Ο Φέτελ χρωστάει στον Ράικονεν τη νίκη στην Ουγγαρία
Χάρη στην τακτική της Ferrari και το γεγονός πως ο Κίμι Ράικονεν κράτησε πίσω του τον Λιούις Χάμιλτον όταν επιτέθηκε, ο Ζεμπάστιαν Φέτελ αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία στο ουγγρικό grand prix κι άνοιξε τη διαφορά στη μάχη του τίτλου. Το 1-2 η Ferrari, στη 10άδα και οι δυο McLaren.
Ο αγώνας στην Ουγγαρία είχε πολλά και διάφορα μέχρι τη στιγμή που ο Ζεμπάστιαν Φέτελ έφερε πρώτος το κόκκινο μονοθέσιό του στη γραμμή τερματισμού και η Ferrari πανηγύρισε το 1-2 με τον Κίμι Ράικονεν ακριβώς πίσω του.
Πρώτα απ’ όλα είχε τη σύγκρουση των δύο Red Bull στο ξεκίνημα που έφερε την εγκατάλειψη του Ντάνιελ Ρικιάρντο, την ποινή στον Φερστάπεν και το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.
Ακολούθως είχε την προσπάθεια του Λιούις Χάμιλτον να καλύψει τη… χασούρα από την αναμπουμπούλα στην εκκίνηση και τη συμφωνία με την ηγεσία της Mercedes να περάσει (χωρίς μάχη) τον τρίτο Μπότας για να κυνηγήσει τις δυο Ferrari. Με την υπόσχεση ότι αν δεν καταφέρει (σε κάποιους γύρους) να προσπεράσει τον Φινλανδό και να επιτεθεί στον Γερμανό, θα παραχωρήσει εκ νέου τη θέση στον ομόσταυλό του. Όπως και εν τέλει συνέβη πριν από τη γραμμή του τερματισμού, αφού παρά την πτώση απόδοσης του πρώτου μμονοθεσίου της Scuderia, ο Ράικονεν άντεξε στην πίεση, κράτησε τον Χάμιλτον στους καθρέπτες του και προστάτευσε μέχρι τέλους τον Φέτελ. Τον οποίο πάντως θα μπορούσε να προσπεράσει νωρίτερα με τον καλύτερο ρυθμό του, αλλά υπάκουσε…
Τι άλλο είχε ο αγώνας; Είχε και την παρουσία των δύο McLaren στη βαθμολογούμενη 10άδα. Για πρώτη φορά εφέτος, αφού τους μοναδικούς πόντους εφέτος στην ταλαιπωρημένη δύναμη του παρελθόντος είχε δώσει ο Αλόνσο. Τώρα ο Ισπανός ήταν 6ος και ο Βάντορν 10ος.
Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ GR ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ