ΜΠΑΣΚΕΤ

Συζήτηση για το ντέρμπι με τον Τάσο Μαγουλά

Μετά το πρώτο μεγάλο ντέρμπι της σεζόν το Contra.gr έδωσε το λόγο στους αναγνώστες, οι οποίοι συνομίλησαν με τον Τάσο Μαγουλά και αντάλλαξαν απόψεις για τη νίκη του Ολυμπιακού και την επιστροφή του Παναθηναϊκού. Διαβάστε το διάλογο.

Συζήτηση για το ντέρμπι με τον Τάσο Μαγουλά

ΤΟ LIVE ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΜΑΓΟΥΛΑ:

20:41

Ξεκινάμε την ζωντανή μας συζήτηση. Εσείς καταθέτετε απόψεις κι ερωτήσεις. Έγινε ένα πολύ κακό παιχνίδι και αυτό οφείλεται στην αδυναμία να μπουν τα πολλά ελεύθερα σουτ και από τις δύο πλευρές. Ο Ολυμπιακός αξιοποίησε τον τίτλο του φαβορί, πήρε την νίκη εκτός έδρας, αλλά έχει πολλά να δει για τον τρόπο με τον οποίο δεν κατάφερε να τελειώσει αυτό τον αγώνα νωρίτερα, όπως και για την λογική της…αμυντικής επίθεσης. Αυτή κράτησε τον Παναθηναϊκό στον αγώνα όπως και τα σουτ του Τσαρτσαρή, όμως τόσο αυτός όσο και ο Διαμαντίδης στο τέλος είχαν λάθος επιλογές. Πολλά ελεύθερα σουτ από τους πρασίνους δεν βρήκαν στόχο και ο Πεδουλάκης δοκίμασε όλους τους παίκτες του. Όταν όμως ο Λάσμε έχει 1/7 βολές, ο Κίτσεν με τον Ούκιτς όταν σουτάρουν τρίποντο αισθάνονται ένα βέρτιγκο, τότε κάτι θα πρέπει να γίνει διαφορετικά. 

20:47

seirios : Τασο οκ ο παο δεν ηταν σε καθολου καλη μερα και δεν του βγηκε σχεδον τιποτα αλλα δεν νομιζω πως βγηκε και απολυτα χαμενος απο την ολη υποθεση

20:49

Αυτή είναι η αλήθεια και την καταδείξαμε μέσα στον αγώνα. Αν μάλιστα δεν υπήρχε η γενικότερη πίεση, τότε θα ήταν ένα ακόμα παιχνίδι με την λογική ότι ο Παναθηναϊκός θα είναι έτοιμος τον Φλεβάρη και θα κάνει κάποιες προσθαφαιρέσεις. Βέβαια επειδή δεν είναι έτοιμος δεν σημαίνει ότι θα τον…περιμένουν οι άλλοι.

20:49

seirios : και κατι αλλο ο λασμε θελει πολυ δουλεια στι βολες αλλα πιστευεις οτι μπορει να προσφερει ενεργεια;

20:51

Ο Λάσμε αμέσως έπαιξε άμυνες όμως…απαιτεί ένα γρήγορο τεσσάρι με καλό σουτ δίπλα του. Δεν ξέρει πολύ μπάσκετ, είναι ένας πιο γρήγορος και πιο αδύνατος Ντόρσεϊ.

20:51

δημητρης : τασο δεν πιστευεις οτι αντιδρασεις στυλ παπανικολαου πριντεζη πολυ περισσοτερο δε σπανουλη και περπερογλου προκαλουν και την εξεδρα? μετα πως να μην γινονται επεισοδεια με τετοιες συμπεριφορες?

20:52

Δημήτρη μου αν δεν πανηγυρίσεις, έξαλλα αλλά χωρίς χειρονομίες προς τον κόσμο, καλάθια στην έδρα του μεγάλου σου αντιπάλου τότε… δεν εχει νοστιμάδα. Όχι για μένα μία υψωμένη γροθιά, μία φωνή, δεν με ενοχλεί καθόλου. Με ενόχλησαν όσα έφυγαν από τις εξέδρες στο τέλος. 

20:53

basilis : poli kalos o olympiakos sumera pedia poli kalos spanoulis papanikolaou pepergolou den eitan kalos o sloukas

20:53

Βασίλη διαφωνώ. Ήταν πολύ σοβαρός ο Ολυμπιακός και είχε το Σπανούλη που ήθελε πολύ το παιχνίδι. Δεν έπαιξε καλά ως ομάδα και γι αυτό παραλίγο να ηττηθεί σε…δικό του παιχνίδι. 

20:54

δημητρης : ο παναθηναικος το ματς το εχασε γιατι δεν του βγηκαν τα σουτ απο την περιφερεια πιστευω . τι λες?

20:54

Ακριβώς αυτό. Πολλά ελεύθερα σουτ κι 6/25 τρίποντα

20:55

Angelos : Καλησπέρα. Δικαια κερδισε ο Ολυμπιακός. Παρόλα αυτα στα τελευταία λεπτά κινδυνεψε και πολύ μαλίστα. Φανηκε πως και οι 2 ομάδες θέλουν δουλεια ειδικά ενόψει ευρωλίγκας. Πάντως μπράβο στον Ολυμπιακο που μετα την ήττα – συντριβή στην Πολη, κέρδισε τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ..

20:55

Για τον Παναθηναϊκό το ξέραμε. Για τον Ολυμπιακό το…βλέπουμε. 

20:56

pappas7 : ανετα και με διαφορα 15 ποντων μπορουσε ο ολυμπιακος..

20:56

λαμπρος : ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΕΣΕΙ? Η ΕΓΙΝΑΝ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ?

20:57

Λάμπρο μου μην ξεχνάμε ότι ο προϋπολογισμός είναι περιορισμένος φέτος. Νομίζω ότι σε Κίτσεν και Άρμστρονγκ έγινε το λάθος και αυτό βελτιώνεται. 

20:57

δημητρης : ο τσαρτσαρης τασο δεν μπορει πλεον και πιστευω ειναι εμφανες. η αποψη σου?

20:58

Αυτός γύρισε τον αγώνα, έπαιξε πολλές άμυνες αλλά ξαφνικά παίζει περισσότερο από όσο θα περίμενε και ο ίδιος απόντος ενός 4.

20:58

drazen : Τασο τι πιστευεις οτι πρεπει να γινει για τη βελτιωση των δυο ομαδων;

20:59

Ένας…drazen; Ο Ολυμπιακός νομίζω ότι θα ήθελε έναν παίκτη να παίξει κοντά στο καλάθι για κάποια εύκολα καλάθια. Ο Παναθηναϊκός ψάχνει ήδη ένα 4 με σουτ και ίσως έναν ακόμα γκαρντ για να σουτάρει. 

20:59

johny : o sofokkhs giati den mporese na apodwsei ta anamenomena simera??

21:00

dhgos : εγω νομιζω οτι το αγχος επαιξε το πιο καθοριστικο λογο για την νικη του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ….που ετσι κι αλλιως ειναι πιο ετοιμη ομαδα… αλλα τετοια σουτ που εχασαν Διαμαντιδης και Τσαρτσαρης στο τελος δεν δικαιολογουν την κλασση τουσ και την εμπειρια τους … δημητρη μην αρχησεις παλι με τισ αντιδρασεις των παικτων..αστε απο τωρα αυτην την καραμελα… τετοιες εκφρασεισ ωλεπουμε παντα και απο ολλους τους παικτες σε ολλω ν το κοσμο

21:00

Γιώργος Γκύζη : Αυτοί οι τυχάρπαστοι που παίζουν φέτος στον ΠΑΟ (Λασμε, Αρμστρονγκ, Γιαννόπουλος, Πανκο) ξέρουν που ήρθαν; Επίσης ποιός “κύριος” μετέδιδε το ματς και γιατί φανάτιζε τον κόσμο με τα “πληρωμένη απάντηση” κάθε καλάθι του ΟΣΦΠ?

21:01

λευτερης : τασο πιστευεις σημερα οτι α3ιζε κατι παραπανω στον αγωνα εγω περιμενα να χασουμε αλλα δεν περιμενα οτι 8α εχουμε ακομα καρδια πρωταθλητη διοτι εχουμε καινουρια προσωπα

21:03

Το άγχος έπαιξε ρόλο αλλά όχι κι έτσι. Γιώργο μου πέρασε η ερώτηση μόνο και μόνο για να σου τονίσω ότι όποιος μεταδίδει εκείνη την στιγμή θα πει αυτό που ταιριάζει. Μια χαρά ήταν ο Παπαβασιλείου. Περισσότερο με ενοχλεί η χαμηλού επιπέδου κάλυψη. Γενικώς και ειδικώς. Όσο για τους παίκτες, συνήθως ότι πληρώσεις παίρνεις. Πέρυσι έδινες 400.000 ευρώ επειδή ο Σάρας ήθελε να μείνει στην Ελλάδα. Φέτος τόσο κοστίζουν οι δύο ξένοι. Επίσης όχι τσακωμούς παιδιά. 

21:03

vagelis : ma taso auto leme otan panhgurizei etsi o papanikolaou ti 8es na petaksoun meta?louloudia?

21:04

Αντουαν : Γιατί ο Σοφο δεν χρησιμοποιήθηκε στα τελευταία 3:10 λεπτά όταν ο ολυμπιακός συμπλήρωσε τα 5 φαουλ και μάλιστα είχε και τους ψηλούς με πολλά faul.

21:04

Σταύρος : Πιστεύεις ότι ο Ολυμπιακός έχεςι περιθώρια βελτίωσης; Το λέω γιατί νόμιζω ότι σήμερα κέρδισε επειδή εχει πιο καλό υλικό και όχι πιο δουλεμένη ομάδα.

21:04

seirios : ο πεδουλακης πως πιστευεις οτι διαχειρηστηκε το ματσ καλα με δεδομενα τα πολλα προβληματα;

21:04

bill_13 : ti pi8anothtes veltiwshs pisteveis oti exei o panathinaikos?ti kinhseis prepei na ginou(allages)?ton lasme pws ton eides?

21:06

Βαγγέλη μου, δηλαδή τί να κάνει; Δηλαδή δεν θες τον Διαμαντίδη να πανηγυρίσει έξαλλα στο ΣΕΦ;  Τί να πούνε; μας συγχωρείτε ευγενείς συνδαιτημόνες για την επιτυχημένη ενέργειά μου εξ αποστάσεως 6,75 μέτρων;

21:06

Έχει πολύ δρόμο ακόμα ο Παναθηναϊκός αρκεί να κάνει και τις αλλαγές γρήγορα. Αν τις κάνει τελικά

21:07

Λευτέρης : Έφυγαν ο Ντούντα και ο Ζέλικο και κατέρευσαν οι δύο μεγάλες μας ομάδες. Σαν Ολυμπιακός λυπάμε που η ομάδα μου έχει πέσει τόσο πολύ, ο Μπαρτζώκας είναι λίγος για τον Πρωταθλητή Ευρώπης. Αν ήμουν ο Αγγελόπουλος θα έτρεχα να παρακαλέσω τον Ντούντα να γυρίσει. Επίσεις θα αγόραζα ενα 5άρι της προκοπής, ποιός Μαυροειδής… Κρίμα, κρίμα, κρίμα, αν συνεχείσουμε με Μπαρτζώκα, δεν έχοθμε καμία τύχη στην ευρώπη…

21:08

Όχι Λευτέρη μου. Σταμάτησαν οι διοικήσεις να βάζουν 30 εκατομμύρια από την τσέπη. Για μένα αυτό ήταν πρόκληση όλα τα χρόνια, ευτυχώς το μαζεύουν Γιαννακόπουλοι και Αγγελόπουλοι. Γιατί δηλαδή να μην πληρώνουν ανάλογα με τα έσοδα; Να έμεναν οι δύο Σέρβοι με τα παρόντα μπάτζετ. Αυτοί αποχώρησαν θυμιζω. Είναι πολύ καλός προπονητής ο Μπαρτζώκας αλλά…αγχωμένος σήμερα. Λογικό.

21:08

Κώστας : Καλησπέρα σας. Νομίζω ότι η ομοιογένεια της ομάδας μας μέτρησε πολύ και κερδίσαμε δίκαια. Στο τέλος του αγώνα τι έγινε? Γιατί οι παίκτες του Ολυμπιακού έτρεξαν κατευθείαν στη φυσούνα?

21:09

Αγγελος : Θέλει δουλεια ο Ολυμπιακός.. Κ ο Παναθηναϊκός.. Γιατι όπως πολυ σωστα ειπες Τασο δε γίνεται να κερδιζεις με 14 ποντους και μετα στο τελος να εισαι στο +4 και να κινδυνεύεις…

21:09

andreas : dikai niki tou olympiakou

21:09

Κώστας : Καλησπέρα κ.Μαγουλά.Εγώ αυτό που θέλω να σχολιάσουμε λίγο έιναι το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός δεν εκτέλεσε ΟΥΤΕ μια βολή στο β΄ ημίχρονο και πως για μια ακόμη φορά η σφυρίχτρα “έγειρε” στο πράσινο.επαφή και φάουλ.Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτό.Μη μου πείτε ότι ο παο έπαιζε παθητική άμυνα,δεν το δέχομαι.Στο man-to-man hand checking δεν έκαναν καθόλου?

21:12

ΟΚ Κώστα. Όντως ο Ολυμπιακός δεν έχει εκτελέσει ούτε μία βολή στο δεύτερο ημίχρονο έναντι 17. Και; Είδες εσύ να τον εμποδίζει αυτό να παίρνει 14 πόντους διαφοράς; Το έλεγα και όταν αδικείτο ο Ολυμπιακός. Πάνω από όλα οφείλεις εσύ να είσαι καλύτερος και δεν μπορούν να σε πληγώνουν συνέχεια. Για μένα πάντως, σήμερα, οι μηδέν βολές οφείλονται σε έναν βαθμό ότι δεν πήγαινε καθόλου στην ρακέτα η ομάδα του Μπαρτζώκα. Ως εκεί όμως. Είναι όντως μεγάλος αριθμός. Δεν επηρέασε τον αγώνα και όλοι χαρούμενοι.

21:12

Dimitris : Καλησπέρα σας. Είναι άσχημο για τον ΟΣΦΠ που δεν μπορεί να διατηρεί κ να κεφαλαιοποιεί τις διαφορές που δημιουργεί.Το ίδιο συνέβαινε κ περυσι. Ίσως επειδή λείπει το εύκολο καλάθι μέσα από την ρακέτα. Εκτιμώ πως οι ομάδες μας έχουν χάσει την περσυνή τους αξία, ιδίως ο ΠΑΟ κ νομίζω οτι φέτος θα περιοριστούν εντός των τειχών.

21:12

Μαρίνος : Ο ΠΑΟ σε αυτό το νέο του ξεκίνημα έχει ανάγκη από τον καλό Σχορτσιανίτη ο οποίος να συνεισφέρει 20π., ριμπάουντ και ενέργεια. Όλα αυτά μέχρι να βρεθεί η χημεία και ο πλουραλισμός. Σήμερα ούτε το ένα ουτε το άλλο υπήρχε. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι αισιόδοξος με 2άρια τύπου Ξανθόπουλος..

21:13

θωμας : Εγω σαν ουδετερος αυτο που πιστευω ειναι οτι το ελληνικο μπασκετ φετος στην ευρωπη θα κανει λιγα βηματα πισω καμια ομαδα δεν εδειξε κατι φοβερο απλως ο ολυμπιακος ειναι πιο ετοιμη ομαδα απο περσι

21:13

Κωστας : Τα μεγάλα παιχνίδια είναι για τους μεγάλους παίκτες. Πανκο,Μπράμος,Αρμστρογκ,Κίτσεν δεν υπήρχαν . . .Στο Τέλος ΟΛΑ τα περιμέναμε από τον Διαμαντίδη και τον Τσατσαρή

21:13

kostas : ton Sofokli ton xehase i mou fanike?

21:15

Ο Σόφο σπάνια παίζει καλά στα ντέρμπι και αυτό οφείλεται στις σύνθετες άμυνες πάνω του. 

Ο Παναθηναϊκός είχε οκτώ παίκτες που δεν είχαν ξαναπαίξει σε ντέρμπι. 
Μαρίνο μου ο Σόφο και στο καλύτερό του βράδυ δεν παίρνει ριμπάουντ.
21:15

Γιάννης : Προφανώς και οι δύο ομάδες θέλουν δουλειά. Μέτριο παιχνίδι, δίκαια κέρδισε ο Ολυμπιακός. Όσο για ην διαφορά ένα στατιστικό αρκεί – 3/10 βολές ο παο στο ημίχρονο 18/27 στο τέλος. 9/13 ο ολυμπιακός στο ημίχρονο, 9/13 και στο τέλος.Δηλαδή σχεδόν οι μισοί πόντοι του παο στο δεύτερο ημίχρονο είναι από βολές ενώ ο ολυμπιακός δεν σούταρε ούτε μια.

21:15

ANDREAS : ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΡΕΤΣΙΝΙΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΣΚΑ

21:16

θανασης : εγω πιστευω οτι ο παναθηναικος δεν παει F4 ομως ουτε κ ο ολυμπιακος με τις εμφανισεις που κανει μεχρι τωρα(νωρις ακομα βεβαια)συμφωνεις?

21:16

ΜΙΧΑΛΗΣ : Τασο ,βλεπεις και τις δυο ομαδες μας να προχωρανε στην ευρωπη

21:17

γιωργος : δεν γινεται ο παναθηναικος να εχει τοσα χρονια φτιαξει τοσους καλους ελληνες παιχτες κ μεσα σε ενα καλοκαιρι να φευγουν ολοι,μεγαλος λαθος..πχ ο περπερογλου,παντα τον υπολογιζε ο ομπραντοβιτσ κ εμεις τον δωσαμε ετσι..θα κανει χρονια ο παναθηναικος να ξαναφτιαξει ομαδα κ αυτο ειναι το φυσιολογικο…αγορασε νεους παιχτες κ θα προσπαθησει να χτισει ομαδα επανω τους με τον παροδο του χρονου..

21:17

johnjohn : Δίκαιο 60-64… Το χειρότερο, όμως, δεν είναι η ήττα αλλά η εικόνα ενός πελαγωμένου Παναθηναϊκού να τρέχει και να μην φτάνει απέναντι σε έναν αντίπαλο που στο τελευταίο 10λεπτο έκανε ότι μπορούσε για να χάσει το παιχνίδι μέσα από τα χέρια του… Μηδέν αυτοσυγκέντρωση, μηδέν αυτοπεποίθηση, εικόνα ομάδας με ψυχολογία loser, κάτι που φαίνεται ακόμη και στον απλό θεατή που παρακολουθεί από την τηλεόραση… Σηκώνονται να σουτάρουν ελεύθεροι και δαγκώνεσαι παρακαλώντας να μπεί… Ξεκινάει το παιχνίδι και παρακολουθείς μαζεμένος και φοβισμένος, ευχόμενος να νικήσεις, εκεί που παλαιότερα έμπαινες με ψυχολογία νικητή πολύ πριν το πρώτο τζάμπολ… Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα σε μια ομάδα-θρύλο που μεσουρανούσε επί 15 χρόνια… Και δυστυχώς αυτό φαίνεται ακόμη και σε παιχταράδες όπως ο Διαμαντίδης που ακόμη κι αυτός μοιάζει πλέον λίγος και ανεπαρκής να πλέει μόνος μέσα σε ένα γενικότερο ναυάγιο… Αν συνεχίσουν έτσι τα πράγματα, θα εκπλαγώ αν μείνει και δεν φύγει από την ομάδα το καλοκαίρι… Μακάρι να είναι όλα θέμα προσωρινής ανετοιμότητας και ανομοιογένειας και να φτιάξουν στην πορεία… Αν δεν αλλάξουν όμως πάρα πολλά πράγματα, το βλέπω εξαιρετικά δύσκολο..

21:20

Μιχάλη και Θανάση, θα δούμε. Έχει δρόμο ακόμα η Ευρωλίγκα. Σίγουρα πρέπει να προσέξουν στην πρώτη φάση μην κάνουν ανόητες ήττες. 

Ο Πεδουλάκης θα χρειαστεί πολύ χρόνο και σίγουρα περισσότερο από …έναν. 
Στο μπάσκετ πάντως χρειάζεται υπομονή στο κτίσιμο και αυτό το γνωρίζει ο Παναθηναϊκός καλύτερα από όλους.
Ανδρέα μου την ίδια επίθεση με την ΤΣΣΚΑ την είχε κάνει άλλες τέσσερις φορές πέρυσι ο Διαμαντίδης και δεν έφταιγε αυτός. Του έδινε ο προπονητής την μπάλα και του έλεγε…βάλτο. Το είχαμε πει και πέρυσι. 
21:21

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ : ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΕΙΚΕΡΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ 0-6?ΧΑ!ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΙΓΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΚΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΡΙΠΟΝΤΟ ΕΚΑΝΑΝ.ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΚΑΙ ΜΠΑΣΙΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΛΑΘΙΑ Ή ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΑ ΦΑΟΥΛ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ.

21:21

Γιώργο μου συμφωνώ μαζί σου όχι επειδή είμαστε πατριώτες. Όντως κακή διαχείριση ίσως και λόγω άγχους. Πού να δεις…οι Λέικερς όταν θα έρθουν στο Φοίνιξ. Ξύλο από την φυσούνα. 

21:22

kostas : o olympiakos kerdise dikaia alla thelei poly doyleia stin epithesh kai perissoteri oreksi stin amyna ,ti ton exei piasei ton dorsei me tis pases pisw apo tin plati?

21:22

stauros : oxi kai tixarpastos o panko paidia,o lasme edeixe oti mporei na voithisi

21:22

Konstantinos : Και οι 2 ομάδες ήταν αγχωμένες.Εμένα μου κάνει εντύπωση ο Ολυμπιακός.Σαν να έχουν πει στους παίκτες ότι αν δεν πάρουν ξανά το Πρωτάθλημα και την Ευρωλίγκα είναι αποτυχία.Παίζουν πολύ αγχωμένα, χωρίς μυαλό σε πολλές φάσεις.Επίσης, οι ψηλοί είναι μέρα με την νύχτα με πέρυσι.Πολύ πεσμένοι..

21:23

paris : Πρώτα απ’όλα θέλω να ξεκαθαρίσω ότι είμαι Ολυμπιακός. Έπειτα, θέλω να επισημάνω το γεγονός πως ο ΠΑΟ στήριζεται(όχι αποκλειστικά) σε ένα παίκτη τον οποίο πριν λίγα χρόνια βρίζανε οι Παναθηνα’ι’κοί ασυστόλως(σχορτσιανίτης). Πως τα φέρνει η ζωή καμιά φορά.

21:23

alex : re paidia…fanhke poios htan o prwta8litis eyrwphs…twra apo ekei k pera pws ta vlepeis taso gia ton 8rulo sthn eyrwligka?

21:24

Nikos Marousi : ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕ ΤΣΑΡΤΣΑΡΗ Ο ΠΑΟ.1000 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΑ ΕΠΑΙΖΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ 900 ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

21:24

αλεξανδρος : Ο Ολυμπιακός σήμερα ήταν πολύ καλά στημένος,καλές ομάδες και οι δυο ο Σπανούλης πρέπει να μειίνει άλλα 7-8 χρόνια πολύ κακός ο Αρμστρόνγκ ,Τάσι θα μπόρεσει ο Σοφο να συνεχίσει έτσι

21:25

Soygias : Τι γνώμη έχεις για τον Βαρεχάο?

21:25

Βασίλης : Καλησπέρα. Δεν είδα κανένα σχόλιο για ένα δεύτερο ημίχρονο του ΠΑΟ δίχως φάουλ και βολές εις βάρος του. Καλό είναι να λέμε ότι ο Ολυμπιακός δεν είναι ακόμη δεμένος αλλά όταν ο αντίπαλος σε κυνηγά στο σκορ για 39 λεπτά και βρίσκεσαι να ματώνεις σε κάθε φάση μπας και πάρεις φάουλ, με πόσους πόντους στο τέλος να κερδίσεις;

21:25

Grigoris : Γεια σου Τασο ΜΑγουλα προπονηταρα!!! Ολα τα ξερεις κι εσυ, ολα. Αυτο το μικρόφωνο και το πληκτρολογιο εχουν βγάλει μεγάλους προπονητες σε όλα τα σπορ!!!

21:28

Πες τα Γρηγόρη γιατί με περνάνε για τρελό επιστήμονα. Εσύ αναγνωρίζεις μία αξία όταν την δεις. 

Βασίλη μου όταν οι βολές δεν κρίνουν αγώνα, γιατί να μιλήσουμε; Αν έχανε ο Ολυμπιακός θα ήταν επειδή δεν πήρε βολές ή γιατί από το 35(το έκανε και πέρυσι) έπαιζε με την διαφορά;
Ο Βαρεζάο κτύπησε αλήτικα τον Ζήση αλλά είναι ένα παιδί παράδειγμα από πλευράς δουλειάς και προόδου. Μακάρι έτσι να δούλευαν και οι δικοί μας ψηλοί.
Ο Σόφο θα συνεχίσει έτσι να προστεθεί κι ένα τεσσάρι να του σηκώσει λίγο το βάρος. 
Νίκο μου ο Τσαρτσαρής βοηθάει όμως και ναι έχει δίκιο, από αυτό που είδαμε δύσκολα θα έχανε ο Ολυμπιακός. 
Σωστός ο Κώστας, ο Ντόρσεϊ δεν έχει σχέση ακόμα με τον περυσινό παίκτη. 
21:28

KILL BILL : ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ 5 ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΤΥΧΕΙ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΑΚΕΤΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΟ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ.ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ?

21:29

soulis : Τάσο καλησπέρα.Εγώ είδα μεγάλη διαφορά στις δύο ομάδες. Σουτ,παραστάσεις και προσωπική άμυνα στην περιφέρεια η διαφορά για τον Ολυμπιακό. Ο Παο πρέπει να αλλάξει τώρα τον Κίτσεν μα τον Κρίστμας ή με κάποιον που έιναι μπασκετμπολίστας.Ο Ολυμπιακός είναι ντεφορμέ αλλά κέρδισε εύκολα.

21:29

Nikos : Φανερά ανέτοιμες και οι δύο ομάδες και στην Ευρωλίγκα θα κλάψουμε όλοι με μαύρο δάκρυ. Το θέμα είναι ότι ο Ολυμπιακός δεν έχει καμία δικαιολογία. Ας ενημερώσει κάποιος τον κύριο Μπαρτζώκα ότι δεν κοουτσάρει τον Ολυμπιακό του 1994 όπου όλες οι επιθέσεις έπρεπε να περάσουν από τον Πάσπαλι. (βλέπε Σπανούλη). Ούτε μία οργανωμένη επίθεση βάσει προγραμματισμού. Μηδενικό “τάισμα” της front line για εύκολα καλάθια ακόμα και όταν ο Σόφο ήταν εκτός. Η άμυνα ελαφρώς βελτιωμένη με σοβαρά προβλήματα συγκέντρωσης και αμυντικού ριμπάουντ…Ο Παναθηναικός θέλει δουλειά ακόμα αλλά ο Πεδουλάκης το μπορεί. Θα πρέπει όμως να ξέρουν οι φίλοι Παναθηναικοί ότι η φετινή ομάδα τους έχει “ταβάνι” και να μην περιμένουν παλιά μεγαλεία…

21:30

apostolis : o ολυμπιακος δεν επειξε καθολου στο καλαθι τασο.Επιλογη Ή δεν του βγηκε;Ο Πριντεζης δεν επαιξε λ καθολου με πλατη

21:30

gianakis : τασο τελικα ο σοφο εφαγε ολο το σκλαβενιτη η οχι?

21:31

anastos : pisteuete oti o pappas 8 mporouse n boh8hsei tn pana8hnaiko k n parei t 8esh t kitsen stn omada?

21:31

Άγγελος Πάτρα : @Κώστα. Άν δεν έχεις ένα πεντάρι μέσα στη ρακέτα που να φοβιζει δύσκολα να φορτώσεις με φαουλ μια ομάδα.

21:32

Γιάννης Κερκυραίος : έχουν τύχη οι δύο ομάδες μετά την σημερινη τους εμφάνιση για το Φαιναλ φορ?

21:32

chris kefalonia : νικη στο οακα ειναι νικη, αλλα μετα το 1ο πολυ καλο και σε αμυνα και σε επιθεση ημιχρονο, στο β ηταν σαν να παιζαμε….κλειστα πισω απο κεντρο για να κρατησουμε το σκορ.Δεν υπαρχει δυστυχως ο παιχτης που θα παιξει με πλατη, ο ντορσει ειναι αλλου, ενω σημερα μας πηραν και πολλα επιθετικα,χωρις αυτα θα ειχαμε πολυ πιο ευκολη νικη.Για τον παο αν δεν παρει περισσοτερες ουσιαστικες βοηθειες απο τους ξενους του(οχι γιουρια ουκιτς μονο), θαχει θεματα, αλλα ειναι νωρις ακομα.επισης 0 βολες ο οσφπ στο β????χαιρετισματα πατριδα (αντε ναρχισει και το NBA)

21:32

Chris : ελλας-ελλας κ τασος μαγουλας

21:36

Προς Chris: Μαμά σταμάτα να γράφεις με ψευδώνυμο. 

Προς …πατρίδα Chris έχεις δίκιο και ο Ντόρσεϊ δεν μπορεί να παίξει με πλάτη. Οι βολές είναι μεγάλη η διαφορά, αλλά προσωπικά δεν είδα πάνω από δύο, τρεις περιπτώσεις συζητήσιμες. Αν είχαν πρόθεση θα μετρούσαν το καλάθι του Ούκιτς. 
Γιάννη μου από Κέρκυρα, γιατί όχι; Έχεις δει τις άλλες ομάδες. Όλοι στα ίδια βρίσκονται.
Αποστόλη μου έκλεισε πολύ καλά τον Πρίντεζη ο ΠαναθηναΪκός που είναι ο μόνος που παίζει με πλάτη. 
21:36

giwrgos xalkida : Auto pou perimenw apo ton fetino olumpiako einai oti kai perisu prospa8eia kai basket stis dunatotites tou roster… perisy kaname thn upervash.. to persino provlima htan sthn 8esh 5 allo pou oi polu kales emfaniseis twn dorsey hains to kalipsan… autoi oi duo paixtes prepei na paizoun panta sto 90% twn dunatotitwn tous an den pane kala den exoume 8esh 5… o mauroidis nomizw oti einai polu ligos gia auth thn omada h akoma den exei prosarmostei leuterh esu ti les???

21:37

giorgos 87 : ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΕ ΡΕΠΛΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ!!! ΠΟΤΕ ΕΔΕΙΞΕΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ…. ΤΗΝ ΤΑΠΑ ΤΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΣΤΟΝ ΣΠΑΝΟΥΛΗ ΣΤΟ 1-1!!ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΠΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΥΘΙΚΟ:-)

21:38

PANOS : – Ποιός είναι ο αγαπημένος συμπαίκτης του Σχορτσιανίτη στον Παναθηναικό;;; -Ο Κίτσεν……!!!!

21:38

θωμας : δειτε NBA ποσο εντονα πανυγιριζουν παντου και δεν τρεχει τιποτα….ας προσπαθησουμε να ξεπερασουμε τις χαζες νοοτροπιες μας καποτα και πιστευω οτι φετος στην ευρωπη το ελληνικο ,μπασκετ θα ειναι λιγα βηματα πισω σε σχεση με παλια

21:38

Αντωνης : δηλαδη τι αλλαγες πρεπει να κανει ο παο? επισης κιτσεν νομιζω πως δεν προσφερει..

21:39

drazen : Τασο τι εχεις να πεις για το κοουτσαρισμα των δυο προπονητων;

21:39

Christo : Παιδιά διαφωνώ με όσους λένε ότι ο Λάμσε θα βοηθήσει.. Μη γελιόμαστε!!! ο άνρθωπος δεν παίζει μπάσκετ αλλά κάτι παραπλήσιο… Ας όψεται το γεγονός ότι είναι τρομερά αθλητικός. Βασικά είναι κάτι σαν τον ντόρσευ. Με τη διαφορά όμως ότι ένα 5άρι δεν περιμένεις να σου κάνει τις κινήσεις ενός 3-4ριού.. το παιδί μπορεί να είναι ο πιο φιλότιμος παίκτης του κόσμου… αλλά για αυτό το επίπεδο δεν κάνει!! Τάσο αν θές ένα σχόλιο ???

21:40

Σπυρος Θεοδωρου : Δεν παμε καλα φετος ουτε στο ποδοσφαιρο ουτε στο μπασκετ στο ποδοσφαιρο ευτηχως θα κρατηθουμε κατηγορια … στο μπασκετ ειναι το θεμα οτι εχουμε ομαδα αλλα παιχτες οχι χρειαζονται αλλαγες … ο Διαμαντιδης , Τσαρτσαρης , Σοφοκλης στεκουν καλα σαν ομαδα οι αλλοι ασε ….

21:40

KILL BILL : ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ 5 ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΤΥΧΕΙ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΑΚΕΤΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΟ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ.ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ?

21:40

Λευτέρης : Ο Ζέλικο έφυγε για τα λεφτά αλλά και επειδή δεν συμπαθεί το Δημήτρη Γιαννακόπουλο, Ο Ντούντα δεν έφυγε για το χρήμα, η ομάδα παρέμεινε η ίδια και ήρθε και ο πολύ καλός Περπέρογλόυ. Το κοουτσάρισμα του Ιβκοβιτς, δυστυχός κύριε Μαγουλά, Φαίνετε οτι απουσιάζει, κάνει Κρά! Επίσεις θεωρώ λάθος οτι δεν κρατήσαν τον Αγγέλου…

21:41

λευτερης : ειμαστε στον οκτρωβριο με 4 επισιμα παιχνιδια.ειδικα ο παο εχει νεα ομαδα.ας κανουμε υπομονη.εχω δει τον ολυμπιακο με τσιλντρες-κλειζα και σουπερ ροστερ να χανει πολυ πιο ευκολα παιχνιδια και τον παο το 2010 με σουπερ ροστερ να αποκλειεται απο το Μαρουσσι.και μηνα φεβρουαριο μαρτιο,οχι οκτωβριο.υπομονη,το αξιζουν

21:41

bermiz : Τασο καλησπερα. Συμφωνω με το 1ο σχολιο σου,φτωχο θεαμα σε σχεση με προηγουμενα ντερμπι με χαμηλο σκορ. Γιατι; φταινε οιπροπονγτες;τα χαμηλοτερα μπατζετ;το αγχος;Πιστευεις οτι τα επομενα θα ειναι πιο θεαματικα;Γνωμη μου ειναι οτι ο Ολυμπιακος επρεπε να τελειωσει το παιχνιδι οταν εφτασε στο +14 κ να μην δωσει δικαιωμα στον Παναθηναικο οτι μπορει να επιστρεψει.

21:45

Έχει δίκιο ο Λευτέρης ότι είμαστε νωρίς. Διαφωνώ με την λογική της αποχώρησης ιδιαίτερα του Ζοτς. Μένεις και το παλεύεις ότι κι αν συμβαίνει. 

Bermiz  φταίει το άγχος και αυτή η δικαιολογία έχει βάση σε αυτές τις ομάδες σε έναν αγώνα τόσο νωρίς. Νομίζω ότι θα λυθούν προς τα πλέι οφ όταν δεν θα υπάρχουν και δυνάμεις για…ξύλο. 
Ο Ολυμπιακός θα μπορούσε να αξιοποιήσει έναν παίκτη με πλάτη.
Παιδιά αν κι επιτυχημένος κόουτς στο πρωτάθλημα Τύπου, το κοουτσάρισμα δεν μπορώ να το κρίνω. Έκρινα όμως τις επιλογές των κόουτς που βγήκαν ή δεν βγήκαν. Είναι πολύ καλοί κόουτς και μην ξεχνάτε, το πρώτο τους ντέρμπι. 
Ο Παναθηναϊκός αξίζει να πάρει όσο χρόνο χρειαστεί με τις χαρές που προσέφερε τόσα χρόνια και κυρίως από το γεγονός ότι η διοίκησή του δεν διέλυσε την ομάδα και την κρατάει ανταγωνιστική. Δείτε τί γίνεται στην μπάλα και κάντε συγκρίσεις. 
21:45

Άγγελος Πάτρα : Τάσο μπορεις να διευκρινήσεις λίγο τον κανονισμό σχετικα με την τάπα του Πρίντεζη στον Ούκιτς?

21:47

Το κόψιμο επιτρέπεται αν η μπάλα κτυπήσει στο ταμπλό κι έχει ανοδική πορεία. Ουσιαστικά ο διαιτητής το υπολογίζει από το ύψος της στεφάνης στο οποίο βρίσκεται η μπάλα. Σωστά το είδαν σήμερα και δεν το μέτρησαν.

Βασίλη 13 φτιάξε λίγο την διατύπωσή σου και το περνάω. Έτσι όχι. 
21:48

leon : ΜΗΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΡΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ;ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΘΑ ΕΜΠΕΔΩΘΕΙ Η ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ..

21:48

μισελ : ο παο πλησιασε οταν οι διαιτητες εκλεισαν τα ματια σεα συνεχη φαουλ που εκανε ο παο

21:48

panos : εμείς οι παναθηναικοί μην τα βλέπουμε όλα μαύρα…μια καινούρια ομάδα βρέθηκε να χάνει μέχρι και 14 πόντους και όποτε μειώναμε οι άλλοι βάζανε τρίποντο…ήμασταν πολύ άστοχοι…λογικό λόγω άγχους…δεν κρίνεται η ομάδα από αυτό το παιχνίδι…

21:49

giannis : pisteuw i fetini xronia tpu pao einai gia na ftiaksei ena kormo k siga-siga na tn emploutizei.theloun kana dyo allages gia ta diekdikisoun to prwtathlima me tn tautoxroni veltiwsi pou tha exoun me tn parodo tou xronou….upomoni

21:50

stathis : kalispera an kai olympiakos den xeromai ka8olou gia tin omada mou.exoume sxedon tin idia omada ektos apo 3 pros8ikes ala kati lipi,den einai i persini omada pou latrepsame.oso gia ton pana8inaiko pisteuo oti siga siga 8a desei os omada kai 8a paei kalitera.[pantos kai stous dyo mas leipoun poli oi servei mas]

21:50

Λαλάκος : Νομίζω ήρθε η ώρα για το καυτό ερώτημα. ΓΚΑΛΗΣ Ή ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ; Και μην ακούσω χαζά ηλικιακού τύπου ή οτι ο φετινός παο τραβάει προς τα κάτω τον Μητσάρα!!!

21:51

Grigoris : Εφοσον είσαι πετυχημενος προπονητης στο πρωτάθλημα τύπου δικαιούσαι να έχεις γνωμη (και οχι αποψη) για το κουτσαρισμα. Αλλωστε εχεις κοουτσαρει τόσες ομαδες στην Α1 και στην Ευρωλιγκα!!!

21:51

scorer : θεωρω πως ο παο εχει καποιους πολυυ μετριους παικτες που δεν ειναι για ομαδα πρωταθλητισμου.λογικο βεβαια καθως δεν μπορουσε να ριξει λεφτα για αναπληρωματικους αλλα οι παικτες απο τν παγκο συνηθως κρινουν παιχνιδια..

21:54

Γρηγόρη μου, πληρώνομαι για να λέω την γνώμη μου. Οι επαγγελματίες προπονητές θα σου κάνουν ανάλυση, αλλά ακόμα έχουμε το δικαίωμα να εκφραζόμαστε. Έχασα κάτι;

Λαλάκο μου ούτε να το σκέφτεσαι. Ούτε ήρθε ούτε και θα έρθει για κανέναν. Ο ένας και οι …άλλοι. 
Ο Παναθηναϊκός πλησίασε με 7/8 στο τελευταίο δίλεπτο και η διαφορά πήγε αμέσως στους 10. 
21:55

scorer : τασο αν ρωταγες 10 προπονητες πριν το ματς πως θα παιξει ο μπαρτζοκας τν Σοφο θα σου ελεγε κανενας οτι θα πηγαινουν 4 παικτες πανω του??

21:55

Harris : Περπερογλου και σπανουλης όλα τα λεφτά. Τημωρησαν την παλιά τους ομάδα !!!

21:55

tthanos : οταν εχεις στην ομαδα τον Σπανουλη σε τετοια μερα δεν χανεις ενα παιχνιδι ευκολα. Ποσο μαλλον οταν ο αντιπαλος ειναι αρκετα αστοχος και αγχομενος.

21:56

nikos : egw pisteuw eidika ston OLYMPIAKO oti apo twra tou leipei poli o NTOUSAN….. ligo kalhtero roster omadas apo perisu ki omws xeiroterh amuna ligosta rimpaount kuriws epi8etika pou perissu ekei htan kuriarxos

21:58

λευτερης : καταπλικτικοι προπονητες Ιβκοβιτς και Ζελικο.Αλλα στα ευκολα με χρηματα και παιχτες.Ξαναλεω,2010 με σουπερ ροστερ και αποκλειστηκε.Αν αποκλειστει απο τους οκτω Ο Πεδουλακης η Μπαρτζωκας,θα τους δωσουμε συγχωρεση?επισης δεν δεχομαι περισσοτερο κοσμο να μαζευει η Καχα,απο Ολυμπιακο και ειδικα τον Παναθηναικο.

21:59

ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΡΑΥΛΟΣ : ΤΑΣΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΗΤΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ! ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑΓΕΣ……..ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ 4ΑΡΙ (ΜΑΣΕΙ) ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΜΟΣΤΡΟΝΓΚ ΚΑΙ ΔΥΑΡΙ – ΣΟΥΤΕΡ (ΚΡΙΣΤΜΑΣ) ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΙΤΣΕΝ?

21:59

To φύλλο αγώνα: “Κατά την διάρκεια της προθέρμανσης
οπαδοί της γηπεδούχου ομάδας φώναξαν εν χορώ “π… γιοι Ολυμπιακοί”
και “γ…. ο θρύλος και ο Πειραιάς. Επτά δευτερόλεπτα πριν από την λήξη
του γ΄ δεκαλέπτου οπαδοί της γηπεδούχου ομάδα έριξαν εντός του αγωνιστικού
χώρου κέρματα, αναπτήρες, πλαστικά ποτήρια με νερό, καθώς και μία κροτίδα , η
οποία προκάλεσε ήχο και καπνό. Στο σημείο αυτό έγινε η 1η έγγραφη παρατήρηση ,
ενημερώθηκαν οι παράγοντες της γηπεδούχου ομάδας κι έγινε ενημέρωση από τα
μεγάφωνα”.

 

22:00

Γρηγόρης : Φάνηκε πεντακάθαρα πως ένας από τους Λάσμε-Άρμστρονγκ περισσεύουν στον ΠΑΟ.Ένας power forward στο στυλ του Φώτση θα έκανε μεγάλη διαφορά στο σημερινό παιχνίδι.Μάλλον όμως ο Λάσμε είναι αυτός που περισσεύει γιατί προσωπικά είμαι οπαδός του δόγματος “το ύψος δε διδάσκεται” (Άρμστρονγκ 2.11).Εξάλλου κοντός σέντερ χωρίς παιχνίδι εκτός ρακέτας υπάρχει στον ΠΑΟ (βλέπε Σόφο).

22:05

Σταύρο μου ακριβώς ότι συζητάγαμε πριν από έναν μήνα στην Κεφαλλονιά. Δεν τα ξέρουμε όλα όμως κάποια πράγματα φαίνονται. 

Πολύ σωστός ο Γρηγόρης σε ότι αφορά στο στυλ αλλά πιστεύω ότι περισσεύει ο Άρμστρονγκ. Εκτός αν παίξουν μαζί. 
Λευτέρη πλησιάζω την άποψή σου αλλά νομίζω ότι είναι περισσότερο θέμα σιγουριάς. Πιστεύω ότι ο Ζοτς θα πετύχαινε και με …οικονομική ομάδα. Ο Ντούντα το έχει κάνει με Πανιώνιο και ΑΕΚ. Απλά έχουν μάθει στα πιο…εύκολα. 
Scorer, θα εκνευρίσω λίγο τον Γρηγόρη, αλλά αν διαβάσεις το σημερινό κείμενο στο contra.gr  έγραφα για βοήθειες. ΟΚ Δεν φανταζόμουν ότι θα στέλνει ολόκληρος …χωριό πάνω του αλλά δικαιώθηκε. Τον κούρασε πιο γρήγορα. 
Σας ευχαριστώ πολύ όλους, θα περάσω και τις τελευταίες θέσεις και θα το κλείσουμε. Συγνώμη αν δεν απάντησα σε κάποια ερώτηση ή δεν πρόλαβα να την “περάσω”. Σας ευχαριστώ διπλό διότι με εξαίρεση ένα…γατάκια που γράφτηκε, κανείς δεν έβρισε. Ειλικρινά πολλές φορές πιστεύω ότι ο κόσμος ειναι πιο ώριμος από εμάς. Και θα έρθει η ώρα που εσείς οι πολλοί θα ρίξετε στην θάλασσα τους λίγους. 
22:06

Σταύρο μου ακριβώς ότι συζητάγαμε πριν από έναν μήνα στην Κεφαλλονιά. Δεν τα ξέρουμε όλα όμως κάποια πράγματα φαίνονται. 

Πολύ σωστός ο Γρηγόρης σε ότι αφορά στο στυλ αλλά πιστεύω ότι περισσεύει ο Άρμστρονγκ. Εκτός αν παίξουν μαζί. 
Λευτέρη πλησιάζω την άποψή σου αλλά νομίζω ότι είναι περισσότερο θέμα σιγουριάς. Πιστεύω ότι ο Ζοτς θα πετύχαινε και με …οικονομική ομάδα. Ο Ντούντα το έχει κάνει με Πανιώνιο και ΑΕΚ. Απλά έχουν μάθει στα πιο…εύκολα. 
Scorer, θα εκνευρίσω λίγο τον Γρηγόρη, αλλά αν διαβάσεις το σημερινό κείμενο στο contra.gr  έγραφα για βοήθειες. ΟΚ Δεν φανταζόμουν ότι θα στέλνει ολόκληρος …χωριό πάνω του αλλά δικαιώθηκε. Τον κούρασε πιο γρήγορα. 
Σας ευχαριστώ πολύ όλους, θα περάσω και τις τελευταίες θέσεις και θα το κλείσουμε. Συγνώμη αν δεν απάντησα σε κάποια ερώτηση ή δεν πρόλαβα να την “περάσω”. Σας ευχαριστώ διπλό διότι με εξαίρεση ένα…γατάκια που γράφτηκε, κανείς δεν έβρισε. Ειλικρινά πολλές φορές πιστεύω ότι ο κόσμος ειναι πιο ώριμος από εμάς. Και θα έρθει η ώρα που εσείς οι πολλοί θα ρίξετε στην θάλασσα τους λίγους. 

22:06

giwrgos xalkida : paidia stamatiste na eiste toso ellines… aman me thn diaitisia… eimai olumpiakos exw ponesei apo ta la8h se varos mas… prepei omws na prospa8oume na elenksoume an ta la8h einai e8elimena h oxi… egw shmera den eida prospa8eia gia sproskimo kamias apo tis duo omades… mhn ksexnate oti kai oi diaithtes einai an8rwpoi pou apofasizoun se deuterolepta xwris repley…. taso pisteueis oti o mavroidhs 8a deiksei kati kalutero sto mellon?? exei 8esh se auton ton olumpiako?? einai ligos??? h einai apla o persinos lazaros papadopoulos pou perase kai den akoumpise???

22:07

piter : Πιστέυω πως ο Μπαρτζώκας δεν έχει τσαγανό,όπως στη Toυρκία έτσι και απόψε είδα ένα κόουτσ χώρις πολλές αντιδράσεις είτε στου διαιτητές, είτε στους παίκτες του ,είτε γενικά στο παιχνίδι της ομάδας του.Θυμηθείτε Ζότσ,Ιβκοβιτσ τόσο ευρώπη ,ελληνικό πρωτάθλημα,ορυόντουσαν,κοκκίνιζαν,χτυπιόντουσαν.

22:07

Αλεξης : Πώς γίνεται να κυνηγά το σκορ ο Παναθηναϊκός, να πιέζει και τελικά να εκτελεί υπερδιπλάσιες βολές από τον Ολυμπιακό; Δεν εξηγείται με τη λογική έ;

22:08

Μπάμπης : Αν ένας είναι ο μεγάλος κερδισμένος από το σημερινό αγώνα αυτός είναι ο Παναθηναϊκός. Μία νέα ομάδα με καινούργιους 10 παίκτες, και να κοιτάει στα ίσα τον Ολυμπιακό που έχει τον ίδιο κορμό και την ίδια ομοιογένεια, μέχρι το τέλος του match. Ακόμη και αν ο Ολυμπιακός προηγούνταν στον αγώνα με πολλούς πόντους πάντα η διαφορά έπεφτε. Αν ο Παναθηναϊκός ήταν σήμερα ποιο εύστοχος στην περιφέρεια και στις βολές ο αγώνας αυτός δεν χανόταν!!! Η ομάδα χτίζεται και προς όλους του φίλους του Παναθηναϊκού ένα μήνυμα, στηρίξτε την ομάδα με όλες σας τις δυνάμεις. Δεν υπάρχει μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα σε διακρίσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο!!! Ψηλά το κεφάλι και οι νίκες με υπομονή και σκληρή δουλειά θα έρθουν. Η ομάδα είναι καινούργια και σίγουρα αν υπάρχει πίστη και θέληση που πιστεύω πως ο Παναθηναϊκός το έχει η ομάδα θα βρίσκεται στο τέλος εκεί που είναι η φυσική της θέση, στην κορυφή Πρωταθλήτρια!!!! Πιστέψτε και δώστε δύναμη τους νέους παίκτες που ήρθαν στην ομάδα καθώς και στον προπονητή!!!!

22:08

ilias : EILIKRINA TO MATS MOU THYMISE EPOXES OPOU O OLUMPIAKOS KATHE XRONO EIXE 8-10 NEUS PEKTES KAI ITAN STIN THESI TU PANATHINAIKOU.O PANATHINAIKOS NIKOUSE XALARA MES STO SEF KAI EMEIS PROSPATHOUSAME NA KANOUME TIN ENTEPITHESI MAS KAI KANAME TA LATHI POU EKANE O PAO STO TELOS.OI EPOXES ALLAXAN O OLUMPIAKOS EXEI TO PANW XERI KAI THA TO EXEI GIA PARA PAAAARA POLLA XRONIA AKOMI.AYTO DEN ITAN DERBY O THRYLOS NIKISE ME SXETIKI ANESI KAI EKANE PLAKA STON 3D.MIA FRASI TAIRIAZEI GIA ESAS TUS PANATHINAIKOUS:”PERASMENA MEGALEIA DIHGWNTAS TA NA KLAIS” ETSI EXUN TA PRAMATA KAI TO GNWRIZETE NOMIZW ALLA SAS EINAI POLU DUSKOLO NA TA PARADEXTEITE.

22:09

paris : giati n h net den evale thn tn xatxhdhmitrioy tn vazelo na perigrapsei tn agwna;;;;;thelame vazelo mhpws hxere thn katalixh;;

22:12

Μία τελευταία παρέμβαση, ο Μαυροειδής αποκτήθηκε για να βοηθήσει στα πικ εν ρολ. Ακόμα ο Ολυμπιακός δεν έχει προσθέσει πολλά καινούργια πράγματα. 

Ηλία δεν έχεις παράπονο και όντως δεν έβριζες απλά δεν το είχα δει.
Ο Μπάμπης δεν έχει καθόλου άδικο.  
Και πάλι καλό σας βράδυ κι ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ