Δημοσίευμα του Goal.com για την γενναιοδωρία του Ολυμπιακού
Ένα από τα κορυφαία αθλητικά σάιτ παγκοσμίως το "Goal.com" φιλοξενεί ένα εκτενές αφιέρωμα στον Πρωταθλητή Ελλάδας Ολυμπιακό με αφορμή τη συνεργασία του με την UNICEF, αναδεικνύοντας τον φιλανθρωπικό χαρακτήρα της ομάδας του Πειραιά.
“Ο Πρωταθλητής Ελλάδας, Ολυμπιακός, δείχνει γενναιοδωρία, εν μέσω οικονομικής κρίσης” είναι ο χαρακτηριστικός τίτλος του αφιερώματος του ” Goal.com” στους “ερυθρόλευκους”.
Η εν λόγω ιστοσελίδα υπογραμμίζει τον φιλανθρωπικό χαρακτήρα του Ολυμπιακού και τονίζει πόσο σημαντικό είναι που ο πρωταθλητής Ελλάδας συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια με την UNICEF βοηθώντας να σωθούν παιδιά στην Αφρική αλλά και άλλα μέρη του πλανήτη, φυσικά και την Ελλάδα.
Στο άρθρο παρατίθεται και επίσημη δήλωση αξιωματούχου της UNICEF για την συνεργασία με τον Ολυμπιακό χάρη στην οποία έχουν εμβολιαστεί και κατ’ επέκταση σωθεί περίπου 1 εκατ. παιδιά από το 2013 μέχρι τώρα.
Γίνεται επίσης αναφορά και στην επίσης πολύ σημαντική φιλανθρωπική δράση της περασμένης άνοιξης με την προσφορά φαγητού και ρουχισμού στους πρόσφυγες ενώ αναφέρεται πως ο Ολυμπιακός μόνο κατά τη διάρκεια της περυσινής σεζόν (καλοκαίρι 2015 με καλοκαίρι 2016) ξόδεψε περίπου 1,6 εκατ. ευρώ σε φιλανθρωπικές δράσεις.
Αναλυτικά αναφέρει:
“Ο Ολυμπιακός έχει βοηθήσει πάνω από 1.000.000 βρέφη στο Τσαντ από το 2013, όπως έχει αποκαλύψει η UNICEF. Η συνεργασία ανάμεσα στην πιο επιτυχημένη ομάδα στην ελληνική ποδοσφαιρική ιστορία και τον παγκόσμιο οργανισμό για τα παιδιά σε πάνω από 190 χώρες ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια κι έσωσε εκατοντάδες και χιλιάδες παιδικές ζωές.
Το πρόγραμμα της UNICEF “100% εμβολιασμός” στοχεύει σε χώρες που η κάλυψη εμβολίων είναι χαμηλότερη στον κόσμο, όπως το Τσαντ, το Νότιο Σουδάν και η Ανγκόλα”αναφέρεται αρχικά στο δημοσίευμα του Goal.com, ενώ φιλοξενείται και η δήλωση του εκπροσώπου Τύπου της UNICEF:
“Ο Ολυμπιακός είναι πολύτιμος συνεργάτης της UNICEF από το 2013 και ο μεγαλύτερος δωρητής της καμπάνιας από τον αθλητικό χώρο. Χάρη στη στήριξη του Ολυμπιακού κι άλλων, η καμπάνια της UNIFEF είχε ως αποτέλεσμα πάνω από 1.000.000 παιδιά ηλικία ενός έτους στο Τσαντ να εμβολιαστούν απέναντι σε ασθένειες από τον Γενάρη του 2013 μέχρι τον Ιούνη του 2014, αλλά και στην αγορά 192 ηλιακής ενέργειας ψυγείων εμβολίων.
Πέραν της καμπάνιας στο Τσαντ, ο Ολυμπιακός και η UNICEF έχουν συνεργαστεί για τον εμβολιασμό παιδιών στην Ελλάδα, ειδικά σε περιοχές που υποφέρουν από την οικονομική κρίση. Αυτό θα συνεχιστεί κι αυτή τη σεζόν”.
Το δημοσίευμα της έγκυρης ιστοσελίδας καταλήγει: “Ένα πέμπτο των παιδιών ανά τον κόσμο δεν έχει εμβολιαστεί κι αυτοί που μένουν πίσω, συνήθως ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές με χαμηλή πρόσβαση στην ιατρική περίθαλψη, καθώς έχουν περιθωριοποιηθεί από τη φτώχεια ή είναι απρόσιτες λόγω διαμάχης.
Η στήριξη του Ολυμπιακού, του οποίου το φιλανθρωπικό έργο ηγείται υπό τον πρόεδρο Βαγγέλη Μαρινάκη, αυξήθηκε σε 1.600.000 ευρώ την προηγούμενη σεζόν (από Αύγουστο έως Μάιο) και προσφάτως περιλαμβάνει πάνω από 3.000 γεύματα σε πρόσφυγες στην Ελλάδα, με τον Ολυμπιακό να είναι το κλάμπ το οποίο περισσότερο από κάθε άλλο στην Ελλάδα δείχνει τη συνεχή επιθυμία του να βοηθήσει αυτούς που χρειάζονται βοήθεια μέσα και έξω από την οικονομική κρίση”.