διάσταση του παιχνιδιού" και άλλοι υποστήριζαν πως " επρόκειτο για ανθρώπινο λάθος".