ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Η συζήτηση με τον Κώστα Μπράτσο

Ο Κώστας Μπράτσος συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για δύο ώρες σχετικά με όλες τις εξελίξεις στο διεθνές ποδόσφαιρο, λίγο πριν την "αυλαία" των περισσοτέρων πρωταθλημάτων της Ευρώπης. Ρεάλ, Μπαρτσελόνα, Λίβερπουλ, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Μπάγερν, Ιταλία Γαλλία στο μενού.

Η συζήτηση με τον Κώστα Μπράτσο

Η συζήτηση

12:40

Σε λίγο αρχίζει το chat για το διεθνές ποδόσφαιρο, λίγο πριν από την αυλαία σε πολλά πρωταθλήματα της Ευρώπης. Μπορείτε να στείλετε από τώρα τις ερωτήσεις σας

12:50

Αλεξ -13- : μπορει η ρεαλ να κατακτηση το CL ξανα φετος?

12:50

dimi : η ρεαλ εχει μονο μπενζεμα επιθεση.δν θ ηταν καλυτερα αντι γ χαμες στα ιδια λεφτα ν χτυπουσε σουαρεζ ή κανεναν αλλο πρωτοκλασατο επιθετικο?

12:55

Καλησπέρα παιδιά. Αρχίζουμε τη συζήτηση για το διεθνές ποδόσφαιρο. Στη διάθεσή σας για σχόλια παρατηρήσεις από όποια πρωταθλήματα και ομάδες σας ενδιαφέρουν (ε, όχι όμως Ινδονησία!)

12:57

Άλεξ, η Ρεάλ αποτελεί το πρώτο φαβορί για τους μπουκ και όχι άδικα. Είναι η ομάδα με τις περισσότερες επιλογές από άποψη προσώπων. Αν και έχω μία -γνωστή- ένσταση για τον Αντσελότι, εφόσον Μπάγερν, Μπαρτσελόνα δεν διορθώσουν κατά πολύ την αμυντική λειτουργία τους, την κατατάσσω κι εγώ πρώτο φαβορί

12:59

dimi, Σουάρες προσπάθησε, αλλά τον είχε κλείσει ήδη η Μπαρτσελόνα (μιλάμε για πριν από 3-4 μήνες, όχι μετά από το Μουντιάλ). Χτυπάει Φαλκάο, αλλά έχει δεμένα χέρια μέχρι να φύγει ο Ντι Μαρία λόγω FFP. Έτσι όπως την είδα χθες, πάντως, θα μου άρεσε ένα σχήμα… αλά Μπαρτσελόνα, χωρίς “φουνταριστό”, με Ρονάλντο πιο ελεύθερο κεντρικά, δεξιά Μπέιλ, αριστερά Ροντρίγκες και πίσω Κρόος, Μόντριτς, Ίσκο να γεμίζουν

12:59

χαρης : Καλημέρα Κώστα οσον αφορα τη Γιουβεντους τοσα χρονια προσπαθει να ανεβει επιπεδο ενισχυεται σταδιακα σε ολες τις θεσεις απο τη μεση και πισω αλλα ακομα τουλαχιστον δεν εχει δαπανησει ένα αξιολογο ποσο για ποιοτικο και εξελιξιμο επιθετικο ποδοσφαιριστη.Η αρσεναλ δηλαδη που αποκτησε των σαντσες φετος και η ναπολι τον ιγκουαιν περσι πιο πολλα λεφτα έχουν από γιουβε??θα ηθελα την αποψη σου περι μεταγραφικω γιουβεντους.

13:03

Έχουν πιο πολλά διαθέσιμα λεφτά. Με συνιδιοκτησίες και λοιπά ιταλικά τεχνάσματα (αλλά και κανονικές μεταγραφές), η Γιουβέντους έχει δώσει περίπου 100.000.000 ευρώ τα τελευταία χρόνια και δεν τα παίρνει εύκολα πίσω από εμπορικές συμφωνίες. Εάν δεν πουλήσει κάποιο αστέρι, δεν θα πάρει κάποιο αστέρι, το έχει αφήσει να εννοηθεί αρκετές φορές κι ο Ανιέλι. Τον Αλέξις τον κυνήγησε πέρυσι, αν θυμάμαι καλά είχε ακουστεί κι ο Ιγκουαΐν, αλλά… Δεν μπορώ να μπω στο μυαλό του Αλέγκρι, απλά πιστεύω ότι δεν έχει θέση στα μεταγραφικά και βλέπουμε αυτό που βλέπουμε

13:03

Thomas : Ποιους παίκτες νομίζεις χρειάζεται πιο πολύ η Manchester United απο τα ονοματα που ακουγονται;(Rojo,Di maria,Vidal,Blind)

13:06

Όλους!!!! Ποιοι από αυτούς δεν θα μπορούσαν να μπουν στο 3-4-3 ή 3-5-2 του Φαν Χάαλ, διότι υπάρχουν ήδη καλύτεροι στο “Ολντ Τράφορντ”; Και οι τέσσερις που έγραψες και ακούγονται πιο έντονα από όλους τους άλλους ταιριάζουν περισσότερο και είναι και καλύτεροι. Έχω ακούσει μικρές ενστάσεις για Ντι Μαρία όσον αφορά σε τέτοιους σχηματισμούς, αλλά κι αυτός έχει παίξει ρόλο στο κέντρο μπροστά από άμυνα τριών στα προκριματικά Μουντιάλ με την Αργεντινή, οπότε…

13:06

δημητρης : σ αρεσουν οι μεταγραφες της Μπαρτσελονα ως τωρα; και τι αποψη εχεις για Βερμαελεν Ματιέ

13:08

Εδώ και χρόνια δεν υπάρχουν καλοί διαθέσιμοι αμυντικοί, οπότε ναι, ήταν ό,τι καλύτερο κυκλοφορούσε. Δυστυχώς με την Μπαρτσελόνα κανείς δεν μπορεί να βάλει το χέρι του στη φωτιά για το πώς θα αγωνιστεί, οπότε έχουμε μέλλον ακόμα για να τους εντάξουμε στην ενδεκάδα. Κανείς τους, πάντως, δεν παίρνει φανέλα σπίτι.

13:08

tasos : kwsta o reus pisteueis tairiazei perissotero sth liverpool h sthn united ?? hunited mallon 8a parei di maria k elege gia vidal alla k o reus 8a thn anebaze 2 epipeda panw…euxaristw ek twn proterwn

13:12

Το οξύμωρο με τον Ρόις είναι ότι τα προσόντα του τον τοποθετούν στα άκρα, αλλά όταν παίζει στον άξονα με την Ντόρτμουντ είναι φανταστικός. Οπότε έχει θέση και στη Γιουνάιτεντ (ειδικά τώρα που ανακατασκευάζει το οικοδόμημά της), αν και στη Λίβερπουλ τον βλέπω με καλύτερο μάτι

13:12

giannis : πως βλεπεις την chelsea φετος?? χρειαζεται και αλλον στοπερ το ροστερ ?

13:15

100% εάν ο στόχος του Μουρίνιο είναι πρωτάθλημα και Champions League. Χρονιά όπως η περσινή είναι δύσκολο να κάνει ξανά ο Τέρι, ο Κέιχιλ δεν είναι σε αυτό το επίπεδο και ούτε θα φτάσει ποτέ και το βάρος στον Ζουμά είναι μεγάλο. Ο Ιβάνοβιτς περισσότερο θα αγωνίζεται κεντρικά λόγω έλλειψης του στόπερ που λέμε κι οι δύο ότι χρειάζεται η Τσέλσι και όχι επειδή αποτελεί πρώτης τάξεως λύση

13:15

thodoris : Πως να παίξει η Ρεαλ με Ρονάλντο ελεύθερο κεντρικά ρε Κώστα? Θα πέφτουν 4-5 αμυντικοί πάνω του όπως με Μέσσι, αχρηστεύεις την ταχύτητά του και δεν έχει ούτε την ευελιξία ούτε την ασσίστ για να ανταπεξέλθει εκεί.

13:18

Μα δεν λέω να παίζει κοντά στην περιοχή ούτε και ακριβώς στο κέντρο. Κι αν πέσουν 4-5 αμυντικοί πάνω του, ποιος θα φυλάει τους άλλους δύο στα άκρα; Αυτό ακριβώς θα δώσει το σύστημα στην ομάδα. Περισσότερη αποτελεσματικότητα σε Μπέιλ, Ροντρίγκες. Και φυσικά μιλάμε για plan b. Ο Ρονάλντο δεν βγάζει ασίστ, αλλά παίζει εξαιρετικά 1-2.

13:19

Πάνος : Εχουν ακοθστει πολλά τελευταία για τον Ρονάλντο, οτι η καριέρα του τελιώνει λόγο προβληματος τραυματισμού κλπ αλλά δείχνει σε καλή κατάσταση. Ποια η γνώμη σου;

13:20

Ας μην προτρέχουμε, ούτε στο ότι είναι ΟΚ, όπως πρόπερσι ούτε στο ότι καταστράφηκε. Σε λίγο θα δεις στο Contra.gr θέμα με τη φωτογραφία από το γόνατό του, το πονεμένο εδώ και καιρό γόνατό του. Μόνο ο ίδιος γνωρίζει. Και το να αντέχει τώρα Αύγουστο – Σεπτέμβριο είναι διαφορετικό από το να αντέχει Απρίλιο – Μάιο. Οψόμεθα

13:20

Μιχαλης : Τι θελει η Λιβερπουλ για να κλεισει το ροστερ της για φετος ?

13:22

Φοβάμαι να απαντήσω λόγω Καίσαρη! Πέρα από την πλάκα, δεν είδα να κλείνουν οι περσινές τρύπες, που για μένα ήταν όλη η τετράδα της άμυνας. Πήρε ένα στόπερ και ένα μπακ, μένουν άλλοι τόσοι. Και φέτος, θα χρειαστεί και παίκτης στη θέση του Τζέραρντ, αφού όσο κυλάει ο χρόνος τόσο λιγότερο θα μπορεί να προσφέρει

13:27

panos7 : κωστα πιστευεις πως η γιουναιντεντ με τρεις τεσσερις μεταγραφες υψηλου επιπεδου(di maria roxo κτλ) μπορει να χτυπησει τιτλο η ειναι νωρις?

13:27

Νωρίς. Δεν είναι μόνο επειδή δεν ξέρουμε πώς θα εμφανιστεί η Γιουνάιτεντ, αλλά δεν ξέρουμε ούτε τον ανταγωνισμό!

13:28

Θοδωρής : Υπαρχει καποιο νεο για Μπαρτσα και δεξι μπακ? Ακουγοταν οτι θα φυγει ο Αλβες γιατι δεν κανει πια και θα προσπαθουσαν για Κουαδραδο της Φιορεντινα…

13:28

Σωτηρης : Η Μπαρτσελονα πιστευετε οτι χρειαζεται ενισχυση στο κεντρο?Ο Φαμπρεγκας αποχωρησε και ο Τσαβι παραμεγαλωσε.

13:30

Για δεξί μπακ, απομακρύνεται η περίπτωση αντικατάστασης του Άλβες, οπότε για ακόμα έναν χρόνο λογικά θα παραμείνει στην ομάδα. Ο Κουαδράδο κι η Φιορεντίνα περιμένουν τα λεφτά της Γιουνάιτεντ. Για το κέντρο, ας δούμε πρώτα τι αλλαγές συστήματος θα κάνει ο Λουίς Ενρίκε, που γνωρίζει καλά ότι ο Τσάβι δεν μπορεί πλέον να είναι ο ηγέτης σε όλα τα παιχνίδια. Ο Ράκιτιτς γι’ αυτό αποκτήθηκε, θα δοθεί χρόνος συμμετοχής στον Ραφίνια (δεν τον θεωρώ σε αυτό το επίπεδο, αλλά…).

13:31

renton21 : Το γαλλικό πρωτάθλημα έχει χάσει λίγο την αίγλη του ή οχι θαρρείς;

13:32

Πώς το εννοείς; Φέτος λόγω της πτώσης της Μονακό; Ή επειδή πλην τις ομάδες πρωταθλητισμού, οι υπόλοιπες έχουν πέσει επίπεδο; Και στις δύο περιπτώσεις, είμαι μαζί σου, αν και η Παρί σιγά σιγά μπαίνει στην ελίτ του παγκοσμίου ποδοσφαίρου

13:33

George : Kalispera kosta,i atletiko pisteueis tha diatirithei se psilo epipedo k fetos?

13:35

Ρωτάς αυτόν που πέρυσι έγραψε σε δύο περιπτώσεις ότι δεν θα αντέξει μέχρι τέλους! Τι να σου πω; Προσδιόρισε το διάκριση. Ακόμα και το να είναι σε απόσταση 10 βαθμών από την κορυφή στην Primera Division θεωρείται διάκριση (σκέψου η Ντόρτμουντ που τερμάτισε σε σχέση με την Μπάγερν). Όσο για την Ευρώπη, όταν οι αγγλικές δεν μπορούν να φτάσουν στους 8, οποιαδήποτε πορεία μέχρι εκεί δεν είναι αποτυχημένη. Δεν βλέπω ίδια πράγματα, πάντως, σε σχέση με πέρυσι. Άδειασμα, απώλεια παικτών, κούραση, έλλειψη στοιχείου έκπληξης ορισμένοι από τους λόγους

13:38

Παρακαλώ ερωτήσεις μόνο για ξένες ομάδες και διεθνές ποδόσφαιρο. Όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν έχω παρακολουθήσει Παναθηναϊκό ή Ολυμπιακό τόσο ώστε να μπορώ να σας απαντήσω στις ερωτήσεις σας για Europa League!

13:38

JimV : Καλησπέρα Κώστα! Ήθλελα να ρωτήσω αν ξερεις, παίζει να δούμε Ronaldinho στον Ολυμπιακό;… Διάβασα για 4,5 εκ. ευρώ κόστος. Έχεις ακούσει κάτι;…

13:40

Ούτε μία στο εκατομμύριο φέτος, ακριβώς επειδή ψάχνει (και μπορεί να βρει ακόμα) πανύψηλο συμβόλαιο αλλού. Δεν νομίζω, όμως, να τον θες πραγματικά (αγωνιστικά πάντα). Για Ελλάδα ΟΚ, όταν παίζεις CL με δυνατές ομάδες, όμως, θα είναι βάρος, όπως ήταν στη Μίλαν ή στην Μπαρτσελόνα στις τελευταίες σεζόν του στη “γηραιά Ήπειρο”. Και για σκέψου: θα έχεις Ροναλντίνιο στον πάγκο για τέτοιους αγώνες;

13:40

panos : Εσυ κωστα τι θα ελεγες για την ομαδα του μουρινιο? τι μπορει να κανει φετος? Γιατι εκανε 2-3 μεταγραφες εκει που πονουσε η ομαδα

13:41

Φαβορί για πρωτάθλημα και CL (που το θεωρώ πιο εύκολο από κάθε μεγάλο πρωτάθλημα) αμέσως πίσω από τη γνωστή τριπλέτα (Ρεάλ, Μπαρτσελόνα, Μπάγερν). Ντιέγκο Κόστα το κλειδί, δεν πιστεύω ότι ο Φάμπρεγας μπορεί να την ανεβάσει επίπεδο.

13:41

χρηστος : τον χαμες πως τον ειδες πιστευω η ρεαλ χρεαιζοταν ενα αμυντικο χαφ στυλ αλονσο και οχι δεκαρι που να σκοραρει τι λες?

13:43

Το έγραψα και στο twitter μου, όταν πήγαινε στα πλάγια, έπαιζε καλύτερα, όποτε ήταν στον άξονα, έμοιαζε να τον… προσπερνούν οι συμπαίκτες του! Προφανώς δεν βγάζει κανένα απολύτως συμπέρασμα από το πρώτο παιχνίδι της χρονιάς. Οριστικά συμπεράσματα τον Δεκέμβριο

13:44

Μιχαλης : πηρε Λόβρεν, εχει Σκρτελ-Σακό , ο Τουρε φευγει και του Αγκερ παιζεται..και μπακ Μανκίγιο (δεξί) Μορενο (αριστερο) τι αλλο δηλαδη να παρει στην αμυνα? Στο κεντρο συμφωνω θελω εναν παικτη μεγαλης αξιας και φυσικα εναν στραικερ εκτελεστη

13:45

Τον Σκέρτελ δεν τον θεωρώ σπουδαίο ούτε τον Σακό, τον Λόβρεν τον θεωρώ ίδιου επιπέδου, ο Μανκίγιο ήρθε για αναπληρωματικός. Οπότε; Σκέψου ότι μιλάμε για μία Λίβερπουλ που διεκδικεί πρωτάθλημα πλέον. Σκέρτελ και Άγγερ ήταν η άμυνα της 7ης Λίβερπουλ. Τουλάχιστον στα μάτια μου. Χούμελς, Πικέ και Τιάγκο Σίλβα είναι το επίπεδο αμυντικών που πρέπει να πάρεις

13:46

αντρεας : εχει πιθανοτητες η αρσεναλ για κατι καλο η παλι φουσκα μερικων μηνων?

13:47

Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Πιθανότητες για τίτλο ή ευρωπαϊκή διάκριση δεν της δίνω (άμυνα;;;) αλλά δεν είναι φούσκα αν τερματίζεις εκεί που σου αξίζει!

13:47

Ctheo : Πώς βλέπεις την ΠΑρί φέτος? Ο ντι μαρία δεν θα έκανε τη διαφορά? Πιστεύεις ότι ο λόγος που δεν προχωρούν παρακάτω στο ch.l. είναι το επίπεδο του γαλικού πρωταθλήματος? Προσωπικά ήθελα τον ντι μαρία στην παρι.

13:49

Υψίστης σημασίας ο ανταγωνισμός και η ποιότητα του εγχώριου πρωταθλήματος. Έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι εποχές Πόρτο και Άγιαξ. Ο Ντι Μαρία θα έκανε τη διαφορά εάν υπήρχε ένας προπονητής που θα ενέπνεε περισσότερο τους παίκτες του (ο Μπλαν δεν βλέπω να το καταφέρνει) κι αν βελτιωθεί η άμυνα. Ο Λουίζ είναι πρόοδος από τον Άλεξ, αλλά και πάλι, ξέρουμε όλοι τι εστί Λουίζ

13:49

Kougio : Καλησπερα κι απο μενα..Ειμαι Manchester United και προσωπικη μου αποψη ειναι οτι πρωταρχικος στοχος θα επρεπε να ειναι ο Vidal διοτι κατ εμε ειναι το καλυτερο box-to-box αυτη τη στιγμη στον κοσμο και η ομαδα εχει πολλα χρονια να δειξει κατι καλο σε αυτη τη θεση..οποτε αντι να μοιραστουν τα χρηματα ας τιναξουν την μπανγκα για τον χιλιανο -αφου ξερουμε πως το χρημα υπαρχει- χωρις να υποβαθμιζω βεβαια Di Maria ο οποιος ειναι εξαιρετικος και βγαζω το καπελο στον Αντσελοτι που τον εφερε πιο κεντρικα και εβγαλε ματια, απλα πιστευω πως ο Vidal ειναι χρησιμοτερος. Κατι επισης κυριο ειναι ενα δυνατο στοπερ, θα ηθελα πολυ Hummels διοτι οπως πολυ σωστα αναφερθηκε δεν υπαρχουν πολλοι καλοι στοπερ σε αυτη τη φουρνια. Θα ηθελα κ την αποψη σου Κωστα. Ευχαριστω, συγγνωμη που κουρασα λιγο!

13:50

Συμφωνώ σε όλα. Απλά λεφτά υπάρχουν και για τους δύο (Βιδάλ, Ντι Μαρία), οπότε…

13:51

Βασίλης : Στην Αγλλία ποιός πιστεύεις πως μπορεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα;Προσωπικά βλέπω Τσέλσι…εσύ τί πιστεύεις;

13:51

Κι εγώ

13:53

bioantpap : Μα καλά ποιος θα παίζει αμυντικό χαφ έτσι όπως λες; Και Καρίμ, Φαλκάο ή Ντι Μαρθα πάγκο; Δύσκολο σταυρόλεξο.

13:53

sakis : o falcao xreiazetai sth real?prepei na figei o di maria etsi opws egine to roster ths real?pws perimeneis th barca?

13:54

Και Μπενζεμά και Φαλκάο θεωρώ ότι θα γυρίσει μπούμερανγκ (οικονομικά, αποδυτήρια κλπ). Οπότε για μένα όχι. Ο Ντι Μαρία πρέπει να φύγει λόγω FFP. Μπαρτσελόνα δεν περιμένω εάν δεν την δω με Σουάρες και τι σύστημα θα έχει τότε.

13:54

babis : Η Ντόρτμουντ έχει κλείσει το ροστερ της; Πώς την βλέπεις φέτος;

13:57

Πιστεύω ότι έχει κλείσει, αλλά εάν βρεθεί κάτι καλό (όχι πρωτοκλασάτο), ο Κλοπ θα κινηθεί. Μου αρέσει ο Ματίας Γκίντερ για την άμυνα, περιμένουν και την επάνοδο Σούμποτιτς. Ελπίζω να καταλαβαίνουμε όλοι ότι το 2012 δεν θα επαναληφθεί, οπότε ισχύει ότι και για την Ατλέτικο: όσο πιο κοντά στα δυνατά άλογα, τόσο πιο μεγάλη η επιτυχία

13:59

Νίκος : Τί βλέπεις στην Ισπανία φέτος;

14:00

1. Ρεάλ, 2. Μπαρτσελόνα (κοντά), 3. Ατλέτικο (μακριά). Μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου…

14:01

Δημητρης : Κωστα καλο μεσημερι , μονο σε μενα το financial fair play δεν βγαζει κανενα απολυτως νοημα; Δηλαδη ενταξει , να μην ξοδευουν οι ομαδες περισσοτερα απ οτι βγαζουν αλλα δεν ειναι λογικο οτι ομαδες οπως Ρεαλ , Μπαρτσελονα , Μαντστερστερ κλπ θα ειναι ΠΑΝΤΑ ετη φωτος μπροστα απο οποιονδηποτε αλλο; Υπαρχει περιπτωση ποτε να σκασει 40-50 εκατομυρια + η περσινη φιναλιστ (για παραδειγμα) Ατλετικο ή η προπερσινη Ντορτμουντ; Ακομα και η υπερδυναμη Μπαγερν δεν δινει πανω απο 50 και αν γινει ειναι μια φορα στο τοσο… Δηλαδη στο τελος θα μαζευτουν ολα τα αστερια στις 4-5 διασημοτερες ομαδες αντε βαλε και καμια Αραβικη (Παρι , Σιτι κλπ) που δεν τους νοιαζουν ουτε τα προστιμα του FFP και οι υπολοιποι θα ειναι οι φτωχοι συγγενεις; Δεν πρεπει να μπει ενα οριο σε ολο αυτο; Ειναι δυνατον ομαδες να κανουν μεταγραφες που αξιζουν οσο το μπατζετ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΩΝ ομαδων που κανουν πορειες ΤΣ.Λ. … Το κεντρο και μπροστα της Ρεαλ ηδη φανταζει σαν μικτη κοσμου ( Αλονσο , Κρος , Κεντιρα , Μοντριτς , Χαμες , Ροναλντο , Μπειλ , Ντι μαρια , Ισκο , Μπενζεμα) που κοστισαν μαζι περιπου 550 εκατομμυρια σε 4-5 χρονια (40 + 32 + 18 + 32 + 88 + 93 + 90 + 36 + 32 + 40) χωρις να βαζω ολους τους υπολοιπους που εχει χρυσοπληρωσει. Ενα ιδιο πραγμα , εστω και λιγοτερο, γινεται με τη Μπαρτσελονα… Δεν ξερω δε μου φαινεται λογικο να υπαρχει FFP που δεν ευνοει τον ανταγωνισμο …

14:02

Συνονόματε, ποιος σου είπε ότι η UEFA δεν θέλει κάτι τέτοιο;

14:02

Μάνος : Κωστα, θα ηθελα να κάνεις έρευνα σχετικά με το financial fair play.Δεν πιστευω οτι η Μπαρτσελονα και Ρεαλ έχουν αντιστοιχα εσοδα απο τις μεταγραφές με τα τεραστια ποσά που δινουν.Εχουν καταχρεωσει τραπεζες και ισπανικο δημοσιο.Πως γινεται ετσι το CL να παιζεται επι ισοις όροις?

14:03

ΟΚ, Μάνο. Την έκανα! Εδώ

14:04

χαρης7 : καλησπερα κωστα στην πριμερα φετος βλεπω μονο δυο ομαδες ρεαλ μπαρτσα. η ατλετικο πολυ πισω. τι λες?

14:04

Kozis : Βλεπεις καμια ομαδα να κοντραρει φετος την Γιουβε στο πρωταθλημα? Παντως ο σχεδιασμος της Ρομα τα τελευταια 2 χρονια ειναι για μενα ισως ο καλυτερος στην Ευρωπη…

14:05

Ισχύει αυτό που λες με τη Ρόμα, απλά πιστεύω ότι πέρυσι ξεπέρασε τις δυνατότητές της. Οπότε και φέτος μπιανκονέρο το σκουντέτο

14:06

Βασίλης : Kαλησπέρα Κώστα.Στην Μπαρτσελόνα δίνουν τα άπειρα λεφτά για επιθετικούς και τραβάνε λαχνό…μήπως και τους βγεί κάποιος αμυντικός(Βερμάλεν,Ματιέ).Γιατί δεν αγοράζανε τον 19χρονο διεθνή Ουρουγουανό Χιμένες της Ατλέτικο;Στο Μουντιάλ ήταν καταπληκτικός!

14:06

jordan : pisteyeis na ton poula h dortmound ton reus an nai posa kai pou theoreis tairiazei kallutera kai poia ton exei parapanw anagh symfona meto yparxon roster

14:08

Φέτος όχι. Γενικά όλοι περιμένουν το καλοκαίρι του 2015, όταν ενεργοποιείται η ρήτρα εξαγοράς 35.000.000 ευρώ. Ο Ρόις δεν ανανεώνει μέχρι στιγμής για να μην χάσει τη ρήτρα, εξετάζοντας πιθανότητες, οπότε είναι πρόωρο να πούμε που θα καταλήξει.

14:08

Z1R0X : καλησπερα κωστα πιστευεις πως φαβορι για την αγγλια ειναι φετος αρσεναλ και τσελσι? υποστηριζω γιουναιτεντ αλλα δεν μπορει να μπει τετραδα πιστευω.

14:09

Φαβορί Τσέλσι, Γιουνάιτεντ τετράδα μόνο αν ενισχυθεί κι άλλο με τα ονόματα που ακούγονται

14:09

μακης : ποια είναι η καταλικτική ημερομηνία για μεταγραφες στην αγγλία (έχει χρονο ή manutd?). Λογικά θα τα σπρώξει τα φράγκα.

14:09

31 Αυγούστου, 23:00 ώρα Ελλάδας

14:09

giorgos methana : Ποια η γνώμη σου για την φετινή Ίντερ; Εγώ θεωρώ πως αυτός ο Ικάρντι θα γίνει κορυφαίος σέντερ φορ αν δεν λογίζεται από τώρα και οι Άραβες θα την κάνουν ξανά πρωταθλήτρια παντού

14:11

* Ινδονήσιοι. Όσο επιμένει με Ματσάρι, έναν προπονητή που δεν εμπιστεύεται τα νιάτα παρότι έχει στο ρόστερ τόσους παίκτες, δεν βλέπω πώς γίνεται να βρει ηρεμία και να χτιστεί κάτι. Οπότε όχι. Και εδώ που τα λέμε, δεν έχει κάνει και κάποιο μεταγραφικό άνοιγμα φέτος.

14:14

Γιώργος : Οι περισσότερες μεταγραφές της Λίβερπουλ είναι αμυντικογενείς και περισσότερο ενισχύουν το βάθος (δεδομένου και του CL) παρά τη δημιουργικότητα και το σκορ. Με δεδομένου ότι ο Οριγκί δεν έρχεται φέτος, ποιον αξιόλογο φορ μπορεί/πρέπει να πάρει για φέτος;

14:17

Διαθέσιμο, αξιόλογο φορ, για βασικό, δεν μου έρχεται στο μυαλό. Με δεδομένο ότι ξόδεψε τα λεφτά του Σουάρες και δεν πάει για πχ. Ιγκουαΐν, επιλογές επιπέδου Ορίγκι δεν νομίζω να σου λύνουν το πρόβλημα

14:17

Karionas : Απο οτι αποδείχτηκε τα χρήματα φέρνουν ευτυχία..Επιθετική ανάπτυξη και γραμμή της Real είναι φανταστικοί..Η ερώτηση μου Ronaldo&Bale ή Messi&Neimar? Προσοπικά Ronaldo&Bale προτιμάω

14:18

Κι εγώ προς τα εκεί κλίνω αυτήν τη στιγμή

14:18

giannis : ακουσα οτι η μπαρτσα εδωσε 19 εκατ. για τον βερμααλεν.Αν αληθευει αυτο δεν ειναι υπερβολικο το ποσο;; +10 εκατ. που εδωσε για τον ματιε ειναι περιπου 30 εκατ. για 2 παιχτες που δεν θεωρουνται τοπ επιπεδου και αν βαλεις τα 90 για σουαρεζ που δεν τον χρειαζοταν πολυ ειναι τεραστια σπαταλη …δεν συμφωνεις ;

14:20

Και μάλιστα ο Βερμάλεν στον τελευταίο χρόνο συμβολαίου. Τα ποσά φαίνονται μεγάλα, ωστόσο εκεί θα κυμαίνονται όλες αυτές οι μεταγραφές πλέον. Θα δεις σε λίγα χρόνια πόσες ομάδες θα κάνουν μεταγραφές 20.000.000 ευρώ για πλάκα και οι κορυφαίες μπορεί να φτάνουν τα 150.000.000 ευρώ. Για Σουάρες, κάτσε να δούμε πώς θα ενσωματωθεί στο σύστημα του Ενρίκε και το συζητάμε ξανά. Πιστεύω η Μπαρτσελόνα είναι το μεγαλύτερο ερώτημα του διεθνούς ποδοσφαίρου αυτήν τη στιγμή

14:21

σπυρος : απο μεταγραφες και μονο …. κατα την γνωμη σ … ποια ομαδα η βασικα ποιες 4 ομαδες φτανουν στα ημιτελικα του τσαμπιονς λιγκ για σενα.. απο μεταγραφες το 3αναλεω .. γιατι εδν τις εχουμε δει..

14:22

Ρεάλ, Μπαρτσελόνα, Μπάγερν, Τσέλσι

14:22

alkis : oswn afora ti Liverpool thewrw pws meta kai tin sumfwnia tis me ton Moreno..xreiazetai enan akoma paikti sto aksona pou na dinei anases se Gerrard kai Henderson,opws kai enan paikti ala Reus,gia na kalupsei oso kalutera ginetai ti fugi tou Suarez..

14:22

Ctheo : Πιστεύβ ότι η πορεία της ΠΑρί θα εξαρτηθεί από την κατάσταση του Lavezi και την άμυνα όπως λες. Ο λουίζ θα κάνει καλό δίδυμο. Δεν θα κολούσε ο μουρίνιο σε αυτή την όμαδα?Πιστεύω ότι με την προσωπικότητα του θα έδινε αυτό που λείπει στην ομάδα.

14:23

Σαν προσωπικότητα ένας Μουρίνιο είναι ό,τι πρέπει για τα αποδυτήρια της συγκεκριμένης Παρί. Σαν τεχνικός, όμως, δεν ταιριάζει με αυτό το ρόστερ για τα μεγάλα παιχνίδια (νοκ άουτ CL, τελικοί)

14:24

petros : διαφωνω με την αποψη σου για τον λοβρεν. πιστευω οτι ειναι πολυ πιο κοντρολαρισμενος παικτης απο ολους τους αλλους αμυντικους. θελω να δω τον παστορε στην ομαδα και τον καβανι. και ψτυπαμε ανετα πρωταθλημα.

14:24

Περιπλανώμενος_Κεραστής : Φιλε Κώστα, για την Λίβερπουλ συμφωνώ στο επίπεδο που βάζεις τους αμυντικούς της, αλλά τους ΤΟΠ που αναφέρεις δεν θα μπορούσε να τους πάρει ούτως η άλλως. Η αλήθεια μάλιστα είναι οτι γιατί να δώσεις 40-50 μύρια για αμυντικούς όταν μπορείς να καλύψεις τις θέσεις ικανοποιητικά με φτηνότερους? Βλέπεις να παίρνει επιθετικό τελικά?

14:25

Ενδεκαδάτο φορ όχι. Κάποιο ταλέντο επιπέδου Όριγκι ή Αμπουμπακάρ (απλά λέω ένα όνομα, δεν έχει ακουστεί κάτι) ναι

14:25

Γιάννης από Κέρκυρα : Καλησπέρα!!Βλέπεις κάποια ομάδα μεσαίου επιπέδου που μπορεί να κάνει την έκπληξη στο CL?Nα φτάνει δηλαδή μέχρι 8 ή 4

14:27

Ανάλογα τα σταυρώματα στους 16, αλλά προς το παρόν Πορτογάλοι, Τούρκοι, Ρώσοι και Ολλανδοί δεν γεμίζουν το μάτι. Την Αθλέτικ θέλω να την δω λίγο παραπάνω και δη τώρα με 3 καρπούζια στις μασχάλες, τη Νάπολι δεν τη θεωρώ έκπληξη εάν πάει στους 8

14:27

ανδρεας : καλησπερα θα ηθελα να κανεις μια προσεγγιση του νεου συστηματος της μπαρτσελονα,επισης καλο θα ηταν τα 94 εκατομυρρια του σουαρες να δινονταν σε ροις και χουμελς που ταιριαζουν πιο πολυ,ο σουαρεσ που θα παιξει?πλαγια?σεντερ φορ?

14:30

Σύμφωνα με αυτά που προκύπτουν από τον ισπανικό Τύπο, Νεϊμάρ – Σουάρες μπροστά, Μέσι πίσω τους (σκέψου Ρούνεϊ πίσω από Φαν Πέρσι στη Γιουνάιτεντ), Ινιέστα, Ράκιτιτς δίπλα του, Μπουσκέτς, Μαστσεράνο από πίσω κόφτες και μετά τριπλέτα άμυνας με δύο στόπερ και ένα μπακ (είτε Άλμπα είτε Άλβες). 3-2-3-2 δηλαδή!

14:33

Μιχαλης : Εγω αν και Λίβερπουλ δεν πιστευω οτι η ομαδα μου παει για πρωταθλημα.Περσι της βγηκε στην πορεια και το κυνυγησε φετος και με το Τσ.Λιγκ νομιζω οτι θα αρκεστουμε να μπουμε στην 3αδα.

14:33

Alexandros : Hamsik Reus enan aristero back enan center back kai eimaste ok.

14:33

χαρης7 : καλησπερα κωστα στην πριμερα φετος βλεπω μονο δυο ομαδες ρεαλ μπαρτσα. η ατλετικο πολυ πισω. τι λες?

14:33

Αλεξανδρος : πως βλεπεις την pari φετος?

14:35

Για Ισπανία Χάρη την έκανα την πρόβλεψη και συμφωνώ μαζί σου για Ατλέτικο. Αλέξανδρε, Παρί τη βλέπω οκτάδα και ανάλογα την κλήρωση τετράδα, αλλά όχι κάτι παραπάνω (φυσικά πρωτάθλημα από τον Αύγουστο)

14:35

mark : Η ρομα πως σου φαινεται ; θα κινηθει και για αλλους παιχτες ?

14:37

Θα κινηθεί για (ενδεκαδάτους) παίκτες μόνο εάν χάσει παίκτες και δη τον Μπενατιά. Από εκεί και πέρα, σου συνιστώ να ρίξεις ένα βλέφαρο στον Σαλίχ Ουτσάν, τον δανεικό από Φενέρμπαχτσε 20χρονο μέσο που θεωρείται ό,τι καλύτερο υπάρχει στη θέση και στην ηλικία του αυτήν τη στιγμή

14:38

alkis : oswn afora ti Liverpool thewrw pws meta kai tin sumfwnia tis me ton Moreno..xreiazetai enan akoma paikti ston aksona pou na dinei anases se Gerrard kai Henderson,opws kai enan paikti ala Reus,gia na kalupsei oso kalutera ginetai ti fugi tou Suarez..

14:38

Petran : Κώστα, η λιβερπουλ χωρίς τον σουαρεζ φαίνεται να μην μνπορεί να σπάσει την τετράδα city, united, Chelsea, arsenal. Θεωρείς ότι έχει τα χρήματα να αποκτήσει κ1-2 παίχτες που θα κάνουν την διαφορά ακόμα και αν αυτός είναι κεντρικός αμυντικός (που της λείπει) ή ενα καλό χαφ που να διμηουργεί κόλας( εάνς τσάμπι αλόνσο). Τον lalana πως το βλέπεις στην φετινή λιβερπουλ?

14:41

Πλέον όχι. Τα χρήματα τα ξόδεψε και οι Αμερικανοί της δεν είναι Άραβες ή Ρώσοι, οπότε μην περιμένεις υπέρβαση. Από πλευράς FFP έχει περιθώριο, αλλά οι ιδιοκτήτες κλείνουν την κάνουλα για νέες δαπανηρές μεταγραφές. Δεν μπορώ να καταλάβω τίνος τη θέση θα πάρει, ώστε να μπορεί να προσφέρει το 100% των ικανοτήτων του, από τη στιγμή που ο περσινός Κουτίνιο δεν μπορεί να βγει και από τη στιγμή που ουσιαστικά δεν υπάρχει παίκτης ακριβώς πίσω από τον επιθετικό. Οπότε ακόμα και πάγκο τον βλέπω

14:41

χρηστος : πως βλέπεις την μιλαν φετος με ιντζάγκι και τις μεταγραφές?και που θα παει αυτο το πράγμα με τον σίλβιο επιτέλους?μολις 7 χρόνια πέρασαν απο το c.l. στην αθήνα και τώρα…

14:43

Για τη Μίλαν πρέπει να περιμένεις να αναλάβει τα ηνία η Μπάρμπαρα (ή να πουλήσει ο Μπερλουσκόνι, κάτι που εν ζωή δεν θα το κάνει), ειδάλλως όσο διοικεί μαζί με Γκαλιάνι, δεν θα υπάρχει προκοπή. Βέβαια, δες συνολικά την εικόνα του κάλτσιο. Δες τι μεταγραφές κάνει η Ίντερ και τι η Γιουβέντους. Δεν μας έχουν αφήσει με το στόμα ανοιχτό. Όσο για το ερώτημά σου, καλύτερα από πέρυσι (σιγά την επιτυχία) αλλά και πάλι εκτός CL

14:44

χρηστος : Την μονακο πως την βλέπεις μπορει να χτυπησει την παρι???

14:45

Η Μονακό μάλλον μας τελείωσε. Ο Ριμπολόβλεφ δείχνει τάσεις φυγής, η μεταγραφές της Μονακό το ίδιο, οπότε προς το παρόν ανταγωνίστρια της Παρί μοιάζει περισσότερο η Μαρσέιγ του Μπιέλσα και αυτή σε μεγάλη απόσταση

14:46

vasilis : thn napoli pws thn blepeis fetos???

14:47

Ακριβώς στο ίδιο επίπεδο με το περσινό. Δεν κατάφερε ούτε να ανέβει, αλλά δεν βλέπω κάποια ομάδα να την προσπερνάει, οπότε ουσιαστικά δεν περιμένω τίποτα!

14:47

alexandros.. : kwsta mallon exeis ksexasei oti sthn united den einai pleon proponitis o moyes alla o fan gkaal..perimenes auth thn poreia ths ollandias sto mundial me ta pitsirikia k 3-4 empeirous?

14:49

Σε καμία περίπτωση δεν το περίμενα. Μόνο που σκέψου τη Γιουνάιτεντ να κάνει 30 παιχνίδια όπως έκανε η Ολλανδία με την Κόστα Ρίκα. Θα υπάρχει Φαν Χάαλ μετά από τον Μάρτιο; Πάγια γνώμη μου ότι οι νοκ άουτ διοργανώσεις είναι πιο εύκολες από πρωταθλήματα, οπότε ήταν πιο εύκολο και για τον Φαν Χάαλ να πετύχει. Και φυσικά είναι διαφορετικές κι οι απαιτήσεις. Οπότε κρατάω μικρό καλάθι σε επίπεδο προγνωστικών μέχρι να δω

14:50

Δημος : Καλησπερα Κωστα στο θεμα Λιβερπουλ εισαι πολυ λαθος στο θεμα οτι η Λιβερπουλ δεν εκλεισε της τρυπες στην ομαδα εισαι πολυ λαθος συγνωμη.Η Λιβερπουλ οχι μονο εκλεισε της τρυπες αλλα φετος θα εχει πολυ καλυτερη ομαδα απο περσι,εσυ μπορει να μην θεωρεις το Σκρτελ καλο (δεν ξερω τον λογο) η τον Σακο οπου ο Σακο ειναι ο βασικος κεντρικος αμυντικος της εθνικης Γαλλιας,ο Λοβρεν ειναι αυτο που ψαχναμε ενας αμυντικος με μυαλο.Στα μπακ η ομαδα ειναι πληρης με Ενρικε/Μορενο……και δεξια Τζονσον/Φλαναγκαν/Μανκιγιο….ειναι παντου φουλ ΕΚΤΟΣ απο ενα σεντερ φορ.Η ομαδα φετος εχει βαθος παγκου κατι που της ελειπε περσι και εχει μεγαλη ποιοτητα και φετος θα διεκδηκησει το πρωταθλημα.

14:51

Μιχαλης : Τον Οριζί τον εχει παρει εδω και καιρο και τον αφησε δανεικο στην Λιλ.

14:52

γεωργιος : Κωστα τη γιουβε και τον οσφπ πως τους βλεπεις ευρωπη??

14:53

Όχι και τόσο καλά τη Γιουβέντους. Σαφώς θα περάσει τον όμιλο (όπως λέγαμε όλοι και πέρυσι…..) αλλά μετά θα είναι αουτσάιντερ σχεδόν με όποια ομάδα τύχει. Και δεν θα έχει προπονητή στον πάγκο που θα της δίνει πλεονέκτημα

14:55

Sotiris : Kwsta thn Bayern Munich pws thn vlepeis gia CL?Den einai megalh apwleia o Kross kai tha synexisei o Gouardiola to tiki taka?

14:56

Όχι δεν είναι μεγάλη απώλεια διότι επιστρέφει ο Τιάγκο. Και εφόσον ο Γκουαρδιόλα προσαρμόσει το παιχνίδι πάνω του, θα… ξεχαστεί ο (απίστευτα καλός) Γερμανός.

14:57

Μάνος : Τελικά το CL θα γινει μονιμα υποθεση Ισπανιας-Γερμανιας με καμια σφηνα από Αγγλία.Η οκταδα του CL ειναι καπαρωμενη απο τωρα από τις γνωστες ομάδες?

14:59

Όταν αφήσουν τα εθνικοπατριωτικά οι Άγγλοι και αρχίσουν να λειτουργούν σωστά ώστε να ανακτήσουν τα ηνία που δεν παραδέχονται ότι έχουν χάσει, πιστεύω ότι θα γίνει Ισπανοαγγλική υπόθεση. Μέχρι τότε, ναι στο παιχνίδι είναι και η Γερμανία (η Μπάγερν δηλαδή)

14:59

Ξενυχτης : Μπορώ να πω ότι ο Δήμος τα είπε πολύ καλα και συμφωνώ…Φέρτε φορ την Λίβερπουλ και κρυφτείτε όλοι ύστερα…!

15:02

Κύριοι ξεπεράσαμε τις δύο ώρες, οπότε κάπου εδώ ρίχνουμε αυλαία σε μία πρώτη εισαγωγή στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Πολλές ερωτήσεις δεν περάστηκαν επειδή απαντήθηκαν σε προηγούμενους φίλους, πολλές λόγω χρόνου. Μείνετε συντονισμένοι, μέχρι να δούμε και τα πρώτα επίσημα παιχνίδια όλων των ομάδων και θα έχουμε ξανά νέο chat. Μέχρι τότε, μπορούμε να τα λέμε στο @bratsos_. Καλή συνέχεια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ