Η Στίβενεϊτζ κατέκτησε τον κόσμο του FIFA 20 χάρη στον βασιλιά των μπέργκερ
Μια ομάδα της 4ης κατηγορίας στην Αγγλία έγινε η πλέον πολυχρησιμοποιημένη στο FIFA 20 και το Twitch, με πάνω από 25000 γκολ της να μοιράζονται στα social media σε μια εβδομάδα. Για πρώτη φορά στην ιστορία της έκανε sold out στις φανέλες. Και όλα αυτά χάρη σε μια χορηγική συμφωνία.
Το καλοκαίρι του 2019, η αλυσίδα γρήγορου φαγητού Burger King έκανε μια μη αναμενόμενη κίνηση προσφέροντας μια χορηγική συμφωνία στην Στίβενεϊτζ, ομάδα της League Two στην Αγγλία. Πρόκειται ουσιαστικά για την τέταρτη κατηγορία στο πρωτάθλημα της χώρας. Μέσα σε μόλις ένα χρόνο, χρησιμοποιώντας ένα βιντεοπαιχνίδι, βοήθησαν την Στίβενεϊτζ να εξελιχθεί σε μία από τις πιο εμπορεύσιμες ομάδες στο ποδόσφαιρο.
Η Burger King προχώρησε σε ένα πολύ έξυπνο -όπως τουλάχιστον αποδείχθηκε- ελιγμό, εισβάλλοντας στον εικονικό κόσμο του FIFA 20. Προσέφεραν δωρεάν Whoppers (μπέργκερ) και τηγανιτές πατάτες ως αντάλλαγμα για τους παίκτες που ολοκληρώνουν τις προκλήσεις (challenges) εντός του παιχνιδιού, παίζοντας με την Στίβενεϊτζ.
Φτάνοντας στην πραγματικότητα του σήμερα, η αγγλική ομάδα της τέταρτης κατηγορίας έχει κάνει sold out στις εμφανίσεις της και είναι η ομάδα του FIFA 20 που έχει χρησιμοποιηθεί περισσότερο στην πλατφόρμα Twitch! Κάνοντας γνωστό το όνομα της σε όλο τον κόσμο…
Όταν η Burger King πλήρωσε στην Στίβενεϊτζ 50.000 λίρες για τη χορηγία, ήξεραε ακριβώς τι έκανε. Ο Μαρσέλο Πασκόα, ο επικεφαλής του μάρκετινγκ σε παγκόσμια κλίμακα, αποκάλυψε ότι η ομάδα εργασίας του είχε πάθος “όχι μόνο για τις μεγάλες ομάδες, αλλά και για τις μικρότερες που είναι έτοιμες για κάτι μεγάλο”.
Και πώς εξελίχθηκε αυτό; Συνεργάστηκαν με τους δημιουργούς στο ‘DAVID The Agency’ και βρήκαν τρόπους να τραβήξουν την προσοχή του κοινού στην ομάδα του Hertfordshire, που προσελκύει περίπου 2.700 οπαδούς στο ‘Lamex Stadium’.
Εκπονήθηκε ένα σχέδιο για την εκμετάλλευση της εικόνας στο FIFA 20, όπου οι εικονικοί παίκτες της Στίβενεϊτζ θα μπορούσαν να ξεκλειδώσουν ειδικές προσφορές Burger King, ολοκληρώνοντας προκλήσεις και ανεβάζοντας τα σχετικά βίντεο στο Twitter.
Οι προκλήσεις περιελάμβαναν τις δοκιμασίες ‘A Nutmeg for Nuggets’ και ‘Impossible for Impossible Whopper’, καθώς οι παίκτες (φορώντας τις επίσημες φανέλες της Στίβενεϊτζ) μοιράστηκαν τα βίντεο που έφτιαξαν στο διαδίκτυο, σε αντάλλαγμα για φαγητό με δωρεάν παράδοση (delivery).
Με αυτή την επιλογή, δεν αποτελεί έκπληξη ότι η παγκόσμια καμπάνια της Burger King που ξεκίνησε στις ΗΠΑ, την Κίνα, το Μεξικό, τη Βραζιλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Ρωσία, τη Σουηδία και την Ισπανία ήταν μεγάλη επιτυχία. Και εκτόξευσε την μικρούλα Στίβενεϊτζ στη… στρατόσφαιρα του μάρκετινγκ και της αναγνωρισιμότητας.
Ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, ο απίστευτος αριθμός των περισσότερων απο 25.000 γκολ μοιράστηκε από παίκτες στο διαδίκτυο, ενώ η καμπάνια διήρκεσε μόλις μια εβδομάδα τον περασμένο Οκτώβριο.
H Στίβενεϊτζ έγινε η πιο πολυχρησιμοποιημένη ομάδα στη λειτουργία καριέρας (CAREER MODE) του FIFA 20 και στο Twitch, με τους παίκτες-χρήστες να προσθέτουν τους Λιονέλ Μέσι, Κριστιάνο Ρονάλντο και Μοχάμεντ Σαλάχ στην εικονική έκδοση του ρόστερ της ομάδας. Καθόλου τυχαίο το γεγονός πως έτσι ο αγγλικός σύλλογος πούλησε για πρώτη φορά στην ιστορία του όλες τις φανέλες που είχε προς διάθεση – με τιμή 42,99 λίρες ανά τεμάχιο.
Η συνεργασία της Burger King με την Στίβενεϊτζ πρόκειται να ολοκληρωθεί στο τέλος αυτής της σεζόν, με βάση την συμφωνία που είχε υπογραφεί προς διετίας. Με τέτοια επιτυχία και για τις δύο πλευρές, το πιθανότερο είναι να συνεχίσουν μαζί και στο άμεσο μέλλον…