Ο Κριστιάνο Ρονάλντο βγάζει περισσότερα στο Instagram παρά στο ποδόσφαιρο
Για τον Κριστιάνο Ρονάλντο, τα χρήματα που κερδίζει από το instagram είναι πια πολύ περισσότερα από εκείνα του ποδοσφαιρικού συμβολαίου του. Κάθε post αξίζει περισσότερο από ένα νικηφόρο γκολ.
O Κριστιάνο Ρονάλντο δεν χρειάζεται πια το ποδόσφαιρο για να κερδίσει χρήματα. Ο 34χρονος σταρ της Γιουβέντους κερδίζει περισσότερα χρήματα από το instagram, παρά από το ποδόσφαιρο. Σύμφωνα με έρευνα του social media agency Hopper HQ, ο Πορτογάλος κερδίζει ετησίως 47.800.000 δολάρια από χορηγούμενα instagram posts, ενώ οι ετήσιες αμοιβές του, όπως προκύπτουν από το συμβόλαιό του με τη ‘γηραιά κυρία’, αγγίζουν τα 34 εκατομμύρια.
Ο διεθνής super star είναι πια ένα pop icon, ένας υπερήρωας των πόλεων που προσφέρει θέαμα εφάμιλλης αξίας αυτού που προσφέρει ένας καλός ηθοποιός του θεάτρου ή του σινεμά. Επίσης, διαθέτει το πιο δημοφιλές instagram account παγκοσμίως. Ο Λιονέλ Μέσι και η Κάιλι Τζένερ ακολουθούν τον Ρονάλντο από απόσταση, συνθέτοντας το ‘χρυσό’ top-3 της δημοφιλούς social media πλατφόρμας. Ακόμα και μια εικόνα από το καθημερινό, υπέρ-απλό μεσημεριανό του ή από έναν πανηγυρισμό ύστερα από την επίτευξη κάποιου γκολ κοστίζει (πολύ) ακριβά.
Σύμφωνα με δήλωση εκπροσώπου της εταιρείας Hopper στο Business Insider, τα πιο δημοφιλή brands παγκοσμίως βρίσκονται σε μόνιμο ανταγωνισμό, σε ένα σαφάρι προσφορών που αγγίζουν το 1.000.000 δολάρια, ώστε να καταφέρουν να εκμεταλλευτούν την τεράστια απήχηση του Ρονάλντο στο instagram. Από την άλλη, ο ποδοσφαιρικός ‘αντίπαλος’ για το θρόνο του GOAT, ο Μέσι, έχει ετήσια κέρδη από εμπορικές συμφωνίες για το instagram που αγγίζουν τα 23.300.000 δολάρια, δηλαδή περίπου στο μισό εκείνων του Ρονάλντο.
Ο Ρονάλντο σήμερα έχει περίπου 187.000.000 followers στο instagram, δηλαδή το κοινό του ισοδυναμεί σχεδόν με τον σημερινό πληθυσμό της Ρωσίας και της Ουκρανίας μαζί. Ανάμεσα στους άμεσους εμπορικούς συνεργάτες του συναντάμε brands όπως Nike, Egyptian Steel, Emirates Airlines, Samsung, Toyota, Tag Heuer, Herbalife.
Περίπου 5 δεκαετίες πριν, ο Πελέ εξαργύρωνε την ποδοσφαιρική φαντασμαγορία που χάριζε στα γήπεδα, παίζοντας στο σινεμά. Συνολικά, από το 1969 ως το 1989, ο Βραζιλιάνος wonderman έπαιξε σε 8 ταινίες, με το ‘V ictory‘, όπου υποδύθηκε τον Λούις Φερναντέζ, δίπλα στους Σιλβέστερ Σταλόνε, Μαξ Φον Σίντοβ, Μάικλ Κέιν, να είναι πια κλασική.
Σήμερα, ναι μεν υπάρχουν κάποια ντοκιμαντέρ που αφηγούνται τη ζωή και τον μύθο του Ρονάλντο (‘Ronaldo‘ του 2015, το καλύτερο όλων), αλλά κανένα σενάριο ντοκιμαντέρ ή μυθοπλασίας δεν μπορεί να αποτυπώσει την (ονειρεμένη) ζωή, όπως αυτή συμβαίνει καθημερινά στο instagram του Πορτογάλου σταρ. Δεν είναι πια μόνο ποδοσφαιρικά στιγμιότυπα αυτό που ‘πουλάει’ ο Ρονάλντο, είναι υλικά ονείρων. Γι’ αυτό και κοστίζουν τόσο ακριβά.
Πρέπει να παίζει επιθετικά η Εθνική Ελλάδας; Η απάντηση στο Pod-όσφαιρο: