ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Η συζήτηση με Γεωργακόπουλο, Καίσαρη

Οι Θέμης Καίσαρης και Σταύρος Γεωργακόπουλος συνομίλησαν με τους αναγνώστες του Contra.gr για το ντέρμπι του "Καραϊσκάκης", τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού, τον Κώστα Μήτρογλου, το πέναλτι και τις δηλώσεις Μίτσελ, τη διαιτησία του αγώνα.

Η συζήτηση με Γεωργακόπουλο, Καίσαρη

Ο διάλογος:

13:05

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα. Το ντέρμπι δεν ήταν καλό, αλλά έβαλε θέματα για συζήτηση, σε συνδυασμό και με τη νίκη του ΠΑΟΚ επί της Βέροιας. 

13:08

Μike : Ειναι κριμα να εχει γινει ματσαρα στο ντερμπι κορυφης χθες (ΠΑΟΚ-Βεροια) και να ασχολειστε ολοι με το αθλιο Ελ Καφρικο… Ο Ελληνας δεν γουσταρει ποδοσφαιρο, γουσταρει μονο την καφενειακη συζητηση για το ποιος βγαινει απο πανω. Μπραβο στην Βεροια για την πολυ ποιοτικη ομαδα που εχει φτιαξει.

13:10

Μην υπερβάλλεις. Και ματσάρα να γίνει σε ένα Άρσεναλ-Σαουθάμπτον, όλοι με το Λίβερπουλ-Γιουνάιτεντ θα ασχολούνται. Ακόμα και οι φίλοι του ΠΑΟΚ με το ντέρμπι ασχολήθηκαν χθες, για να δουν αν θα αυξήσουν τη διαφορά απ’τον Ολυμπιακό. 
Και μιας και είπες για τη Βέροια, είναι ποιοτική και παίζει μπάλα, αλλά η χθεσινή άμυνα ψηλά ήταν “αυτοκτονική” απέναντι στην επίθεση του ΠΑΟΚ. 

13:12

Chandler : Πιστευεις οτι ο Παοκ μπορει να διεκδικησει πρωταθλημα?

13:14

Εξαρτάται από πολλά για να μπορούμε να το πούμε τώρα. Από το πόσο θ’αντέξει το ρόστερ, την ενίσχυση του Ιανουαρίου, το τι θα κάνει μακριά απ’την Τούμπα, το πως θα αντιμετωπίζουν οι υπόλοιπες ομάδες τον Ολυμπιακό και τη διαιτησία. 
Μέχρι στιγμής, όλα τα παραπάνω πάνε όπως θα τα ήθελε ο ΠΑΟΚ για να είναι στο κόλπο. 

13:16

Bill : Που πιστευεις οτι ωφειλεται η επιτυχια του φετινου ΠΑΟΚ? και πως γινεται φετος καποιοι παικτες να εχουν βελτιωθει τοσο πολυ?

13:18

Για όλα υπάρχει εξήγηση. Ο Τζιόλης πχ δεν παίζει με τον Μαντούρο ή τον Κατσουράνη, αλλά με μέσους σαν τον Κάτσε και τον Τζανδάρη. Ο Σκόνδρας δεν είναι θαύμα να βελτιωθεί, αφού στην ουσία πέρσι ήταν μια χαμένη χρονιά γι’αυτόν. 
Συν τοις άλλοις, οι παίκτες πάντα φαίνονται καλύτεροι όταν η ομάδα γύρω τους λειτουργεί καλά και ο καθένας έχει συγκεκριμένο ρόλο. 
Ο ΠΑΟΚ έχει πλάνο, δουλεύει και φαίνεται. 

13:19

George82 : Είναι δυνατόν μια ομαδα οταν αμύνεται επι 90 λεπτά να μν εχει περισσότερα φάουλ.απλη λογική πιστευω.αλλωστε ο Αναστασίου δεν κλαιγόταν γτ ο ΟΦΗ έπαιζε κλειστά?αυτος γτ δεν ανοίχτηκε να παίξει μπάλα οπως ο εργοτελης?

13:22

Ο Αναστασίου δεν ανοίχτηκε για τον ίδιο λόγο που δεν έπαιξε ο Ολυμπιακός με επιθετική σύνθεση. Και οι δύο φοβήθηκαν τις αδυναμίες και τα μεγάλα προβλήματα που έχουν. 
Ο Εργοτέλης πχ δεν ανοίχτηκε στην Κρήτη, απλώς είχε τέσσερις παίκτες για να χτυπήσει στην κόντρα (Χαντί, Χαλκιαδάκης, Γιουσούφ, Παμλίδης). Ο Παναθηναϊκός ποιους είχε; Ή είδες τον Ολυμπιακό να παίζει με πολλούς επιθετικογενείς παίκτες; Τσόρι, Αφελάι, Μήτρογλου και τέλος. 

13:23

ilias : Θεωρεις σωστη τη λογικη οτι ”ο παναθηναικος επαιξε αμυντικα, ειδικα στο 1ο ημιχρονο αρα πως να κερδισει ? (οταν επαιξε ο οσφπ με γιουβεντους με τον ιδιο τροπο ηταν μαεστρικα στημενος)

13:26

Εδώ γίνεται μεγάλη παρεξήγηση. Δεν είναι κακό μια ομάδα να παίζει πίσω απ’την μπάλα και να θέλει να κερδίσει μ’αυτόν τον τρόπο.
Μόνο που για να κερδίσεις παίζοντας πίσω απ’την μπάλα, θα πρέπει να έχεις σχέδιο και για να επιτεθείς. 
Σχέδιο που είχε πχ ο Ολυμπιακός, που μπορεί να αμυνόταν, αλλά έβγαζε φάσεις με τις κούρσες του Μασουακού και απ’τα κλεψίματα ψηλά. Απ’τον Γάλλο πήρε τις ευκαιρίες στο 1ο ημίχρονο, απ’το “πιέζω, κλέβω” βρήκε το γκολ και την ευκαιρία του Κασάμι. 
Και ο Παναθηναϊκός πέρσι με τον ίδιο τρόπο θριάμβευσε στο Φάληρο. 
Δεν συμφωνώ με το “έπαιξε αμυντικά, πως να κερδίσει”. 
Συμφωνώ με το “αν παίζεις μόνο άμυνα, χωρίς να απειλείς, θα χάσεις”. 

13:26

ΣΤΑΥΡΟΣ : ΝΑ Σ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟ ΠΕΝΑΛΝΤΥ Η ΤΟ ΦΑΟΥΛ ΤΟΥ ΑΦΕΛΑΙ ΙΤΑΝ ΣΤΗΝ ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΓΚΟΛ?

13:26

THANOS : THEMI DIKAIA NIKITHS O OLUMPIAKOS ME TA 3 XERIA TOY PETRIC KAI TA ANYPARKTA FAOYL KAI ME TOSH EUKOLIA KARTES STON PAO TI GNOMI SOU?

13:27

john : Πιστευεις οτι η διαιτησια επαιξε σημαντικο ρολο στον ντερμπι? κατ’εμε στη φαση του πετριτς αν το αφηνε εβγεναι τετ-α-τετ ο ατζαγκουν και ειχε πολλες πιθανοτητες να ισοφαρισει.Επισης πολλα σφυριγματα υπερ του ολυμπιακου φαουλ,πεναλτυ..

13:27

enigma13 : Αν ηταν Φαουλ του Ζεκα στο γκολ,εγω ειμαι ο Λεοναρντο Νταβιντσι…εδωσε αλλα 5-6 τετοια στο 1ο ημιχρονο..το ματς επρεπε να λειξει 0-0..ηταν πολυ αδικη η ηττα..

13:28

anonimos : Γεια σας, κατά την γνώμη σας ήταν πεναντι η όχι;Γενικά ο Παναθηναϊκός μπορεί να έχει παράπονο από την διαιτησια η ήταν 50-50

13:30

Αυτές τις φάσεις, που ο επιθετικός “σέρνει” το πόδι για να προκαλέσει την επαφή, δεν τις θεωρώ πέναλτι. 
Ο Παναθηναϊκός δικαιούται να έχει παράπονα για τη συνολική στάση του διαιτητή, αλλά σε καμία περίπτωση στο βαθμό που τα εκφράζει από χθες. 

13:31

Sakis : Θεωρεις σωστη την αντιδραση του Αναστασιου στο χθεσινο παιχνιδι(οπως και στο παιχνιδι με τον Οφη) την στιγμη που η ομαδα του δεν εκανε ουτε μια κλασσικη ευκαιρια εστω για να δειξει οτι θελει να κερδισει??

13:33

Ο Αναστασίου έχει μπει σ’ένα τριπάκι που δεν θα έπρεπε να τον αφορά. 
Υπάρχει η διοίκηση γι’αυτήν τη δουλειά. Δεν μπορεί ο προπονητής και κατά συνέπεια και οι παίκτες να λειτουργούν έτσι. 
Αν ο Παναθηναϊκός μετά από ένα ντέρμπι που δεν έκανε ούτε φάση πιστέψει πως το μόνο που συνέβη ήταν διαιτητική αδικία, θα το βρει μπροστά του. 
Πως θα βελτιωθεί η ομάδα αν μιλάει μόνο για τη διαιτησία;

13:34

Γιαννης : Ηταν κοκκινη στη φαση του πεναλτυ; Χερι δεν ηταν στο 92 αλλα σε 100 λεπτα μια φαση κ ομαδα Γ εθνικης θα εκανε

13:36

Δεν συμφωνώ με τον καταλογισμό του πέναλτι, αλλά η κίτρινη είναι σωστή. 
Συμφωνώ για τις φάσεις. Ο Παναθηναϊκός δεν έκανε φάση απέναντι σε ομάδα που έκαναν πάρτι ο Ατρόμητος και ο Εργοτέλης. 
Αλλά πως να κάνει φάση ο Παναθηναϊκός, όταν για να αμυνθεί σωστά έπρεπε να βάλει Ζεκά και Μπούι στις πλευρές και δεν τόλμησε ποτέ να βάλει τον Κλωναρίδη, τον μοναδικό γρήγορο που είχε στον πάγκο, παίκτη που σκοράρει πολύ εκτός έδρας;

13:36

Τάσος : Κύριε Θέμη καλησπέρα και συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε. Θεωρείται πως η πολυαναμενόμενη επιστροφή του Μπεργκ και ενδεχόμενη μεταγραφική ενίσχυση τον Ιανουάριο μπορεί να δώσει στον Παναθηναικό το κάτι παραπάνω ώστε να μπορέσει στον β’ γύρο να σταθεί επάξια απέναντι σε ΠΑΟΚ, Ολυμπιακό και εν τέλει να διεκδικήσει και αυτός κάτι καλύτερο(ίσως και κατάκτηση) στο φετινό πρωτάθλημα; Όπως και να το κάνουμε ο Παναθηναικός που είδαμε τις περασμένες βδομάδες υστερεί πολύ σε ποιότητα παρά σε οτιδήποτε άλλο.

13:40

Σας ευχαριστώ. Ο Παναθηναϊκός έχει έλλειμμα ποιότητας και πέρσι. Το κάλυπτε με τρεξίματα, ένταση, πίεση και δουλειά. 
Φέτος του λείπουν αυτά, αφού τα ευρωπαϊκά παιχνίδια συνεπάγονται λιγότερες προπονήσεις. 
Σαφώς ο Μπεργκ μπορεί να βελτιώσει την επίθεση, αλλά ο δρόμος για συνολική βελτίωση είναι μακρύς. 
Να στο πω κι αλλιώς. Αν ο Παναθηναϊκός έβρισκε 1-2 τετ-α-τετ μετά από κλέψιμο μπάλας, τότε ναι, θα λέγαμε πως τα έχασε γιατί ο Καρέλης δεν είναι Μπεργκ. Τα βρήκε;

13:40

tony13 : Στην Ελλαδα πλεον ειμαστε εκπαιδευμενοι και καταλαβαινουμε ποτε ενας διαιτητης εχει παει να σφυριξει υπερ της μιας η της αλλης ομαδας εστω και αν αυτο γινεται με το γαντι.Ο λογος ωστοσο που δεν εγιναν πιο τραγικα σφυριγματα ηταν γιατι ο Παναθηναικος δεν απειλησε και με προσβαλει η αντιδραση της διοικησης και του Αναστασιου σαν Παναθηναικο

13:42

Συμφωνώ. Ο Παναθηναϊκός δικαιούται να λέει ο,τι θέλει για τα γενικά προβλήματα, για τις δικαστικές αποκαλύψεις, να περιμένει τις εξελίξεις και τη δικαιοσύνη. Κανένα πρόβλημα. 
Κακώς όμως τα μπλέκει παντού. 
Όσα είπε χθες πχ ο Αλαφούζος δεν αφορούσαν τον αγώνα. Θα μπορούσε να τα έχει πει την προηγούμενη εβδομάδα, να τα πει τη μεθεπόμενη, κτλ. 

13:42

Στάθης : Κ. Καίσαρη μιλάτε συνεχώς για το ρόστερ του Ολυμπιακού κι ότι ο Μίτσελ δεν το αξιοποιεί πλήρως. Ο Ολυμπιακός είναι η μοναδική ομάδα που μπορεί να κρατήσει και τα δυο καρπούζια όπως φαίνεται και σιγά σιγά θα ανοίξει και το rotation αρχής γενομένης από το ματς του κυπέλλου. Σκεφτείτε όμως και τι πρόγραμμα έχει ο Ολυμπιακός και τι οι αντίπαλοι του. Εσείς ειλικρινά τι θα κάνετε; Θα βάζατε ποιον; Είναι δεδομένο ότι ο Ολυμπιακός αναζητά ταυτότητα και δυστυχώς γι’ αυτόν έχει συνεχώς δύσκολα ματς. Ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές όταν έχεις τρία ματς σε μια βδομάδα αυτό που μετράει στο τέλος είναι οι βαθμοί. Μπάλα θα παίξει αργά ή γρήγορα η ομάδα.

13:46

Με παρεξηγείς. Δεν λέω πως κακώς ο Μίτσελ δεν έχει μεγαλώσει το ροτέισον. Απλώς το σημειώνω ως πραγματικότητα. 

Ένα απ’τα όπλα του Ολυμπιακού είναι το βάθος του ρόστερ, αυτό που δεν έχουν Παναθηναϊκός και ΠΑΟΚ. Δεν καταλαβαίνω αυτό που λες για το πρόγραμμα, και οι τρεις παίζουν στην Ευρώπη. Μόνο που ο Παναθηναϊκός και ο ΠΑΟΚ δεν έχουν την πολυτέλεια για μεγάλο ροτέισον, ενώ ο Ολυμπιακός την έχει. Λέω ψέμματα όταν γράφω πως αυτό δεν συμβαίνει; 
Έπαιξε χθες κάποιος απ’τους Σαλίνο, Ντουρμάζ, Φορτούνη, κτλ, ώστε να φρεσκαριστεί η ενδεκάδα;

13:46

george_tm : Επειδη γενικοτερα υπαρχουν πολλοι που ξαφνικα ειδαν τους τελευταιους αγωνες να μην υπαρχει φρεσκαδα και ιδεες απλα να τους ενημερωσουμε οτι ο παναθηναικος ειναι το ιδιο ποιοτικος σε σχεση με περυσι απλα διανυει ενα μικρο χρονικο διαστημα ντεφορμαρισματος λογο τραυματισμων βασικων παικτων….ειναι η ιδια ομαδα που νικησε περυσι 3-0…

13:50

Σοβαρά το πιστεύεις αυτό; Πως είναι η ίδια ομάδα όταν λείπει ο Αμπέντ, που εξέφραζε την πίεση και το τρέξιμο και “έκρυβε” το περπάτημα του Πράνιτς;
Πως είναι η ίδια ομάδα όταν δεν έχει τα κουράγια να τρέξει και να πιέσει όπως πέρσι;
Πως είναι η ίδια ομάδα όταν ο Νάνο είναι φέτος κακός απ’τον Αύγουστο μέχρι τώρα;

Το λέω για πολλοστή φορά. Η περσινή χρονιά του Παναθηναϊκού ήταν υπερβατική. Και οι υπερβάσεις δεν επαναλαμβάνονται. 
Ως μέτρο για μια ομάδα δεν παίρνεις ΠΟΤΕ το καλύτερο της παιχνίδι. 
Εσύ νομίζεις πως ο περσινός Παναθηναϊκός είναι αυτός του 0-3 και του τελικού του Κυπέλλου
και περιμένεις να τα δεις ξανά. 

13:52

george : η δευτερη θεση πιστευεις ειναι δεδομενη του ΠΑΟΚ???γιατι φαινεται οτι φετος ειναι ενα σκαλοπατι πανω απο τους αλλους(παο,ατρομητο,αστερα)

13:53

Αν ρωτούσες τον Αναστασιάδη και όχι εμένα, και του έλεγες “δεδομένη η 2η θέση”, τι πιστεύεις πως θα σου απαντούσε και πως θα σε κοιτούσε;

13:54

αντικειμενικοτατος : Κυριε Θεμη εγω πιστευω οτι ο μητρογλου εκανε εξυπνη κινηση που επεσε αφου εβλεπε οτι αν περνουσε δεν θα ηταν σε πλεονεκτικη θεση..αλλα επειδη στην ελλαδα ολοι εχουν συνηθισει να λενε για σφαγες με το παραμικρο δικαιωμα που δεινει ενας διαιτητηςγια αυτο και ολη αυτη η γκρινια..αλλα ο ολυμπιακος εδειξε πολυ κουρασμενος και ο παναθηναικος δεν επειλησε καθολου τον ρομπερτο…γιατι ενα τοσο βαρετο και κλειστο παιχνιδι?

13:57

Πως να γίνει διαφορετικό ματς όταν και οι δύο ομάδες φοβήθηκαν τα προβλήματά τους; Ο Παναθηναϊκός κατέβηκε με σύνθεση που δεν μπορούσε να απειλήσει στην κόντρα και ο Ολυμπιακός δεν ρίσκαρε ποτέ επιθετικά, γιατί ο Μίτσελ φοβόταν πως η ομάδα θα αφήσει τα ίδια κενά που άφησε στο Περιστέρι, στη Σουηδία και στην Κρήτη.

Το ντέρμπι απέδειξε πως και οι δύο ομάδες έχουν σοβαρά προβλήματα.

13:59

Χρηστος : Αν ησουν ο Μιτσελ τι θα εκανες με την περιπτωση Μητρογλου

14:03

Αν ήμουν ο Μίτσελ, θα με απασχολούσε περισσότερο η αγωνιστική κατάσταση του Μήτρογλου. 
Θα με ενδιέφερε περισσότερο το γιατί ήταν εκτός αγώνα σε ένα παιχνίδι που η ομάδα του είχε κατοχή και έπαιζε τον αντίπαλο στο μισό γήπεδο για 60 λεπτά.

Θα έσκαγα όχι γιατί πήρε την μπάλα στο πέναλτι και το έχασε, αλλά γιατί έφυγε μόνος του και έκανε τόσο κακό κοντρόλ, που δεν είχε άλλη επιλογή απ’το να προσπαθήσει να πάρει πέναλτι. Θα με ενδιέφεραν τα κιλά του και το ποσοστό λίπους που έχει, όχι η ανυπακοή. 

Γιατί αν όλα τα παραπάνω ήταν διαφορετικά, κανείς δεν θα νοιαζόταν για τα πέναλτι. 
Ο Μήτρογλου “αυτά” τα κάνει χρόνια. 

14:04

Greg : τα πραγματα ειναι απλά , ο ολυμπιακος εβαλε ενα γκολ το οποιο ηρθε απο ενα ανυπαρκτο φαουλ, κερδισε ενα πεναλτι απο το πεσιμο του Μητρογλου, Ο τερματοφύλακασ κακως δεν αποβληθηκε απο την στιγμή που το σφυριξε ο διαιτητής, και φυσικα το χερι που σφυριχτηκε στην φαση του 92 ειναι τουλαχιστον κατα φαντασια ….Θέμη νομιζω κατα την ταπεινή μου αποψη οτι πρεπει καποια στιγμη να γραφτει η αληθεια με το ονομα της, και να μην χανεται η ουσια μεσα σε χιλιαδες λεξεις και τεραστια αρθρα. ποια η αποψή σου?

14:06

Η γνώμη μου είναι πως η δουλειά μου είναι το ποδόσφαιρο, όχι η διαιτησία. Γι’αυτό και παίρνει το χώρο που της αναλογεί, ή ελάχιστο ή καθόλου. Αυτά είχα να πω για το ντέρμπι χθες. Αν δεν σε καλύπτουν και ήθελες άρθρο που θα γράφει 10 φορές το όνομα του Καλογερόπουλου, μπορείς να βρεις τέτοια άρθρα αλλού. 

14:07

Κλεανθης : Γεια σου Θεμη,θεωρω οτι μεχρι τωρα εχουμε ενδιαφερον πρωταθλημα,με πολλα γκολ,καλες σχετικα διαιτησιες και ”διαβασμενες” ομαδες και καμμια δεν πουλαει ευκολα το τομαρι της.Συμφωνεις?

14:08

Συμφωνώ. Έχει κάνει καλό στις ομάδες το γεγονός πως πέφτουν τέσσερις. Δεν υπάρχει η πολυτέλεια του “αφήνω αυτό το ματς, χτυπάω το άλλο”. Και φαίνεται στα παιχνίδι του Ολυμπιακού.

14:09

κωστας : γιατι τοσο μενος για την ΑΕΚ και τον τιγρη?

14:10

Που το είδες το μένος; Ούτε ένα άρθρο δεν έχω γράψει για την ΑΕΚ. Που έβγαλα το μένος μου; κάθομαι και βλέπω ντοκιμαντέρ με τίγρεις και βρίζω την τηλεόραση;

14:10

Μήτσος : Καλησπέρα. Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σου στο εξής: Η μεγαλύτερη διαφορά στον φετινό ΠΑΟΚ είναι στο τρόπο που πρεσάρει και γενικότερα στην απίστευτη αύξηση της ταχύτητας σε μια ομάδα που μας είχε συνηθίσει σε στατική ανάπτυξη. Πόσο μπορεί να συνεχίσει σ’ αυτό το μοτίβο;

14:12

Το πως παίζει ο ΠΑΟΚ και το που στηρίζει το παιχνίδι του το έχω σημειώσει εδώ και ένα μήνα. Και στο τότε κείμενο αυτή ήταν και η δική μου απορία, μέχρι που μπορεί να το πάει. 

14:13

giorgos chania : kata tin gnwmi mou toulaxiston duo paiktes tou panathinaikou eprepe na bgoun eksw me duo kitrines kartes…. epaizan polu sklira gia na stamatisoun ton olumpiako kai na koboun to paixnidi tou!!! ftanei pia me tin diaitisia….. kalutera o kathenas na asxolithei me ta problimata ths omadas tou!!! to penalti afou den mpike den epirease ton agwna…. akoma kai se replay to eida treis fores gia na bgalw akri!!! min ta isopedwnoume ola re paidia….. eleos pia!!!!

14:14

Σιγά μην έπρεπε να μείνει και με έξι παίκτες. Εύκολα τις πήραν τις κάρτες οι παίκτες του Παναθηναϊκού, σταματήστε να πιστεύετε πως τάχα οι αντίπαλοι χτυπάνε, δέρνουν και είναι βρώμικοι. 

14:15

θέμης : Συνονόματε τι πιστεύεις πως λείπει στον ολυμπιακό φέτος? Γιατί δεν κυκλοφορεί σωστά η μπάλα? Πιστεύεις πως λείπει ο Ιμπαγάσα στα ματς με πιο αδύναμες ομάδες, ή με τη φετινή δυναμικότητα των μικρών (ομάδων) δε θα χωρούσε?

14:18

Ο Ολυμπιακός δεν έχει βρει ισορροπία. Για να επιτεθεί αναγκάζεται να αφήνει μεγάλα αμυντικά κενά και αν ο αντίπαλος αμύνεται σωστά (Παναιτωλικός, Ατρόμητος, Παναθηναϊκός) οι φάσεις είναι με το σταγονόμετρο. 
Αλλά πως να γίνει αλλιώς όταν οι μεταγραφές που έχουν ήδη ενσωματωθεί είναι όλες μεσοαμυντικοί; Για σκέψου το. Μέχρι στιγμής είναι βασικοί και προσφέρουν οι τέσσερις στην άμυνα και ο Μιλιβόγεβις και ο Κασάμι. 
Ποιοι είναι οι περσινοί Κάμπελ και Ολαϊτάν; Τι έχουν δώσει Ντουρμάζ, Φορτούνης, Γκαζαριάν, Ντοσεβί, Αφελάι, Μπενίτες;

14:20

george_tm : Θεμη στην Ελλαδα των ΥΠΕΡ-ΠΛΗΘΩΡΑΣ ΤΩΝ media γιατι ενα καναλι αναλαμβανει μονο να κανει αυτο που κανει το Σκαι και η Δικη? δεν εχετε τα κοτσια? τι συμβενει, μηπως εν τελη αν εβγαιναν με μεγαλυτερη συχνοτητα καποια πραγματα στην φορα, εν τελη και το ποδοσφαιρο μας θα ηταν πιο “καθαρ﨔? απαντηση θελω ευχαριστω για τον χρονο σου!!

14:21

Δηλαδή εσύ περιμένεις κάθε Δευτέρα το τι θα πει η Δίκη ή το τι θα συμβεί στις κλήσεις που αναμένονται και τις κατηγορίες που θα απαγγελθούν; Η Δίκη ανακάλυψε κάτι ή ο εισαγγελέας με την έρευνα και τις συνομιλίες του κοριού;

14:22

Bermiz : Καλησπερα!Εχω να πω πως το παιχνιδι ηταν κακης ποιοτητας και φαινοταν πως μονο απο καμια στημενη φαση θα ανοιγε το σκορ.Ο ΠΑΟ επαιξε κλεφτοπολεμο για να κλεψει το χ οταν ο ΟΣΦΠ δεν εχει την ποιοτητα να ανοιξει κλειστες αμυνες.Επισης ο Ολυμπιακος μου φαινεται για ενα ακομα παιχνιδι αγυμναστος,μετα το 60 κλαταρει και ενω ειναι ακομα νωρις δεν ξερω πως θα συνεχισει ετσι τη χρονια.Οι νικες απεναντι σε Ατλετικο και Γιουβεντους ηρθαν με την ψυχη και οχι την ποιοτητα καθως επισης επειδη οι αντιπαλοι μας ανοιχτηκαν. ΥΓ Ποσο δυσκολο ειναι να βγουν παιχτες ξανα τυπου Στολτιδη και Τζορτζεβιτς; (Σιγουρα φταιει και οτι ιστορικες μεγαλες ομαδες φυτορια βρισκονται σε χαμηλες κατηγοριες,βλ. Ηρακλη,Λαρισα,ΑΕΚ και Αρη.) ΥΓ2 Εχω βαρεθει παντα τα ιδια και τα ιδια μετα απο καθε ντερμπυ σε ολα τα αθληματα..Ξερεις τι θα ειπωθει απο ποιον και που..

14:24

Συμφωνώ και χαίρομαι για την ψύχραιμη ματιά σου. Διαφωνώ μόνο στο γεγονός πως οι νίκες με Ατλέτικο και Γιουβέντους ήρθαν με ψυχή. 
Αφού το γράφεις κι εσύ: ο Ολυμπιακός δεν είναι καλός σε παιχνίδια απέναντι σε οργανωμένες άμυνες, αλλά έχει μάθει να παίζει καλά το ρόλο πίσω απ’την μπάλα. 
Ξέρεις, καμία ομάδα στον κόσμο δεν είναι εξίσου καλή και στα δύο, δεν γίνεται. 

14:25

Αντωνης : Θεμη αντιλαμβανομαι την διαφορα ποιοτητας με Φιορεντινα αλλα εξηγηται αγωνιστικα μια ομαδα που ειναι μια ταχυτητα κατω την Πεμπτη 2 μερες μετα να τρεχει σαν δαιμονισμενη κανοντας 20 τελικες και να παρουσιαζεται τοσο φρεσκια;;; Εχεις την αιασθηση πως πλεον και με εντολη Αγγελου ο ΠΑΟΚ “διαλεγει” παιχνιδια και ριχνει ολο το βαρος στο πρωταθλημα;;;

14:27

Διαφωνώ 100%. Δεν είναι θέμα επιλογής, άλλωστε ο Άγγελος είπε χθες πως με τη Φιορεντίνα ο ΠΑΟΚ έτρεξε περισσότερο. Θέμα αντιπάλου είναι ρε συ, τίποτε άλλο. 
Δεν έχουν συνηθίσει τέτοιο παιχνίδι οι ελληνικές ομάδες, πανικοβάλλονται, κλείνονται. 
Θα μασήσει η Φιορεντίνα ή ακόμα και η Γκινγκάμπ επειδή ο ΠΑΟΚ τρέχει και πιέζει; 
Ή θα αντέξει η (καλή μόνο με την μπάλα) Βέροια, όταν ο ΠΑΟΚ βρίσκει τετ-α-τετ κάθε 5 λεπτά;

14:28

vag1 : κάποτε εκεί στον ΠΑΟ πρέπει να δούν τα πράγματα διαφορετικά.Ειδικά εχθές μετά την εμφάνιση που έκανε έπρεπε να υπάρξει σιγή…κρίμα.

14:29

Νικος13 : Καλησπερα σας , θα ηθελα να πω οτι δν γινεται να ασχολειται συνεχεια με την διαιτησια ο παναθηναικος αντι να φτιαξει ομαδα με ποιοτκους παικτες οπως ο μπεργκ καθεται και κατηγορει τους αλλους . Εγιναν πολλα λαθη απο πλευρα διοικησης και προπονητη . Τι γινεται με επενδυτη θα βρεθει καποιος η οχι ? Υπαρχουν τοσοι κανενας δεν θελει να παρει τον παναθηναικο ?

14:32

Εσύ θα έπαιρνες ομάδα με τόσα χρέη; Θα έπαιρνες ομάδα όταν είναι πολύ δύσκολο να πάρεις το 20άρικο του Champions League, που ανοίγει την ψαλίδα υπέρ του Ολυμπιακού;
Αν είσαι επενδυτής, όπως λες, τότε κοιτάς την επένδυση, τι βάζεις και τι θα πάρεις. 
Ο ΠΑΟΚ είναι ελκυστική επένδυση για πολλούς λόγους, όχι απαραίτητα ποδοσφαιρικούς. Ο Παναθηναϊκός αυτή τη στιγμή γιατί είναι ελκυστικός;

14:32

ΓΡΗΓΟΡΗΣ : ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΕΣ(15 ΠΕΡΙΠΟΥ) ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ REPLAY ΤΟΥ ΠΕΝΑΛΤΥ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΑΛΤΙ!Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΔΥΕΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΣΤΗ ΡΟΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟ ΕΔΩΣΕ!ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΕΡΝΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ?!ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΚΡΙΝΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΠΕΝΑΛΤΥ.ΗΤΑΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕ Η ΟΧΙ ΤΕΛΙΚΑ?ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ ΠΡΟΤΙΜΙΣΕ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗ ΦΑΣΗ!

14:34

Δεν χρειάστηκα 15 ώρες, ούτε ριπλέι. Ο Μήτρογλου φαίνεται οτι σέρνει το πόδι για να προκαλέσει επαφή. Και ναι, αν προτιμούσε να περάσει αντί να πέσει, τότε απλώς θα σήκωνε το δεξί του πόδι και θα περνούσε πάνω απ’τον Στιλ. Τι σου φαίνεται περίεργο; Δεκάδες επιθετικοί το κάνουν και δυστυχώς οι περισσότεροι παίρνουν το πέναλτι.

14:34

G133 : ποια η γνωμη σου για γιουρκα; δε χωραγε σε φετινη ομαδα ΠΑΟ; δε θα χρειαζοταν ως δεξι μπακ (απο τα καλυτερα στην Ευρωπη) για να παιζει ο τριαντα στοπερ, αφου εκει ειναι η θεση του; κριμα που νομιζαμε οτι με παν. συμ. τα κολληματα αυτα θα ηταν παρελθον..

14:36

Ποια κολλήματα ρε συ, να είμαστε ρεαλιστές. Ο Γιούρκας ενδιαφέρεται για το ποδόσφαιρο λιγότερο απ’όσο ενδιαφέρεται φαντάρος για αγγαρεία στα μαγειρεία. 

14:36

Nikos G : Κυριε Καισαρη, γιατι πεφτετε στην παγιδα του “δεν εκανε φαση” ο παναθηναικος αρα τελικα επρεπε να χασει? Ο ολυμπιακος δηλαδη ποσες φασεις εκανε αν εξαιρεσουμε αυτες απο το σπρωξιμο του καλογεροπουλου? Ηταν φαουλ η φαση απο την οποια προηλθε το γκολ του ολυμπιακου? Ηταν φασεις για κιτρινη ολες αυτες που πηρε ο παναθηναικος? Ηταν χερι του πετριτς? Γιατι δεν γραφετε το αυτονοητο? Οτι ο παναθηναικος αδικηθηκε γιατι πολυ απλα ετισ οπως ειναι δν χρειαζοταν ο ολυμπιακος ολο αυτο το σπρωξιμο (που αν δεν το ειχε ακομα θα προσπαθουσε…)

14:38

Ποια παγίδα και πότε έγραψα “έπρεπε να χάσει”; Ο Παναθηναϊκός έκανε παιχνίδι που μοιάζει πολύ με το περσινό ντέρμπι της Λεωφόρου. Τεράστια αμυντική προσήλωση, ελάχιστοι τρόποι για να απειλήσει. Στο Φάληρο που είχε τρόπο και σχέδιο για να απειλήσει έκανε πάρτι. 
Εσένα σου φαίνεται οκ να βρίσκει ο Εργοτέλης (ούτε καν ο Ατρόμητος) 5-6 τετ-α-τετ και ο Παναθηναϊκός κανένα;

14:39

heisenberg : η διαιτησία έκρινε το αποτέλεσμα του ντέρμπι; ειλικρινή απάντηση. γιατί στο τουίτερ κ στην σουπερμπολ είσαι ΑΛΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

14:40

Δεν ξέρω τι εννοείς άλλος άνθρωπος, αλλά αλίμονο αν ήμουν ίδιος σε μια τηλεοπτική εκπομπή με τα γραπτά σχόλια 140 χαρακτήρων σε social medium. Για τη διαιτησία έχω απαντήσει ήδη, την έχω σχολιάσει και στο σημερινό κείμενό μου, τι άλλο θες να σου πω;

14:40

ar.my.4 : αρχικα να σου δωσω συγχαρητηρια για την αντικειμενικοτητα σου. Λοιπον 1ον με βαση την εικόνα των 2 ομάδων δεν θεωρείς ότι ο Παοκ θα επαιρνε το ντέρμπι αν γινόταν στην ωρα του? και 2ον σε τι πιστεύεις οφειλεται η αλλαγη εικόνας στα μεσοβδόμαδα ματς? και ενα λογο για τον απιθανο Τζιολη φετος

14:44

Δεν είμαι μάντης να ξέρω πως θα ήταν τότε ο ΠΑΟΚ, που είχε βγάλει προβλήματα στη Γαλλία. Και μπορεί να έχω γράψει πολλά για τον φετινό ΠΑΟΚ, αλλά μας λείπουν ακόμα πολλές απαντήσεις. Δεν ξέρουμε πχ πως θα φερθεί σε συνθήκες ντέρμπι, πως θα αμυνθεί όταν σε κάποιο διάστημα του αγώνα κλειστεί στην περιοχή του, κτλ. 
Για τον Τζιόλη το έγραψα και πριν: άλλο να παίζεις μ’αυτό το κορμί και γύρω σου να έχεις τον Μαντούρο και τον Κατσουράνη κι άλλο να έχεις τον Κάτσε, τον Τζανδάρη και τον Γκολάσα. 
Ο ΠΑΟΚ τρέχει και κλείνει χώρους με όλους τους παίκτες μπροστά απ’τον Τζιόλη και ο Αλέξανδρος κάνει τον άρχοντα και σημαδεύει τα τρεξίματα στο πλάι. Μπάλα ήξερε πάντα, δεν την έμαθε τώρα. 

14:44

χαρης : θέμη μια ερωτηση εκτος παιχνιδιου !! θα σε ξανακουσουμε με charlie ποτε?

14:45

Ποτέ δεν ξέρεις 😉

14:45

Kavouras : Θεμη καλησπερα 2 ερωτησεις.. εαν ησουνα ο Αναστασιαδης σε ποιες θεσεις θα επερνες παιχτες τον Γεναρη για την ενισχυση της ομαδας με σκοπο την κατακτηση του πρωταθληματος και επισης θα θυσιαζες μια απο τις αλλες διοργανωσεις κυπελλο και ευρωπη για να κυνηγησεις αποκλειστικα το πρωταθλημα?

14:47

Έναν στόπερ και έναν αντικαταστάτη του Κάτσε, που είναι και ο MVP του ΠΑΟΚ. Δεν νομίζω πως ο Άγγελος είναι της λογικής “τ’αφήνουμε αυτό”, ξέρει πως αυτή η λογική κάνει κακό στις ομάδες. 
Ειδικά όταν μια ομάδα παίζει όπως ο ΠΑΟΚ, με το μαχαίρι στα δόντια και νικάει με κόπο και ιδρώτα, δεν μπορείς να πεις “πάμε χαλαρά τώρα, το αφήνουμε αυτό”. 

14:48

Χρήστος : Και ο θεατρίνος ο Μήτρογλου! Η μπάλα περνάει απ’ τον τερματοφύλακα κι αυτός αντί να πηδήξει απλά και να πλασάρει σε κενή εστία, προτιμάει να πέσει! Φοβερό θέαμα στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Θα τα έκανε αυτά στην Αγγλία;

14:48

Γιατί στην Αγγλία δεν το κάνουν αυτό οι φορ; 

14:49

giannhs k…. : καισαρη?…πωσ την ειδεσ τωρα?….κολινα?….σε λιγο θα μασ πεισ οτι η διαιτησια αδικησε τον παο και αλλοιωσε αποτελεσμα….η κακη εμφανιση του ολυμπιακου,του εδωσε νικη με μισο μηδεν…..δεν αξιζε τιποτα παραπανω ο παο απο την ηττα

14:50

Θα μου πεις και τι θα λέω; Έγραψα την άποψή μου για τη διαιτησία και ασχολούμαι περισσότερο με το ποδόσφαιρο, όπως κάνω πάντα. 

14:50

giannis : Φιλε Θεμη το πεναλντι ειναι προφανες πως εγινε. Το κερδισε ο Μητρογλου. Η ανατροπη ειναι οφθαλμοφανης, αλλα ο Μητρογλου θα μπορουσε να αποφυγει τον Στιλ αν ηθελε. Αλλα δεν νομιζω πως τιθεται ζητημα στο πεναλντι. Καιρος ειναι ο κυριος Αλαφουζος ολες αυτες τις συνομιλιες που λεει να τις βγαλει στην φορα, αλλιως να το βουλωσει. Κατι αναλογο πηγε να κανει περσι μαζι με τον Σαββιδη, μονο που ο Σαββιδης καταλαβε τι φουμαρα πουλαει ο Αλαφουζος και γι’ αυτο φετος εχει εξαφανισθει. Και αυτη η ηρεμια φαινεται και στο παιχνιδι του Παοκ.

14:52

Ο Αλαφούζος δεν έχει παρά να περιμένει τη δικαιοσύνη, όπως άλλωστε κάνουμε όλοι μας. Δεν ξέρει κάτι που δεν ξέρουν ήδη ο εισαγγελέας και ο ανακριτής, απ’αυτούς τα έμαθε άλλωστε, δεν ανακάλυψε κάτι ο ίδιος. 
Το μόνο καινούργιο ήταν η χθεσινή του αναφορά στην κύβερνηση, που σίγουρα κάτι σημαίνει, αλλά δεν έχει σχέση με το ποδόσφαιρο.

14:53

Γιάννης Αλαφούζος : Πόσες φάσεις έκανε η υπερομάδα του Ολυμπιακού εκτός από το 15′ το σουτ, το γκολ απο ανύπαρκτο φάουλ και το ανύπαρκτο πέναλτι;

14:55

Ελάχιστες κύριε Γιάννη, όπως έγινε και στο Περιστέρι και στο Αγρίνιο, το ξέρουμε πως ο Ολυμπιακός με την μπάλα δεν είναι καλός. Ο Παναθηναϊκός έβγαλε τις φάσεις που έβγαλαν Ατρόμητος και Εργοτέλης;

14:56

anastasis : Μια χαρά τα πήγε στο αμυντικό κομμάτι ο ΠΑΟ,ο Αναστασίου έστησε την ομάδα όσο καλύτερα μπορούσε με βάση τις δυνατότητές της.Παρόλ’αυτά πρέπει έστω στο μυαλό σου,όταν κατεβαίνεις να παίξεις να ‘χεις και ένα πλάνο επίθεσης.Από τη στιγμή μάλιστα που δέχεσαι γκολ επιβάλλεται να επιτεθείς,όχι άναρχα βέβαια αλλά με πλάνο που να ταιριάζει στις ικανότητές σου.Με ξένισε που δεν είδα τον Κλωναρίδη και που 2/3 αλλαγές ήταν αμυντικοί,εφόσον είχες δεχτεί τέρμα.Εκτός αν ο Λαγός είχε τραυματιστεί…

14:57

Συμφωνώ 100%. Αμυντικό σχέδιο χωρίς επιθετική απειλή, είναι μισό σχέδιο. Μόνη ένσταση, η αλλαγή του Μέντες ήταν αναγκαστική. 

14:58

Jim Perama : Δε μου αρέσει να ασχολούμαι με τη διαιτησία αλλά με τον ίδιο ακριβώς τρόπο είχε πάρει πέναλτι και ο ΠΑΟ με τον Γκονζάλες στο γήπεδο Καραϊσκάκη τη σεζόν 2005-2006.

14:58

Φάση του Παπαδόπουλου με τον Νικοπολίδη, ναι. 

14:59

Τσεφος : Το να κρύβεις την κατωτερότητα σου πίσω από την διαιτησία λέει πολλά από μόνο του….και η διαιτησία να μην σας πείραζε χτες κάτι θα βρίσκατε να πείτε…όλη την χρόνια περιμένετε 2 παιχνίδια και τίποτα παραπάνω….στην Ευρώπη τελειώσατε…αν είχατε την δυνατότητα να παίρνετε κάποια στηρίγματα έδρας ή δύναμης όπως θέλετε πέστε το,δεν θα είχατε κανένα πρόβλημα…το φωτοστέφανο σας λείπει

15:00

Μπερδεύτηκες αδερφέ. Αυτά είναι για ποστ στο facebook. Εδώ συζητάμε, δεν βγάζουμε διάγγελμα στους αντίπαλους οπαδούς.

15:00

Χρήστος : Δίκιο έχετε για το Μήτρογλου κ. Καίσαρη. Με τη διαφορά ότι “αυτά” δεν μπορούσε να τα κάνει στην Αγγλία. Εδώ είναι “τέτοιο” το ποδόσφαιρό μας.

15:01

george_tm : Μα κ.Καισαρη και ο περυσινος παναθηναικος απο την δικια σας πλευρα (δημοσιογραφικη) εμεσως πλην σαφως μιλουσε για μια ομαδα που με το ζορι θα εφταινε στα μεσαια στρωματα του βαθμολογικου πινακα και αλλοι ακομα χειροτερα οτι ισως φτασει στα τελευταια πατωματα αυτου…μην πειτε οχι οτι δεν υπαρχε αυτο!!! ξαφνικα στο τελος ΟΛΟΙ σας μιλησατε για υπερβαση….το ιδιο μονοπατι ακολουθει ο παναθηναικος το ιδιο ξεκινημα κανει ΚΥΡΙΟΙ!!!! απλα τωρα το 1-0 δνε ηταν στην λεωφορο αλλα ηταν στο φαληρο, το αντιθετο θα συμβει τωρα…..μιλαμε για εναν παικτη λες και δεν εχει αλλους να παιξουν το ιδιο επιτυχημενα στην θεησ αυτη…μια χαρα ειναι ΝΤΕΦΟΡΜΑΡΙΣΜΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΥΡΙΟΙ…..ΚΥΝΔΙΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ

15:02

Ντεφορμάρισμα τριών μηνών δεν υπάρχει. Ούτε υπάρχει ομάδα που να επανέλαβε μια υπερβατική χρονιά, με χειρότερες συνθήκες.

15:03

Νίκος : Καλησπέρα..Αυτό το πρωτάθλημα έχουμε, αυτές τις ομάδες έχουμε…αυτό που είδαμε χθες ήταν μιαπολυαναμενόμενη δυστυχώς ΣΟΥΠΑ…θέλω να σταθώ στο Μήτρογλου…Θυμιζει τον παλιό κακό Κώστα που κέρδιζε με το σπαθί του μια θέση Δανεικού σε άλλη ομάδα μέχρι να βάλει μυαλό…Δυστυχώς απορρέι η αίσθηση ότι τον έχουν στα ωπα-ωπα στο Λιμανι και αυτό πρέπει να διορθωθεί. Περιμένουμε την τιμωρία του, γιατί μόνο έτσι αποκαθίσταται ισορροπία σε ενα συλλογο ακι γλυτωνεις και τη μουρμουρα. Νομίζω πως και χθες ο Μήτρογλου έχασε πολλούς Fan του.

15:05

Το έγραψα και πριν. Ο Μήτρογλου είναι “παλιός, κακός” όχι γιατί κάνει τρέλες, αλλά γιατί είναι βαρύς, δεν κάνει καλή ζωή, έχει περιττά κιλά. Από παίκτης που έφτιαχνε φάσεις για τον εαυτό του, έχει γίνει ψηλός Γκέκας, που περιμένει στο κουτί για να κάνει γκολ. 

15:05

χρηστος : θεμη αν εξαιρεσουμε οσφπ,παοκ,παοκ για πενταδα ο αστερας δειχνει να ανεβαινει επιπεδο και να καθιερωνεται(καταπληκτικο ροστερ ισως πιο γεματο απο παοκ,παοκ) ο ατρομητος ομως δειχνει να κανει βηματα πισω ,ποια ομαδα πιστευεις οτι μπορει να του παρει την πενταδα?

15:07

Συμφωνώ για Αστέρα, έχει πολύ ποιοτικό ρόστερ. Η Βέροια είναι η απάντηση που ψάχνεις, αλλά ακόμα έχει δρόμο. Περιμένω απ’τον Παναιτωλικό να ανέβει στη συνέχεια, χωρίς βέβαια να λέω πως θα χτυπήσει πεντάδα. Μορένο και Μαρτίνες κάνουν όργια, το γράφω κάθε Δευτέρα στο Top10 της αγωνιστικής.

15:08

kayser_soze : Καλησπερα Θεμη. Πως γινεται να κρινεται ετσι αυστηρα ο Καλογεροπουλος οταν οι περισσοτεροι μετα απο τοσα replays εξακολουθουν να εχουν αμφιβολιες για τις αμφισβητουμενες φασεις. Ειδικα για τη φαση του χεριου (πιστευω οτι δεν ητανε) αν δεις τη φαση απο πισω (απο την οπτικη γωνια που τη βλεπει λογικα ο διαιτητης) σε ξεγελαει. Μηπως τελικα ολη αυτη η γκρινια εχει σαν στοχο το καμουφλαζ των αδυναμιων του ΠΑΟ και τον αποπροσανατολισμο του κοσμου του?

15:10

Ο στόχος της γκρίνιας είναι δεδομένος. Αυτό δεν σημαίνει πως οι υπόλοιποι δεν μπορούμε να συζητάμε ψύχραιμα για τη διαιτησία. Το έγραψα και στο κείμενο, δεν θα κρίνω τον διαιτητή από 2-3 φάσεις, αλλά απ’τη συνολική του στάση. 

15:10

Logokritos : Το χθεσινό παιχνίδι ήταν άλλη μια παράσταση της Ολυμπιακής παράγκας που έχει καταστρέψει την αξιπιστία του Ελληνικού ποδοσφαίρου. Κι ό Θέμις λέει ότι ο Παναθηναϊκός δικαιούται να έχει παράπονα από τη διαιτησία, αλλά όχι στο βαθμό που τα εκφράζει! ! ! Είναι άποψη αυτή;;;;;;; Δηλαδή θεωρούμε δεδομένο ότι όποια ομάδα παίζει με τον Ολυμπιακό θα παίζει με κόντρα διαιτησία κι αυτό που μας πειράζει είναι ό τρόπος που θα διαμαρτύρεται;;;;;;; Εκεί καταντίσαμε;;;;;; Γιατί να επιτρέπεται αυτή η προνομοιακή αντιμετώπιση του Ολυμπιακού και να γίνεται αποδεκτή ως φυσικό φαινόμενο;;;;; Για μένα αυτή είναι η παθογένεια του συστήματος, συμπεριλαμβανομένων και των δημοσιογράφων! Δυστυχώς δεν υπάρχει καμία ελπίδα και το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα θα φθίνει χρόνο με το χρόνο……

15:13

Γιατί σου φαίνεται περίεργο το να δικαιολογώ παράπονα, αλλά όχι την έκταση/έντασή τους;
Όταν δεν δικαιολογούσα τα παράπονα του Ολυμπιακού που φώναζε πως τάχα μου τον έδειραν στο Αγρίνιο συμφωνούσες;
Και όχι, δεν αποδέχομαι ως φυσικό φαινόμενο την όποια προνομιακή μεταχείριση, αλλά δεν είδα διαιτητές να παλεύουν να σώσουν τον Ολυμπιακό στο Περιστέρι, στο Αγρίνιο και στην Κρήτη.Πέρσι το είδα να συμβαίνει αρκετές φορές και το έλεγα και στην εκπομπή κάθε Κυριακή.

15:14

Ζιοβάνι : Πιστεύω πως ο Μίτσελ δικαιώθηκε πλήρως με την προσέγγιση που πραγματοποίησε χθες. Το ματς θα έκλεινε στο 2-0 τουλάχιστον με το πέναλντι και θεωρώ ότι θα είχε όλες τις εντυπώσεις με το μέρος του. Πιστεύεις ότι πλεόν ο Μήτρογλου έχασε και τους τελευταίους υποστηρικτές του στο λιμάνι;

15:16

Αν έκλεινε στο 2-0 όπως λες, θα άλλαζε κάτι όσον αφορά τα φετινά προβλήματα του Ολυμπιακού στα ματς που είναι αφεντικό του αγώνα; Είναι καλύτερα για τον Ολυμπιακό να μην παρασυρθεί, γιατί όλα θα τα βρει μπροστά του. 
Όσον αφορά τον Μήτρογλου, δεν ξέρω για υποστηρικτές, κτλ. 
Ξέρω αυτό που έγραψα πριν: το πέναλτι είναι το λιγότερο, το βασικό είναι η αγωνιστική του εικόνα. Είτε σκοράρει, είτε όχι, δεν έχει καμία σχέση με τον παίκτη που ξέρουμε.

15:17

tomas : για να συνεχισει και να αντξει ο Παοκ στην κουρσα του πρωταθληματος σε ποιες θεσεις θεωρεις οτι χρειαζεται να ενισχυθει?

15:17

Το απάντησα ήδη. Έναν στόπερ και έναν αντικαταστάτη του Κάτσε.

15:18

Λουκάς : Η χειρότερες σφαγες είναι αυτές με το βαμβάκι είναι το σχόλιο μου αλλά για να κάνω και μια ερώτηση ρητορική για εμένα και εκτός διαιτησίας για να κάνω και την αυτοκριτική μου ως Παναθηναικός. Πιστεύεις ότι αυτός ο Παναθηναικός με την εικόνα που έχει δείξει ως τώρα δικαιούται να ελπίζει-θα καταφέρει, να είναι στις 5 πρώτες ομάδες του πρωταθλήματος στο τέλος?

15:18

Θα βρεθούν τέσσερις ομάδες να τον περάσουν; Ο Ατρόμητος δεν βλέπεται και βάζει γκολ μόνο με στημένες φάσεις.

15:19

Dimitris : Ας σταματήσει αυτή η συζήτηση με το πέναλτυ, βάσει κανονισμών είναι πέναλτι ξεκάθαρα. Δεν τίθεται θέμα συζήτησης όταν υπάρχει επαφή σώματος/χεριού με πόδι κι ας το “παίρνει” ο Μήτρογλου. Γενικά ο διαιτητής έπαιξε καλά πιστεύω ακόμα κι αν έχασε τη φάση με τον Πέτριτς για την οποία εγώ πάντως δεν έχω ξεκάθαρη άποψη.

15:21

Γιατί δεν υπάρχει θέμα συζήτησης, επειδή το λες εσύ; Το ίδιο είναι να βρίσκει ο αμυντικός τον επιθετικό με το να συμβαίνει το αντίστροφο; 

15:21

μακης : ρε συ θεμη κανε ενα αρθρο για αστερα τριπολης,πιστευω το ροστερ του για μενα ειναι το 2ο πιο πληρες και ισως μαζι με τον παοκ το 2-3 ποιοτικα καλυτερο πισω απο οσφπ,παιζει επιθετικα με πλανο και χαιρεσει να τον βλεπεις

15:22

Κάνω σχόλιο για πολλές ομάδες στο Top10 που ανεβαίνει κάθε Δευτέρα. Εκεί έχω ήδη σχολιάσει τη Βέροια, το πόσο καλοί είναι οι επιθετικοί του Παναιτωλικού, την Κέρκυρα, κτλ. Να το διαβάζετε, θα σας αρέσει 😉

15:23

Κάνω σχόλιο για πολλές ομάδες στο Top10 που ανεβαίνει κάθε Δευτέρα. Εκεί έχω ήδη σχολιάσει τη Βέροια, το πόσο καλοί είναι οι επιθετικοί του Παναιτωλικού, την Κέρκυρα, κτλ. Να το διαβάζετε, θα σας αρέσει 😉

15:24

Πετρος : Θεμη ποια ειναι η αποψη σου για Ντουρμαζ-Ντοσεβι???Γιατι δεν παιρνουν χρονο συμμετοχης(στην Ελλαδα γιατι στην ευρωπη προσεχει την αμυνα ο Μιτσελ)

15:27

Για τον Ντουρμάζ έχω γράψει ήδη πως είναι ξεκάθαρο πως δεξιά με ανάποδο πόδι δεν μπορεί. Με τη Σουηδία έπαιξε καλά αριστερά γι’αυτό και ο Μίτσελ τον έβαλε εκεί στην Κρήτη: δεν έβγαλε μάτια, αλλά κάτι έκανε. Να τον δούμε περισσότερο εκεί, να βγάλουμε συμπεράσματα.
Για τον Ντοσεβί δεν έχω άποψη. Διάβαζα πως ενθουσίαζε στα φιλικά, δεν κατάλαβα το γιατί, δεν έχει δείξει κάτι στο ενάμιση επίσημο παιχνίδι που έχει παίξει.

15:28

ΜΙΚΕ – ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ : ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΗΤΑΝ ΑΘΛΙΟ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΠΑΙΖΑΝ ΔΥΟ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΜΟΝΟ 6 ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΤΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ?

15:28

Δεν κοιτάω τα διαβατήρια. 

15:29

jack : θεωρείς θέμη οτι ο Αναστασίου μπαίνει σε άσχημη λούμπα εάν τυχόν τιμωριθεί όπως λένε(2 έως 6 μήνες) Κινδινεύει η θέση του πλέον άν συμβεί κάτι τέτοιο?

15:30

Δεν νομίζω. Οι προπονητές κινδυνεύουν απ’την αγωνιστική εικόνα των ομάδων τους.

15:31

GRIGIO : Καλησπέρα! Βλέπεις και εσύ ότι ο Τριανταφυλλόπουλος ειναι κατα αναγκη ακραίο μπακ???? Σε τι άλλες θεσεις πιστεύεις οτι θέλει ΑΜΕΣΗ ενισχυση ο Παναθηναικός? εΥΧΑΡΙΣΤΩ

15:34

Ε, τι να κάνουμε, στον Παναθηναϊκό αποφάσισαν πως ο Μπούρμπος ήταν λέει το καλύτερο δεξί μπακ του πρωταθλήματος, και δεν ήταν ο Μπακάκης που πήγε στην ΑΕΚ και ο Γκάλο. 
Ο Παναθηναϊκός χρειάζεται κεντρικό μέσο δίπλα στον Ζέκα και έναν καθαρό επιτελικό. Πέρσι έλεγα πως πρέπει να πάρει ευκαιρίες ο Αντζαγκούν, αφού Αμπέντ και Πράνιτς δεν είναι δεκάρια, αλλά και ο Νιγηριανός αποδείχθηκε πως είναι περισσότερο δεύτερος επιθετικός.

15:35

νικος : ΠΑΟΚΑΡΑΑ

15:36

Έχεις τρέλα;

15:36

Σάκης : Θέμη θεωρώ πως η διαιτησία ήταν κακή και επηρεασε το ματς..περα απο το πέναλτι το χέρι του πετρσιτς κομβικό ρόλο έπαιξαν τα φάουλ. Ο οσφπ δεν ηταν καλός και η λύση θα ερχόταν μονο έτσι. .απο εκει και περα ως παναθηναικος απογοητευομαι που η ομάδα μ μικραίνει δεν εκανε υποψια φάσης και ο μονο στόχος ήταν τουλάχιστον να χάσουμε αξιοπρεπές. Τέλος θελω την γνώμη σου για συμπεριφορά Αναστασίου. Νομίζω πως τα κακά αποτέλεσματα και το άγχος να μείνει στον πάγκο. Τον κάνουν ολο και πιο Έλληνα

15:37

Ο Αναστασίου βγάζει την ίδια συμπεριφορά που έβγαλε και πέρσι στο κακό φεγγάρι του Παναθηναϊκού. Αυτό συμβαίνει όταν η πρώτη σου δουλειά στον πάγκο είναι κατευθείαν σε μεγάλη ομάδα και δεν έχει σπάσει η χολή σου στις μικρές κατηγορίες.

15:38

αντρεας : η μεταμορφωση του παοκ σε σχεση με περυσι ειναι εντυπωσιακη, εξισου εντυπωσιακη ομως ειναι η μεταμορφωση του παοκ στα ευρωπαϊκα παιχνιδια (προς το χειροτερο). υπαρχει εξηγηση?

15:39

Ναι, υπάρχει, την δώσαμε ήδη: Στην Ευρώπη το τρέξιμο και η πίεση του ΠΑΟΚ δεν είναι αρκετά για να κάνουν τη διαφορά με τον τρόπο που την κάνουν στην Ελλάδα. 

15:39

george : θεμη, στην τελευταια φαση οταν ο ρομπερτο δε βρισκει μπαλα και βρισκει τον παικτη του παο δεν ειναι πεναλτυ? οταν στο 9 δινει κιτρινη στον καρελη για κατι που κανουν ολοι οι παιχτες δεν ειναι προκλητικος? οταν μετα το γκολ ξεκιναει το παιχνιδι μετα απο 5 λεπτα, στη φαση του αναστασιου αλλα 3 και εγιναν 6 αλλαγες αρα αλλα 3 λεπτα, γιατι δινει μονο 7 λεπτα. δεν λεω οτι ο παο αξιζε για κατι καλυτερο αλλα αν ηταν σωστος ο διαιτητης θα μπορουσε να ειχε αλλη καταληξη.

15:40

Δεν είδαμε ποτέ σε ριπλέι την τελευταία φάση. Συμφωνώ για τις καθυστερήσεις.

15:43

NASIR JONES : ρε συ θέμη δεν έχω δει τι έχεις πει πιο κάτω..αλλά έχω μια απορία..πέναλτυ σαν του μήτρογλου δεν κερδίζονται συνέχεια;για ποιο λόγο έχουμε κολλήσει;είναι προφανές ότι ο ολυμπιακός είχε την εύνοια..αλλά ο αλαφούζος ώρες ώρες μου θυμίζει τους αγγελόπουλους..κολλημένος στη μιζέρια..υπάρχουν χιλιάδες πέναλτυ που κερδίζονται στο ποδόσφαιρο και μερικές δεκάδες που είναι κανονικές ανατροπές..χθες το ανακαλύψαμε κι αυτό;το φάουλ του ζέκα στον αφελάι δεν ήταν και το χέρι του πέτριτς επίσης κατ’εμέ..

15:44

Προσωπικά δεν έχω κολλήσει. Τέτοια πέναλτι κερδίζονται συνέχεια και κατά τη γνώμη μου κακώς. Το είπα 1-2 φορές, αλλά κάποιοι συνεχίζουν να ασχολούνται μόνο μ’αυτό, τι να κάνουμε;

15:45

doctor : Τι φται στην και απόδοση του ολυμπιακού στο ελληνικα πρωταθλημα???ότι οι ξένοι παίχτες δεν έχουν καταλάβει τι σημαίνει αυτο το ντέρμπι για τους φίλους του ολυμπιακού??ότι δεν υπάρχουν Έλληνες στην εντεκάδα??γτ στο cC.L. Παίζουν στο 100% και στην ελαδα στο 40??

15:45

Τίποτα απ’όλα αυτά. Ο Ολυμπιακός είναι κακός στα παιχνίδια που είναι αφεντικό και καλός σ’αυτά που παίζει πίσω απ’την μπάλα, απλό είναι.

15:46

Αλέξης : Φίλε καισαρη όσο βλέπω δημοσιογραφισκους σαν κι εσένα τόσο πιο πολύ χαίρομαι που είμαι ολυμπιακός.. Βγάλε και άλλο κόμπλεξ και μένος εξάλλου όσα δε φτάνει η αλεπού…..

15:47

Αν η χαρά σου για το ότι είσαι Ολυμπιακός εξαρτάται από εμένα, τότε τσάμπα είσαι Ολυμπιακός, ασχολήσου με τη φόρμουλα1. 

15:47

Βαγγελης : Απλο το θεμα.Ο Μιτσελ φοβοταν μην χασει παλι και στιγματιστει οπως περυσι οποτε προτιμησε το μισο-μηδεν παρα να παιζει φουλ επιθεση και να χασει απο καμια στραβοκλωτσια..ο διαιτητης αρκετα μετριος αλλα δεν επηρεαζει αποτελεσμα και του Πετριτς στην πρωτη ληψη οντως φανηκε χερι σε μενα.

15:49

Αυτό περίμενα κι εγώ, αυτό έγραψα και στο κείμενό μου. Και οι δύο ομάδες φοβήθηκαν, όχι τον αντίπαλο, αλλά τα προβλήματά τους.

15:49

Μίλτος4 : θεμη εγω νομιζω οτι η επιτυχια του παοκ εκτος απο την πιεση ψηλα ειναι και οι πασες με τη μια με μεγαλη ακριβεια,απορροια δουλειας.συμφωνεις?

15:51

Συμφωνώ. Πολλή κίνηση χωρίς μπάλα, overlap και underlap απ’τους ακραίους μπακ. Ο ΠΑΟΚ επιτίθεται με σχέδιο, δεν δίνει την μπάλα σε έναν παίκτη και του λέει “πέρασε τον αντίπαλο για να κάνουμε φάση”, όπως γινόταν πέρσι πχ με τον Στοχ. 
Ο ΠΑΟΚ φτιάχνει τετ-α-τετ χωρίς να έχουν προηγηθεί ντρίμπλες.

15:52

Νίκος : Για ποιο λόγο ο ΠΑΟΚ είναι καλύτερη επένδυση από τον Παναθηναϊκό;

15:53

Γιατί όποιος έχει τον ΠΑΟΚ έχει τη Βόρεια Ελλάδα.

15:54

xlats : γιατι η περιπτωση μπενιτεζ εχει περασει στα ψιλα?απο τη στιγμη που ο μητρογλου δεν αποδιδει τα προσδωκομενα και ο διαμαντακος δεν αποδειχθηκε ανταξιος τουλαχιστον στις λιγες ευκαιριες του δοθηκαν,ποσο χειροτερος θα ειναι ο μπενιτεζ?

15:54

O Μπενίτες είναι τραυματίας.

15:55

Πάνος : Δηλαδή Θέμη εσένα η δουλειά σου είναι να κρίνεις το ποδοσφαιρικό θέαμα ακόμα κι αν αυτό επηρεάζεται άμεσα από την διαφθορά τον τραμπουκισμό και τις συνομιλίες με πακιστανικά κινητά; Τι σόι δουλειά είναι αυτή; Γιατί δημοσιογραφία δεν είναι.

15:58

Η δουλειά μου είναι η ποδοσφαιρική ανάλυση/συζήτηση. Αυτό ξέρω να κάνω, αυτό κάνω, όσο πιο καλά μπορώ. Δεν ξέρω να αντικαθιστώ τη δικαιοσύνη. Εδώ θα είμαι να σχολιάσω τις αποφάσεις και τις εξελίξεις της, όπως κάνω και σε περιπτώσεις επεισοδίων ή άλλων εξωαγωνιστικών θεμάτων.
Αν σε ενδιαφέρουν περισσότερο τα εξωαγωνιστικά, υπάρχουν συνάδελφοι που τα καλύπτουν καλύτερα. 
Υπάρχει μια σοβαρή υπόθεση σε εξέλιξη, που μπορεί να κρατήσει μήνες, χρόνια. Μέχρι τότε δεν πρέπει να μιλάμε για ποδόσφαιρο και πρέπει σε κάθε chat να λέω “περιμένω τις κλήσεις και τις διώξεις, για να δω αν θα είναι για κακουργήματα ή όχι”;

15:59

Maik_gf : Ποιος Γιουρκας ρε παιδια, ο ανθρωπος ε΄εχει παρατησει το ποδοσφαιρο, παει για ηθοποιος.. το ερωτημα ειναι γιατι δοθηκε τοσο ευκολα δανεικος ο Μαρινακης και πως γινεται αυτος ο Σπυροπουλος να ηταν 3 βδομαδες εκτος και ακομα να μην εχει φτασει σε καλο επιπεδο φυσικης καταστασης. Θεμη, τι πιστευεις για τον Πετριτς? Γιατι δεν μπορει να παιξει στοιχειωδως καλα σε ενα τοσο χαμηλου επιπεδου πρωταθλημα?

16:01

Το λάθος έγινε με τον Μπούρμπο. 
Όσον αφορά τον Πέτριτς, ήταν αχρειάστη εξ αρχής η απόκτησή του. Ο Παναθηναϊκός πέρσι είχε δύο φορ (Μπεργκ-Καρέλη) και τρεις 2ους επιθετικούς (Αντζαγκούν, Κλωναρίδη, Ντίνα). Ποιος ο λόγος να αποκτηθεί ο Πέτριτς και να του γίνει κλειστό συμβόλαιο και για την επόμενη χρονιά;

16:02

Panos : Εμένα μου κάνει εντύπωση γιατί μπορούσε να το βάλει κανονικά αντί να εκβιάσει πέναλτι

16:03

Αν μπορούσε να το βάλει, θα το έβαζε. Δεν θα έκανε ανοιχτό κοντρόλ, που του αφαίρεσε τη δυνατότητα εκτέλεσης και τον έστειλε πολύ πλάγια.

16:03

ματσαμπλοκεμον : Τι άλλο θα ακούσω σήμερα για το Μήτρογλου… υπάρχει πιο ομαδικό παιχνίδι από την ασσίστ στον αφελλάυ και την ασσίστ στον Κασάμι στα παιχνίδια του Ch. L.? Όχι μόνο ως ιδέα ομαδικότητας αλλά και ως θέαμα. Απλά το άτομο ξέρει ότι χρειάζεται κι άλλο σκοράρισμα για να πάρει τα πάνω του -είναι παίκτης ψυχολογίας- και να βοηθήσει όλη την ομάδα! δεν το κάνει από ατομισμό. Κάνει αυτό που πρέπει.

16:04

Ποιος τον χαρακτήρισε ως ατομιστή; Βαρύς και ακούνητος είναι, χωρίς δυνατότητα να φτιάξει φάσεις για τον εαυτό του.

16:05

Συμπληρώσαμε τρεις ώρες, Μπεν Χουρ ήταν το σημερινό chat. Σας ευχαριστώ πολύ για την παρέα και τα σχόλια, αλλά ΜΗ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. Σκυτάλη στον Σταύρο Γεωργακόπουλο, που ξεκινάει ευθύς αμέσως.Μείνετε συντονισμένοι.

16:08

Καλησπέρα σε όλους. Συνεχίζουμε τον ζωντανό διάλογο μετά την ασίστ του Θέμη Καίσαρη, τον οποίο “ζεστάνατε” το προηγούμενο τρίωρο…

16:08

Chandler : Πιστευεις οτι ο Παοκ μπορει να διεκδικησει πρωταθλημα?

16:11

Σύμφωνα με την εικόνα που έχει δείξει ως τώρα, ασφαλώς και μπορεί. Ο Σαββίδης άφησε τον Αναστασιάδη να δουλέψει, οι παίκτες ανταποκρίνονται στο καλούπι του προπονητή και αποδίδουν ωραίο ποδόσφαιρο. Το ζητούμενο για τον ΠΑΟΚ είναι αν θα μπορέσει να έχει διάρκεια μέχρι το τέλος της σεζόν που θα σφίξουν τα γάλατα, ενώ ένα ακόμη ερωτηματικό αποτελεί το αν θα βελτιωθεί περισσότερο ο Ολυμπιακός, ο οποίος ακόμη δεν έχει βρει την κατάλληλη χημεία και σταθερότητα. 

16:11

nikos : thewreis oti h diaitisia epaixe kapoio ousiastiko rolo sto derby?epipleon thewreis oti o panathinaikos mikrainei akoma perissotero me thn symperifora proedrou proponhth h einai swsth taktikh gia thn antimetwpish ths katastashs sto elliniko prwtathlima?

16:14

Ο διαιτητής μπορεί να έκανε λάθη, αλλά το αποτέλεσμα δεν το διαμόρφωσε. Η νίκη του Ολυμπιακού ήταν δίκαιη με βάση την εικόνα της αναμέτρησης. Και για όσους λένε ότι ο Ολυμπιακός δημιούργησε λίγες ευκαιρίες, να τους θυμίσω ότι οι ευκαιρίες του Μανιάτη και του Μήτρογλου είναι καθαρές για γκολ, πέρα από το τέρμα του Αυλωνίτη. Επίσης, να θυμίσω ότι πέρυσι ο ΠΑΟ έβαλε στο “Καραϊσκάκη” τρία γκολ με ισάριθμες ευκαιρίες…

16:14

enigma13 : Αν ηταν Φαουλ του Ζεκα στο γκολ,εγω ειμαι ο Λεοναρντο Νταβιντσι…εδωσε αλλα 5-6 τετοια στο 1ο ημιχρονο..το ματς επρεπε να λειξει 0-0..ηταν πολυ αδικη η ηττα..

16:15

Φίλε στη φάση που ο Αφελάι κέρδισε το φάουλ, του έγιναν τουλάχιστον τρία κι όχι ένα! 

16:18

ΚΩΣΤΑΣ : κακιστος ο ολυμπιακος ,κακως πηρε και τα σφυριγματα αλλα σιγουρα αυτη η εξελιξη του ματς,δηλαδη το κακο θεαμα και τα λαθη του καλογεροπουλου βολεψαν καποιους στον παναθηναικο οπως ο αναστασιου και ο αλαφουζος

16:18

Πράγματι, οι συμπεριφορές του προέδρου και του προπονητή του ΠΑΟ έδωσαν την εντύπωση ότι ήταν προαποφασισμένες…

16:19

michael : πιστευεις οτι εχ9εσ η διαιτησια εκρινε αποτελεσμα και το πεναλτυ ηταν η δεν ηταν;

16:21

Όχι η διαιτησία δεν έκρινε το αποτέλεσμα. Το πέναλτι περισσότερο το κερδίζει ο Μήτρογλου και λιγότερο το κάνει ο Στιλ, αλλά υπάρχει επαφή, άρα και παράβαση. Θα μπορούσε μάλιστα ο διαιτητής, αν ήθελε να “καθαρίσει” το παιχνίδι όπως λένε ορισμένοι, να αποβάλει τον τερματοφύλακα του ΠΑΟ, αφού ο Μήτρογλου παρότι κινήθηκε προς το πλάι ήταν σε προφανή θέση για γκολ. 

16:23

μανος : ολυμπιακοσ κερδισε δικαια τον παναθηναικο εχτεσ

16:23

Αυτή είναι και η δική μου άποψη. Συμφωνούμε. 

16:23

Γιάννης : Πόσους βαθμούς διαφορά θα έχει ο ΠΑΟΚ από τον Ολυμπιακό πριν πάει στο Καραϊσκάκη λες;

16:24

Έχουμε ακόμη έναν μήνα γεμάτο μέχρι εκείνο το παιχνίδι οπότε πολλά μπορούν να συμβούν. 

16:26

smv41 : Πως σχολιαζετε το χερι του πετριτς ?

16:27

Ήταν μια δύσκολη φάση στη ροή της οποίας ο διαιτητής είδε χέρι. Ακόμη κι αν δεν έβλεπε χέρι, όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι ο Ατζαγκούν θα σκόραρε σίγουρα. Γύρω στους δύο παίκτες του ΠΑΟ υπάρχουν τέσσερις του Ολυμπιακού οι οποίοι σταμάτησαν μόλις ακούστηκε το σφύριγμα…

16:28

Χρηστος : Αν ησουν ο Μιτσελ τι θα εκανες με την περιπτωση Μητρογλου

16:31

Ο Μήτρογλου πρέπει να κάνει μια κουβέντα με τον πρόεδρο και με τον προπονητή για να του θυμίσουν το αυτονόητο. Μπορεί όλοι να τον ήθελαν πίσω κι εκείνος να έκανε τα πάντα για να επιστρέψει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα κάνει ό,τι γουστάρει και θα μένει στο απυρόβλητο. Πρώτα απ’ όλα πρέπει να δουλέψει περισσότερο για να χάσει τα περιττά κιλά και να βρει τη χαμένη του φόρμα. Να φτάσει δηλαδή στα περσινά επίπεδα του πρώτου γύρου. Στη συνέχεια θα πρέπει να καταλάβει τον ρόλο του στην ομάδα, ο οποίος δεν είναι μόνο να περιμένει τη μπάλα, στη μικρή περιοχή συνήθως, για να σκοράρει, αλλά να βοηθάει τους συμπαίκτες του. Αν ο Κώστας συμπεριφέρεται έτσι και ο προπονητής το ανέχεται, θα χαθεί το μέτρο για όλους. Είναι θέμα πειθαρχίας για όλη την ομάδα. Νομίζω ότι κι ένα-δύο παιχνίδια στον πάγκο θα τον βοηθούσαν να βάλει μυαλό και να αναλογιστεί τα λάθη και τις ευθύνες του. 

16:33

giorgos chania : kata tin gnwmi mou toulaxiston duo paiktes tou panathinaikou eprepe na bgoun eksw me duo kitrines kartes…. epaizan polu sklira gia na stamatisoun ton olumpiako kai na koboun to paixnidi tou!!! ftanei pia me tin diaitisia….. kalutera o kathenas na asxolithei me ta problimata ths omadas tou!!! to penalti afou den mpike den epirease ton agwna…. akoma kai se replay to eida treis fores gia na bgalw akri!!! min ta isopedwnoume ola re paidia….. eleos pia!!!!

16:34

Αναφέρεσαι στον Καρέλη και τον Λαγό έχω την αίσθηση. Είναι γεγονός ότι ορισμένοι παίκτες του ΠΑΟ έπαιξαν πολύ δυνατά, αλλά θεωρώ υπερβολή το να αποβληθούν. Ο Καρέλης στη φάση που τραυματίζεται ο Μποτία τον τραβάει από πίσω, αλλά η πρώτη κίτρινη που δέχθηκε για καθυστέρηση ήταν αυστηρή, άρα θα ήταν υπερβολή να αποβληθεί. Για τα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου. 

16:35

jack : θεωρείς θέμη οτι ο Αναστασίου μπαίνει σε άσχημη λούμπα εάν τυχόν τιμωριθεί όπως λένε(2 έως 6 μήνες) Κινδινεύει η θέση του πλέον άν συμβεί κάτι τέτοιο?

16:35

Θεωρώ απίθανο να τιμωρηθεί τόσο αυστηρά. Αν έχει πρόβλημα στον πάγκο του ΠΑΟ, αυτό δεν θα έχει να κάνει με την αναμενόμενη τιμωρία του, αλλά με την εικόνα και την πορεία της ομάδας του. 

16:36

Κώστας : Ρε παιδιά. Ας συμφωνήσουμε ότι ο διαιτητής δεν είχε δόλο και έκανε ένα ανθρώπινο λάθος στο χέρι. Πείτε μου ένα ανθρώπινο λάθος που έκανε σε βάρος του Ολυμπιακού σε ντέρμπι τα τελευταία χρόνια. Όλα υπέρ του είναι (οφσάιντ του κατσούρ, οφσάιντ στο 2-1 στο ίδιο παιχνίδι….) Σύμπτωση που επαναλαμβάνεται…

16:36

Επαναλαμβάνω ότι αν ο διαιτητής ήθελε να ευνοήσει τον Ολυμπιακό θα μπορούσε να αποβάλει τον Στιλ στη φάση του πέναλτι, αλλά δεν το έκανε. Όλα τα άλλα μου ακούγονται ως δικαιολογίες…

16:37

φραγκισκος : καλησπερα,πως βλεπετε το κοντινο μελλον για τον παναθηναικο??θα βοηθησει πολυ στην αναγέννηση του παναθηναικου η επιστροφη του μπεργκ με την εννοια οτι επιστρεφει το πολυ σε 1 εβδομαδα στα γηπεδα??

16:38

Ο Μπέργκ είναι το “άλφα” και το “ωμέγα” στην επίθεση του ΠΑΟ, οπότε είναι σίγουρο ότι η επιστροφή του θα βελτιώσει σημαντικά την ομάδα του στη γραμμή κρούσης. 

16:39

ΙΩΑΝΝΗΣ : Με τον καταλογισμο του πεναλτι, διαφωνω κι εγω. Για την φαση του φαουλ ομως,απο το οποιο προηλθε το γκολ, εχω αλλη αποψη. Ναι, ηταν αναποδα δοσμενο, μονο που λιγο πιο πριν γινεται 2 φορες φαουλ στον παικτη του Ολυμπιακου κι ο διαιτητης δεν σφυριζει τιποτα. Κι αλλιμονο, αν ενας ΠΑΟ, διαμαρτυρεται για ενα αναποδο φαουλ η αραουτ…Τοτε τι να πουν οι μικροτερες ομαδες. Οσο για την φαση του 92′, την ειδα πολλες φορες κι ειναι ξεκαθαρο οτι ο παικτης του ΠΑΟ, στρωνει την μπαλλα με το χερι. Απο κει και περα, εχουμε τις αθλιες δηλωσεις Αλαφουζου, που για μια ακομη φορα, προσπαθει να καλυψει τα δικα του λαθη, ως διοικηση, πισω απο κορονες για την διαιτησια. Αυτο που δεν ξερω, ειναι για ποσο ακομα θα τον ανεχονται οι σωστοι παναθηναικοι φιλαθλοι.

16:41

Στην κανονική ροή του αγώνα, η φάση του πέναλτι φάνηκε μαρς. Όλοι μας έχουμε δει 10 ριπλέι τουλάχιστον κι ακόμη δεν είμαστε σίγουροι αν υπήρξε παράβαση ή όχι. Αν, βέβαια, είχε τελειώσει τη φάση ο Μήτρογλου, άλλα θα λέγαμε και θα συζητούσαμε σήμερα. Από ‘κει και πέρα θεωρώ ότι θα ήταν άδικο να κατακτήσει ο ΠΑΟ την ισοπαλία με αυτή την απόδοση. Ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος έστω και στα… σημεία, δημιούργησε τρεις φάσεις για γκολ, πέτυχε ένα τέρμα και θα μπορούσε άλλο ένα με τον Μήτρογλου.

16:41

Στρατης : Καλησπερα. αναρωτιεμαι γιατι δεν γινεται πουθενα σοβαρη αναφορα για πιθανη τιμωρια στην εδρα του Ολυμπιακου. εκτος και αν 15 λεπτα συνολο καθυστερηση στον αγωνα ειναι τιποτα…

16:42

Από τη στιγμή που οι διακοπές έγιναν λόγω βεγγαλικών και χρειάστηκε αναμονή για να φύγει ο καπνός από το γήπεδο, το πιθανότερο είναι να υπάρξει χρηματικό πρόστιμο. Βαρύ μεν, αλλά πρόστιμο. 

16:42

Ζιοβάνι : Πιστεύω πως ο Μίτσελ δικαιώθηκε πλήρως με την προσέγγιση που πραγματοποίησε χθες. Το ματς θα έκλεινε στο 2-0 τουλάχιστον με το πέναλντι και θεωρώ ότι θα είχε όλες τις εντυπώσεις με το μέρος του. Πιστεύεις ότι πλεόν ο Μήτρογλου έχασε και τους τελευταίους υποστηρικτές του στο λιμάνι;

16:44

Συμφωνώ με το πρώτο σκέλος διαφωνώ με το δεύτερο. Στο χέρι του Μήτρογλου είναι να δουλέψει περισσότερο, να σκύψει το κεφάλι, να σταματήσει τις “μαγκιές” και να ξαναβρεί τη φόρμα του. Είναι προικισμένος γκολτζής, αλλά πρέπει να αλλάξει τη νοοτροπία του και να θυμηθεί τι έκανε πέρυσι στον πρώτο γύρο και αναδείχθηκε σε έναν από τους κορυφαίους στράικερ της Ευρώπης. 

16:45

Efthimios : Ναι οκ..είμαι Παναθηναϊκός… Αλλά και ουδέτερα να το δω, είδα έναν δαιητητή ο οποίος από τα πρώτα λεπτά με βομβάρδισε με κίτρινες κάρτες,έδωσε ένα πέναλτι το οποίο κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει και στην ΜΟΝΑΔΙΚΗ φάση του παιχνιδιου που είχα την δυνατοτητα να σκοράρω, έδωσε ανύπαρκτο χέρι.. Στα αγωνιστικά..ούτε ο ένας ούτε ο άλλος έπαιξαν καλή μπάλα..πιστεύω πως το 1-1 θα ήταν το πιο δίκαιο και όπως καταλαβαίνεις δεν λαμβάνω υπόψιν την κατοχή μπάλας του Ολυμπιακού αλλά τον χαρακτηρίζω ανούσιο στην τελική προσπάθεια και όχι μόνο.

16:45

Πείτε μου μία κάρτα που πήρε παίκτης του ΠΑΟ και δεν ήταν σωστή. Έστω μία…

16:46

τεο_pap : Telika mipos ti glutwse o Olumpiakos me tin anavoli tou derby me ton PAOK???

16:46

Αυτό θα φαινόταν στο γήπεδο φίλε. Όλα τα άλλα είναι εικασίες. 

16:46

ALEX – HALANDRI : ΕΚΤΙΜΩ ΠΩΣ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΦΕΤΙΝΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΣΤΟ ΟΤΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ “ΠΑΙΞΕΙ” ΤΟ “ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΡΤΟ” – ΑΓΟΡΑΖΩ-ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ-ΠΟΥΛΑΩ. ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΕ 2-3 ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ – Η ΟΧΙ – ΠΑΣΑ ΣΤΟΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΤΕΛΕΙΩΜΑΤΑ.

16:48

Έχεις δίκιο σε έναν βαθμό, καθώς οι πολλές αλλαγές δεν έχουν επιτρέψει στον Μίτσελ να βρει ακόμη ισορροπία και σταθερότητα. Πιστεύω, όμως, ότι ο χρόνος θα δουλέψει υπέρ του Ολυμπιακού, καθώς σε αντίθεση με ΠΑΟ και ΠΑΟΚ είχε πολύ περισσότερες αλλαγές στο ρόστερ του το καλοκαίρι. Ουσιαστικά χρίστηκε από την αρχή. 

16:48

pasxalis : Dusthxws se mia allh xwra tha legame gia diekdikhsh tou prwta8lhmatos apo ton PAOK sta isia.Kata thn tapeinh mou gnwmh h omada prepei na afierwthei oloklhrwtika sthn diekdikhsh afhnontas pisw akoma kai thn prokrish sthn eurwph,dioti kaka ta psemata den exei to roster gia na antapokrithei.Apo kei kai pera se sunduasmo me thn eurwpaikh sunexeia tou olympiakou kai thn endexomenh apokthsh paiktwn yparxoun vasimes pithanothtes gia thn diekdikhsh!Epishs tha h8ela na sxoliaseis to aksion periergeias gegonos ths adeias toumpas,ontas prwtopora h omada…

16:49

Συμφωνώ ότι ο ΠΑΟΚ δείχνει ως τώρα πολύ καλύτερος από πέρυσι κι έχει παίξει την καλύτερη μπάλα. Βγάζει ενέργεια, αυτοματισμούς, διάθεση. Προφανώς ο κόσμος του περίμενε κάτι καλύτερο και στην Ευρώπη γι’ αυτό δεν γέμισε το γήπεδο σε ορισμένα παιχνίδια. 

16:49

αντρεας : η μεταμορφωση του παοκ σε σχεση με περυσι ειναι εντυπωσιακη, εξισου εντυπωσιακη ομως ειναι η μεταμορφωση του παοκ στα ευρωπαϊκα παιχνιδια (προς το χειροτερο). υπαρχει εξηγηση?

16:50

Ναι, είναι προφανές ότι η τεχνική ηγεσία έχει ρίξει το βάρος στις εγχώριες υποχρεώσεις. 

16:50

ezel : ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΦΕΤΟΣ?ΟΠΩΣ ΒΛΠΟΥΜΕ Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ…ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ?

16:51

Αν κάποιος πρέπει να αντέξει την πίεση είναι ο ΠΑΟΚ κι όχι ο Ολυμπιακός, ο οποίος προέρχεται από σερί κατακτήσεις τίτλων, έχει καλύτερο και πιο μεγάλο ρόστερ. Ο τίτλος κρίνεται στη διάρκεια και ακόμη δεν έχουμε φτάσει ούτε στα μισά.

16:52

panos : δεν εχω δει ολοι την συζητηση αλλα θελω να σε ρωτησω πως σου φανηκε η διαιτησια και ποιος πιστευεις οτι αξιζε τους 3 βαθμους;;;;

16:53

Η διαιτησία είχε λάθη, αλλά δεν διαμόρφωσε ούτε επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα. Θεωρώ δίκαιη τη νίκη του Ολυμπιακού. 

16:53

Σάκης : Θέμη θεωρώ πως η διαιτησία ήταν κακή και επηρεασε το ματς..περα απο το πέναλτι το χέρι του πετρσιτς κομβικό ρόλο έπαιξαν τα φάουλ. Ο οσφπ δεν ηταν καλός και η λύση θα ερχόταν μονο έτσι. .απο εκει και περα ως παναθηναικος απογοητευομαι που η ομάδα μ μικραίνει δεν εκανε υποψια φάσης και ο μονο στόχος ήταν τουλάχιστον να χάσουμε αξιοπρεπές. Τέλος θελω την γνώμη σου για συμπεριφορά Αναστασίου. Νομίζω πως τα κακά αποτέλεσματα και το άγχος να μείνει στον πάγκο. Τον κάνουν ολο και πιο Έλληνα

16:55

Ακόμη κι αν έγιναν διαιτητικά λάθη, δεν διαμόρφωσαν το αποτέλεσμα. Για τα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου. Ο Αναστασίου πρέπει να “μιλάει” με τη δουλειά του και μόνο με αυτή. Τη μία του φταίνε το ball boys την άλλη το fair play, την άλλη ο διαιτητής, αύριο ίσως ο καιρός…

16:56

Igna7 :  Γιατι δεν βάζει καθόλου το Φορτούνη και τον Ντοσεβι;;;Τι γίνεται με το Σαλινο και το Μπενιτες ποτε θα παίξουν αυτά τα παιδια;;;Ευχαριστω..

16:57

Ο Φορτούνης θέλει ακόμη χρόνο για προσαρμογή, ο Ντοσεβί προέρχεται από τραυματισμό, όπως και ο Σιόβας με τον Σαλίνο. Και οι τέσσερις θα πάρουν χρόνο συμμετοχής μόλις κριθούν 100% έτοιμοι. 

16:58

Λαμπρος : υπαρχει ελπιδα να παρει καποιον βαθμο εκτος εδρας με τους αντιπαλους γιουβε και ατλετικο;

16:58

Με αυτή τη Γιουβέντους θεωρώ ότι ο Ολυμπιακός έχει τύχη και στον αγώνα του Τορίνο. Στην έδρα της Ατλέτικο το θεωρώ από δύσκολο έως απίθανο. 

16:59

Woody efta : Τα γηπεδα αδειαζουν γιατι ο κοσμος εχει βαρεθει ν ακουει οτι τα παντα ειναι στημενα!!!εχουμε ματια και βλεπουμε και κρινουμε!!!συνεχιστε ετσι να δυσφημιζεται το προιον σας και στο τελος θα ειστε μονοι σας στο γηπεδο!!!

17:00

Δεν έχεις και πολύ άδικο φίλε. Όχι ότι όλα είναι αγγελικά πλασμένα, αλλά με τη συνεχή δυσφήμηση απαξιώνεται και το προϊόν. Έχει καμία σχέση η τωρινή ομάδα του ΠΑΟ με εκείνη προηγούμενων χρόνων. Μην τρελαθούμε…

17:00

Θανάσης Αίγιο. : Πιστεύεις ότι ο Παναθηναϊκός έχει πρόβλημα αγωνιστικό (και αν ναι, που πονάει περισσότερο;) ή ψυχολογικό; Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει με αυτή την ομάδα φέτος, ο βασικός κορμός είναι ίδιος αλλά παίζουν εντελώς διαφορετικά από πέρυσι και δεν πιστεύω ότι ευθύνονται οι αντίπαλοι του γι’αυτό (πχ πέρυσι τον υποτίμησαν). Κάτι άλλο δεν πάει καλά.

17:01

Πιστεύεις ότι ο ΠΑΟ με αυτό το υλικό μπορεί να παίξει πολύ καλύτερα απ’ όσο παίζει; Μην ξεχνάτε ότι πέρυσι που έκανε καλή πορεία στη διάρκεια του β’ γύρου δεν είχε ευρωπαϊκές υποχρεώσεις κι έπαιζε ένα ματς την εβδομάδα. 

17:06

thanverg : καλησπερα, γιατι πιστευεις ο Ισπανος ξεκιναει παντα με 4 αμυντικογενεις μεσους? φταιει μηπως η έλλειψη εμπιστοσυνης που εχει στην αμυνα και στο γεγονος πως οι επιθετικοι δεν μαρκαρουν? μπορεις να δημιουργησεις με “δεκαρι” τον κασαμι και τον μανιατη?

17:08

Δεν είναι τέσσερις οι αμυντικογενείς. Μιλιβόγεβιτς και Μανιάτης έπαιξαν χθες. Ο Κασάμι έχει πιο επιθετικό ρόλο, γιατί στο ντέρμπι χάθηκε δεξιά. Ο Μίτσελ πρέπει να δει πως θα ταιριάξει στην ενδεκάδα τον Τσόρι και τον Κασάμι, ενώ από τη στιγμή που έχει δει μπακ-χαφ όπως είναι ο Μαζουάκου και ο Ομάρ καλό θα είναι κάποια στιγμή να εξετάσει και το ενδεχόμενο για 3-5-2. Αρκεί να γυρίσει και ο Σιόβας. Αυτό, βέβαια, δεν μπορεί να γίνει από τη μία μέρα στην άλλη.   

17:08

Panos : Εμένα μου κάνει εντύπωση γιατί μπορούσε να το βάλει κανονικά αντί να εκβιάσει πέναλτι

17:09

Ίσως να είχε ξεμείνει από ανάσες και να μην είχε κουράγιο να τελειώσει τη φάση με πλασέ, γι’ αυτό και επιχείρησε να ντριμπλάρει τον Στιλ. 

17:09

xlats : γιατι η περιπτωση μπενιτεζ εχει περασει στα ψιλα?απο τη στιγμη που ο μητρογλου δεν αποδιδει τα προσδωκομενα και ο διαμαντακος δεν αποδειχθηκε ανταξιος τουλαχιστον στις λιγες ευκαιριες του δοθηκαν,ποσο χειροτερος θα ειναι ο μπενιτεζ?

17:10

Ο Μπενίτες προέρχεται από τραυματισμό και γι’ αυτό δεν έπαιξε στα τελευταία παιχνίδια. Ο Μίτσελ τον υπολογίζει και τον πιστεύει πολύ. 

17:10

Xrhstos : Ηταν φαουλ του Αφελαι διοτι του εχει τραβηξει τη νφανελα ο Ζεκα πριν αυτος του τραβηξει το σορτς… Στο πεναλντυ ο Μητρογλου θα μπορουσε να σηκωσει το ποδι του στο αλμα, αλλα το αφησε τεντωμενο για να παρει την επαφη, το οποιο βασει κανονισμου ειναι.. τωρα το χερι δεν υπαρχει αλλα πιστευω πως ητανδυσκολο για το διαιτητη να το διακρινει

17:11

ANTONIO : πολλες οι αναλυσεις το ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΤΟ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΥ…. ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΝΤΩΣ ΦΕΤΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ…. υπαρχουν ομως οι λυσεις στον παγκο του…. αρκει να φορμαριστουν…. ΕΝΑ ΣΤΟΠΕΡ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ…. τελικα ηταν χερι η οχι…. εγω το ειδα χερουκλα οι παναθηναικοι σε καθε ματς ψαχνουν μια φαση για να δικαιολογησουν την ηττα τους….

17:11

Συμφωνώ με όσα είπες. Όσο για το χέρι το έχω δει σε αρκετά ριπλέι και ακόμη δεν είμαι σίγουρος αν έγινε όντως παράβαση ή δεν έγινε. 

17:12

ματσαμπλοκεμον : Τι άλλο θα ακούσω σήμερα για το Μήτρογλου… υπάρχει πιο ομαδικό παιχνίδι από την ασσίστ στον αφελλάυ και την ασσίστ στον Κασάμι στα παιχνίδια του Ch. L.? Όχι μόνο ως ιδέα ομαδικότητας αλλά και ως θέαμα. Απλά το άτομο ξέρει ότι χρειάζεται κι άλλο σκοράρισμα για να πάρει τα πάνω του -είναι παίκτης ψυχολογίας- και να βοηθήσει όλη την ομάδα! δεν το κάνει από ατομισμό. Κάνει αυτό που πρέπει.

17:13

Μακάρι να είναι έτσι φίλε, αλλά μέχρι στιγμής οι φάσεις που έχει πασάρει είναι οι δύο που προανέφερες σε καμιά δεκαριά παιχνίδια κι αυτό κάτι λέει…

17:13

nik!! : ο ολυμπιακος της κατοχης δεν μπορουσε να χασει απο αυτον τον παναθηναικο της ντροπης .Οχι οτι παιξαμε τπτ αλλα και παλι

17:13

rolando : μπορει να περασει στην επομενη φαση ο Ολυμπιακός;

17:14

Μπορεί αρκεί να καταφέρει μια ισοπαλία εκτός έδρας. Δύσκολο είναι, όχι ακατόρθωτο. 

17:14

John_27 : λες για τον Φορτούνη. που ο ιδιος λέει οτι είναι ανέτοιμος. Ντοσεβί, Γκαζαριάν, Μπενίτες τραυματίες ως τώρα. όταν ομως απέναντι σε 4-5-1 που παίζουν οι ελληνικες ομάδες το 4-3-3 δε λειτουργεί, τι να κάνει; ας δώσουμε λίγο χρόνο κ μην ειμαστε καταδικαστικοί. η μπαρτσελονα εχει προβλημα απεναντι σε κλειστές άμυνες στην Ισπανια. ποια, η Μπαρτσελόνα.

17:15

Συμφωνώ μαζί σου. 

17:17

thomas : Ποιος νομίζεις ότι είναι καλύτερος ο παο ή ο παοκ;

17:19

Μέχρι τώρα ο ΠΑΟΚ ασυζητητί. 

17:21

nikitas : Χτες ο παναθηναικος αξιζε αποτελεσμα? εμενα η αποψη μου ειναι πως κ το 1-0 που εχασε ειναι λιγο ετσι οπως επαιζε αν εξαιρεσεις τα τελευταια λεπτα που απλα πιεζε κ δεν εκανε τιποτα..

17:21

Συμφωνώ. Όχι ότι έπαιξε τίποτα ιδιαίτερο ο Ολυμπιακός ή έκανε πολλές ευκαιρίες, αλλά η νίκη του ήταν δίκαιη. 

17:22

Λάμπιο : Ο Ολαιτάν τι έχει γίνει? Γιατί πρέπει να παίζει συνέχεια ο Μήτρογλου? Είναι σε τραγική κατάσταση και δεν πιέζει καθόλου.Επίσης, συμφωνείς ότι ο Μίτσελ δεν δουλέυει καλά στους αυτοματισμούς?

17:23

Ο Ολαϊτάν δεν είναι ακόμη έτοιμος. Πάει καλύτερα μέρα με τη μέρα, αλλά χρειάζεται χρόνο για να επανέλθει. Ο Μίτσελ προσπαθεί να δουλέψει με αυτοματισμούς, αλλά θέλει χρόνο ακόμη για να δέσει τόσα νέα πρόσωπα στην ομάδα. 

17:24

γιωργος : Θεωρω πως οι παικτες εχουν παρει την ηδη μασημενη καραμελα απο αναστασιου-αλαφουζο και σε καθε φαση διαμαρτυρονται στο διαιτητη..Για να καλυψουν τις αδυναμιες τους ριχνουν το φταιξιμο στη διαιτησια.. δεν βλεπω φως στον οριζοντα για τον παναθηναικο

17:24

Όπως στρώνεις, κοιμάσαι. Η διοίκηση δίνει μια καλή δικαιολογία στους παίκτες του ΠΑΟ. Γιατί να μην την εκμεταλλευθούν;

17:25

Dimitris : Συγνώμη είναι δυνατόν να μιλάμε για ανύπαρκτο φάουλ στη φάση του Αφελάι; Θα ξεχάσουμε το ποδόσφαιρο τελείως; Που πέφτει και ξανασηκώνεται και τον ξαναρίχνουν 2 παίκτες μαζί; 

17:25

Ναι, δεν έγινε ένα φάουλ, αλλά τρία σε βάρος του Αφελάι στη συγκεκριμένη φάση. 

17:26

GiannisTSP : ο μητρογλου μπορειτε να μας πειτε γιατι παιζει ακομα βασικος και στην εθνικη και στον ολυμπιακο? και κατι ακομα ποσο επηρεαζει την εικονα του παοκ σε δυσκολα ματσ η ελλειψη σεντερμπακ?

17:27

Ο Μήτρογλου παίζει βασικός επειδή πολύ απλά στην παρούσα φάση δεν φαίνεται να υπάρχει κανείς καλύτερος. Τώρα που ο Μπενίτες επιστρέφει από τον τραυματισμό του θα πάρει λογικά περισσότερο χρόνο συμμετοχής. Ο ΠΑΟΚ μια χαρά τα έχει πάει ως τώρα στο πρωτάθλημα σύμφωνα με το υλικό που διαθέτει. Το ζητούμενο είναι αν θα αντέξει έτσι μέχρι την άνοιξη. 

17:28

μακης : πως ειδες το ρεαλ-μπαρτσα?μηπως εχει περασει σε αλλο επιπεδο το ποδοσφαιρο λογω ταχυτητας?ειδικα της ρεαλ ηταν πολυ γρηγοροι.ο μεσι μπορει να ακολουθησει τετοιο ρυθμο?

17:28

Ματσάρα. Ο Μέσι δεν είναι ο ίδιος όπως πριν από μερικά χρόνια. Έχει χάσει κάτι από την εκρηκτικότητα και τη σπιρτάδα του. Παραμένει… αέρας, αλλά όχι με τα ίδια μποφόρ.

17:29

Ούλτρα : Μπορεί ο Ολυμπιακός να πάρει πρωτάθλημα με τέτοιες εμφανίσεις?

17:30

Αν δεν βελτιώσει την εικόνα του θα έχει προβλήματα όπως αυτά που αντιμετώπισε με Παναιτωλικό, Ατρόμητο, Εργοτέλη και ΠΑΟ. 

17:33

vgls35 : εγω πιστευω οτι ο παο δινει αλλοθι στα εμφανη του προβληματα,αλλα πιο πολυ δινει αλλοθι στην ανυπαρξια του ολυμπιακου,για μια ακομη φορα.χθες ειχε μεγαλη τυχη που πηρε την νικη,οπως ειχε και με τον Εργοτελη.Ειναι αξιο αποριας πως στο καλο αυτη η ομαδα κερδισε αθλετικο και γιουβε.πραγματικα απιστευτο.

17:34

Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση. 

17:35

kostas : οτι και να ποϋμε ο ποα παίζει αντίποδοσφαίρο ,γκρινιάζει για όλα και ο πρόεδρος του είναι για γέλια ,καταντήσατε γραφικοί και καιρός να το βουλώσετε.

17:36

zhshs : mia ta ballboy mia ta poulman mia o diathtis gia ena faoul pou dn eprepe na to sfurixei mia gt peftane kato oi antipaloi paixtes emeis ston olympiako ama eixame tetion proponhth 8a ton dioxname…

17:36

Kostas : An eipirxe esto ligo filotimo apo ton Alafouzo den tha ekane diloseis stin thlewrasi.Exoun katantisi ton Panathinaiko omadoula geitonias.

17:37

chris : ΤΑ 4 ΕΞΤΡΕΜ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ (ΑΦΕΛΑΙ,ΝΤΟΥΡΜΑΖ,ΝΤΟΣΕΒΙ,ΓΚΑΖΑΡΙΑΝ) ΔΕΝ ΠΑΤΑΝΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΟΡΑΡΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ Η ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ “ΦΩΤΙΑ”? ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΥΛΙΔΟ? ΑΚΟΜΗ?

17:38

Όχι δεν είναι εντολή προπονητή. Με τον Πουλίδο αναμένονται εξελίξεις μέσα στις επόμενες ημέρες…

17:39

Γιώργος : Κατά την άποψη μου χθες ο Μίτσελ θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τους φουστέρ,σαλίνο,διαμαντάκο,ντουρμάζ αντί των ντομίνκες,ελαμπντελαουι,κασάμι και του μήτρογλου ο οποίος φαίνεται να μην τραβάει πλεόν…

17:39

Nicholson : Παρακολουθώ τον ΠΑΟΚ εδώ και 20 περίπου χρόνια, (πηγαίνοντας στο γήπεδο, διαβάζοντας, κτλ κτλ). Πρώτη φορά, βλέπω την ομάδα να παίζει τόσο καλό κατα διαστήματα ποδόσφαιρο, που εντυπωσιάζομαι. Πιστεύω οτι άν ο ΠΑΟΚ αντέξει την πίεση και τις γκέλες που θα κάνει όπως όλοι, με 2-3 προσθήκες, βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για τον τίτλο. Συμφωνείτε??

17:40

Πράγματι το ξεκίνημα του ΠΑΟΚ είναι εντυπωσιακό. Το ζητούμενο, όμως, είναι η διάρκεια…

17:42

Tsakallos : Για μενα σε ολο αυτο το θεμα που εχει δημιουργηθεί φταιει ο μιτρογλου αντι να περασει κ να πλασάρει σε κενο τερμα θελει να κερδισει το πεν και να εχουμε τωρα ολο αυτο τον ντορο οτι ο παο αδικήθηκε αν εκανε εκει το 2-0 ειχαν τεελειωσει ολα… παντως πρεπει να το δουν λιγο αυτο δανεικος ειναι ο μιτρο δεν μπορει να κανει την ομαδα ανω κατω πως βλεπεις την συνεχεία???

17:43

Είμαι σίγουρος ότι μετά τις παρεμβάσεις που θα υπάρξουν -κάποιες έχουν υπάρξει ήδη- ο Μήτρογλου θα διορθωθεί. Δεν είναι κακό παιδί, αλλά χρειάζεται ιδιαίτερη μεταχείριση. Τον καλό Μήτρογλου θα τον ήθελαν πολλές ομάδες στο ρόστερ τους. 

17:44

καλοπροαιρετος : θεωρω γιατι αποδεδειγμενα το βλεπω από όλους τους δημοσιογράφους οτι δεν αφιερωνετε τον χρόνο που αρμόζει στο πως παιζει ο πρωτοπόρος και στα στιγμιοτυπα του ανα παιχνίδι κατι μου λεει οτι κανεις δε πιστευει οτι ο ΠΑΟΚ μπορει και του συμπεριφέρεστε σαν 3ο-4ο από τωρα. εαν εβαζε 4 ο οσφπ σε καθε παιχνίδι θα είχαμε υμνους κ αφιερωματα δεκαδων ωρων τωρα για τον παοκ ε εβαλε 4 ενταξει σιγα παμε να δουμε κ να αναλυσουμε 4,5 ωρες πως εκανε 1 στημενη φαση ο οσφπ κ πως μιση ο παο. αφιερωστε το χρονο που αρμόζει στον καθενα εστω κ αν είναι προσωρινο. καλοπροαιρετά ευχαριστώ

17:45

Χθες είχαμε ένα ντέρμπι Ολυμπιακός-ΠΑΟ φίλε. Κανείς δεν είχε διάθεση να υποτιμήσει τον ΠΑΟΚ, αλλά το μεγάλο παιχνίδι της ημέρας έγινε στο Καραϊσκάκη. 

17:46

Ηρακλής : Υπάρχει καμιά περίπτωση ο ΠΑΟΚ να πάρει 6 βαθμούς με Παναθηναικό και Ολυμπιακό; ΠΑΟΚ είμαι πιστεύω πως δε θα πάρει το πρωτάθλημα φυσικά αλλά πες μου μπορεί να τους πάρει και τους 2 να κάνει φιγούρα πρωταθλητή;

17:46

Αυτό φίλε θα φανεί στο γήπεδο. Ό,τι και να λέμε εμείς δεν είναι τίποτα περισσότερο από εικασίες. 

17:47

Κίμων : Θέμη χτες όποιος Ολυμπιακός έβλεπε το πρόσωπο του Κώστα και όχι τον πινακα του σκορ θα αγχωνόταν πολλαπλά. Κάποιος να του πει επιτέλους ότι αν ηρεμήσει ολα θα γίνουν όπως πριν. Αφελλάυ μεγάλος απών και στο χτεσινό ματς, είναι σαν να μην θέλει να παίζει εδώ αλλα να το κάνει απο ανάγκη και Αμπιντάλ στα 35 μπορεί να κάνει μόνο τη μισή δουλειά. Για δηλώσεις όλου του ΠΑΟ πες κάτι, όλα για τα media ποια. Έπαιξαν το δυνατό καλύτερο αυτό που μπορούσαν να κάνουν, μέχρις εκεί και ο διαιτητής τους έδωσε το καλύτερο άλλοθι με το φάουλ στον Πέτριτς. Μην ξεχνάμε ο Ατζαγκούν μπορούσε είτε να το βάλει, η να αποκρούσει ο Ρομπέρτο, η να πάει άουτ η μπάλα.

17:48

Φίλε μήπως είδαμε άλλο ματς; Ο Αφελάι ήταν χθες ο καλύτερος όχι μόνο του Ολυμπιακού, αλλά και του γηπέδου. Στα υπόλοιπα συμφωνώ σε γενικές γραμμές. 

17:48

george : το ποσο επαιξε εδρα φαινεται απο τα λεπτα που εδωσε καθυστερησεις. δεν γινεται στη φαση του γκολ να σταματαει το ματς για 5 λεπτα, στην φαση του αναστασιου για 3 λεπτα και να γινονται 6 αλλαγες δηλαδη αλλα 3 λεπτα και να δινει μονο 7 λεπτα.

17:49

Έλεος ρε σεις, δηλαδή αν έδινε δύο λεπτά παραπάνω, θεωρείτε σίγουρο ότι θα ισοφάριζε ο ΠΑΟ που δεν έκανε μισή ευκαιρία σε όλο το παιχνίδι;

17:49

Nikos : Καλησπέρα σε όλους. Εγώ σαν ΠΑΟΚ βλέπω την ομάδα μου για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια να κάνει καταπληκτική αρχή στο πρωτάθλημα. Αργότερα θα κάνει σίγουρα κοιλιά και θα χάσει βαθμούς. Ο Ολυμπιακός που κάνει τώρα την κοιλιά του, για ποιο λόγο δεν επιτρέπεται να χάσει επαφή με την κορυφή και να γίνει βαριά λίγο και η μπάλα για τους ποδοσφαιριστές του; Δεν είναι αδικία αυτό; Επίσης ο Αλαφούζος, όσο γραφικός και αν γίνεται, έχει δίκιο για τα πακιστανικά και κινεζικά τηλέφωνα. Είναι δυνατόν να έχουμε αυτόν τον πρόεδρο στην ΕΠΟ; Ποιον εξυπηρετεί αυτός; Το ελληνικό ποδόσφαιρο ή τον Ολυμπιακό και μόνο;;;

17:49

john : Τι απο ολα αυτα που εγιναν χθες αγωνιστικα διαιτητικα εξωαγωνιστικσ αποτελουν αποκλειστικα ελληνικο φαινομενο? Εγω νομιζω ολα γινονται τα ιδια και χειροτερα σε ολα τα πρωταθληματς…. Εκτος και αν τα συγκρινουμε παντα και ολα με το classico

17:50

θρυλος Δραμα -7- : Πως θα αντιδρουσες εσυ αν ενας παιχτης σου αγνοουσε αυτα που λες?

17:51

Ο Μίτσελ ξέρει σίγουρα καλύτερα από εμάς το πως πρέπει να χειριστεί τον Μήτρογλου. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Στόχος του προπονητή, πάντως, σε κάθε περίπτωση είναι να “κερδίσει” τον παίκτη του κι όχι να τον “χάσει”. 

17:51

Λεωνιδας : καλησπερα.ΠΩς ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο Κ.αΛΑΦΟΥΖΟς ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΣΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΝΤΕΡΜΠΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΑΛΗΤΕΣ ΟΤΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΑΟ ΣΤΟ ΠΕΝΑΛΤΥ ΜΑΙΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ;

17:52

ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΤΡΑ : ειστε για γελια εκει στον παο ,χασατε μονο με 1-0 ,και κλαίγεστε,αντιποδοσφαιρο παιζατε σαν ομαδουλα που ειστε

17:52

Σωτος : καλησπερα.Ο Μητρογλου υποθετω οτι εκτος απο διαιτα,θελει κ παγκο…φταιει κ ο Μιτσελ,γτ αν του’χε σφιξει τα λουρια μετα το επεισοδιο με τον Τσορι,χτες δεν θα το ξανακανε (θεμα πειθαρχιας εννοω,γτ κ ο Τσορι μπορει να αστοχουσε).Συμφωνω οτι το κοντρολ του Κωστα ηταν κακιστο,στα ‘καλα’ του θα ειχε κανει ισως κ λομπα-Τζιοβανι…

17:53

Ο Μήτρογλου γενικά δεν είναι σε ικανοποιητικό βαθμό από πλευράς ετοιμότητας. Χθες έχασε τουλάχιστον πέντε κοντρόλ κι αυτό κάτι λέει. 

17:53

θρυλος Δραμα -7- : σε ποια θεση εχει προβλημα ο ολυμπιακος κατα την γνωμη σου?

17:54

Στα στόπερ, στο δεξί εξτρέμ, αλλά και στην επίθεση όπου χρειάζεται ένας ακόμη γκολτζής και γρήγορος φορ στο στιλ του Μιραλάς. 

17:55

giorgos : egw pisteyw pws o olumpiakos aksize na parei to paixnidi … kai o diaithths den adikise ton panathinaiko se kammia fash ektos apo kana duo p logiko m fainetai epeidh paizei edra .. pera apo ayto o olumpiakos aksize n parei th nikh gt o panathinaikos den epaize mpalla katarxhn o karelhs htan afantos kai htan les k paizan 10 paiktes kamia aksiologh fash o panathinaikos ektos apo kana duo sto telos ..

17:55

ANDREAS : Έγινε ένα κάκιστο παιχνίδι,και νομίζω ότι ο διαιτητής ήταν καλύτερος των ομάδων.Ας δούνε αυτό κι ας σταματήσουν τις δικαιολογίες που προκαλούν γέλιο.

17:56

anastasis : Παίζεις ντέρμπι και το ματς έχει πάει στα μέτρα που θες.Σου ‘χει βγει το αμυντικό πλάνο για 60’.Και αντί να πετάξεις τον μοναδικό παίκτη που μπορεί στον κενό χώρο να κάνει ατομική ενέργεια και να δημιουργήσει απειλή,βάζεις ένα βαρύ σέντερ φορ.Από το 60′ και χωρίς να έχει δίπλα του κάποιον να παίξει με ποιότητα.Και τρως το γκολ κι εκεί σου τραυματίζεται ο ένας κεντρικός αμυντικός.Εκεί με συγχωρείς αλλά επιβάλλεται να ρισκάρεις.Δεν έχεις άλλη ευκαιρία.Ίσως το βαρύ κορμί να προσφέρει,όταν έχει δίπλα του κάποιον να παίξει.Μόνο σ’αυτή την περίπτωση.Βάζεις λοιπόν τον καλό σου παίκτη και το γυρνάς σε 3 στόπερ.Χτυπάς τον αντίπαλο εκεί που πονάει,στην ασταθή του άμυνα και στα κενά που αφήνουν οι ακραίοι του.Δε βάζεις 3 βαριά κορμιά στον άξονα που δε στρίβουν.Πως να πιέσεις έτσι τον αντίπαλο;Πρέπει να τον κλείσεις στην περιοχή του.Είναι η τελευταία σου ευκαιρία.Τι 1-0 τι 2-0.Έτσι κι αλλιώς δεν αντιμετωπίζεις κανένα μεγαθήριο,βλέπεις ότι οι συγκυρίες σε ευνοούν.

17:57

Alexis : Εγώ πιστεύω ότι ήταν ξεκάθαρο πέναλτι.Ο Κώστας πήγε να περάσει από πάνω του όμως ο Στίλ του “πήρε” το πόδι δεν δικαιολογώ τον Κώστα συνεζίχω να πιστεύω ότι ο Μήτρογλου δεν έπαιξε καλά εχθές όμως ήταν πέναλτυ. 🙂

17:57

Κι εγώ είμαι της ίδιας άποψης, 

17:58

Daffy : Θα τιμωρούσα το Μήτρογλου με 3-4 εβδομάδες αποκλεισμό από τις δραστηριότητες της ομάδας. Έτσι (α) θα έδειχνα ότι υπάρχει πυγμή, (β) θα συμμάζευα τα αποδυτήρια και θα επιβεβαίωνα το αίσθημα δικαιοσύνης, (γ) θα του έδινα μια ευκαιρία να προπονηθεί, να χάσει κιλά, να βελτιωθεί (και να βάλει και λίγο μυαλό) και (δ) πόσο ζημιά θα κάνουν εντέλει στο μεσοδιάστημα ο Διαμαντάκος ή/και ο Μπενίτες? Μήπως βγούμε και κερδισμένοι?

17:59

Δεν διαφωνώ μαζί σου, αλλά ο Μίτσελ κάτι περισσότερο ξέρει, αφού ζει καθημερινά με τους παίκτες του, άρα μπορεί να βγάλει πιο ασφαλή συμπεράσματα. 

18:00

Γαβραντωνης : Ολα καλα και ολα ωραια.Η αληθεια ειναι οτι το παιχνιδι ηταν σουπα.Ουτε ο διαιτητης διαμορφωσε αποτελεσμα ουτε οι γαβροι πρεπι να ειμαστε χαρουμενοι διοτι για ακομη μια φορα σκεπαστηκαν τα προβληματα,ουτε οι βαζελοι να αισθανοναται αδικημενοι διοτι δεν μπορουν να αξιωσουν τιποτα παραπανω με τετοια εμφανιση ουτε οι προεδροι που ο καθενας παιζει το παιχνιδι του ουτε τα καλοπαιδα που γεμισαν το φαληρο καπνο λες και πηραν το Τσ Λου…..Οσο για τους προπονητες βρισκουν και τα κανουν στην μπανανια εισαι οτι δηλωσεις…

18:03

GAVRAKIAS : ΘΕΩΡΩ ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ Ο ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ, ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ, ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ. ΟΜΑΔΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ, ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΥΜΑΝΤΑΔΟΡΟΣ. ΟΜΩΣ ΔΙΕΡΩΤΩΜΑΙ. ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ; ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΔΕ ΤΟ ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΣ ΕΞ ΑΜΑΡΤΕΙΝ, ΟΥΚ ΑΝΔΡΟΣ ΣΟΦΟΥ. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΑΖΕΙ ΜΥΑΛΟ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ; ΝΟΜΙΖΩ, ΠΩΣ ΟΧΙ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΑΝΕΧΘΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ.

18:04

Όλα καλά φίλε, αλλά δεν έχει λογική το πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι. Ο Μίτσελ και η ΠΑΕ πρέπει να βρουν τρόπους ώστε ο Μήτρογλου να γίνει ξανά αυτός που ήταν κι όχι να τον χάσουν! Ισχύει το “η ομάδα πάνω απ’ όλους”, αλλά και το “όλοι οι καλοί χωράνε”, αρκεί να τηρούν τους κανόνες, 

18:04

Βασίλης : Δεν είναι ίδιο πέναλτυ με το 2006. Στο πέναλτυ του ΠΑΠ ο Παπαδόπουλος δεν είχε μέλλον με τη μπάλα γιατί αυτή έβγαινε έξω και επέλεξε να πέσει στα χέρια του Νικοπολίδη. Χθες, ο Μήτρογλου έκλινε αριστερά για να αποφύγει τον ΤΦ μια και είχε ανοίξει αρκετά τη μπάλα, να τον προσπεράσει και να σκοράρει, αλλά ανετράπη. ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.-

18:05

ΑΝΔΡΕΑΣ – ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ : Η γυναικα μου ειναι γαλλιδα, βλεπει το ελληνικο ποδοσφαιρο και με ρωταει γιατι το παρακολουθω αφου ειναι τοσο ασχημο και αδικο θεαμα. Εγω δεν εχω καμμια απαντηση να της δωσω, εχεις εσυ?

18:05

Γιατί είμαστε Έλληνες κι αυτό το ποδόσφαιρο έχουμε. Τι να κάνουμε; 

18:06

Ilias : Πιστεύεις οτι ο σημερινός ΠΑΟΚ θα εχει διάρκεια ή θα ξεφουσκώσει;

18:06

Είναι πολύ νωρίς για να το πούμε με σιγουριά. Ωστόσο, αν δεν έχει ευρωπαϊκές υποχρεώσεις στην πορεία, θα είναι σίγουρα πιο φρέσκος και στη συνέχεια. 

18:08

manolis : ΑΑΑ ΧΘΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΕΝΑΛΤΥ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗ ΜΟΚΟ ΤΟΤΕ..ΔΕ ΣΑΣ ΕΙΔΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΚΑΤΙ..ΠΕΝΑΛΤΑΡΑ ΛΕΓΑΤΕ..ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΣΤΕ..ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΛΑΜΠΡΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΘΑ ΝΑΙ..

18:09

Αρτεμης : Πως ειναι δυνατον να δουμε μπαλα οταν ο παναθηναικος παιζει με διπλη ζωνη αμυνας φυσικα και οταν στο παστελωσω θα βαλω εντιγκα μεσα.και ΠΑΝΤΑ τις μεγαλες ομαδες τις σφυρανε νομος!41 ειναι πολλα;;;;κλαψτε βαζελες.

18:09

Γιώργος : Στο ποδοσφαιρο υπαρχουν αγωνες που θα παιξεις για το θεαμα και τον φθλαθλο του τωρα και αγωνες που θα παιξεις για το αποτελεσμα και το τι θα λεει ο φιλαθλος του χρονου για αυτον τον αγωνα, προσωπικα προτιμω να κερδιζω 5-4 παρα 1-0 αλλα επισης προτιμω να κερδιζω τελεια και παυλα.-

18:09

Γιωργος : Ευχομαι και ελπίζω τα αθλητικά media στα οποία μπήκε ο Αλαφουζος, και στα οποία δουλεύεις, να μη χάσουν την αξιοπρεπεια τους και γίνου μικροο ΣΚΑΙ…

18:11

Κάπου εδώ μετά από δύο και πλέον ώρες φτάνουμε στο τέλος και του σημερινού μας ζωντανού διαλόγου. Τόσο εγώ όσο και ο Θέμης Καίσαρης σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις επόμενες ημέρες. Να είστε όλοι καλά!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ