ΜΠΑΣΚΕΤ

Το ντεμπούτο του Καρμέλο έμοιαζε με το ’00’ της φανέλας του

Επιστροφή μετά από 376 ημέρες για τον Άντονι. Όχι όμως μια επιστροφή όπως ακριβώς την είχε πλάσει στο μυαλό του. Η σκουριά θέλει καιρό για να φύγει από το σώμα του.

Το ντεμπούτο του Καρμέλο έμοιαζε με το ’00’ της φανέλας του
Ο Καρμέλο Άντονι επανήλθε στη δράση ύστερα από 376 ημέρες AP Photo/Gerald Herbert

Οι Μπλέιζερς έψαχναν εναγωνίως στην αγορά για έναν φόργουορντ που θα συνεισφέρει έμπρακτα στο δίδυμο των Λίλαρντ-ΜακΚόλουμ. Την ίδια στιγμή που οι Λέικερς εμφανίζουν 56.4 στην επίδραση των ημίψηλων παικτών τους στο παιχνίδι τους, γιατί έχουν τον Λεμπρόν Τζέιμς των 86 triple doubles όντας ο μόνος όλων των εποχών που το έχει καταφέρει απέναντι σ’ όλες τις ομάδες του ΝΒΑ, το Πόρτλαντ παραμένει εγκλωβισμένο στο 45. Επίδοση που είναι η τρίτη χαμηλότερη της λίγκας. Μονάχα οι Νικς και οι Χόρνετς υπολείπονται στη λίστα. Για να μην πάμε στο 51% του true shooting, το οποίο είναι ό,τι χειρότερο στη σεζόν.

Ο free agent -και σχεδόν απεγνωσμένος- Καρμέλο Άντονι ήταν ένα αναγκαίο κακό για τον κόουτς Τέρι Στοτς και τους ανωτέρους του. Ένα ρίσκο που έπρεπε εσπευσμένα να ληφθεί μήπως το επιθετικό πλάνο της δυαρχίας αποκτήσει μια νέα τρίτη διάσταση και βελτιώσει την εικόνα μιας ομάδας που πέρυσι αποκλείστηκε στους Τελικούς της Δύσης, αλλά εφέτος χάνει τα 2/3 παιχνίδια.

Ο ‘Μέλο’, που ομολόγησε πως θ’ αποδεχόταν οτιδήποτε για χάρη της οσμής της μπάλας, του παρκέ και των αποδυτηρίων, βγήκε από τη ναφθαλίνη που είχε ποτίσει το κορμί του από την κορφή ως τα νύχια, καθάρισε τα αραχνιασμένα sneakers του και ύστερα από ένα ολόκληρο χρόνο (συν κάτι ημέρες) έβαλε μπροστά τις μπουκωμένες μηχανές. Η προηγούμενη συμμετοχή του ήταν στις 8 Νοεμβρίου του 2018. Η επάνοδός του συνέβη χωρίς τον Ντέιμιαν Λίλαρντ στο παρκέ, καθώς ένιωσε σπασμούς στη μέση και προφυλάχθηκε. Τούτο σήμαινε ότι ο βετεράνος φόργουορντ θα έπρεπε να γίνει ο δεύτερος πόλος των Μπλέιζερς από την πρώτη βραδιά του στην ομάδα. Δίχως προετοιμασία και κανονική προπόνηση.

Για κακή τύχη του συνάντησε απέναντί του παιδιά που πηδούσαν, έτρεχαν, μάρκαραν. Έβλεπαν τον Άντονι και ένιωθαν τη μεγαλειώδη υποχρέωση ν’ αναμετρηθούν μ’ ένα από τα ινδάλμά τους και ει δυνατόν να το εξουδετερώσουν, κερδίζοντας τ’ ανάλογα credits.

Ο Άντονι εμφανίστηκε αναμενόμενα ‘βαρύς’ και δυσκίνητος. Σχεδόν σκουριασμένος. Ο Στοτς τού έδωσε ρόλο 5άδατου και τον άφησε για 24 λεπτά. Έπαιζε σταθερά στα πρώτα 6 κάθε περιόδου, αυτό ήταν το σχέδιο. Είτε αισθάνθηκε την ευθύνη είτε τού είχε λείψει πολύ όλο αυτό, εκτέλεσε 14 σουτ – τα περισσότερα των Μπλέιζερς ύστερα τα 22 του ΜακΚόλουμ. Μόνο τα τρία εξ αυτών ήταν τρίποντα. Ευστόχησε συνολικά σε 4 όλα κι όλα, ξεπερνώντας μετά βίας το 28%. Ενόσω ο 35χρονος φόργουορντ ήταν στο παρκέ οι Μπλέιζερς δέχθηκαν 20 περισσότερους πόντους!

Το σύστημα τού έδινε μπάλες, σουτ ή ποσταρίσματα, για να μπει στο κλίμα. Τις έχανε Υπέπεσε επίσης σε 5 λάθη, κόπηκε σε κάρφωμα από τον Χέις, δεν μπορούσε να διαχειριστεί το μαρκάρισμα του Ίνγκραμ. Μολονότι ο ίδιος υποστήριξε ότι “ένιωσα υπέροχα που ήμουν πίσω στη ροή ενός αγώνα, που ήμουν πίσω στο παρκέ, που ήμουν πίσω εκεί που ανήκω“, η απόδοσή του άλλα έλεγε. Έλεγε πως έχει ανάγκη από χρόνο προτού επαναφέρει το σώμα του στο κατάλληλο επίπεδο. Έλεγε πως πρέπει ν’ αποκτήσει μια διαφορετική διαχείριση των επιλογών του. Έλεγε πως θα χρειαστεί να ενταχθεί ομαλά και όχι τόσο βιαστικά στο σύνολο. Ειδάλλως θα βρεθεί ξανά εκτός παιχνιδιού και θα ταιριάζει μονάχα σε ευρωπαϊκές ομάδες. Οι Μπλέιζερς βέβαια, χάνοντας 115-104 από τους Πέλικανς στη Νέα Ορλεάνη, βιάζονται. Το 5-10 πλέον στην πιο απαιτητική Δύση των τελευταίων ετών τούς έχει ήδη αφήσει πίσω.

Η πρώτη αποστολή του ‘Μέλο’ έφερνε πολύ στο ’00’ που διάλεξε για τη φανέλα του, αφήνοντας προσωρινά το 7. Το επέλεξε διότι συμβολίζει το άπειρο. Διότι περιγράφει μια διαδικασία που ποτέ δεν σταματά. Διότι αντιπροσωπεύει την απλότητα και την ισορροπία. Διότι περικλείει το δέος και την αναζήτηση. Διότι περιγράφει μια διαδικασία που ποτέ δεν σταματά. Διότι είναι η αρχή και το τέλος, είναι το άλφα και το ωμέγα. Διότι αποτελεί την ευκαιρία ενός νέου και σπουδαίου ξεκινήματος, αφήνοντας το παρελθόν εκεί που ανήκει.

Αρκεί να μην ακολουθηθεί από ένα τρίτο μηδενικό. Γιατί μετά θα μοιάζει με τον Φανερό Πράκτορα Θου-Βου.

Μοιραία κάποια ειρωνικά σχόλια ήταν αναπόφευκτα:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ