ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Η νέα εμφάνιση της Μίλαν είναι ένα αρχιτεκτονικό κομψοτέχνημα προηγούμενου αιώνα

Σε μια προσπάθεια επαναπροσδιορισμού της σχέσης της με το Μιλάνο, η φρεσκοφορεμένη από τον Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς εμφάνιση των 'ροσονέρι' είναι εμπνευσμένη από την απόλυτη γεωμετρία της Galleria Vittorio Emanuele II, στο Duomo.

Η νέα εμφάνιση της Μίλαν είναι ένα αρχιτεκτονικό κομψοτέχνημα προηγούμενου αιώνα
Ο Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς είναι από τα κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας της Μίλαν για τη νέα εμφάνιση LaPresse/Spada

Να λέμε την αλήθεια, η Μίλαν των πολλών άλλων ελαττωμάτων έχει επιλέξει μια πάγια θέση που την οδηγεί κόντρα στην τάση του μοντερνισμού και τουλάχιστον στη βασική εμφάνισή της, ανεξάρτητα από την εταιρία παροχής υλικού, δεν ξέφυγε (παρά ελάχιστα) από την παραδοσιακή εκδοχή με τις ρίγες σε κόκκινομαυρο καμβά. Το ανθεκτικό pattern, δηλαδή, που συνοδεύει μια ιστορία 120 ετών πλέον.

Απλώς για την ποδοσφαιρική σεζόν 2020-21 οι λωρίδες απέκτησαν μεγαλύτερο πλάτος συγκριτικά με πέρυσι.

Ο στόχος προφανής: να φέρνουν έντονα στη θύμηση την εμφάνιση της περιόδου 2010-11, της τελευταίας ως σήμερα που συνδυάστηκε με την κατάκτηση του εγχώριου τίτλου στη Serie A. Αν μεταξύ των δύο αυτών εντοπίζεται κάποια διαφοροποίηση είναι αφενός στον γιακά, αφού πλέον δεν υπάρχει καν η μαύρη λεπτομέρεια στη λαιμόκοψη, αφετέρου στο λανθάνων γεωμετρικό σχήμα που δίνει μια προέκταση στην τρίτη χρονικά δημιουργία της Puma.

Ο Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς με τη φανέλα της Μίλαν, τον Οκτώβριο του 2010 AP Photo/Antonio Calanni

Ο τρόπος που οι εμπνευστές της φανέλας επιχείρησαν να τοποθετήσουν την ομάδα του Μιλάνου πιο κοντά στις ρίζες ήταν το σχήμα που παραπέμπει στον θόλο της ‘Galleria Vittorio Emanuele II’. Της παλιότερης κλειστής αγοράς στην Ιταλία, η οποία φέρει το όνομα του πρώτου βασιλιά, σχεδιάστηκε από τον Τζουζέπε Μενγκόνι, χτίστηκε μεταξύ του 1865 και του 1877 και ως ένας μακρύς γυάλινος διάδρομος συνδέει το κεντρικότερο σημείο της πρωτεύουσας της Λομβαρδίας, την πολυσύχναστη Πλατεία του Ντουόμο, με την Πιάτσα ντέλα Σκάλα. Ένα ξεχωριστό αρχιτεκτόνημα που στέκει αναλλοίωτο μέσα στο χρόνο.

Η έναρξη της καμπάνιας έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τη βάση των οπαδών, οι οποίοι έκαναν λόγο για τον απόλυτο συνδυασμό παράδοσης και πάθους, στοιχεία που αποτυπώνονται στο νέο σχέδιο. Ορισμένοι, οι πιο ενθουσιώδεις, την αναγόρευσαν ήδη στην πιο εντυπωσιακή τη χρονιάς παγκοσμίως, εξαιρώντας την από τον ανταγωνισμό, διότι ναι μεν δεν αποκλίνει από τα καθιερωμένα, αλλά καταφέρνει μ’ έναν εντυπωσιακό τρόπο να είναι απόλυτα άρτια μέσα στην απλότητά της.

Σίγουρα το γεγονός πως την πρωτολάνσαρε ο Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς τής χάρισε επιπλέον αίγλη. Ό,τι φοράει Σουηδός σούπερ σταρ είναι τρεντ. Ακόμη κι αν απαιτούνται 120 ευρώ για την αγορά της αυθεντικής μορφής – 30 λιγότερα κοστίζει η ρεπλίκα.

Η πρεμιέρα της έχει προγραμματιστεί για την 1η Αυγούστου, στον τελευταίο εντός έδρας αγώνα της σεζόν, απέναντι στη Σαμπντόρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK