Η Παρί Σεν Ζερμέν δημιούργησε το δικό της bitcoin
H Παρί Σεν Ζερμέν λανσάρει δικό της χυμό αχλαδιού και νομίσματα τύπου 'Pokemon Go'. Φήμες πως θα φέρει στην αγορά και το δικό της branded αβοκάντο ελέγχονται ως ανακριβείς.
Στο Oneman έχει γραφτεί πως η εποποιία του hipster ολοκληρώθηκε με τρόπο εκκωφαντικό. Αυτό που υπάρχει σήμερα στη θέση του είναι κάτι που αφορά ένα πολύ μαζικό κοινό, που διαμορφώνει δεκάδες ανθρωπότυπους και ‘σκοτώνει’ εν τέλει την εναλλακτική συμπεριφορά, που αποτελεί σημαία της κουλτούρας του ‘χιπστερισμου’. Όμως υπάρχει μια ομάδα, που στέκει σαν Γαλατικό Χωριό των hipster του ποδοσφαίρου, με τις εξεζητημένες marketing/social ενέργειες που επινοεί για να συσπειρώσει το κοινό της, να φέρει το πολυπόθητο ‘engagement’ (όπως θα το χαρακτήριζε ένας hipster).
Αντί για κόλα, χυμός αχλαδιού
Όσο κι αν θέλεις να ασχοληθείς με την ποδοσφαιρική ουσία της Παρί Σεν Ζερμέν, ορισμένες ντελικάτες ενέργειες, όπως το λανσάρισμα του δικού της, branded χυμού αχλαδιού, δεν σε αφήνουν αδιάφορο. Ίσως το πιο ‘γαλλικό’ ρόφημα που θα μπορούσες να φανταστείς να καταναλώνεται μέσα σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου, ο χυμός αχλαδιού, θα σερβίρεται στους θεατές των εντός έδρας αγώνων της Παρί στο γήπεδο ‘Παρκ ντε Πρενς’ και φυσικά αποτελεί προϊόν οργανικής, υπεύθυνης και με σεβασμό προς το περιβάλλον καλλιέργειας πρώτων υλών, σε αμπελώνες που έχει δημιουργήσει η ομάδα, πλησίον του προπονητικού της κέντρου. Επίσης, ο χυμός της Παρί θα πωλείται και σε ονομαστά εμπορικά καταστήματα του Παρισιού, όπως τα L’ Avenue du Parc, Le Club Étoile, Le Cercle, La Galerie, QSI Lounge, QSI Box και Le Carré. Αν είσαι Παριζιάνος και νιώθεις οργή για μια πιθανή γκέλα της ομάδας σου, ένα ποτηράκι χυμού αχλαδιού γίνεται η απόλυτη παρηγοριά (εδώ γελάμε ελεύθερα).
Νομίσματα και ‘Pokemon Go’
Ιαχές τύπου ‘όλοι μέλη’ είναι τουλάχιστον πασέ. Η Παρί βρήκε έναν διαφορετικό τρόπο για να συσπειρώσει τους οπαδούς της και να τους φέρει ακόμα πιο κοντά στην καθημερινότητα του σωματείου. Η ομάδα ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός νέου κρυπτό-νομίσματος, μια εκδοχή bitcoin που κοστίζει έκαστο περίπου 2 ευρώ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ομάδας, τα ‘νομίσματα’ αυτά ονομάζονται dollar PSG και θα μπορούν να ‘ξεκλειδώνονται’ online, μέσα από το smartphone κάθε χρήστη, που θα έχει τη δυνατότητα να τα εντοπίσει ακόμα και στους δρόμους του Παρισιού, σαν ένα εναλλακτικό ‘Pokemon Go’, μέσω της πλατφόρμας CoinCasso.
Σύμφωνα με τον Αλεξάντρ Ντρεϊφί, CEO της εταιρείας Socios.com, που έχει επιμεληθεί το σχετικό project, ο κάθε χρήστης θα μπορεί να μαζέψει ως και 200 νομίσματα και με κάθε ένα από αυτά θα μπορεί να ξεκλειδώνει διάφορα δώρα και δυνατότητες, όπως το να διαμορφώσει ένα σύνθημα στο περιβραχιόνιο του αρχηγού, να ψηφίσει για το όνομα της μασκότ, να κερδίσει εισιτήρια αγώνων και άλλα δώρα. Συνολικά, θα διατεθούν 20 εκατομμύρια νομίσματα PSG μέσα στους επόμενους μήνες.
Το ποδόσφαιρο εξελίσσεται και συμβαδίζει με τη σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία και τις συνήθειες των οπαδών. Η Παρί βλέπει το ποδόσφαιρο του 2020 διαφορετικά, σαν μια συνήθεια που διαμορφώνει συνολικά την καθημερινότητα του οπαδού, hipster και μη. Απομένει να δούμε, αν θα λανσάρει και κάποιο trademark αβοκάντο ή vegan καπουτσίνο, για να ενισχύσει το χιπστερικό στοιχείο.
Ο Έρικσεν μπορεί να δώσει στην Ίντερ το πρωτάθλημα; Η απάντηση στο Pod-όσφαιρο: