ΜΠΑΣΚΕΤ

Ο διάλογος με τον Τάσο Μαγουλά

Ο Τάσος Μαγουλάς συνομίλησε για 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για τη μεγάλη νίκη του Παναθηναϊκού στο πρώτο ντέρμπι "αιωνίων" της χρονιάς, την ήττα - σοκ του Ολυμπιακού, τις έντονες αποδοκιμασίες στο ΣΕΦ και το μέλλον του Γιώργου Μπαρτζώκα στον πάγκο των "ερυθρολεύκων".

Ο διάλογος με τον Τάσο Μαγουλά

Η συζήτηση:

12:31

Καλησπέρα σας. Σε λίγα λεπτά ο Τάσος Μαγουλάς θα συνομιλήσει μαζί σας για όσα συνέβησαν στο χθεσινό ντέρμπι “αιωνίων”.

12:54

Καλό μεσημέρι σε όλους. Πέραν όλων των άλλων διαψεύσεων, για όσους πίστευαν πως υπήρχε μεγάλο φαβορί, είδαμε κι ένα καλό παιχνίδι σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν με νέα παιδιά καινούργιους ξένους. Έχουμε πολλά να πούμε. Άντε …πάμε.

12:55

κωστας : τασο καλησπερα…δεν αντεχω αλλο να ακουω οτι φταιει ο μπαρτζωκας 1)στο τελευταιο ταιμ αουτ τους λεει εξαντλουμε την επιθεση ,παμε για μπασιμο στα τελευταια 3 δευτερολεπτα 2)στις βολες του σλουκα δινει εντολη πως οτι κ να γινει ,ειτε βαλει 2,1 η καμια κανουμε φαουλ που εχουμε να δωσουμε…ποιος φταιει?? επισης θεωρω πολυ αδικη την κριτικη στον σπανουλη απο καποιους ”ολυμπιακαρες” τη στιγμη που αλλοι παικτες που κρυβονται στις κρισιμες στιγμες μενουν συνεχως στο απυροβλητο..κ κατι για ΝΒΑ ,πως βλεπεις Γκασολ στους Μπουλς?/ ευχαριστω

12:57

Κώστα μου για τον Σπανούλη, δεν νομίζω ότι χθες μπορεί να ειπωθεί κάτι κακό.
Ξεκίνησε χάλια, ήταν εντυπωσιακός από το 19 ως το 28 και με την διαφορά στους 12 έγινε αλλαγή. Έπαιξε 21.25 με πολύ καλή παρουσία. Κάπου εκεί μπαίνει η παράμετρος Μπαρτζώκα. Τους είπε ότι έπρεπε στο τέλος το λάθος είναι μόνο των παικτών του, ευθύνεται ο ίδιος για το πώς πήγε το παιχνίδι στο τέλος.
Για τον Γκασόλ θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα λειτουργήσε με τον Νοά. Ή θα στήσουν τείχος ή δεν θα προλαβαίνου να δούν τους αντιπάλους τους. Πάνε για ένα βαρύ παιχνίδι οι Μπουλς.

12:57

ΠΑΝΟΣ: : ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΚΑΖΟ, ΟΧΙ ΑΝ ΜΕΝΕΙ, ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟΝ ΜΠΑΡΖΩΚΑ?

12:59

Αν ήμουν πρόεδρος, δεν θα είχα ποτέ προπονητή. Είμαι αυτό που είπε κάποτε ο Γιατζόγλου στον Παπακαλιάτη, τον μεγάλο: πρόεδρε προπονητή έχεις, για πρόεδρο ψάχνεις.
Πέραν της πλάκας, δεν διώχνεις έναν προπονητή μόλις ξεκινάει η χρονιά αφού τον έχεις κρατήσει να στήσει την ομάδα. Αν όμως βλέπεις πως υπάρχει κίνδυνος αναταράξεων τον διώχνεις τώρα και όχι μεσούσης της περιόδου.

12:59

Ορέστης : Καλησπέρα Τάσο. Νομίζω ότι ο Διαμαντάκος απέδειξε χθες πως μπορεί να προσφέρει στα μεγάλα παιχνίδια από φέτος. Έχει την προοπτική να γίνει τεράστιος παίκτης. Ποια η γνώμη σου;;;;

13:01

Καταρχάς ο Ιβάνοβιτς βρήκε τρόπο να τον καταστήσει χρήσιμο.  Κρατάμε αυτό. Ο Παναθηναϊκός του δίνει όλες τις ευκαιρίες του κόσμου να γίνει πολύ καλός παίκτης. Είναι στα χέρια του αλλά και της ομάδας να μην υπαναχωρήσει.

13:01

aona : telos o mpartzokas. ton stiriza sunexws akoma kai sta duskola alla entaxei ftanei…den ginetai na xaneis apo authn thn omada kai me tetoio tropo!!!

13:01

john7 : Τασο πραγματικα σε θεωρω κορυφαιο…..λοιπον μια ηταν η αλλαγη που επρεπε να γινει η πιο σημαντικη.ο μπαρτζωκας επρεπε να εχει τελειωσει καιρο τωρα.το χθεσινο ειναι απλα το κερασακι.πιο πολυ με χαλαει η νοοτροπθα του μιζερου κ αδικημενου που περναει στην ομαδα κ η μη βελτιωσει τον παικτων ολων κ της ομαδας απο τοτε που ανελαβε…εμμονες πολλες….κ εκθετει τον σπανουλη…κ κρυβεται πισω απο αυτον κ τους παικτες….νομιζω πως πρεπει να τελειωσει…δεν θελω ξενο.μ αρρσει το πλανο με ελληνα.σφαιρο η κατσικαρης….

13:01

Παντελης : Τι φταιει στον ολυμπιακο τελικα πιστευεις και δεν μπορει να νικησει μεσα στο ΟΑΚΑ;δεν ειναι φυσιολογικο και δεν νομιζω οτι φταιει το ροστερ

13:03

Ο Ολυμπιακός πέρυσι νίκησε στο ΟΑΚΑ αλλά το πρόβλημά του είναι πως δεν μπορεί να κερδίσει εδώ και δύο χρόνια σε αγώνες που δίνουν τίτλο: 6-0 νίκες του Παναθηναϊκού με τρεις διαφορετικούς προπονητές. Σύμφωνοι υπάρχει ο σπουδαίος Σωτήρης Μανωλόπουλος ως βοηθός και παράγοντας προπονητικής σταθερότητας και συνέχειας, αλλά εγώ πιστεύω πως ευθύνεται και το ρόστερ. Αρκετοί παίκτες, ιδιαίτερα οι ξένοι δεν έχουν το ειδικό βάρος να πάρουν τέτοια παιχνίδια.

13:03

λεωνιδας απο πυργο. : τι πρεπει να γινει για να καταλαβει οτι ο μπαρτζωκας ειναι οχι απλα λιγος αλλα πολυ λιγος.πηρε μια ομαδα πρωταθλητρια ευρωπης και την διελυσε.να μας πει πιο ειναι το πλανο του .δεν ξερει να διαβαζει το παιχνιδι.θελω το σχολιο σου.ευχαριστω.

13:04

Λεωνίδα μου, το είπαμε και χθες: έχει ένα πλάνο που πιστεύει πως θα του βγει. Δεν είναι ούτε κακός προπονητής, ούτε αμελής. Επίσης δεν έχει έμπειρο τιμ δίπλα του. Δες τον Παναθηναϊκό πέρυσι με Μανωλόπουλο-Πρίφτη και φέτος με Μανωλόπουλο-Μπαροκάλ. Ο Ίβκοβιτς είχε δύο σπουδαίους κόουτς βοηθούς. Όλα μετρούν. Καλοί προπονητές αλλά άπειροι στον Ολυμπιακό.

13:05

λεωνιδας. : τι αλλο πρεπει να γινει για να φυγει επιτελους ο ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ.μας διελυσε

13:05

giannhs : ti tha ginei me ton bartzoka?

13:05

ΘΑΝΟΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΑΣΟ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΝΑΙ,ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΕ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ…..ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

13:05

ΠΑΝΟΣ7 : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΜΑΓΟΥΛΑ.ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ?ΑΝ,ΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΠΙΑΝΙΤΖΑΝΙ,ΤΖΟΡΤΖΕΒΙΤΣ , ΚΑΤΣΙΚΑΡΗΣ?

13:06

Όχι, δεν το πιστεύω. Υπάρχουν εκεί έξω πολλοί καλοί κόουτς.

13:06

john7 : 10ποντους συνεχομενους ο σπανουλης κ αμεσως στον παγκο….ελεος μπαρτζωκα….με ολα αυτα δικαιωνει συνεχως τον αντιτς(που εφυγε επειδη δεν ηταν καλο παιδι) αλλα απο τον μπατιστα κ διαμαντακο δεν θα τρομαζε ποτε

13:06

GiannisK : Κατα ποσο ισχυει αυτο που ακουστηκε για σφαιροπουλο στον θρυλο? Ποιες ειναι οι πιθανοτητες παραμονης του μπαρτζωκα?

13:07

Αν κρίνω από την επικοινωνιακή πολιτική που ακολούθησε ο Ολυμπιακός, δεν τίθεται καν συζήτηση για Μπαρτζώκα. Αλλά όλα…αλλάζουν.

13:07

Γιάννης : Πόσο ακόμα θα κάθονται να ξεφτιλίζονται από τον παο; Δεν έχουν βαρεθεί, γουστάρουν να χάνουν δηλαδή; Εγωισμό δεν έχουν; Άμα είναι έτσι να το κλείσουν το μαγαζί, να πάνε οι παίκτες αλλού να δυναμώσουν άλλες ομάδες, να ησυχάσουμε και εμείς! Ο bar-joke-ass δεν έχει βαρεθεί να τον έχει πελάτη κάθε νεοφερμένος στο πράσινο πάγκο; Οι αφοί θα σταματήσουν τα εξωαγωνιστικά καραγκιοζιλίκια; Πως νιώθουν να είναι πελάτες όλου του γενεαλογικού δέντρου των γιαννακόπουλων;

13:07

THOMAS : KALHSPERA..AFTI H OMADA AN EIXAI AKOMA TON LASME.STHN SINTHESITIS,THA EXANE POLU DISKOLA APO OPIA DIPOTE OMADA..

13:08

gist gist gist : μεγαλη νικη του παο εχθες πιστευεις οτι εαν ειχαν επιστρεψει οι τραυματιες θα ηταν διαφορετικο?

13:08

Άγνωστο. Θεωρητικά ναι, αλλά είδαμε τί έλεγε  η θεωρία.

13:09

σωτηρης : με την ενσταση αμα γινει δεχτη θα εχουμε επαναληψη αγωνα?

13:09

Αν γίνει δεκτή, ναι αλλά δεν νομίζω πως θα υπάρξει τέτοια εξέλιξη. Είναι εντελώς διαφορετικό το ένα με το άλλο.

13:10

Michael : Παντως δεν μπορεις να πεις…αυτο ηταν οσκαρ ανατροπης οχι αστεια…!Αντε και καλο Σ/Κ…

13:10

Βασίλης : Καλησπέρα , βλέπω μπασκετ χρόνια αλλα κάζο σαν το χθεσινό δύσκολα εχω ξαναδει. Δεν είμαι υπέρ των συχνών αλλαγών προπονητών αλλά πιστεύω οτι ο Μπαρτζώκας δεν μπορεί πλεον . Δεν μπορώ να δεχθώ οτι ούτε χθες κέρδισε . Και ενα μπράβο στον ΠΑΟ που μας έχει τοσα χρόνια πελάτες , του βγάζω το καπέλο πραγματικα

13:10

nasos21 : Συμφωνείτε οτι ο ΟΣΦΠ φέτος δεν είναι καλύτερος απο τον ΠΑΟ όχι απο το χθεσινό αγώνα, γενικά απο ρόστερ.

13:12

Είναι πιο γεμάτος. Η σύγκριση θα γίνει όταν θα είναι ολοκληρωμένο ρόστερ του Παναθηναϊκού.

13:12

giwrgos : pws eides ton panathinaiko me tis toses apousies pou eixe

13:12

Σοβαρό όπως είναι πάντα. Ασχέτως αν είναι καλύτερος ή χειρότερος σε ρόστερ. Αυτό κρατάμε καταρχάς.

13:13

Χρηστος : Καλησπερα Τασο!Απαραδεκτη ηττα..μεγαλη ευθυνη ο κοουτς αλλα μεγαλη ευθυνη και των παιχτων που δεν εκαναν φαουλ στην τελευταια επιθεση του παο!

13:13

john7 : Τασο πιο ηταν το πλανο του μπαρτζωκα οταν δηλωνε ετοιμος για το ματς.επειδη εχει εναν ψηλο ο παο θα σουταρουμε τριποντα?αυτο ειπε?κ στο τελος 3. Λαθη σερι ο πριντ κ αυτος εδινε εντολη ν περναει η μπαλα σε αυτον?…κ στην τελικη αν αυτος λεει αλλα κ κανουν αλλα σημαινει πως δεν τους εμπνεει αλλο.το εχει χασει καιρο τωρα.μπαρτζωκα τελος

13:14

Το πλάνο ήταν μία εξέλιξη του περυσινού με λίγη περισσότερη άμυνα. Του βγήκε η επίθεση κατέρρευσε στην άμυνα. Δεν θέλει βαρείς παίκτες, δεν έχει ποστ παιχνίδι. Αλλά φάνηκε πως δεν έχει και άμυνα στο λόου ποστ. Νομίζω πως βγαίνει ένα πλάνο που δεν λειτουργεί.

13:14

kostas : Το όσκαρ ανατροπής το κανε ο Παππάς ή ο Διαμαντίδης;;

13:15

Ο Μπατίστα. Και δεν ηταν ο …Ντανιέλ

13:15

ΔΗΜΗΤΡΗΣ : ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ? ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ? ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΑΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕ ΑΛΛΑ Η ΦΑΝΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΟΛΕς ΑΥΤΕς ΤΙς ΜΕΡΕΣ ΜΙΛΟΥΣΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΠΑΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΠΕΣΑΤΕ ΕΞΩ..

13:16

Ειλικρινά Δημήτρη δεν έχω καμία διάθεση να καλύψω συναδέλφους, αλλά οι περισσότεροι μιλούσαν για ντέρμπι χωρίς φαβορί. Χθες δέχθηκα “επίθεση” από φίλους του Ολυμπιακού διότι έλεγα πως δεν υπάρχει φαβορί.

13:16

mike : για ποιο λογο ο μπαρτζωκας ειναι τοσο καλος στα ευρωπαικα ματς ακομα και με τις μεγαλυτερες ομαδες και κολλαει στον βαζελο?? μια λογικη εξηγηση??

13:17

Η ιδιαιτερότητα του παιχνιδιού με τον αιώνιο αντίπαλο. Εκεί πολλοί λυγίζουν. Ο Μπαρτζώκας ως τώρα έχει αποτυχει σε αυτή την διαχείριση.

13:17

Γιώργος : Καλησπέρα Τάσο.Κατα την γνώμη σου μετά το χτεσινο ο μπαρτζωκας ειναι ικανός για τον πάγκο του ολυμπιακού η μόνο εμείς βλέπουμε οτι δεν μπορεί να ειναι άξιος των περιστάσεων

13:18

λαμπης : δε θελω αναλυση..ενα πραγμα πες μου…ΠΟΤΕ ΦΕΥΓΕΙ Ο LOSER???????ουτε το ονομα του δεν αναφερω…

13:18

Νίκος : Καλησπέρα Τάσο. Ποιος θεωρείς ιδανικό αντικαταστάτη του Μπαρτζώκα αν τελικά φύγει.

13:19

Σε ένα υποθετικό σενάριο, τέτοιες ομάδες, θέλουν ισχυρές προσωπικότητες διότι είναι πολλές οι αναταράξεις και πολλοί οι αγώνες με απίστευτη πίεση.

13:19

ΠΕΤΡΟΣ : Τασο καλημέρα, Κατσικάρης η Τζορτζεβιτς?

13:19

ΧΡΗΣΤΟΣ : ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ !!!ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ

13:19

γιαννης : οι παιχτες μηπως θελανε να φανε τον μπαρτζωκα…..παντως δεν κανει για ολυμπιακο

13:19

ΓΙΩΡΓΟΣ : ΠΩΣ ΕΙΔΕΣ ΧΤΕΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ??? ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΟΘΟΥΝ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ Σ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ???

13:21

Φέτος οι…μικροί θα είναι ο Γιάνκοβιτς, ο Παππάς(αν συνεχίσει να είναι σοβαρός) και λίγο Μποχωρίδης. Ίσως Διαμαντάκος-Χαρλαμπόπουλος αλλά είτε λόγω ανάγκης είτε σε αγώνες που θα έχουν κριθεί. Δεν είναι για …χόρταση οι μικροί φέτος διότι έτσι καταστρέφονται παιδιά. Μαγκιά, που δείχνει πόσο μεγάλος είναι σε όλα του ο Παναθηναϊκός, που Δερμάτης ή ο Παναγιωταράς, την έπεσαν(με κανονικό τρόπο όχι χαστούκια) στους δύο μικρούς που πανηγύριζαν στο τελευταίο τάιμ άουτ. 

13:22

manosiraklio : τασαρε ας τελειωνουμε,ας μην το αναλυουμε πολυ και ας μην το κουραζουμε αλλο…ο παππας ειναι ι νεος ηγετης του παο..θυμιζει τα σιχαμενα δυαρια της ρεαλ και τις μπαρτσα που τα μπουμπου νιζουν απο παντου..κλασεις ανωτερος απο σλουκα και μαντζαρη(ειναι 1 τα παιδια ενω ο νικος 2)..ο μπατιστα ειναι πεκοβιτς..?τασο που ηταν τοσα χρονια αυτος?τεχνικα θελω να ακουσω απο σενα τι εκανε ο ιβανοβιτς τασαρε

13:24

Ο Μπατίστα είναι ένας καλός παίκτης που τόσα χρόνια δεν μας…άρεσε γιατί παίζει με πλάτη στο καλάθι και είναι αργός είναι η αλήθεια να μαρκάρει γκαρντ. Υπάρχει η λογική, όπως την έφερε ο Ίβκοβιτς και ακολούθησε ο Πεδουλάκης, για γρήγορους ψηλούς που θα κυνηγάνε κοντούς. Ο Ιβάνοβιτς ποτέ δεν έπαιζε έτσι. Τί έκανε τεχνικά; το σχήμα με τους τέσσερις κοντούς που κράτησε τον Παναθηναίκό στην τέταρτη περίοδο(Παππάς, Μποχωριδης, Μπλουμς και Γιάνκοβιτς)

13:25

Στο ερώτημα Κατσικάρης ή Τζόρτζεβιτς, γενικώς, θα πάω με τον Κατσικάρη λόγω πιο στιβαρής και σταθερής παρουσίας σε συλλόγους. Άλλωστε βλέπουμε πως η Μπιλμπάο που δημιούργησε δίνει παίκτες σε όλες τις ομάδες της Ευρωλίγκας(ΤΣΣΚΑ, Ούνιξ, Παναθηναϊκός, Λαμποράλ, Μάλαγα).

13:25

Crool : Η αντιμετωπιση του Μπαρτζωκα στον Σπανουλη κατα την γνωμη μου βεβαια δειχνει απιστευτα ασχημο εγωισμο.Θελει να του πιστωνονται οι μεγαλες νικες με το κοουτσαρισμα του και οχι με την αποδοση του αρχηγου.το εχει ξανακανει αρκετες φορες που δεν ειναι πλεον συμπτωση….(τον ξεχνας στον παγκο οταν εχει παρει μπροστα ο φονιας…..ελεοςςςςςςςςςς)

13:25

karras13 : Τάσο συμφωνίεςοτι χτες ηταν ισως η μονη φφορά που ο ΟΣΦΠ δεν φοβήθηκε τον “νομο” του ΟΑΚΑ και το πλήρωσε αφού κατέβηκε χαλαρός και χωρίς συγκέντρωση?

13:26

Μάλλον συνέβη, αλλά είναι αδιανότητο μία ομάδα που έχει χάσει όλους τους τίτλους από έναν αντίπαλο να πιστεύει  πως θα κερδίσει χαλαρά.

13:26

ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ : Μπορεί στη τελευταίες φάσεις τα λάθη να είναι των παικτών αλλά ο προπονητής είναι εκείνος που πρέπει να διαχειριστεί το μυαλό και την ψυχολογία τους. Όταν δεν σε ακούνε οι παίχτες σου φταις εσύ πρώτα από όλους.Δυστυχώς είναι ανίκανος στη διαχείριση του αγώνα κατά την διάρκειά του. Αποδείχτηκε ξανά πως δεν έχει την προσωπικότητα, ούτε το μπασκετικό μέγεθος για τον ολυμπιακό Οι πρόεδροι καταλαβαίνουν ότι πρέπει να αλλάξει ο προπονητής της ομάδας; Υπάρχει πιθανότητα επανάληψης του αγώνα λόγω της ένστασης;

13:27

giorgos : dn iparxoun paixtes sloukas matzaris k proponitis mpartsokas

13:27

νικos : taso pos ginete na brikame xirotero apo simons?o xanter poy arpaxsame kiolas apo pao..imartonn..bagelakis kai sloukas kala paidia..na pane na doylepsoyn sth unicef

13:27

DUDA : Ημουν απο κεινους που τον στηριζαν μεχρι και χθες… Δεν πιστευω να ξαναπατησει το ποδι του στο ΣΕΦ?

13:27

ΠΕΤΡΟΣ : Αν κρίνω από την επικοινωνιακή πολιτική του Ολυμπιακου΄καλύτερα να αποχωρήσουν πακέτο, Αγγελόπουλοι-Μπαρτζώκας

13:27

giorgos : pos ginete o pao sta filika na trwi 30dares k xtes na nikisi

13:28

Εύκολο Γιώργο: μπαίνει το πρέπει, η φανέλα, η κόντρα με τον μεγάλο αντίπαλο. Η ίδια ομάδα στην Ευρωλίγκα, και όπως έπαιξε χθες, ίσως να έχασε από άλλο αντίπαλο κι εύκολα. Ακόμα ο Παναθηναϊκός δεν είναι σε επίπεδο ανταγωνιστικό για την Ευρωλίγκα. Αλλά εδώ είναι ντέρμπι.

13:29

Γιαννης : συμφωνω με τον λεωνιδα,Και επιπλεον ο συγκεκριμενος προπονητης περα απο τα πικ εν ρολ,δεν τον εχω δει να εχει πλανο αξιοποιησης των ψηλων.Γενικα, περισυ ο Ντανστον εφτασε στα ορια του.Προσωπικα, φέτος δεν πηρα παλι διαρκειας… Η ερωτηση Κυριε Μαγουλά, έχει να κανει μ αυτο το περιφημο ροτατιον: Γιατί πρέπει δηλ να ισομοιράζει,ακόμα και τώρα που είναι αρχή τους χρόνους?Φαίνεται ότι κάποιοι δεν ήταν έτοιμοι όντως

13:30

Γιάννη μου συμφωνούμε απόλυτα. Για μένα, το λάθος πλάνο είναι ότι θα κουραστεί ένας αντίπαλος επειδή θα ρίξεις 10 παίκτες να παίξουν και θα έχεις ενέργεια. Το είπε ο Μαρμαρινός στο ημίχρονο: θέλουμε να κουράσουμε τον Παναθηναϊκό. Κοτσονάτο τον είδα τον Μπατίστ για το τελευταίο κάρφωμα, διότι όταν κρίνονται τίτλοι μετράει ΜΟΝΟ η καρδιά.

13:31

john7 : Τασο θελω να δεχτω οτι ορισμενοι ξενοι φεν μπορουν σε αυτα τα παιχνιδια αλλα με καταριπτει το γεγονος πως οι ξενοι του παο οποιοι μα και να ειναι να αντεχουν οποτε παμε πσλι στην νοοτροπια κ στο κοουτσατισμα του προπονητη.ειναι πολλα τα τειγματα μπαρτζωκα τελος

13:31

stef : θεωρεις σωστη την ενσταση η οχι

13:32

Βεβαίως να γίνει ένσταση για οποιαδήποτε παρατυπία, δεν πρέπει ΠΟΤΕ να επαναλαμβάνονται αγώνες που έχουν κερδηθεί στο γήπεδο καθαρά. Αλλά να υπάρξουν αυστηρές τιμωρίες για τους παραβάτες. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ. Επειδή χάνεις, δεν σημαίνει πως αποδέχεσαι την , για σένα, παρατυπία. Αλλά επανάληψη; Ούτε για πλάκα.

13:32

manos13 : taso γιατι δεν ειπε καποιοσ στον πριντεζη(ποσο υπερεκτιμημενος)οτι γκιστ και λασμε ελειπαν ωστε να μην πεταει ετσι την μπαλα για να μην φαει κοψιμο?ελεος πια με σλουκα και μαντζαρη..ο λιακοπουλος ειναι πιο καλος

13:33

Μάνο μου, ο Πρίντεζης έκανε  καλό παιχνίδι για τον Ολυμπιακό. Το περίεργο είναι πως αυτός ο παίκτης όχι απλά έπαιζε τραυματίας, αλλά φαίνεται πως ήταν προγραμματισμένη ακόμα και η επέμβαση. Δεν γίνεται να τελειώνει ο αγώνας και σε 10 λεπτά να ανακοινώνεται πως μπαίνει χειρουργείο.

13:34

Θωμάς : Θεωρώ πως το πρόβλημα του ολυμπιακού φέτοε είναι στο 4…Σημαντική θέση στο σύγχρονο μπασκετ… Ο πρίντεζης με το κάτι σαν σουτ έχει χάσει το βασικό σουτ, άμυνα δεν μπορεί γιατί δεν μπορούσε ποτέ…8 λεπτά χθες είχε σαν αντίπαλο τον γιάνκοβιτς στο 4 και τον πόσταρε 2 φορες. Η μία πήγε πάσα στην γραμματεία ή αλλη χάθηκε από τον παίκτη που ήεθε βοήθεια…Ο petway δεν υπάρχει τέτοιος πάικτης…Το σχόλιό σου τάσο!

13:35

Σωστός. Βάλε και τους απόντες στο “3” πρόσθεσε και την απουσία ενός σέντερ να μπορεί κάποια στιγμή να βάζει πόντους με πλάτη. Ε, αυτά είναι τα ζητήματα του Ολυμπιακού. Για τον Πετγουέι έχει μιλήσει κατά καιρούς ο άνθρωπος που τον ανέδειξε, ο Στέργιος Κουφός, αλλά μάλλον είναι…κουφοί όσοι τον άκουσαν.

13:35

κικιλοσ1984 : τασο θα καταπιειτε τη γλωσσα σας ολοι με παππα φετος..καλυτερος του βασιλειαδη δεν ειναι αλλα κατι θα κανει..αχαχχαχαχ

13:36

Αν αποκτήσει την σοβαρότητα του Βασιλειάδη(παίκτη που παίζει μόνο σε ομάδες Ευρωλίγκας ως βασικός Μπιλμπάο, Εφές, Μάλαγα) θα κάνει θαύματα. Αλλιώς θα χαθεί και είναι κρίμα.

13:36

ΚΩΣΤΑΣ : ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΝΑΘΕΙΝΑΙΚΟΣ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΣ ΕΝΤΙΠΩΣΕΙΣ

13:37

ΑΓΓΕΛΟΣ : πως αντιμετωπιστηκε ο σπανουλης???

13:37

Στην αρχή, όπως πέρυσι με τον Φώτση, όταν έβαλε 10 μαζεμένους πόντους με…αλλαγή.

13:37

VASILIS : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΑΣΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΧΘΕΣ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΤΙ ΤΗΝ 2 ΕΥΡΟΛΙΓΚΑ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΤΗΝ ΠΗΡΕ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΙΒΚΟΒΙΤΣ.ΕΙΜΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΠΑΡΤΖΩΚΑ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΔΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ .ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΙΚΗ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΣΩΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΓΧΩΝΕΤΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΖΑΜΠΟΛ ΚΙ ΟΛΑΣ.ΑΝ ΕΙΧΕ ΕΥΘΕΙΞΙΑ ΘΑ ΔΗΛΩΝΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΧΘΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ.ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΠΛΕΟΝ.

13:38

σοφοσ : τασο τι περασε ο ντουσκο στιν ομαδα περα απο τα τετριμενα που λενε οι μη ειδικοι παθος και τετοια.απο σενα θελω να ακουσω πιο συγκεκριμενα πραγματα..θελω μπασκετικη αναλυση..

13:39

Εβαλε τον Παναθηναϊκό να τρέξει. Άλλαξε το παιχνίδι του, με τους παίκτες του είχε. Ξεκίνησε λίγο όπως πέρυσι, πήρε διαφορά, αλλά εκεί κατάλαβε ότι ο Ολυμπιακός είναι έτοιμος. Έλεγα για νίκη Παναθηναϊκού μόνο με 65 πόντους. Ο Ιβάνοβιτς αλλάζει εντελώς το παιχνίδι. Δεν σημαίνει πως θα πετύχει, αλλά πάει σε πιο γρήγορο μπάσκετ, πιο ορθολογικές άμυνες και παιχνίδι στην ρακέτα.

13:39

ΤΟΞΑκαιΑΗΔΙΕΣ : Γιατι δεν πηρε χρονο συμμετοχης ο Παπαγιαννης, ο Λουντζης και ο Κονιαρης; Το οσκαρ ανατροπης χτες πως σου φανηκε;

13:40

Σαν όσκαρ, σαν ανατροπή, σαν τί; Δεν σας αντιλαμβάνομαι εξαιρετικέ μου φίλε;

13:40

Giannis : Έχει την δυνατότητα ο Μπαρτζώκας να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των παικτών του? (αν και εφόσον αυτή έχει χαθεί)

13:40

Αν έχει χαθεί όχι. Από όσα είπε ο Σλούκας φάνηκε πως την έχει.

13:41

Nikos : Τι άπειροι ρε Τάσο οι βοηθοί στον Ολυμπιακό; Ο Μαρμαρινός και ο Τόμιτς είναι στο τεχνικό τιμ πάρα πολλά χρονιά. Μην λέμε την ανικανότητα απειρία

13:42

Κι όμως, απειρία είναι διότι δεν έχουν δοκιμαστεί πουθενά ως προπονητές. Δεν μπορεούμε να κρίνουμε την ικανότητά τους όταν δεν τους έχουμε δει. Κάνουν μία συγκεκριμένη δουλειά. Τον Πρίφτη, τον Παπαχατζή, τον Μανωλόπουλο, τον Αγγέλου, μπορούμε να τους κρίνουμε. Ακόμα και τον Παππά, που έχει μία διαδρομή. Αυτό όμως είναι ευθύνη διοίκησης και προπονητή.

13:42

ΘΑΝΟΣ : ΤΑΣΟ ΟΛΟΙ ΛΕΓΑΝΕ ΑΜΠΑΛΟ ΤΟΝ ΜΠΑΤΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΟΛΤΕΡ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ….

13:42

σοφοσ : τασο πετυχιμενο το φοτοσοπ στη φοτο σου…αχαχααα.καλημερα συμπαθεστατε μαγουλα!

13:43

σωτηρης : δηλαδη μπορει να ξαναγινει το ματς?

13:43

gianis : taso eides xtes o diamantidhs??sto teleytaio lepto 1 klepsimo 1 triponto kai mia assist gia to nikhthrio kalathi…..ayto tha pei archgos!!! sumfwneis?

13:44

Νο, αυτό θα πει μεγάλος ηγέτης. Ο χειρότερος παίκτης του παρκέ, θα βρει έναν τρόπο να βοηθήσει. Αυτή είναι η μαγκιά του Διαμαντίδη. Σε ένα βράδυ που δεν θα του πάει τίποτα, κι έχει αρκετά τέτοια λόγω των πολλών αλλαγών στην ομάδα, θα βρει τον τρόπο να μην κρατήσει την ομάδα του πίσω. Ακόμα και αν επιλέξει, όπως πριν το τρίποντο, να μην σουτάρει αυτός.

13:44

Γιαννης.Πλακα : το θεμα ειναι ενα για εμενα τασο.Το παιχνιδι αυτο δεν εχει τοση αξια μονο γιατι κερδισε ο παο και συνεχιζει στο κυπελλο.Το σημαντικοτερο ολων και εκει πρεπει να δωσουμε βαση ειναι το καλο start και η ψυχολογια των μικρων παιχτων του παο.Εκει ειναι τα λεφτα ολα.

13:45

Ο Παναθηναϊκός κέρδισε χρόνο για να δουλέψει. Δεν σημαίνει πως πέτυχε, σάρωσε κλπ. Αλλά πλέον έχει όλο το χρόνο μπροστά του να προχωρήσει σε αλλαγές, να σταθεροποιήσει τί θέλει να κάνει με ηρεμία. Διότι όλοι αυτοί που χειροκροτάνε και αποθεώνουν, χθες μόλις έλεγαν “θα φάμε 20, και βρείτε μου υπόγειο να μην βλέπω αυτή την ομάδα”.

13:45

τζονσον το πιστολι : Τασο καλησπερα μπορεις σε παρακαλω να μου πεις ενα παικτη που βελτιωθηκε τα τελευταια χρονια με τον μπαρτζωκα στον παγκο? Ειναι ολοι τους χειροτεροι ατομικα

13:46

Δυστυχώς όπως δουλεύουν οι μεγάλες ομάδες δεν είναι εύκολο να βελτιώσουν παίκτη διότι θεωρητικά δεν έχουν τον χρόνο.

13:46

Δημήτρης : Κανείς δεν είπε ότι ο Μπαρτζώκας είναι κακός. Ολοι όμως βλέπουμε ότι είναι λίγος για τον Ολυμπιακό. Να πούμε 1-2 παραδείγματα. Σίμονς… Τον κράτησε να κάνει τι ; Και αφου τον κράτησε γιατί του δίνει ελάχιστο χρόνο ακόμη και στα φιλικά ; Είναι δυνατόν να τρως θέση Αμερικάνου με κάποιον που δε παιζει καθόλου ; Ασχέτως αν αξίζει ή οχι. Αμερικάνο παίρνεις για να παίζει ΤΕΛΟΣ. Πάμε άλλο παράδειγμα. Εχεις τον Σπανούλη σαφώς κομπλεξαρισμένο από τις προηγούμενες άσχημες εμφανίσεις στο ΟΑΚΑ. Ξεκινάει χάλια πάλι. Και πάμε 3ο δεκάλεπτο… Μπαίνει και τα βάζει όλα . 3ποντα , δίποντα δίνει ασίστ μοιράζει σακούλες… Παίρνεις διαφορά καλή. Και τι κάνει ο κόουτς ;; Μετά από τόσους αγώνες έχεις τον καλύτερο guard της Ευρώπης στα πάνω του … Και τον πετάει έξω… ΕΛΕΟΣ. ΕΚΕΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ… ΔΕ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ… ΕΛΕΟΣ.

13:46

Nikos : Πάντως όποιος είδε καλό τον Σπανούλη χθες επειδή του ήταν υποφερτός στο 3ο δεκάλεπτο, τότε τι να πω. Μάλλον ο Βασίλης είναι ο μοναδικός παίκτης στην ιστορία του μπάσκετ που δεν κρίνεται στην άμυνα. 5 πόντους στο κεφάλι ο Μποχωρίδης , δύο μπασίματα ο Σλότερ και δίπλα στον Διαμαντίδη να τον κοιτάει (!) χωρίς να κάνει φάουλ ο Kill Bill

13:47

Δεν έχεις άδικο Νίκο μου για την άμυνα του Σπανούλη, αλλά όταν βρίσκεται 33 λεπτά στο παρκέ ο Λοτζέσκι, τότε δεν συζητάμε. Αν είναι να…χαριστείς σε κάποιον στην άμυνα αυτός δεν μπορεί να είναι ο Αμερικανός.

13:48

antonis : kalispera den nomizw oti to provlima tou mpartzoka einai sto koutsarisma exei provlima sto oti den mporei na metafarei psixoloxia nikiti sta mats me to pao!xthes me tin diafora piotitas eprepei apo to proto lepto na trwne sidera antithetos itan poloi xalaroi!sumfwneis?

13:49

Πεδουλάκης είπε κάτι πριν από μία εβδομάδα: Ο Ολυμπιακός πήρε σκληρά παιδιά που του έλειπαν. Είναι οι επιλογές παικτών αυτές. Ο Ντάρντεν όμως ήταν εκτός, ο Χάντερ δεν πρόλαβε να παίξει και ο Λαφαγιέτ είχε καλές  και κακές στιγμές. Ο Άντιτς, πέραν των τωρινών ανοησιών του, έδινε σκληράδα στον Ολυμπιακό. Έτρωγε κι έδινε ξύλο για να μην το φάει ο Πρίντεζης. Αυτό λείπει από τον Ολυμπιακό.

13:49

ΜΑΡΙΟΣ : ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ,ΦΩΤΣΗΣ,Ο ΓΚΙΣΤ,Ο ΠΑΠΑΣ Ο ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ……ΚΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ Ο ΙΒΑΝΟΒΙΤΣ?????ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ???????????????

13:50

ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΟΛΕ ΠΑΟ : Ο ΜΑΥΡΟΚΕΦΑΛΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΕΛΣΟΝ ΠΟΤΕ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΝΟΣ ΨΥΛΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ?

13:50

Ο Μαυροκεφαλίδης σύντομα, ο Νέλσον αργεί πολύ και αναζητείται ψηλός αθλητικός. Ίσως τώρα κινητοποιηθούν περισσότερο.

13:50

ΓΙΩΡΓΟΣ : ΕΣΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΟΤΙ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΚΑΤΙ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ Η ΠΙΣΤΥΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ

13:52

Το 2012, ο Ολυμπιακός πήρε πρωτάθλημα σε 5ο τελικό με πολύ καλό τον Σπανούλη. Ο Παναθηναϊκός επιλέγει εδώ και δύο χρόνια να τον βγάζει εκτός αγώνα με τις άμυνές του. Εκεί μπαίνει ο δικός του εγωϊσμός να κερδίσει και η αδυναμία της ομάδας να βρει τρόπο να τον κάνει αποτελεσματικό.

13:52

Κωστας Κ. : Απαντησε μου σε παρακαλω, αν γνωριζεις, σε ενα θεμα εξωαγωνιστικο αλλα επικαιρο…Ο Γιαννακοπουλος εχει κανει εφεση και μεχρι να εκδικαστει εχει δικαιωμα να παραβρισκεται στους αγωνες η ειναι τελεσιδικη η αποφαση και ειναι παρανομος;Ευχαριστω!

13:53

Κώστα αυτό ψάχνουμε από χθες διότι η κάθε έφεση έχει διαφορετικό χαρακτήρα ανάλογα με το δίκαιο. Σε άλλες περιπτώσεις έχει ανασταλτικό χαρακτήρα για την ποινή, όπως η υποστηρίζει ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, σε άλλες όχι. Δεν γνωρίζω το αθλητικό δίκαιο. Με 2 χρόνια νομικής, τί να μάθεις;

13:53

Χρηστος : Ειμαι Παναθηναικος και θα σας δωσω μια συμβουλη στους Ολυμπιακους.Πρεπει να ξηλωθει ολο το ανικανο τεχνικο επιτελειο σας και να παρετε ψυχολογο! Δεν ειρωνευομαι και δεν ειναι ντροπη.Στο NBA ολες οι ομαδες διαθετουν.ΣΥμφωνεις Τασο?

13:54

Συμφωνώ αλλά οι ομάδες του ΝΒΑ, ξεκινάνε από προπονητικά τιμ με πέντε, έξι πρωτοκλασσάτους κόουτς για να καταλήξουν βεβαίως και σε ψυχολόγο.

13:54

christos : meta thn voli tou slouka mporouse o bartzokas na kanei allagh gia na paroun oi paixtes markarismata????

13:57

Μετά την 2η ναι, μπορούσε να κάνει αλλαγές. Όχι μεταξύ 1ης και 2ης.

13:57

ΠΕΤΡΟΣ : Λυπάμαι που το λέεω αλλά ο Παναθηναικός μας τελείωσε χθες… Για μένα πρέπει να φύγουν και οι αφοι Αγγελοπουλοι…

13:57

Μάνος : Αφου ο Γιαννακόπουλος βρισκόταν παρανόμως στο γήπεδο, οι Αγγελόπουλοι γιατι δεν πηραν την ομάδα να φύγουν????

13:57

δημητρης : στο νβα υπαρχουν ψυχολογοι μηπως πρεπει να παρουν,καθαρο κομπλεξ μετα απο τοσους αγωνες!συμφωνεις τασο?

13:58

john7 : παντως τασο ακομα κ μετα το χθεσινο ειμαι σιγουρατατος πως ειμαστε κατα πολυ ανωτεροι αππ τον παο κ θ φανει αμεσως αν αλλαξει ο. Προπονητς κ η νοοτροπια του….αν αφηνε μεσα τον σπανουλη οταν πηρε φωτια θα εβαζε 30 ποντους

14:00

gio13 : i estasi leei gia ton kosmo pou ipirxe k o pao eixe 50 prosklisis gia pio kosmo lene?

14:00

Γιαννης : Εκεί χάθηκε και η πρόκριση με την ρεάλ πέρισυ στο 2ο παιχνίδι,εκεί ισοφάρισε και η γαλατά πρόπερσι.Το χθεσινό όμως κάνει μπαμ.Αμάν μ αυτό το ροτατιον!Το μόνο που έχει καταφέρει είναι να χαλάσει τον ρυθμό της ομάδας.Δεν σου λεω για τον Πρίντεζη που ήταν τραυματίας…Μόνο εμείς τα κάνουμε αυτά.Δηλ πάλι δεν θα έχουμε 4αρι και άμα δεν βγουμε πρώτοι στον όμιλο,θα λένε ότι φταίνε οι τραυματισμοί πάλι.Επίσης, θέλω να σε ρωτήσω Κε Μαγουλά, για την μη χρησιμοποίση του λαφαγιέτ στα κρήσιμα,καθώς ήταν το βαρόμετρο όπως και το λάθος της προσπάθειας να παίξει ο σλούκας τον ρόλο του σπανούλη όταν είναι στον παγκο…

14:00

nickcheat : 1. νομίζω ότι τα είπατε όλα με την απάντηση για το πλάνο που δε λειτουργεί. Ελληνικά το λένε “small ball basket”, είναι το ίδιο που πλάνο που χάσανε φέτος οι heat τον τίτλο… 2. Για Μπαρτζώκα επιθυμώ να μείνει. Τον βρίζαμε όλοι πρόπερσι στους 32 και τελικά πήραμε την κούπα. Θα γίνει καλύτερος από αυτό…

14:01

stelios : Πιος πιστευεετε οτι ήταν ο κσλυτερος παιχτης του αγώνα και ποιος ο μοιραιος ;

14:01

Μπατίστα-Παππάς
Πρίντεζης-Ντάνστον

14:01

κωστας : Ακομα δεν εχει παραιτηθει ο μπαρτζωκας ? Χθες το παιχνιδι το εχασε μονος του, οταν οι παικτες δεν εφαρμοζουν εντολες απο τον παγκο προσωπικα ριχνω το φταιξιμο στον προπονητη

14:03

easyflokis : Τασο υπαρχει περιπτωση επαναληψης του αγωνα;;ποια ειναι η βνωμη σ για λοτζεσκι που για μενα ηταν ο μονος αξιοπιστος εχθες

14:05

Όχι. Ο Λοτζέσκι έβαλε όλα τα σουτ που του έδωσε η ομάδα. Το να παίζει ο Ολυμπιακός για να βάλει 16 πόντους ο Λοτζέσκι που δεν μπορεί να βοηθήσει κάπου αλλού(πήρε έξι ριμπάουντ στο ξεκίνημα αλλά δεν μπόρεσε να συνεχίσει), ίσως καταδεικνύει τα αίτια της ήττας. Είναι ένας πολύ χρήσιμος συμπληρωματικός παίκτης. Ως εκεί.

14:05

giannis : ρε συ τασο λυσε μου μια απορια??το γεγονος οτι ο πριντζεης βαραει δεκα και δωδεκα τριποντα σε ενα παιχνιδι λες και ειναι ο σκοττι πιππεν δεν λεει κατι??το γεγονος οτι οι ιδιοι οι παιχτες γραφουν πανηγυρικα τον προπονητη και δεν κανουν φαουλ δεν λεει κατι??το γεγονος οτι ο ολυμπιακος αρνειται πεισματικα να δουλεψει πανω στις αδυναμιες του δνε λεει κατι??για μενα το συμπερασμα που βγαινει ειναι οτι κανεις δεν σεβεται και δεν φοβαται τον προπονητη εκτος εαν θες να μου πεις οτι με τον ομπραντοβιτς; προπονητη ο πριντεζης και ο μαντζαρης θα συνεχιζαν τις ιδιες μαλακιες..αρα λοιπον ειναι θεμα προπονητη για μενα..θελω επισης και την γνωμη σου για τον λοτζεσκι..μονος του παλευε χθες..

14:06

ΔΗΜΗΤΡΗΣ : Τάσο, τον αγώνα εχτές ποιος τον έχασε πιστεύεις ο Μπαρτζώκας ή οι παίχτες

14:06

Παρέα. Πάντα όμως τις περισσότερες ευθύνες της έχει ο κόουτς. Με εξαίρεση τους πρωθυπουργούς στην Ελλάδα, σε όλες τις άλλες παραμέτρους, η ευθύνη βαραίνει τον έναν που επιλέγει.

14:07

john7 : παντως τασο ακομα κ μετα το χθεσινο ειμαι σιγουρατατος πως ειμαστε κατα πολυ ανωτεροι αππ τον παο κ θ φανει αμεσως αν αλλαξει ο. Προπονητς κ η νοοτροπια του….αν αφηνε μεσα τον σπανουλη οταν πηρε φωτια θα εβαζε 30 ποντους

14:07

Κώστας : Τάσο η ομάδα και να έχανε χτες με μεγάλη διαφορά πάλι θα είχε πίστωση χρόνου και υποστήριξη από τους φιλάθλους. Το έχει δείξει το παρελθόν ότι στον μπασκετικό ΠΑΟ, δεν αλλάζουμε νοοτροπία στις αποτυχίες (π.χ. ήττα από το Μαρούσι και απόκλεισμός στο top 16)

14:07

Πήγε να…χαλάσει τότε με το Μαρούσι, αλλά τότε ο κόσμος της ομάδας κράτησε τις ισορροπίες.

14:08

Ανθη : θα ηθελα να μοθ πειτε τον σπανουλη γιατι τον εξαφανισε οταν ειχε παρει μπρος και ειχε βαλει 12 συνεχομενους ποντους συμβαινει κατι?

14:08

manos : taso an auta poy ekane o pappas o mpatista kai o ibanobits me aftes tis sinthikes ta ekane o spanoulis o mpoyroysis kai o ompradovits ti tha legate simera?

14:09

Τίποτε, διότι και ο Ιβάνοβιτς είναι μεγάλος προπονητής. Δεν χρειάζεται εμάς να τον χειροκροτήσουμε για να ανέβει το ηθκό του.

14:09

giorgos papadimitriou : Η επαφή του σπανουλη στο διαμαντιδη στο τέλος δεν μπορεί να δοθεί φάουλ ?

14:09

nikolas13 : re tasare mipos iperboles osa akougonte gia doysko?kai xirokrotouse toys pextes toy kai hi5 toys ekane kai mia xara ola

14:10

Όχι Νικόλα, είναι διαφορετικό το θέμα. Ο Ιβάνοβιτς είναι απίστευτα σκληρός στις προπονήσεις. Αν επιβιώσεις, στον πάγκο είναι πατέρας για τους παίκτες του. Γι αυτό και βγάζει πολλούς νέους. Αρκεί να…ζήσεις από το τρέξιμο.

14:11

επώνυμος : θεωρώ ότι είναι λάθος η άποψη πως το προπονητικό team του ολυμπιακού είναι άπειρο. έχει κερδίσει ευρωλίγκα και βρίσκεται στο ανώτατο επίπεδο εδώ και τρία συνεχόμενα χρόνια. έχει χάσει πρωτάθλημα ακόμη κι από τον κόουτς αλβέρτη. αυτό δεν είναι απειρία. είναι ανικανότητα.

14:11

john7 : ειμαι ολυμπιακος κ μια συμβουλη χρηστο σε εσενα κ τους υπολοιπους.μην τρελενεστε με το χθεσινο γιατι μχρι χθες δεν ειχατε περασει τους 55 ποντους στα φιλικα κ θ ερθουν πολλες φαπες στα επομενα ματσακια με αυτην την οντως φικαιολογημενη επαρση.αλλωστε η ανριδραση σας δειχνει πως ουτε εσεις το πιστευατε

14:11

Χρήστος : Εντάξει υπάρχει πρόβλημα στον ΟΣΦΠ ξεκάθαρα. Αλλά η ομάδα έδειξε στο ΠΡΩΤΟ επίσημο παιχνίδι της κάποιες δυνατότητες πολύ εντυπωσιακές ειδικά στο 3ο δεκάλεπτο.Οι του ΠΑΟ χαίρονται τόσο πολύ με αυτήν την ομάδα που θα είναι θαύμα αν περάσει στους 8 της euroleague? γιατί μιλάμε για τον ΠΑΟ που έδώ και 3 χρόνια δεν έχει παει ούτε τελικό?

14:12

Νίκος : Πιστεύω χτές ο ολυμπιακός ηήταν κάκιστος αμυντικά με έναν Μπαρτζώκα πραγματικά ανίκανο να διαχειριστεί το βάρος της διαφοράς…Τι πιστεύεις ότι χρειάζετε αλαγή στον ολυμπιακό ώστε να έχει μια σταθερη πορεία και εντός και εκτός Ελλάδας αλλα και μέσα στο ίδιο το πνεύμα της ομάδας;

14:12

Δημητρης : Ουδεν κακον αμιγές καλου. Η επόμενη μέρα στον Ολυμπιακο ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ αλλαγή προπονητή. Θα γινει πιστευεις;

14:12

Do not know. Yet.

14:12

kostas32 : Pantws egw pistevw pws toso o olimpiakos oso kai o panathinaikos einai anetoimoi…to mono pou kserw apo xthes einai pws ponesan ta matia mou apo to asximo paixnidi…

14:13

vasilis : Ο Μπαρτζωκας απο σεβασμό στον κόσμο του Ολυμπιακού, θα επρεπε να βγει χθες στη συνεντευξη τυπου και να δώσει στην ευχερεια των Αγγελόπουλων την παραιτησή σου? Ο Σπανούλης να ζητησει μια φορά ενα “συγνωμη” απο αυτους που δεν χαλανε το χαρτζηλικι τους για να πανε στο γηπεδο να τους συμπαρασταθουν?…ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΣ…ΓΙΑΤΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΛΛΟΥ ΚΟΙΤΑΖΑΝΕ…!!!

14:13

ΒΑΓΓΕΛΗΣ : Αν και παναθηναικος νομιζω οτι ο Μπαρτζωκας εχει ψυχολογικο θεμα απεναντι στον ΠΑΟ φαινεται στις διαμαρτυριες που κλαιγεται συνεχεια. Γενικα το τιμ που εχει διπλα του για μενα ειναι αδυναμο και μιλαω κυριως για το τομιτς που αντι να δινει οδηγιες το μονο που κανει ειναι να μιλαει με διαιτητες! Οποιος κι αν ερθει τωρα θα ειναι καλυτερα. Η ομαδα θα δειξει ζηλο, ακομα κι ο Σπανουλης που ειχε το ακαταλογιστο θα στρωσει χαρακτηρα γιατι ειναι πολυ χαλια! Γνωμη μου!

14:13

nikolas : taso gia giannis mployms den eipame kati.me nelson piso kai 4-5ari eimaste mia xara tha deis

14:14

Guest : Τασο καλησπερα. Ο Μπαρτζωκας καλα κανει και μενει και καλα εκανε που δεν ζητησε ουτε ενα συγνωμη αλλα πηγε να βγει και απο πανω με τις επιλογες του.Ποιος ο λογος να φυγει; επειδη θα τον κραξουν τα 50 ατομα(γτ παραπανω δεν θα ναι) που θα πανε στο ΣΕΦ; Αφου ετσι και αλλιως ενα μεγαλο ποσοστο απο εσας τους δημοσιογραφους θα τους χαιδεψετε τα αυτια παιχτες-προπονητη οπως κανατε και τα τελευταια χρονια.

14:14

Ghetto : Ποτε αναμενεται η παραιτηση Μπαρτζι? Γιατι θεωρω δεδομενο πως καποια στιγμη μεσα στην ημερα θα συμβει αυτο..

14:14

Ψαροκασέλας : Αναζητείται ο Ortega -πως-τονε-λένε που έγραφε χθες για διασυρμό του Παναθηναϊκού (κωλοτούμπες all the way), στο live chat Καρύδα-Μαγουλά. Τάσο, προσπάθησες είδα, να ανατρέψεις την κατάσταση (με “όσκαρ ανατροπής”, όπως ο ίδιος άλλωστε έγραψες αυτολεξεί στο άρθρο σου χθες) και το όλο κλίμα που έχεις δημιουργήσει μετά τον περσινό σχολιασμό στο Καραϊσκάκη. Τι άποψη έχεις επ’ αυτού ;

14:17

Τρόλαρα, που λέτε και οι νέοι τον εαυτό μου. Δεν υπάρχει τίποτε να αναστρέψεις. Με ξέρετε πολλά χρόνια και γνωρίζετε πως ο καθένας είναι επαγγελματίας σε αυτό που κάνει. Και στο γκολ του Κατσουράνη, επαγγελματίας ήμουν, και στον…Τσόρι, και στους τελικούς του 2010. Θα επιμείνω πως αν δεν προσβάλεις, υποβιβάζεις, θίγεις κάποιον, τότε μετά είναι θέμα άποψης.
Δεν έχω κάνει ούτε και θα κάνω ποτέ ποδοσφαιρικό σχόλιο διότι δεν είναι η δουλειά μου. Μεταδόσεις κάνω από 2000. Άλλες καλές, άλλες κακές, Άλλες σωστές, άλλες λάθος. Η δουλειά μου, είναι αυτό που κάνουμε μαζί με εσάς όλα αυτά τα χρόνια εδώ. Περισσότερα κάποια στιγμή στο μέλλον. Its a promise.

14:17

Σοδας… : Εγω νομιζω οτι το μονο που χρειαζεται ο Ολυμπιακος ειναι να αλλαξει χρωμα στη φανελα του. Μολις το κανει πρασινο, θα πεταει! Κατα τα αλλα ειναι ετοιμος…

14:17

Χρήστος : Τάσο όσο περνάει ο καιρός πιστεύω ότι επιβεβαιώνεται όλο και περισσότερο ο Αντιτς κι ότι ο Ολυμπιακός πήρε την δεύτερη ευρωλίγκα στον “αυτόματο πιλότο” μετά την πολύ καλή δουλειά του Ντούντα. Ποια είναι η γνώμη σου;

14:19

Ούτε στα αεροπλάνα την ώρα της προσγείωσης δεν υπάρχει αυτόματος πιλότος. Ο Μπαρτζώκας δούλεψε σκληρά το 2013. Το ίδιο κάνει και τώρα. Τα αποτελέσματα δεν τον δικαιώνουν σε καμία περίπτωση όμως.

14:19

Basilis : Επρεπε ο Μπαρτζωκας να μην βρισκεται στην ομαδα απο τους χαμενους περσινους τελικούς. Οταν χανεις απο μια τετοια ομάδα και στο σταδιο που βρίσκεται κατι προφανως κανεις λάθος εσυ. Για εμενα προσωπικα τελειωσε το μπασκετ για τον Ολυμπιακο φετος. Τι να δω παραπανω ? Μου θυμιζει την τελευταια χρονια του Γιαννακη στον πάγκο. Προπονητης με ημερομηνια λήξης.

14:19

stavros : Τασο τι πιστευεις για το φετινο πρωταθλημα της α1….θα αντιμετωπισουν καμια δυσκολια οι “μεγαλες” ομαδες?

14:20

Ίσως ο Παναθηναϊκός σε κάποια παιχνίδια λόγω απουσιών ή αλλαγών. Κάποια, μιλάμε για ΠΑΟΚ, Άρη.

14:20

dimitris 13 : john7 ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ…ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΟΣΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΧΑΡΕΙΤΕ ΠΟΤΕ…ΑΚΟΜΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΠΑΣΚΕΤ…ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΣ ΦΑΠΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥΣ ΠΟΝΑΤΕ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΣ ΦΑΠΕΣ…..

14:20

νικος : Τασο ενα δεν μπορω να καταλαβω….πως οταν μια ομαδα χανει,,μεταξι των δυο αιωνιων,αμεσως βγαινουν ορισμενοι ασχετοι και αρχιζουν να κραζουν τους παικτες,τους προεδρους και το προπονητικο τιμ…ειναι αρκετα νωρις για να κρινεις και να παρεις τοσο μεγαλες αποφασεις…εσυ τασο τι πιστευεις?

14:24

Αυτό το κρινει μόνο η ομάδα. Τον κράτησε το καλοκαίρι, θα είναι περίεργο στο πρώτο παιχνίδι, και ας χάθηκε τίτλος να τον διώξει. Δεν λέω πως είναι λάθος, λέω πως θα είναι παράδοξο.

14:24

θοδωρής : ένα τεράστιο μπράβο στον παναθηναϊκο μας

14:25

Chris : O Mpartzwkas authn thn wra pou milame,kanei akoma ton proponhth tou Olumpiakou?

14:25

ΒΑΒΙΣ : Η ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΙΒΑΝΟΒΙΤΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΚΡΙΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΞΥΛΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΑΡΟΤΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΟΣ

14:26

κωστας : τασο κ αλλη μια ερωτηση που ξεχασα πριν ,πως βλεπεις φετος την ομαδα μου την ΑΕΚ….μεγαλη επιστροφη αλλα μπορει το κατι παραπανω? πλει οφ ας πουμε(νταξει δε μιλαω για 4αδα αν κ με την πτωση του πανιωνιου δε μοιαζει κ τελειως απιθανο) ευχαριστω

14:27

Θα είναι καλούτσικη, αλλά σε ένα τέτοιο μέγεθος δεν του αξίζει το …καλούτσικη. Το ελληνικό μπάσκετ έχει ανάγκη από μία μεγάλη ΑΕΚ. Αλλιώς ως πρωτάθλημα δεν υφίσταται. Τουλάχιστον είναι πάλι Α1.

14:27

Elevation : Καλησπέρα. Περίμενες τέτοιο όσκαρ ανατροπής χθές?

14:28

Yeap, το λέγαμε στο Live.

14:28

Γιαλός : Τάσο,ακόμα και αν ο Μπαρτζώκας έδωσε καθαρές οδηγίες στο ταιμ άουτ για το πώς θα παίξουν οι τελευταίες φάσεις, το γεγονός οτι δε τον άκουσαν οι παίχτες του, είναι πάκι δικό του λάθος…μήπως είναι καλομαθημένοι? μήπως χρειάζεται λίγο προπονητικό στύλ Ιωαννίδη ο ολυμπιακός? με κατσάδες?

14:28

Elevation : Καλησπέρα. Περίμενες τέτοιο όσκαρ ανατροπής χθές? Γιατί προσπαθείς να χρυσώσεις το χάπι της παλαιότερης σου ποδοσφαιρικής αναμετάδοσης? θεωρείς πως ο κόσμός δεν καταλαβαίνει απο τα άρθρα σου την εμπάθεια που βγάζεις? Από τον Παναθηναικό μέχρι τον Τζόρνταν. Όσο περισσότερο την αφήνεις να υπάρχει τόσο περισσότερο σε περιορίζει κ επαγγελματικά… Φιλική συμβουλή.

14:28

alex : Στήριξη σε Μπαρτζώκα, αλλά αν τελικά φύγει αυτός που πρέπει να τον αντικαταστήσει είναι ο Γιάννης Σφαιρόπουλος.

14:29

B.P15 : Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να τα ισοπεδώνουμε όλα πάντα και να δημιουργούμε δικαιολογίες πριν και μετά. Ο Σπανούλης που κράζουμε ήταν ο 6ος παίκτης σε χρόνο συμμετοχής έχοντας σε 21,25 λεπτά (1 ημιχρονο περίπου) 12 πόντους 3 ασιστ και 3 κλεψίματα και είχε συνολικά το 2ο καλύτερο tendex πίσω από τον Λοτζέσκι. Εν τω μεταξύ το κλιματάκι είχε σχηματιστεί έυκολα αν έχανε ο παναθηναικός ούτε γάτα ούτε ζημιά, οι ομάδες είναι ανέτοιμες κτλ. οπως είχε γίνει και πέρυσι στη νίκη του ολυμπιακού στο άδειο σεφ. κατά τα άλλα ο Πρίντεζης πάει για αρθροσκόπηση και έπαιξε 29,35λεπτά και όχι μόνο αυτό στις τελευταίες επιθέσεις έπρεπε να τις πάρει όλες εκείνος (σημείωση στον αγώνα είχε 5 λάθη σε σύνολο 12 του ολυμπιακού και πρόκειται για παίκτη που δεν δημιουργεί με τη μπάλα) . Αυτά τα γράφω πιο πολύ για να τα διαβάσουν κυρίως φίλαθλοι του ολυμπιακού και να μάθουν να σκέφτονται λίγο περισσότερο πριν πεί ο καθένας ότι θέλει

14:29

Ανδρέας Κύπρος : Τάσο γεια σου. Το πρώτο που θέλω να σχολιάσω σαν ουδέτερος είναι ότι χαίρομαι που μικροί σε ηλικία Έλληνες παίκτες πήραν το ντέρπυ. Το δεύτερο που θέλω να ρωτήσω είναι αν οι ημιτελικοί αγώνες του κυπέλου για προκύψουν μετά από κλήρωση; Τρίτο, πίστεύεις ο ΠΑΟΚ να έχει πιθανότητες για κατάκτηση;

14:30

Λίγες.

14:30

Τζίμης : μόλις ακούστηκε απο δημοσιεύματα οτι η ΚΑΕ ψάχνει αντικαταστάτη Μπαρτζωκα τι ισχυει;

14:32

Το ψάχνουμε και θα έχουμε ενημέρωση σύντομα. Σύμφωνα με όσα ερμηνεύσαμε χθες, δεν τίθεται θέμα, αλλά ο Ηράκλειτος έχει πει μία μεγάλη κουβέντα πριν από πολλά πολλά πολλά χρόνια.

14:32

επώνυμος : Τάσο στο άρθρο του Παντελή Βλαχόπουλου σχετικά με τον Σπανούλη, έχεις να προσθέσεις κάτι;

14:32

Όχι. Έχουμε μάθει τόσα χρόνια πρώτα φίλοι και μετά συνεργάτες, να σεβόμαστε τις απόψεις ο ένας του άλλου.

14:33

Θανάσης, Αίγιο. : Καλησπέρα, Τάσο. Συγχαρητήρια για το σημερινό σου άρθρο. Έκανες σκληρή κριτική στον Ολυμπιακό και δεν “μάσησες”. Η ερώτησή μου είναι η εξής: Πιστεύεις ότι έχουν τύχη οι φετινές ομάδες μας να κατακτήσουν την Ευρωλίγκα; Θέλω να είσαι ειλικρινής. ΥΓ: Και μια παράκληση, το ξέρω ότι δεν είσαι εσύ υπεύθυνος γι’αυτό αλλά αν μπορείς μετάφερέ το σε κάποιον που είναι: Πολύ λογοκρισία πέφτει τελευταία στα σχόλια αδερφέ και δεν εννοώ φυσικά σχόλια που βρίζουν.

14:33

Θανάση μου, να ξέρετε πως δεν είναι εύκολο να ελεγχθούν όλα τα σχόλια. Γίνεται προσπάθεια να περνάνε τα περισσότερα εκτός βεβαίως αν βρίζουν.

14:34

ΦΩΤΗΣ : ΤΑΣΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΛΗΚΡΗΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ??? ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΕΩΝ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ???

14:34

Θα κοιτούσα πρώτα τα δικά μου λάθη.

14:34

stef : Τασο πως γινετε να τι γλυτωνει συνεχεια ο Σπανουλης ειναι η δεν ειναι ο ηγετης παιρνει η δεν παιρνει ενα τεραστιο συμβολαιο μετα τον Μπαρτζωκα νωμιζω οτι φταιει αυτος 700 χιλ ο Μαντζαρης ημαρτων

14:34

Τασος87 : Τάσο μη γραψεις για το έγκλημα μπαρτζωκα να μη κάνει αλλαγή στη δεύτερη βολή ώστε να πάρουν μαρκάρισμα τα πι παίχτες.. Θα σε κάνουν νταντα

14:35

Άντε να το πούμε πιο αναλυτικά. Αλλαγή μπορείς να κάνεις, αν έχει κάνει αλλαγή η ομάδα που παίρνει κατοχή, δηλαδή ο Παναθηναϊκός. Αν έχουν κάνει αλλαγές οι πράσινοι και δεν έκανε ο Ολυμπιακός, θα ήταν επιλογή διότι είχε προηγηθεί τάιμ άουτ πριν τις βολές. Δεν το θυμάμαι όμως.

14:36

ΙΩΑΝΝΗΣ : Εδω που εφθασε η κατασταση, χρειαζεται οπωσδηποτε αλλαγη προπονητη…..Δεν μπορει να συνεχιζεται αυτη η κατασταση…Πριν καλα καλα αρχισει η σεζον, χαθηκε ενας τιτλος και η ψυχολογια της ομαδος, ειναι στα ταρταρα….Αλλαγη προπονητη, τωρα!

14:36

drops : Μεγάλη νίκη απ΄όλες τις διαστάσεις. Ελπίζω η διοίκηση να σοβαρευτεί,να μην επαναπαυτεί και να κάνει τις απαραίτητες προσθήκες για την ενίσχυση της ομάδας. Ένα βροντερό όχι στην ποδοσφαιροποίηση του μπάσκετ με πράσινους και κόκκινους αποδέκτες.

14:36

spimil : ΠΑΡΕΤΗΘΙΚΕ ΤΕΛΙΚΑ Ή ΤΟΝ ΑΠΕΛΥΣΑΝ ΤΟΝ ΜΠΑΡΤΖΩΚΑ ΑΚΟΜΗ? Η ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΜΑΠΑ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ?

14:37

Κάπου εδώ τελειώνουμε. Θα έχουμε όλο το ρεπορτάζ συνεχές αν και αυτή την στιγμή είναι άγνωστο αν δρομολογούνται εξελίξεις στον Ολυμπιακό. Καλό απόγευμα και σας ευχαριστώ όλους για την συζήτηση που είχαμε.

14:37

Tasos : Γιατί να φύγει ο Μπαρτζώκας;Μια χαρά προπονητής είναι.Ολοι πέφτουν στον προπονητη να τον φάνε οτάν υπάρχει αποτυχία.Τέτοια ράτσα λάου είμαστε και αυτο δύσκολα φευγει απο το αίμα μας.Όποιος έχει παίξει μπάσκετ στη ζωη του σε ομάδα δε θα έπρεπε να λέει τέτοια πράγματα.Ολοι κάνουν λάθη όταν υπάρχει αποτυχία σε ομαδικά αθλήματα.Δηλαδή ο Πασκουάλ που τον έχει τοσα χρόνια η Μπαρτσελόνα δε κάνει λάθη;Δεν εχει χάσει τίτλους;

14:37

Marios : Τάσο οι νέοι του Παναθηναικου μπολιάστηκαν πάλι με το αίσθημα του πρωταθλητή. Οι δικοί μας από την άλλη ειναι loosers και τους ειδαμε και στην εθνική αφού ο κορμός της εθνικης ειναι παικτες του Ολυμπιακού. Στα δύσκολα έχασαν και στην Ισπανία. Ενας ψυχολόγος δεν θα βοηθούσε;

14:41

Άγγελος : Καλησπέρα Κύριε Μαγουλά.Θεωρείτε οτι ο Μποχωριδης μπορει να φτασει τον Διαμαντιδη?

14:41

Δύσκολα αλλά δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να γίνει ο ίδιος ένας …μεγάλος Μποχωρίδης.

14:41

Σοδας : Για ψυχολογος δεν ξερω, ψυχιατρος ομως σιγουρα!

14:42

Μείνετε στο contra.gr για όλο το ρεπορτάζ από Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ