Ο μπακλαβάς του Μιραλάς κι άλλες 5 άβολες ιστορίες υπογραφών
Υπάρχει μία απόσταση μεταξύ της έμπνευσης και της υλοποίησης μιας (οριακά) πρωτότυπης ιδέας που συνοδεύει την αναγγελία μιας μεταγραφής προκειμένου να μην προκληθεί αμηχανία σε συμμετέχοντες και θεατές.
Το τι είναι ‘cringe’ και το τι το προκαλεί στην καθημερινότητα έχει εξηγηθεί ποικιλοτρόπως από το Oneman. Το ποδόσφαιρο, ως μέρος αυτής της καθημερινότητας, δεν εξαιρείται από τις πηγές επιχειρούν να ξεφύγουν από τα όρια μιας ‘στεγνής’ παρουσίασης νεοαποκτηθέντων ποδοσφαιριστών και να πρωτοτυπήσουν για να προμοτάρουν την επιτυχία τους.
Τα ‘διαμάντια’, μικρού μήκους οσκαρικές παραγωγές που προκαλούν το θαυμασμό για την έμπνευση και την εκτέλεση, που κυκλοφορούν εκεί έξω. Κάμποσα εξ αυτών από χέρια ελληνικά. Τι συμβαίνει όμως όταν από την υπερβολική προσπάθεια για ‘νεωτερισμούς’ από τμήματα παραγωγής περιεχομένου που θέλουν να δικαιολογήσουν τους μισθούς τους πέφτουμε πάνω σε φωτογραφίες με τον Κέβιν Μιραλάς με λαχταριστά (αλήθεια είναι) μπλακλαβαδάκια;
Ο Βέλγος επιθετικός, με τις δυο θητείες στον Ολυμπιακό, εντάχθηκε στην τουρκική Γκαζιαντέπ ανήμερα των 33ων γενεθλίων του, με συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους, αλλά εκτός της κοκκινόμαυρης φανέλας κλήθηκε να κρατήσει ένα ταψί με το δημοφιλές γλύκισμα με το φύλλο και τη γέμιση φιστικιού (σ’ αυτήν την περίπτωση ντόπιου) ή καρυδιού που πλημμυρίζει το στόμα με σιρόπια. Αφού πρώτα το κλαμπ τον ανακοίνωσε με φωτογραφία του άλλοτε συμπαίκτη του Σναϊντερλέν.
Ο Μιραλάς χαμογελούσε, αλλά η στιγμή ήταν σίγουρα άβολη και η αφορμή να ξεχωρίσουμε άλλες τέτοιες στιγμές κατά τη διάρκεια της εφετινής μεταγραφικής περιόδου.
Πάνω σε άσπρο σ’ άλογο
Ύστερα από τέσσερις σεζόν στην Μπεσίκτας κι άλλη μία στην Κασίμπασα, ο Ρικάρντο Κουαρέσμα επέστρεψε στην πατρίδα του ως το βασιλόπουλο που περίμενε η Γκιμαράες στο παράθυρό της. Κόντρα στο ρεύμα της εποχής, προτίμησε ένα αληθινό λευκό μάστανγκ παρά την εικονική μορφή του εγκλωβισμένη στη μηχανή του ασημί πολυτελούς Ford που ήταν παρκαρισμένο έξω από τον πύργο του.
Το Χελωνονιντζάκι
Ο Ραφαέλ είναι εκ των έμπειρων δεξιών μπακ που ο Ολυμπιακός εξέτασε πριν καταλήξει στον Ραφίνια. Αρχές του Σεπτέμβρη κατέληξε να υπογράψει στην τουρκική Μπασακσεχίρ που τον σύστησε στους φανς της ως μια μεταλλαγμένη, ανθρωπόμορφη, χελώνα με το όνομα του αναγεννησιακού καλλιτέχνη που ζει με τ’ αδέρφια του στους υπονόμους της Νέας Υόρκης, πολεμά το έγκλημα κρατώντας ένα ζευγάρι σάι και γι’ ανταμοιβή καταβροχθίζει κομμάτια πίτσα με πεπερόνι και λουκάνικο. Θέλεις κι άλλα;
Τερατάκι τσέπης
Πιο ιδιοφυές θα ‘ταν ο Άαρον Χίκι να φορά τη στολή των Ghostbusters με το έμβλημα της Μπολόνια και να κυνηγά το Τέρας του Λόχνες. Υπό τους ήχους μουσικής που θ’ ακουγόταν ως χαλί στο Braveheart και γραφικά από την Amiga 500, ο 18χρονος αριστερός μπακ υπόσχεται πως είναι αληθινός και όχι ένα πελώριο τέρας – αποκύημα της φαντασίας ορισμένων που κόβει βόλτες στην περίφημη λίμνη νοτιοδυτικά του Ινβερνές. Το οποίο τέρας ο πρώην ποδοσφαιριστής της Χαρτς παίρνει αγκαλιά ως κατοικίδιο.
Από το Ρίο με αγάπη
8 εκατομμύρια και κάτι ψιλά για τις καλλίγραμμες χορεύτριες που κλήθηκαν να συνοδεύουν τον Μπρούνο Φουχς ξόδεψε η ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Αφού μπήκε στο χορό ο Βραζιλιάνος στόπερ, όφειλε να χορέψει κιόλας. Κι ας μην ήξερε καλά τα βήματα της σάμπα.
O σερβιτόρος με το μάτι του Μιχάλη Ρακιντζή
Τον Αντόνιο Καντρέβα, που στην Ίντερ περίσσευε, η Σαμπντόρια τον διάλεξε για την ευχέρειά του στις ασίστ. Στον Φάμπιο Κουαλιαρέλα σέρβιρε προτού οι δυο τους συνυπάρξουν στο γήπεδο. Φαγητό όχι γκολ. Το υπερκοντινό στο στόμα του Ιταλού στράικερ τη στιγμή που τρώει μια μπουκιά και το ‘γυπαετίσιο’, γεμάτο υποσχέσεις, νόημα με το μάτι του 33χρονου χαφ, που υποδυόταν το γκαρσόνι, δεν θα έπρεπε να έχουν περάσει το μοντάζ. Δεν γνώριζε μάλλον πως ο Μιχάλης Ρακιντζής πάτωσε βαθμολογικά με το S.A.G.A.P.O στη Eurovision του 2002 επειδή έκλεισε πονηρά το μάτι του.