Ο Φαουστίνο Ασπρίγια έχει τη λύση στην παγκόσμια έλλειψη προφυλακτικών
Ο Φαουστίνο Ασπρίγια έχει το δικό του brand προφυλακτικών και η παγκόσμια έλλειψη λόγω της πανδημίας μοιάζει ιδανική αφορμή για να κάνει τρελές πωλήσεις.
Η έλλειψη προφυλακτικών σε παγκόσμια κλίμακα είναι μια ρεαλιστική προοπτική, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian. Συγκεκριμένα, η Karex Berhad, η εταιρεία που ηγείται της παρασκευής προφυλακτικών παγκοσμίως, επι 3 εβδομάδες είχε κλειστά όλα τα εργοστάσιά της στην Μαλαισία και σήμερα λειτουργεί ξανά μεν, αλλά με το 50% του προσωπικού της. Ο Φαουστίνο Ασπρίγια θέλει να γίνει εκείνος που θα δώσει τη λύση στο πρόβλημα και φαίνεται πως έχει ήδη τα κατάλληλα εργαλεία για να το πετύχει.
Ο θρύλος της Πάρμα, που φόρεσε και τη φανέλα της Νιουκάστλ και δοξάστηκε με την εθνική Κολομβίας, κρέμασε τα ποδοσφαιρικά παπούτσια το 2004. Ήταν το 2016, όταν αποφάσισε να ξεκινήσει μια νέα καριέρα ως επιχειρηματίας σε έναν αγαπημένο κλάδο. Ο Ασπρίγια λάνσαρε στην Μπογκοτά, τα ‘Condones Tino’, το δικό του brand προφυλακτικών. Σήμερα, όπως o ίδιος έχει δηλώσει, θέλει να καταπολεμήσει την παγκόσμια έλλειψη προφυλακτικών, με στοκ του που φτάνει τα 3.500.00 τεμάχια, χρησιμοποιώντας drones για παραγγελίες, αφού σέβεται τις ιδιαίτερες περιστάσεις της πανδημίας που είναι σε εξέλιξη.
Υπολογίζεται πως η παγκόσμια έλλειψη προφυλακτικών ανέρχεται σε τουλάχιστον 100.000.000 τεμάχια, αλλά δεν θα περάσει απαρατήρητη η προσπάθεια του Ασπρίγια, που υπόσχεται και προσφορές ‘1+1 δώρο’. Ο 50χρονος πρώην ποδοσφαιριστής πήρε την ιδέα της δημιουργίας των ‘Condones Tino’ όταν ένας φωτογράφος τον απαθανάτισε να αναδεικνύει τα ‘προσόντα’ του, καθώς πανηγύριζε την επίτευξη γκολ σε φιλικό με την Χιλή το 1993. Στη συνέχεια, αυτή η φωτογραφία έδωσε στον Ασπρίγια status sex symbol στη χώρα του και εγένετο ‘Condones Tino’!