ΜΠΑΣΚΕΤ

Η συζήτηση με τον Τάσο Μαγουλά

Ο Τάσος Μαγουλάς συνομίλησε για 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για το επεισόδιο Παπαθεοδώρου - Κόνιαρη και όσα ακολούθησαν, για τα μεταγραφικά Ολυμπιακού - Παναθηναϊκού και ό,τι άλλο απασχολεί την μπασκετική επικαιρότητα.

Η συζήτηση με τον Τάσο Μαγουλά
INTIME SPORTS

Η συζήτηση:

14:50

Καλησπέρα. Σε λιγότερο από μισή ώρα ο Τάσος Μαγουλάς θα συνομιλήσει μαζί σας.

14:52

Στο επίκεντρο της συζήτησης το επεισόδιο Παπαθεοδώρου – Κόνιαρη, η αντίδρασή τους και φυσικά η σφοδρή επίθεση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός στον ομοσπονδιακό τεχνικό.

14:53

Παράλληλα, θα σας μεταφέρει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στα μεταγραφικά Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού.

14:55

ΚΩΣΤΑΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΕΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΑΤΑΓΡΑΦΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΡΙΑΡΙ Η ΤΕΣΣΑΡΙ

14:56

ChrisS88 : Ο Ολυμπιακός έχει την πολυτέλεια να έχει ξένους αδώλωτους στο πρωτάθλημα? Θα πάρουν και άλλο ξένο γιατί και με άλλον ένα θα έχει δύο παίκτες δυσαρεστημένους που ο θεός μόνο ξέρει πόσο μπορεί και με τι δυνάμεις να παίξουν στην ευρωλίγκα. Ο Κατσίβελης είναι καμενο χαρτί δηλαδή? Πιστεύει ακόμα οτί υπάρχει ελπίδα να βρει ρόλο στην ομάδα?

15:15

Καλό μεσημέρι. Έκτακτη επικαιρότητα και θα πάμε μαζί για την επόμενη ώρα συζητώντας ότι θέμα θεωρείται και…θεωρείτε σημαντικό.

15:18

ChrisS88, για μένα είναι σαφέστατα περίεργη επιλογή. Περισσότερο γίνεται για να υπάρχει ευελιξία σε περίπτωση αλλαγής και προσφαφαιρέσεων μέσα στην χρονιά. Αν βεβαίως ο Σίμονς …ξεκινήσει την προετοιμασία. Φαίνεται πως ο Ολυμπιακός έχει αφήσει ανοικτά παράθυρα.

15:19

Κώστα μου, ο Παναθηναϊκός κοιτάει πολύ διακριτικά για κάποια 3/4 έχοντας πάντα στο νου του ότι θα ρισκάρει με Γιάνκοβιτς και Χαραλαμπόπουλο. Νομίζω πως άφησε δύο θέσεις κενές για ξένους και θα τις καλύψει μόνο αν βρεθεί ακριβώς ότι ζητάει ο Ιβάνοβιτς.

15:19

ekto : πραγματικα αυτο που μου βγαζεις στις διαφορες δημοσιευσεις σου που σε παρακολουθω εδω και καιρο ειναι οτι εχεις καποια εμμομη απεναντι στον βασιλακοπουλο γιατι γινετε αυτο μπορεις να μου πεις λογικα εχεις καποια τρελη εμπαθεια απεναντι του αυτο εισπρατω εγω

15:20

Εμπάθεια καλέ μου φίλε, είναι να γράφεις κάτι άσχετο χωρίς στοιχεία. Ο Βασιλακόπουλος αυτή την στιγμή έχει επιλέξει να εμπλέκεται με το μεγαλύτερο κομμάτι του μπάσκετ οπότε λογικό δεν είναι τα κείμενα να περιστρέφονται γύρω από αυτόν; Αν έχω γράψει κάτι παράλογο ή υπερβολικό, περιμένω να μου το υπενθυμίσεις.

15:21

Ηλιας 13 : Καλησπερα.Υπάρχει τίποτα νεότερο για περαιτέρω μεταγραφές στον παο?

15:21

Όχι ακόμα. Θα κινηθεί πολύ διακριτικά και μόνο αν βρει εκείνους που θέλει ως ξένους.

15:22

nikolas : ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΓΙΑ ΒΕΖΕΝΚΟΦ ΟΣΦΠ Η΄ ΠΑΟ??ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ???

15:23

Ο Βεζένκοφ καταλαμβάνει θέση ξένου. Ίσως ο Παναθηναϊκός να το σκεφτεί λίγο περισσότερο τις προσεχείς ημέρες. Ο Σταμάτης είναι μία καλή επιλογή αλλά μην ξεχνάμε ότι αυτά τα παιδιά δεν θα παίξουν σε τέτοιους συλλόγους φέτος ή του χρόνου ως βασικοί.

15:23

χρηστος : καλησπερα τασο…θα ηθελα να μου πεις αν υπαρχει περιπτωση ο ολυμπιακος να κινηθει για καποιους απο τους μικρους της under-18 μιας και ηδη ο παο εχει 3 απο εκει…καλες περιπτωσεις και που ακουγονται επισης ειναι ο μουρατος ο σταματης και ο χρηστιδης..θα ηθελα την γνωμη σου ..ευχαριστω και καλο μεσημερι!!!!!

15:25

Χρήστο μου ο Ολυμπιακός έχει ένα συγκεκριμένο πλεονέκτημα…μειονέκτημα: διαθέτει τους καλύτερους παίκτες, πλην Μποχωρίδη και Αντετοκούνμπο, στις ηλικίες 90 κι 94. Αυτό εκμεταλλεύτηκε ο Παναθηναϊκός και κτύπησε τους 96-97. Λογικές κινήσεις και από τους δύο. Νομίζω πως οι ερυθρόλευκοι θα πάνε για δύο παιδιά αυτής της εθνικής. Από όσο ξέρω τουλάχιστον.

15:25

niop : ο καλαθης τελειωσε οριστικα η υπαρχει ελπιδα και αν οχι του χρονου θα ερθει?

15:26

Ο σκοπός του είναι να μείνει στο ΝΒΑ. Αν πάει καλά φέτος, θα βρει συμβόλαιο και δεν πρόκειται να έρθει. Όλα είναι σε συνάρτηση με την σεζόν που θα κάνει και πόσο θα πείσει ότι μπορεί να παίξει εκεί.

15:26

spyros : νομιζω ότι είναι μεγαλο λαθος να μεγαλοποιήσουμε το επεισοδιο κονιαρη-παπαθεοδωρου.πιστευω ότι ακομα και να τον χτυπησε σηγουρα το εχει μετανιωσει ο παπαθεοδωρου.στην τελικη όμως πιστευω ότι ακομα και αυτά τα επεισοδια γαλουχουν ένα παικτη.

15:28

Σπύρο μου, τέτοια επεισόδια δεν γαλουχούν κανένα παίκτη. Μόνο τον οργίζουν. Όσο για τον κόουτς; Σίγουρα έχει μετανοιώσει, δυστυχώς δεν φαίνεται πουθενά ότι έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Θεωρητικά θα ήθελε να το πάρει πίσω, είχε την ευκαιρία να ζητήσει συγνώμη, επέλεξε άλλο δρόμο της επίθεσης.

15:28

dimi : καλησπερα.θεωρω υπερβολες αυτα περι εκδιωγμου παπαθεοδωρου.καταρχην δν ξερουμε καν αν χτυπησε το παιδι,αλλα ακομα κ αν τ εκανε,ειναι πραγματα π συμβαινουν πανω στην ενταση τ αγωνα.το μονο βεβαιο ειναι οτι δν τ εκανε επειδη τον μισει.μαλλον σ καλο θ βγει μιας κ ο παιχτης θ μαθει απ αυτο

15:28

Θα μάθει dimi, να φοράει πάντα πετσέτα στο κεφάλι.

15:28

Δημητρης : Τασο τι βλεπεις για ολυμπιακο?παρατηρω παλι ελλειψη στο επιθετικο κομματι,παρελασαν 10 γκαρντ και ο δις πρωταθλητης δεν καταφερε να δελεασει κανεναν.λεει κατι?υπαρχει ατυπη συμφωνια των 2 μεγαλων,οτι εσυ κ εγω?

15:30

Αλλού πήγαιναν και αλλού κατέληξαν Δημήτρη μου. Νομίζω ότι στο τέλος, φοβήθηκαν να ρισκάρουν με έναν πέμπτο γκαρντ και πήγαν στην ασφαλή λύση ενός ρολίστα στο “3” που και θα βοηθήσει αλλά και ο Παπαπέτρου, ε, δεν θα γκρινιάζει τόσο όσο οι γκαρντ.

15:30

Φενιστοκλής : Καλησπέρα Τάσο. Γιατί ο Ολυμπιακός δεν κινείται ούτε στο ελάχιστο για νέους παίκτες; Δεν λέω να γίνει παιδομάζωμα, αλλά ο Παναθηναϊκός έχει πάρει τους πάντες κι εμείς κανέναν.

15:32

Γιατί είναι δύσκολο με τόσους νέους παίκτες που έχει ήδη, να πάρει και άλλα παιδιά. Ακόμα δεν έχουν παίξει Παπαπέτρου, Αγραβάνης, Χριστοδούλου και ως φαίνεται ακόμα έχουν δρόμο. Ο Παναθηναϊκός αναγνώρισε το λάθος του τα προηγούμενα χρόνια κι επενδύει στην προσεχή πενταετία.

15:32

geoRge21 : Θεωρω οτι ο προπονητης Παπαθεοδωρου πρεπει να τιμωρηθει ασχετα αν υποστηριζουν τωρα ολες οι πλευρες για να καλυφθει το θεμα.Τον βρηκε δεν τον βρηκε,λιγο η πολυ η κινηση κα ιη πραξη μετραει.Ειναι ανεπιτρεπτο να επικροτουμε τετοια πραγματα στον αθλητισμο.Σε εναν αθλητισμο που πανω απο ολα πρεπει να βγαζεις και χαρακτηρες εκτος απο καλους αθλητες.Και κατι τελευταιο.Και ασχετο με το θεμα.Βλεπεις την ΑΕΚαρα στο Μπασκετ να ειναι ανταγωνιστικη φετος ?Ποια ειναι η αισθηση σου?

15:34

Την ΑΕΚΑΡΑ την περιμέναμε όλοι ως μία ανάσα για την Α1 όμως ακόμα πολλά ερωτηματικά. Αν προχωρήσει το πρότζεκτ με τον Γιαννάκη και όντως υπάρχει στήριξη οικονομικά, θα πάνε καλά τα πράγματα. Ανταγωνιστική θα είναι εύκολα, διότι πάμε για το χειρότερο πρωτάθλημα της ιστορίας από πλευράς επιπέδου. Οπότε πόσο χειρότερη θα είναι;

15:34

ΦΛΟΥΔΑΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΦΟΣΟΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ?ΕΓΩ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΚΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΨΗΛΟΥΣ .ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ.

15:35

Νομίζω ότι όφειλαν να βρουν κάτι καλύτερο από τον Πετγουέι ώστε να θωρακίσουν την ρακέτα τους. Σε πρώτη ματιά, ο Ολυμπιακός είναι βελτιωμένος σαφώς σε σχέση με πέρυσι ιδιαίτερα στην ατομική άμυνα και στο σουτ.

15:35

ΓΙΑΝΝΗΣ7 : Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ???

15:36

Τους έχει απασχολήσει ο γιος του Αντώνη Σταμάτη. Ο Ολυμπιακός γενικά βλέπει ότι έχει τεράστιο κενό στις ακαδημίες του. Περίπτωση Παπαγιάννη π.χ.

15:38

ellas : Kalhspera….pote paizei me tin Serbia h ellada ?

15:39

Σήμερα στις 19.30 δυστυχώς ή ευτυχώς χωρίς TV.

15:39

Anna : Τάσο,καλησπέρα! Ακούγεται πως ο ΠΑΟ θα κάνει κίνηση για Βεζένκοφ, και πραγματικά σκέφτομαι τον Χαραλαμπόπουλο, έχει έτοιμο νεαρό παίκτη στο 4, και ας ειναι 17 το παιδί είναι πού μπροστά, γιατί να του κλείσει πάλι το δρόμο; Επίσης μια ερώτηση για Μάντζαρη, βλέπεις να ανανεώνει με ΟΣΦΠ ή να πηγαίνει ως ελεύθερος στον ΠΑΟ του χρόνου;

15:40

Έχοντας αφήσει δύο θέσεις ξένων κενές, ίσως το σκεφτεί, όμως μην ξεχνάμε πως πλήρωσε ήδη χρήματα για τον Μποχωρίδη. Ο Χαραλαμπόπουλος θα παίξει αλλά με μέτρο. Κυρίως στην Α1 πρέπει να πάρει τα λεπτά του. Ο Ολυμπιακός θα προσπαθήσει να τελειώσει φέτος την υπόθεση Μάντζαρη.

15:41

ΚΩΣΤΑΣ : Ο ΚΑΛΕΜΠ ΓΚΡΙΝ ΤΗΣ ΣΑΣΑΡΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΣΣΑΡΙ ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ

15:41

Έμεινε Ιταλία, αλλά δεν τον έχω δει ποτέ.

15:41

Elio : Υπέρ ή κατά αυτού που έγινε?Πιστεύω πως πήρε υπερβολικά μεγάλη έκταση…

15:43

Κατά όσο δεν πάει άλλο. Είναι ντροπή ό,τι συνέβη και ακόμα μεγαλύτερη ντροπή η προσπάθεια εξωραϊσμού. Έγινε επίθεση από προπονητή σε ένα παιδί. Ναι, μπορεί να συμβεί όπως και να τρέχεις με 200 και να παρασύρεις άνθρωπο. Το χειρότερο στην ιστορία είναι το θράσος μετά και πώς βάλανε μία δήλωση του παιδιού για να καλύψουν το συμβάν. Ντροπή.

15:43

γιωργος : τις μπασκετικες γνωσεις σου σε επιπεδο παικτων και ομαδων δεν τις εχει αλλος στην Ελλαδα… ΑΛΛΑ αν δεν βαλεις στην ακρη τα κομπλεξ σου δεν θα κανεις τιποτα

15:44

Διαφωνώ σίγουρα στο πρώτο σκέλος. Στο δεύτερο, give me an example.

15:44

Kostas : Ο παο δε θα παρει αλλο ενα σεντερ? Πιστευω χρειαζεται και 3αρι, δε νομιζω να ρισκαρει μονο με γιανκοβιτς φετος.

15:46

Kosta ο Παναθηναϊκός οφείλει να αποφασίσει και φαίνεται πως είναι αρκετά σίγουρος, αν όντως θα στηρίξει το πρότζεκτ ρισκάροντας και ήττες ή μόλις δει τα δύσκολα, θα πάει σε έμπειρους. Είναι καθαρά θέμα διοίκησης. Ο Ιβάνοβιτς είναι ιδανικός να κτίζει, αρκεί να μην του χαλάσεις τον σχεδιασμό.

15:46

Alexhs : Εσυ στην θεση της ομοσπονδιας τι θα εκανες;

15:47

Θα απαιτούσα συγνώμη δημόσια και θα του επέβαλα βαρύτατο πρόστιμο. Συν, όπως κάνουν οι Αμερικανοί, θα ξεκίναγα ένα πρότζεκτ με τον Παπαθεοδώρου επικεφαλής, κατά της βίας στις προπονήσεις και τους αγώνες. Σχολεία, συλλόγους κλπ.

15:47

Αντρεας : Πιστευις οτι ο κονιαρης ειπε κατι που προκαλεσε το μικρο επεισοδιο? Γιατι μικρο ειναι αλλο που του δωσαμε τοσο μεγαλη αξια… Νομιζω πως συμβαινουν τετοια περιστατικα…

15:48

Όχι, Αντρέα μου, τέτοια περιστατικά δεν συμβαίνουν και δεν πρέπει να συμβαίνουν. Είναι πολύ μεγάλο, κυρίως η συνέχειά του και η νοοτροπία που αναπτύσσεται.

15:48

ΓΙΑΝΝΗΣ : Ο ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΔΡΩΝ ?????

15:49

Σε δύο χρόνια σίγουρα. Είναι ακόμα βαρύ το κορμί του.

15:49

Γιαννης Πειραιας : Απο την στιγμή που ο Σίμονς βγαίνει εκτός , δεν πρέπει ο Μπαρτζώκας να επιμείνει για κάποιο κλασσικό 5αρι έστω κ απο NBA? Θεωρείς οτι έιμαστε πλήρεις στη θέση 5?

15:50

Έχει ήδη τρεις σέντερ Γιάννη μου. Χάντερ, Ντάνστον, Καββαδά για Ελλάδα. Από ΝΒΑ πολύ δύσκολα γιατί ο προπονητής θέλει παιδιά με προϋπηρεσία στην Ευρώπη. Γι αυτό και δεν βρήκε τον αντί-Ντιλέινι.

15:50

Κωστας – Aberdeen : Καλησπερα Τασο Μαγουλα. Περι ΝΒΑ,ο David Blatt θεωρεις πως εχει τα καταλληλα εργαλεια για να “τιθασευσει” μια ομαδα με LeBron,Wiggins,Waiters κλπ; Επισης εαν ο Rose οντως ειναι υγιης, σε ενδεχομενο τελικο Ανατολης Bulls – Cavs ποιος θεωρεις οτι μπορει να νικησει και γιατι;

15:51

Έχει τις καλές σχέσεις με τους παίκτες, κάτι πολύτιμο στο ΝΒΑ. Επίσης είναι τρομερά έξυπνος και του αρέσουν τα απλά πράγματα. Δεν ξέρω πόσο ικανός είναι γι αυτό το επίπεδο όμως. Με τον Ρόουζ υγιή  και αν κρατούσαν τον Ντενγκ, οι Μπουλς θα νικούσαν αυτούς τους Καβαλίερς φέτος. Και τώρα, αν ο Ρόουζ είναι ο προ τριετίας Ρόουζ, είναι φαβορί. Αν όχι, Λεμπρόν.

15:51

spyros : μπορει ο μπογρης ή ο γιανκοβιτσ να κερδισουν μια θεση στη δωδεκαδα της εθνικης?

15:52

Δύσκολα.

15:52

geoRge21 : Συμφωνω Τασο Μαγουλα.Με κάλυψες απολυτα και εγω αυτην την αποψη εχω..

15:52

Κωνσταντίνος : Τάσο καλησπέρα, θα μπορούσες να μας πεις την αποψή σου για τον Σλούκα?? Ευχαριστώ.

15:54

Μένει στάσιμος και αυτό είναι το πρόβλημά του. Αυτό είναι το πρόβλημα οποιουδήποτε παιδιού μπαίνει με ρόλο  σε μία μεγάλη ομάδα. Όπως και ο Μάντζαρης. Δεν υπάρχει χρόνος για βελτίωση ή εξέλιξη. Από την άλλη οι παραστάσεις είναι μοναδικές, όμως χωρίς μεγάλο χρόνο συμμετοχής, δεν έρχεται η πρόοδος.

15:54

Χριστόδουλις Βασιλείου : Καλησπέρα Τάσσο.Πως νομίζεις ότι πρέπει να κινηθεί ο ΠΑΟ στη συνέχεια των μεταγραφών του?

15:54

ΓΙΑΝΝΗΣ : ο διαμαντιδης δεν ξεκουραστικε ακομα??????

15:55

Peris : Γεια σου Τασο, τα 2 φιλικα της εθνικης με Τουρκια θα τα δειξει κανεις? Γιατι ο ΑΝΤ1 ανακοινωσε μονο οτι θα δειξει τα προηγουμενα φιλικα

15:55

Ακόμα δεν έχουμε εικόνα. Δίκιο έχεις, ο ΑΝΤ1 πήρε μόνο τα τουρνουά.

15:55

Νικος : εχουμε κανενα site για τον αγωνα σημερα ?

15:56

Από ότι είδα ούτε το fibaeurope το καλύπτει. Κανένα σερβικό, ίσως.

15:56

Αντώνης : Τάσο δεν θα ήταν πιο εύκολο για τον Ολυμπιακό να πάρει πέρσι τον Σταμάτη από την Ευρυάλη, αντί τώρα να τρέχει να βγάλει άκρη με τον Πανιώνιο που θα θέλει τρελά λεφτά και δεν έχει και διοίκηση για διαπραγματεύσεις;

15:57

Είπαμε, ο Ολυμπιακός έχει ένα  κενό στις μικρές ομάδες. Είτε ακαδημίες είτε σκάουτιγκ.

15:57

ομαρ : Πως βλεπεις τις ελληνικες ομαδες φετος στην Ευρωπη? θα δειξουμε ανταγωνισμο και θα παμε φαιναλ φορ η θα μεινουμε συξιλοι οπως περσι?

15:58

Θα πάνε καλά διότι ακόμα κι έτσι, έχουν προϋπολογισμούς πάνω από τον μέσο όρο. Θα είναι ανταγωνιστικές, όχι όμως φαβορί. Λογικό.

15:58

Ηλιας : Τασο, εμπαθεια ειναι για παραδειγμα να συνδεεις την διαφθορα του Βασιλακοπουλου ως δακτυλο στην βια του πρπονητη στον παιχτη στο τελευταιο σου αρθρο. Πρωτον χανεις οτι δικιο εχεις πει για τον Βασιλακοπουλο(wild card, συγκεντρωτισμος εξουσιας). Εν συνεχεια, πες για τον προπονητη οτι εχασε την ψυχραιμια του, οτι ειναι παιδαγωγικα απαραδεκτος κλπ, αλλα οτι η διψα του Βασιλακοπουλου για μεταλλια και εξουσια σπρωχνει τον προπονητη να ασκησει βια (εμμεσα το ειπες μεσω τνων επιτυχιων που και καλα πιεζεται η εθνικη να εχει), δεν εχει καμια λογικη και ειναι ισοπεδωση προς τα κατω. Γενικα προσπαθησε να ισορροπησεις…

16:02

Ηλία μου, αν προσπαθήσω να ισορροπήσω θα πέσω. Είναι καλοπροαίρετη η κριτική σου και σε ευχαριστώ. Όπως θα διάβασες όμως, δεν ευθύνεται για το συμβάν ο Βασιλακόπουλος άμεσα. Αλλά ότι έχει επιβάλει αυτή την αρρώστια στις μικρές εθνικές δεν είναι ευθύνη του; Συγνώμη που τρώω χρόνο, αλλά το…στράβωμά μου με τον Βασιλακόπουλο ήρθε το 2007, στο ευρωμπάσκετ της Αμαλιάδας. Ήμουν στην μετάδοση δίπλα στον πάγκο του Μανουσέλη και ξαφνικά…αντάρα. Έψαχναν καρέκλα για να βάλουν τον Βασιλακόοπουλο ακριβώς πίσω από τον πάγκο δίπλα μου. Το τί άκουγε προπονητής(στο ένα μέτρο) και διαιτητές με τα πιτσιρίκια εμβρόντητα δεν λέγεται. Αυτή παραμένει και τώρα η νοοτροπία. Να νικήσουμε όπως νάναι γιατί…εγώ θα πάρω την δόξα. Ο Παπαθεοδώρου όμως έχει ατομική ευθύνη.

16:03

κωστασ : τασο ο βουγιουκασ ειναι ακομα ελευθερος? αν ναι γιατι δε κανει κινηση ο ολυμπιακοσ στη θεση του σιμονσ? και επισης υπαρχει περιπτωση να ασχοληθει με αντετοκουμπο θαναση μιασ και κατσιβελης ειναι καμενο χαρτι απο τον ιδιο τον μπαρτζωκα?

16:04

Ο Βουγιούκας είναι ελεύθερος, ο Αντετοκούνμπο είχε απασχολήσει πρόσφατα τον Ολυμπιακό πολύ θεωρητικά.

16:06

Extreme13 : ΔΙΠΛΟ ΜΕΣ ΤΗ ΛΙΕΓΗ ΠΑΟΛΕ ΟΛΕ. ΤΑΣΟ ΑΛΑΝΙ

16:07

Ή όπως έλεγαν στα 80ς όταν ήμουν στο Βέλγιο “Βρυξέλλες, Βρυξέλλες έρχονται οι βαζέλες”. Ήταν για ένα παιχνίδι με Άντερλεχτ. Ωραία πράγματα και με πολλούς Έλληνες στην Λιέγη.

16:07

ΓΙΑΝΝΗΣ : πιστευεις οτι με την ελευση νταρντεν θα μειωθει πολυ ο χρονος συμμετοχης του παπαπετρου??

16:08

Ναι, με την έννοια ότι περιμέναμε μεγαλύτερο χρόνο. Πιστεύω όμως ότι θα είναι πιο συγκεκριμένος όπως και ο ρόλος του.

16:08

dimitris : file taso pisteveis o ntarden kai o lafagiet 8a voh8hsoun?

16:09

Θα βοηθήσουν σίγουρα, μην περιμένεις όμως ότι θα παίρνουν την ομάδα πάνω τους κάθε βράδυ. Δεν είναι τέτοιου επιπέδου.Περισσότερο εξιοσορροπηστές.

16:09

GIORGOS : θΑ ΗΘΕΛΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

16:10

Ωχ. Βαρύς χειμώνας και φθινόπωρο.

16:10

Anna : Ο Ολυμπιακός θα προσπαθήσει να το τελειώσει φέτος το θέμα του Μάντζαρη αλλά εσύ τι πιστεύεις ότι θα γίνει;

16:11

Άννα μου, δεν γίνεται να προβλέψουμε. Είναι λίγο πόκερ η ιστορία.

16:11

σχολιο : Που’σαι ρε Γιόνας????? Ξέρω, ξέρω …στη Ρεάλ!…..

16:11

ZARKO : Ερωτηση:Εαν οι Χαραλαμπο&Παπαγιαννης εχουν την αναμενωμενη εξελιξη σχεδον σιγουρα θα περασουν το PRIME της καριερας τους στο NBA(ποσο μαλλον οταν βλεπουν καθε καλοκαιρι τον ΓΙΑΝΝΗ στην εθνικη να βγαζει τα δεκαπλασια $).Ειναι δυνατον να μην τον βλεπουν τον κινδυνο στον ΠΑΟ και σχεδιαζουν επανω τους?

16:13

Ο Παπαγιάννης είναι ο πιο…επικίνδυνος αλλά μην νομίζεις ότι θα πάνε από τα 20. Ο Παναθηναϊκός πιστεύει ότι θα έχει μία εξαετία με αυτά τα παιδιά. Πολύ ορθά πράτει. Άλλωστε μπορεί να τα κρατήσει λίγο περισσότερο. Δεν είναι κανένα μικρό μέγεθος.

16:13

NIKOSKRHTH : Γεια σας .. ποια ομαδα προκυπτει οτι ειναι πιο ισχυρή φετος μετα και απο το μεταγραφικο σχεδιασμό;

16:13

Ο Ολυμπιακός κράτησε το ρόστερ του και βελτιώθηκε. Ο Παναθηναϊκός κτίζει από την αρχή. Θεωρητικά ο Ολυμπιακός, αλλά φαβορί θα είναι πάντα όποιος είναι πρωταθλητής.

16:14

pancho : ειναι τραγικο να περναει στα ψιλα, απο καποιους, η ενεργεια του παπαθεδωρου, μονο και μονο για να μην κατηγορηθουν οτι ταυτιζονται με την αποψη του παο. σημασια εχει η αποψη, οχι ποιος την εχει..το οτι δε ζητησε συγνωμη δε, ισως και να λεει περισσοτερα απ αυτο που εκανε. ισως να λεει οτι δεν ηταν μια κακια στιγμη ενος υγιους ψυχοπνευματικα ανθρωπου

16:14

ηλιας : πως βλεπεις το νβα φετος ποιες ομαδες ομαδες βλεπεις φαβορι για τν τιτλο ?

16:15

Σικάγο, Ιντιάνα, Κλίβελαντ-Οκλαχόμα, Κλίπερς, Σπερς. Και όπως πάντα Phoenix Suns.

16:15

Philip Fns : Kalisera Taso kai parea..elpizo ola auta na min (pou tha) epireasoun tin omada..Taso Murto tha pame?

16:15

Πήγαμε Αη Χέλη και Καραβάδο. Τώρα η σειρά σας Φίλιππε.

16:16

μιχαληs : οπωσ είναι τωρα ο παο είναι καλυτεροσ στο 1 κ 2 κ στο 3 κ 5 πολύ χειροτεροσ από περυσι,συμφωνεισ?

16:16

Μιχάλη μου, δεν μπορεί να κριθεί διότι η φιλοσοφία του Ιβάνοβιτς είναι διαφορετική. Θα παίξει άλλο μπάσκετ που κάποιοι παίκτες δεν ήταν εύκολο να το υπηρετήσουν.

16:16

Κωστας : Πολυ νωρις να συζηταμε για τους συλλογους, το μπασκετ στην Ευρώπη δυστυχώς ή ευτυχώς (το 2ο για μένα) εξαρτάται πάραπολυ και απ τους προπονητές. Πείτε τίποτα για εθνική.

16:17

Κώστα περιμένουμε να δούμε κάτι που προσωπικά δεν θα το θεωρήσω έκπληξη: η εθνική θα τρέχει. Θα παίξει ένα πραγματικά γρήγορο μπάσκετ. Αυτό λένε οι επιλογές και η φιλοσοφία Κατσικάρη. Να την δούμε όμως στο παρκέ.

16:18

manos kriti : αν δεν μας εσυ μαγουλα δε θα μαθουμε ποτε..ο παππασ γιατι δεν επαιξε περυσι με πεθαμενουσ ουκιτσ καρι…φετος θα παιξει?με μποχο και βλαδο δεν ειναι 1-2-3 για 10 χρονια στο παο?

16:18

Τα είπαμεεεεε. Του δόθηκαν ευκαιρίες στην αρχή, μετά ο μικρός δεν προσαρμόστηκε, είχε τα ζητήματά του τα…πνευματικά. Ο Ιβάνοβιτς θα του δώσει μία τελευταία ευκαιρία να μείνει στο υψηλότερο επίπεδο.

16:19

pancho : οφειλω να σου δωσω συγχαρητηρια για την χωρις υπεκφυγες καταδικη του περιστατικου και την ολοσωστη επισημανση οσον αφορα τη νοοτροπια που διαμορφωνεται σε σχεση μ αυτο

16:19

teo8 : θελω καιεγω την αποψη σου για τον παπαγιαννη και γιατι δεν του δινουν την μπαλα σστην εθνικη

16:20

Γιατί δεν είναι ομάδα που όλα βγαίνουν από λογική και σύστημα. Μιλάμε για 17-18 χρονων παιδιά που μπορεί να μην έχουν παίξει αγώνες μέσα στην χρονιά. Δεν λειτουργεί εύκολα το μυαλό σε αυτές τις ηλικίες. Θέλει βέβαια και μία κατεύθυνση, αλλά όπως έχεις δει, οι άμυνες κλείνουν πάνω του.

16:20

ΜΑΚΗΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΑΣΟ.ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΜΠΟΧΩΡΙΔΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ “ΔΙΑΔΕΧΘΕΙ” ΤΟΝ ΔΙΑΜΑΝΝΤΙΔΗ?

16:20

Ουδείς μπορεί να διαδεχθεί τον Διαμαντίδη, γι αυτό  και ήταν πολύ σωστή η λύση Καλάθη. Ο Μποχωρίδης να γίνει ο …καλύτερος Μποχωρίδης που μπορεί.

16:21

panikkos : pistevw oti o pao an den parei psilo dyskola tha kontrarei tis megales omades stin evrwpi

16:21

ΓιωργοςΠ. : Πιστεύεις ότι ο Μπαρτζώκας δε πήρε παίκτη σκορερ γιατί υπολογίζει τον Σλούκα πιο πολύ για του χρόνου;; Και..ο Σλούκας έχει ανανεώσει ή όχι ακόμα;;

16:21

NICCO sD : εξω ο ιωαννιδισκος απο την εθνικη ομαδα.. Ειναι ντροπη να συνεχιζει να ειναι προπονητης του εθνικου συγκροτηματος μετα απο τετοια ανανδρη συμπεριφορα κατα 17χρονου ΠΑΙΔΙΟΥ!!

16:21

kostas13 : τασο πιστευω πως αν αφθσουν τον ιβανοβιτς ο παο φετος θα παιξει πολυ πιο γρηγορο και ελκυστικο μπασκετ σε σχεση με περυσι τι πιστευεις

16:22

Κώστα μου, πρώτα θα πρέπει να κτίσει, οπότε οι πρώτοι μήνες θα είναι δύσκολοι. Από την υπομονή του κόσμου θα κριθούν πολλά.

16:22

kat.7 : Τασο Καλησπερα. Βλεπεις να γινει και καποια αλλη κινηση να ενισχυθει το ροστερ του θρυλου; Με τους νεους τι γινεται ποιοι. θα αποκτηθουν. Ευχαριστω !!!

16:22

Κοιτάνε αλλά με προσοχή. Δεν θα είναι απίθανο να δούμε κάποιον Αντετοκούνμπο ή Μπράμο. Κυρίως τον πρώτο.

16:23

pot13 : η γνώμη σου για τους νεους του ΠΑΟ;

16:23

Ο ένας καλύτερος από τον άλλο σε ταλέντο. Αυτό όμως δεν λέει τίποτε για την πρόοδό τους. Ανέλαβε τεράστια ευθύνη ο Παναθηναϊκός και μεγάλο ρίσκο.

16:23

pancho : πιστευω οτι ο γκιστ, εφοσον ειναι υγιης, θα παιξει πολυ μα πολυ καλα το ρολο του λαιτ σεντερ του χρονου

16:24

Παντελής : Ο Σταμάτης που λέτε όλοι χθες ήταν ο χειρότερος παίκτης της Εθνικής και παραλίγο να την καταστρέψει. Φοβερά ατομιστής.

16:24

θανος : ο γιαννακοπουλος εχει ριξει αρκετα τον μεσο ορο.. καλο αυτο αλλα δεν βλεπω να πηγαινει για πολλα φετος ο παο..

16:24

TASOS : ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΠΑΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΓΙΑ 4ΑΡΙ ΚΑΙ 5ΑΡΙ? ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΑΥΡΟΚΕΦΑΛΙΔΗ, ΦΩΤΣΗ ΚΑΙ GIST?

16:25

Και Μπατίστα. Θα έρθει κάποιος αλλά μπορεί αυτό να συμβεί μεσούσης της περιόδου. Έχει δύο πεντάρια Μπατίστ-Μαυρό και δύο “4” Φώτση και Γκιστ.

16:25

αρης : Τι βλέπετε στην μπασκετική Αεκ κινήσεις προπονητή κ στα διοικητικα ;

16:27

Διοκητικά μία θάλασσα πλατιά. Η ΑΕΚ είχε ανέβει από τον Ιανουάριο και όλα θα ήταν έτοιμα. Δεν ήταν τίποτε και είναι ντροπή για μία τόσο μεγάλη ομάδα να την αντιμετωπίζουν οι ίδιοι της οι άνθρωποι ως κλωτσοσκούφι. Έχουν καταλάβει πόσα έχασε το ίδιο το άθλημα τα τρία χρόνια της απουσίας της ΑΕΚ από την Α1; Πόσα έχασε μία ομάδα που ήταν εκπληκτική ως το 2005;

16:27

pancho : ξερεις τι λεφτα θα παρει ο μπατιστα? αν δεν ειναι πολυ λιγοτερα απ αυτα που ηθελε ο βουγιουκας, κατα τη γνωμη μου, εκαναν λαθος

16:28

Είναι λιγότερα γιατί το κασέ του Βουγιούκα είναι υψηλό.

16:28

ΤΑΚΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ : Τάσο πιστεύεις ότι είναι λάθος που οι Αγγελοπουλοι άφησαν τους διεθνεις να πάνε τελικά στην Εθνική; Δεν είναι κάτι σαν πισογυρισμα; Πιστευεις οτι ηρθε η στιγμή ο ολυμπιακός να κάνει κατι ανάλογο με αυτο που έκανε η Γαλατά φέτος στην Τουρκία στο τελευταίο ματς με τη φενέρ;

16:31

Για το τελευταίο διαφωνώ. Το είχε κάνει και ο Παναθηναϊκός το 1993. Ήταν λάθος. Το έχω πει πως όταν υπάρχουν τέτοια ζητήματα, προτιμώ να δίνονται λύσεις θεσμικές κι έντιμες. Ναι, θα έπρεπε να τους έχει κρατήσει εκτός εθνικής αν πίστευε ότι έχει προβλήματα. Όπως είχε κάνει και η ΑΕΚ στο ποδόσφαιρο με πρωτοβουλία πάντως των ίδιων των παικτών τους. Από τα…καψίματα, τις πέτρες και τις απειλές, προτιμώ έντιμες λύσεις, στο φως. Νομίζω ότι κάπου τα βρήκαν με την ομοσπονδία στο θέμα Σπανούλη γι αυτό έκαναν πίσω. Ο Βασιλακόπουλος όμως είχε άλλη άποψη. Για την εθνική, καλά έκανε.

16:31

drazen : Τασο καλησπερα υπαρχει περιπτωσει ο ολυμπιακος να αλλαξει κατι στο τεχνικο team την φετινη χρονια;

16:31

Από όσο ξέρω, όχι για την πρώτη ομάδα.

16:32

nikos : Ασχετα με αθληματα, εθνικες, τουρνουα κτλ, θα πρεπε ηδη να εχει συλληφθει για βιοπραγια κατα ανηλικου.

16:32

Μανόλης : ο ΠΑΟ θα πάρει άλλο 5άρι; Από όλες τις αλλαγές/ αντικαταστάσεις θεωρώ ως τη μόνη άστοχη αυτή του Ματσιούλις. Ολες οι άλλες έχουν λογική.

16:33

Ο Μασιούλις ήταν σπουδαίος και πολύτιμος σε αυτό που είχε σχεδιάσει ο Πεδουλάκης. Ο Ιβάνοβιτς παίζει με πιο γρήγορα, πιο αθλητικά φόργουορντ που…ορμούν στο καλάθι. Δεν έχει τόσα ποσταρίσματα.

16:33

Νίκος : Αν ο ΠΑΟ παρει Βεζενκοφ και γινει και καμμια ανατροπη με Καλάθη πιο πιστεύεις οτι είναι το ταβάνι της ομάδας φέτος. Επίσης που πιστεύεις οτι θα μπορούσε να φτασει η εθνική φέτος αν παίζανε Σπανούλης και Κουφός(και Διαμαντίδης ίσως)?

16:33

Νίκο μου, θεωρητικά θα είχε τύχη για την τετράδα.

16:34

tasos : Θα ηθελα το σχολιο σου για το οτι ο βασιλακοπουλος δεν σχολιασε την επιθεση της πρασινης του δημητρη γιανακοπουλου ενω αντιθετα για τον ολυμπιακο ειναι λαλιστατος

16:34

Δεν έχει σχολιάσει ούτε επιθέσεις από Πρωταθλητή, Γαύρο οπότε… Ότι υπάρχει κόντρα με τον Ολυμπιακό, πόλεμος πλέον, αυτό είναι σαφές. Δεν θα έπρεπε όμως να υπάρχει πόλεμος.

16:35

pancho : what about de marcus nelson? better than roko (the healty one)?

16:35

In every way. Ο Ούκιτς έχει τεράστια προσόντα, μεγαλύτερο ταλέντο, αλλά είναι ασταθέστατος. Ο Νέλσον κάθε βράδυ θα δίνει ότι μπορεί.

16:35

john kras : ΔΙΟΡΘΩΣΗ:το συνθημα Βρυξελες-Βρυξελες ερχονται οι Βαζελες αφορουσε τη μεγαλη πορεια του Παναθηναικου στο Πρωταθλητριων του 84-85 οταν εφτασε στα ημιτελικα οπου αποκλειστηκε απο τη Λιβερπουλ η οποια επαιξε στο μοιραιο τελικο των Βρυξελων εναντιον της Γιουβεντους με τα γνωστα τραγικα επακολουθα

16:36

Σωστός, ξεκίνησε τότε, αλλά δεν είχε και αγώνα με την Άντερλεχτ κάπου στα τέλη των 80ς; Πρέπει να είχε.

16:36

Νίκο_Χίος : Υπάρχει περίπτωση ο Ολυμπιακός να ασχοληθεί με τον Kevin Aronis? Γιατί ο Ολυμπιακός δεν ενδιαφέρεται για τον Βεζένκοφ?

16:36

Ηλιας : Μα αυτα τα γεγονοτα πρεπει να αναδεικνευεις, παραδειγματα οπως αυτο της Αμαλιαδας. Τελοσπαντων, απλως ηθελα να τονισω το θεμα της ισορροπιας ωστε να επιτυχουμε τον στοχο μας, ενα καλυτερο μπασκετ στην κοινωνια μας. Ειμαι Παναθηναικος και πολυ περηφανος για το μπασκετ που εχω δει με την ομαδα μου, οχι απλως για τους τιτλους που παντα καλοπροαιρετοι ειναι. Φετος ,θεωρητικα θα επρεπε να ημουν περηφανος για την αποφαση της ομαδας να στηριχτει σε νεους παιχτες αλλα αυτο το “μονο ελληνες” δεν μου αρεσει. Πρωτον επειδη συγκεντρωνει ολην την αφροκρεμα σε μια ομαδα και αποδυναμωνει το μπασκετ συνολικα, και δευτερον επειδη δεν μου αρεσει η λογικη ελληνες-ξενοι, λιγο χρυσαυγιτικο με ολο το σεβασμο. Το ιδιο θα χαρω αν χτυπησουμε το μεγαλυτερο ταλεντο της Κροατιας, για παραδειγμα. Μενω Ροττερνταμ, αυριο παω Λιεγη να δω Παναθα, μια ομαδα που σε κανει περηφανο επειδη αν και δεν ειναι οπως ο παλιος Παναθηναικος, βγαζει υγεια σε ολα τα επιπεδα με αυτον τον προπονητη!

16:37

Chase : Πως θα εβλεπες σαν κινηση την “ανταλλαγη” Πετγουει και Βενζεκοφ? Σε πρωτη φαση φαινεται ελλειμμα για τον Ολυμπιακο, αλλα γρηγορα πιστευω το προσημο θα ειναι θετικο

16:37

Για χαζό τον έχεις τον Άρη;

16:37

Κωστας : Συγγνωμη ρε τασο αλλα που βλεπεις τη βελτιωση του Ολυμπιακου? Χανει τον καλυτερο του περσινο παιχτη και τον αντικαθιστα με τον Ντάρντεν…! Σο 4 εχει ακομα προβλημα οπως περσι και επισης εμεινε ο Μπαρτζωκας…!

16:38

Χάνει τον καλύτερο αναπληρωματικό του και τον αντικαθιστά με έναν πιο δυνατό αμυντικό και πιο αθλητικό παίκτη. Στο “4” συμφωνούμε μεν, αλλά ο Χάντερ έχει καλό σουτ και ίσως ίσως χρησιμοποιηθεί με τον Ντάνστον. Είναι βελτιωμένος ο Ολυμπιακός αλλά πάντα με γνώμονα μία ομάδα που πέρυσι είχε μόνο έναν αξιόπιστο ξένο.

16:38

johnny : κατι για ντενβερ αν μπορεις τασο μιας και ειμαι φαν τους πως τους βλεπεις φετος;

16:39

Όταν διώχνεις τον μεγάλο κόουτς Τζορτζ Καρλ, για να παίζει ο ημίτρελος Μαγκί, δεν έχεις τύχη. Χειρότερη και από εμάς είστε Τζόνι μου.

16:39

Τάσος Ναουσα : Καλησπέρα Τάσο. Πως βλέπεις Dallas, Golden State και Portland φέτος;

16:40

Καλή χρονιά θα κάνουν, δεν μπορούν να διεκδικήσουν κάτι.

16:40

kobe : Καλησπέρα, πως βλεπεις του Lakers φετος;;

16:40

Στα μωβ. Πένθιμα, πολύ πένθιμα.

16:40

Ioanna : Τάσο καλησπέρα. Πιστεύεις ότι ο παναθηναικός φέτος θα είναι περισσότερο ανταγωνιστικός από πέρυσι?

16:41

Όχι αλλά θα έχει καλύτερη προοπτική για δημιουργία ομάδας. Θα είναι διαφορετικά ανταγωνιστικός αν κρατήσει τον σχεδιασμό του. Άγνωστο αν μπορεί να κτυπήσει φάιναλ φορ.

16:41

Panagiotis : Τασο πιστευεις οτι ο Παναθηναικος θα πορευτει ως εχει στη θεση 5? Επισης, ποσες πιθανοτητες δινεις να ΜΗΝ τσακωθει ο Ιβανοβιτς με τον Παππα?

16:43

Δεν θα τσακωθούν. Αν του κάνει νερά ο …νεαρός, θα τον βάλει να τρέχει γύρω γύρω όλο το ΟΑΚΑ(ποδόσφαιρο-μπάσκετ) μέχρι να λιποθυμήσει. Μετά…βλέπουμε. Αυτό είναι παιδαγωγικό έστω και για 24χρονους. Ιπτάμενα αντικείμενα, ποτέ δεν ήταν παιδαγωγικά. Ψευτομαγκιές και αηδίες ήταν.

16:43

nikos : kalhspera..eimai polla xronia opados tou pao me diarkeias.taksidia sta perissotera final 4 k megakh agaph g ayth thn omada,einai omws h prwth fora se ola ayta ta xronia pou fovamai toso poly g thn apotyxia ths fetinhs omadas,,ti exeis na peis taso,h apopsh sou??

16:45

Αυτή η ομάδα Νίκο μου, η πιο επιτυχημένη στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού, σου έχει δώσει τόσες χαρές. Και φέτος προσπαθεί να φτιάξει κάτι. Δεν θα χαροποιήσει να δεις τον Γιάνκοβιτς να προσπαθεί να πάρει έναν αγώνα; ή τον Χαραμπόπουλο να παίζει συνέχεια; Είναι θυσίες που οφείλουν να κάνουν οι ομάδες. Όχι ότι θα είναι κακοί οι ξένοι του. Το μεγαλύτερο ζήτημα θα είναι αν έρθουν ήττες, πώς θα γίνει η διαχείριση.

16:45

mixalis : taso pes mou.oi metagrafes ton 2 vaionion,lene tipota,kai kata tin gnomi sou poioi aksixoun?

16:46

Κινήσεις με μηδέν ρίσκο. Έψαχναν την βελτίωση έστω και λίγη από το να ρισκάρουν με κάποιο παιδί που μπορεί να βγει και να μην βγει. Είμαι…κατά του “παίρνουμε παίκτες μόνο με ευρωπαϊκή προϋπηρεσία”. Ίσως γι αυτό δεν είμαι…προπονητής.

16:46

ευθυμης : τασο ο παναθηναικος εχει κινηθει καθολου για τον θαναση αντετοκουμπο ο οποιοσ οπως ειπαν θα παιξει ευρωπη φετος? η τουλαχιστον φαινεται να τον απασχολει η περιπτωση του? ευχαριστω!

16:47

Όχι διότι οι σχέσεις με τον μάνατζερ του Θανάση, τον Νίκο Λώτσο δεν έχουν βελτιωθεί.

16:47

ΒΑΣΙΛΗΣ : ΤΑΣΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ,ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΧΩΡΙΔΗ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΠΑΟ ΚΑΘΩΣ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΠΕΡΣΥ ΟΛΟΙ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ,ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΑΠΕΞΩ ΑΠΕΞΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ LIVE.ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ?

16:48

Ποτέ δεν είχα γράψει τίποτε για Μποχωρίδη οπουδήποτε. Άλλωστε ο Ολυμπιακός έχει ήδη δύο νεαρούς γκαρντ. Τρεις με τον Κατσίβελη. Να προσθέσει  και άλλον; Μου φαινόταν δύσκολο.

16:48

θανος : τι θα γινει με τον Καρρα του Σπαρτιατικου θα τον παρει η ΑΕΚ η οχι?

16:48

xrhstos13 : μπορει ο παναθηναικος να παρει τον τζειμς της μακαμπι που ειναι ελευθερος?

16:49

Λογικοφανές Χρήστο. Πόσο υγιής όμως είναι;

16:49

Ευάγγελος Λάρισα : Με τον Μάντζαρη τελικά τι γίνεται;;;; Το θέμα πάγωσε αλλά..(;)

16:50

Έχει ξεπαγώσει τον τελευταίο καιρό αλλά με πολύ φειδώ. Θα δούμε.

16:50

Κωστας : Όταν έλεγα καλύτερο παίχτη αναφέρθηκα στον Περπέρογλου…! Τι αναπληρωματικός μας λες????

16:51

Τον ίδιο λέμε. Ο Στράτος είναι ένας εξαιρετικός συμπληρωματικός παίκτης. Δεν κτίζεις πάνω του, δεν στηρίζεσαι σε αυτόν. Δεν είναι ο ρόλος του. Αν ήταν ο καλύτερος παίκτης, έχεις την απάντηση γιατί ο Ολυμπιακός απέτυχε.

16:51

manolitos : πιστευεις οτι αν ο βασιλακοπουλος παραιτηθει απο την εοκ θα βρει την ηρεμια της εθνικη ομαδα;

16:52

Αν μου πεις ποιοι θα τον διαδεχθούν, θα απαντήσω. Αν είναι απλά τα…παιδιά του, μία από τα ίδια και χειρότερα.

16:52

Σπύρος : Καλησπέρα Τάσο!Πληροφορίες για την πορεία της προετοιμασίας στην εθνική αντρών? προσαρμόζεται ο αντετοκούμπο? γνωρίζεις ποιος έχει προβάδισμα για 3ος σεντερ? μπουρούσης-βουγιούκας και….?

16:53

Γλυνιαδάκης αν πάμε με τρία σέντερ. Ο Αντετοκούνμπο θα έχει έναν πολύ συγκεκριμένο ρόλο από τον πάγκο. Δεν μπορεί να παίξει πολλά λεπτά στο ευρωπαικό μπάσκετ ακόμα.

16:53

αλεξ : Ποιους νεαρούς γκαρντ έχει ο Ολυμπιακός;

16:54

Μάντζαρη,Σλούκα, Κατσίβελη(αν μείνει), Χριστοδούλου.

16:54

Elevated : Ελπίζω να δημοσιευθεί: Κύριε Μαγουλά ως πότε θα γράφετε αρθρα με βάση τα προσωπικά σας συμπλέγματα κ όχι την επικαιρότητα και το καλό του αθλήματος?

16:55

Αν εννοείτε το καλό της συντεχνίας του μπάσκετ, ποτέ. Από επικαιρότητα δεν έχετε παράπονο. Το contra.gr πάντα παρών. Είτε ελπίζατε είτε όχι, θα δημοσιευόταν από την στιγμή που δεν είναι υβριστικό.

16:55

mpamhs : poso lefta xreiazetai gia na erthei o thanasis ston olympiako einai alles omades gia eyrv[ph poy endiaferontai

16:56

Οι πρώτες του απαιτήσεις ήταν κάπως υψηλές από όσο ξέρουμε. Για να δούμε.

16:56

Γιώργος : Ο Παναθηναικός θα κινηθεί για άλλον νεαρό παίκτη φέτος;

16:57

Δύσκολο. Βεζένκοφ; Πολύ δύσκολο. Με τόσα πιτσιρίκια, δεν χρειάζεται να κινηθεί για μία πενταετία.

16:57

alex : Πως βλέπεις τους Suns φέτος? Θα μείνει ο Bledsoe? Θα πάρουμε κανένα ψηλό της προκοπής επιτέλους?

16:57

Θα μείναι αλλά ψηλό, δεν παίρνουμε ποτέ. Είναι το …γούστο μας. Αρχίζω να πιστεύω ότι κάποιος εκεί μέσα είναι Σαν Αντόνιο.

17:00

Για τον Κέβιν Αρόνις, δεν έχει ακουστεί κάτι ακόμα. Για καμία ομάδα. Είναι ένας ομογενής γκαρντ/φόργουορντ.

17:00

mixalis 33 : TASO,EINAI EYLOGIA POU EXOUME NEA VLASTARIA STHN ETHNIKI ELLADOS, ME TOSO KALI POIOTITA. MAKARI AYTA TA PAIDIA NA PANE PSILA K NA MAS KANOUN PERIFANOUS, TO EXOUME ANAGI…SYGXARITIRIA GIA THN DOULEIA POU KANETE.

17:01

Για να παίξουν αυτά τα παιδιά πρέπει να βοηθήσουμε όλοι. Εμείς να γρα΄φουμε κι εσείς ως φίλαθλοι να ζητάτε από τις ομάδες να τα χρησιμοποιούν. Και στα λάθη χειροκρότημα.

17:01

ευθυμης : πιστευεις οτι οι κλιππερς μπορουν να καταφερουν κατι καλυτερο τη φετινη χρονια απο την περσινη? να κανουν δηλαδη το ενα βημα παραπανω? και τισ μεταγραφες τουσ πως τισ ειδεσ θα βοηθησουν?

17:02

Ναι, θα είναι συγκεντρωμένοι. Τους πήγε πίσω η ιστορία με τον Στέρλιγκ πέρυσι. Ο Ρίβερς είναι πολύ καλός προπονητής.

17:02

Νίκος : Πες για Παπαγάρα τίποτα!

17:02

Να γυρίσει πίσω Παγίδας, Κουφός και Καταρτζής. Άλλωστε αναπαλαίωση δεν κάνουμε; Go Generals

17:03

ορεστης : Ο Παναθηναικος θελει τριαρι δυνατο και καλο στην ατομικη και ομαδικη αμυνα, ωστε να μακιγιαρει τις αδυναμιες Γιανκοβιτς, οχι αντικαταστατη του Ματσιουλις. Ο Γιανκοβιτς πρεπει να αισθανθει οτι λογιζεται για πρωταγωνιστης (οπως ηταν στον Πανιωνιο), μονο ετσι θα αποδωσει γιατι ταλεντο εχει αφθονο. Τα ιδια και ο Παππας γι αυτο και με προβληματιζει η αποκτηση Σλοτερ (αν και ειναι σκορερ με διαφορετικα χαρακτηριστικα και χωρο δρασης μακρια απο τη ρακετα). Ισως ενα κομπο γκαρντ (Χεινς) να βοηθουσε περισσοτερο στην αναδειξη του Παππα. Για εθνικη τωρα, Γιανκοβιτς>>Βασιλειαδης.

17:03

salas : Πες ρε μαγουλά ποιος θες να γίνει πρόεδρος της εοκ για πάψεις την καραμέλα με τον βασιλακόπουλο.. μια ζωή φάπες θα τρώει η ομάδα σου όποιος κ να ναι πρόεδρος.Ξεπέρασε το κόμπλεξ σου.. θα σαι κάνει καλύτερο άνθρωπο.

17:04

Σε πληροφορώ ότι με ενέργειες Βασιλακόπουλο, ο Παπάγος γλύτωσε τον υποβιβασμό στο β τοπικό. Αλλά θα ήμουν ωραίος πρόεδρος. Ψηφίστε με και θας σας φέρω το ΝΒΑ. Θα κτίσω κλειστά σε κάθε πλαγιά. Όλοι θα παίρνουν το πρωτάθλημα Ελλάδας την ίδια χρονιά.

17:04

Nikos : Yparxei periptwsh na antikatastathei to antiaisthitiko mple tou fontou me kati pio filiko stomati? Mas vgazei ta matia to site

17:04

jimis7 : Taso giati o Osfp den asxoleitai me Vezenkov??

17:05

Γιατί πιάνει θέση ξένου και θέλει χρήματα και ο Άρης.

17:05

kostas : Καλησπερα.Μια μεταγραφη στον οσφπ σαν του hakket θα ταιριαζε η θα χαλαγε τις ισσοροπιες

17:05

Δεν φτάνουν οι μπάλες. Πέραν της πλάκας, αυτές ειναι κινήσεις με ρίσκο που οι Έλληνες κόουτς δεν θέλουν να πάρουν.

17:06

Petran911 : Τάσο, ωραία τη λέμε στον Κουφό και τον Βασιλακόπουλο, αλλά δεν τα λέμε το ίδιο αντίστοιχα στους παίχτες που παίζουν/έπαιζαν σε Ελληνικές ομάδες. Τόσα χρόνια δεν θα έπρεπε να είχε τιμωρηθεί ο ΔΔ; Ο Ολυμπιακός, και οι υπόλοιποι παίχτες, γιατί να κάνουν τα κορόϊδα; Μήπως όλη η φάση με τα συμβόλαια δεν έγινε για πιεστεί ο Σπαν να μην πάει; Και για αυτά που είπε ο Μπουρούσης, γιατί δεν υπάρχει σχόλιο?

17:09

Όχι, διότι αποχώρησε. Στο καλό και με την νίκη  και αν θες το θεωρώ και πιο έντιμο από το να δηλώνεις “παρών” και να μην εμφανίζεσαι.
 Το έχω γράψει πολλές φορές. Δεν θέλουν μία, δεν θέλουμε δέκα. Η εθνική πρέπει να είναι χαρά αφενός αλλά αφετέρου όταν περνούν τα χρόνια, χρειάζεται και η αυτοσυντήρηση. Όπως κάνουν οι Ισπανοί ή ο Πάρκερ. Ότι αισθάνεται ο καθένας. Ποτέ καμία τιμωρία για παίκτη που δεν παίζει στην εθνική. Τιμωρία για όποιον κάνει βλακεία εντός ομάδας. Οποιανού δεν του αρέσει, βόλτα του. Εμείς θα είμαστε με την ομάδα ότι κι αν κάνει όποιοι κι αν παίζουν. Δεν αγαπάμε την εθνική για τις νίκες, αλλά γιατί είναι η εθνική μας. Λίγο πατριωτικό, αλλά έτσι αισθάνομαι.

17:10

τεο111 : Τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία πιο δύσκολα μπορούν να διαχειριστουν μια κατάσταση που τους πολιορκούν τα μέσα μαζικής αποχαυνωσης και το ίντερνετ και πρέπει όπου σταθούν και όπου βρεθούν να δικαιολογούν και να διναιολογουνται πάρα ένα μεμονωμένο περιστατικό! ! Έλεος στα παιδιά κάνετε κακό και όχι στο βασιλακοπουλο ή στον προπονητή! Στην τελική αν δεν υπήρχε το λινκ της φιμπα χαμπάρι δε θα παίρναμε και θα γράφατε για τεράστια εμφάνιση και τη χρυσή γενιά που έρχεται! !

17:12

Και αυτό σε τί ακριβώς θα βοηθούσε; Πιστεύεις ότι σκοπός είναι να βλάψουμε κάποιον; Πιστεύεις ότι υπάρχει έστω κι ένας που χάρηκε με ότι έγινε; Κάποιοι, καθίσαμε και καθόμαστε κάθε απόγευμα να βλέπουμε αυτά τα παιδιά από την πρώτη ημέρα. Γιατί μας αρέσει η προσπάθειά τους. Και του προπονητή. Θα τους χαϊδέψουμε; Αυτό θα μάθουν; Ότι στην ζωή αν ξέρεις τους σωστούς ανθρώπους ότι κι αν κάνεις, την γλυτώνεις; Πέρυσι σου θυμίζω ότι αν και κρύφτηκε πολύ, μάθαμε και γράψαμε για τον τσακωμό Μποχωρίδη-Αντετοκούνμπο. Αυτή είναι η δουλειά μας. Όχι τα πανηγύρια μόνο.

17:12

κωστας : ποια είναι για τον κρις πολ η γνώμη σου ?

17:13

Ο καλύτερος πόιντ γκαρντ του ΝΒΑ στις ημέρες μας.

17:13

μανολης : οι πιτσιρικαδες που μαζεψε ο παο ειναι ευστοχοι απο την γραμμη της φιλανθρωπιας;

17:14

Σας ευχαριστώ πολύ για την παρέα και την υπέροχη χωρίς ύβρεις συζήτηση. Μία φορά που δεν ζητάω συγνώμη γιατί νομίζω ότι απάντησα σε όλους. Θα τα πούμε είτε σύντομα είτε κάπως…αργότερα. Να είστε καλά και πάντα να ζητάτε από τις ομάδες να παίζουν καλό μπάσκετ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ