Η συζήτηση με τον Θέμη Καίσαρη για τον θρίαμβο του Ολυμπιακού

O Θέμης Καίσαρης συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για την μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού με την Ατλέτικο Μαδρίτης στην πρεμιέρα του Champions League.

Η συζήτηση με τον Θέμη Καίσαρη για τον θρίαμβο του Ολυμπιακού

Ο διάλογος:

19:00
Καλησπέρα σε όλους. Πάμε να συζητήσουμε για την πρεμιέρα του Ολυμπιακού, αλλά και για ο,τι άλλο θέλετε για την πρεμιέρα των ομίλων. 
19:00
Καλησπέρα σε όλους. Πάμε να συζητήσουμε για την πρεμιέρα του Ολυμπιακού, αλλά και για ο,τι άλλο θέλετε για την πρεμιέρα των ομίλων. 
19:00
hlias7 : καλησπερα !!! ο φουστερ θα ξεκινησει τελικα ??
19:02
Ο Φουστέρ δεν είναι σε κανένα ρεπορτάζ σε πιθανή ενδεκάδα. Απορίας άξιον, γιατί ο Ισπανός έχει αποδείξει άπειρες φορές πως είναι φτιαγμένος για δύσκολα ματς. 
19:02
ΝΙΚΟΣ-ΕΞΑΡΧΕΙΑ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΔΕΙΚΝΥΟΜΕΝΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ?
19:04
Το γράφω και στο σημερινό μου κείμενο. Κόντρα στην Ατλέτικο το θέμα δεν είναι τα πρόσωπα, αλλά η συνολική ετοιμότητα της ομάδας. Το αν ο Ολυμπιακός μπορεί να αντέξει σε υψηλό ρυθμό, το αν θα έχει τη συνοχή και τη σκληράδα που απαιτείται δεν εξαρτάται απ'το αν θα παίξει ο Άλφα στη θέση του Βήτα.
19:06
andonis florina : πιστευς οτι ο μιτσελ θα επιλεξει να παιξει επιθετικα ρισκαροντας οπως περισυ με την παρι η θα ακολουθησει πιο αμυντικη τακτικη
19:09
Η Ατλέτικο είναι ομάδα που λατρεύει αντιπάλους που γίνονται αφεντικά του αγώνα, αυτό είναι το ψωμί της. Μια χαρά θα είναι για τους Ισπανούς μια επιθετική λογική απ'τον Ολυμπιακό. Απ'την άλλη, δεν μπορείς να πεις με σιγουριά πως θα είναι σωστό για τον Ολυμπιακό να τους αφήσει την μπάλα και να αμυνθεί, αφού οι ερυθρόλευκοι σπανιώς κάνουν καλό ματς σε τέτοιες συνθήκες. 
19:09
τακις : πως ειναι δυνατον να μιλαμε για τον Φουστερ ενω Η ομαδα εχει μακραν καλυτερους και πιο ποιοτικους παικτες...
19:10
Δεν ξέρω για ποιον είσαι σίγουρος πως είναι καλύτερος και πιο ποιοτικός. Σε κάθε περίπτωση, είσαι οπαδός του Ολυμπιακού και αμφισβητείς τα όσα έχει προσφέρει ο Φουστέρ σε δύσκολα ματς;
19:12
Έκανε πέρσι κάποιος παίκτης του Ολυμπιακού καλύτερο ματς απ'αυτό που έκανε ο Φουστέρ στη Λισαβόνα; Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω πως ο Φουστέρ θα αλλάξει τα πάντα υπέρ του Ολυμπιακού αν ξεκινήσει απόψε, αφού το ερωτηματικό είναι το σύνολο. 
19:12
ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ : Μηπως ειναι υπερ μας μετα την νικη που κανανε επι της Ρεαλ να μας αντιμετωπισουν πιο χαλαρα και υπεροπτικα
19:14
Ξέχασέ το. Πιο πιθανό είναι να δεις τον Σιμεόνε στον πάγκο της Ρεάλ, παρά την Ατλέτικο να αγωνίζεται με χαλαρότητα και υπεροψία. Αυτοί αγωνίζονται σε κάθε ματς σαν να είναι τελικός, αυτός είναι ο χαρακτήρας της ομάδας και δεν αλλάζει ποτέ. 
19:14
Kostas : Θέμη καλησπέρα. Δεξί μπακ προτιμάς Ελαμπντελαουί ή Σαλίνο;
19:16
Δεν έχουμε εικόνες απ'τον Ελαμπντελαουϊ ώστε να μπορούμε να κρίνουμε το αν έχει δυνατότητα να σταθεί σε τέτοιο επίπεδο. Αντιθέτως, ο Σαλίνο έδειξε πέρσι πως, μπορεί να μη γεμίζει το μάτι, αλλά είναι καλός στις προσωπικές μονομαχίες και την κρατάει την πλευρά του. Για τον Μαζουακού έχω αμφιβολίες για το πως θα λειτουργήσει αμυντικά, ειδικά αν ο Μίτσελ επιλέξει ρόμβο και αφήσει ακάλυπτους τους ακραίους μπακ. 
19:17
Alexis : Themi nomizo oti I mpala poy pezi i atletico mpori na tin elenxi o olimpiakos exo diko?
19:18
Η Ατλέτικο δεν ελέγχεται, προτιμά αυτή να ελέγχει τον αντίπαλο. 
19:19
Johny : Καλησπέρα Θέμη!Τι λες για Κασαμι;Ειχα να δω μακρινα κ δυνατα σουτ απο την εποχη Στολτιδη.Παντως ο Παιτιμ δεν ειναι καπως νευρικος,σα να 'ψαχνεται' για καυγα;..
19:20
Ο Κασάμι είναι καλός παίκτης, γνωστός απ'την Πρέμιερ Λιγκ. Μέχρι στιγμής, είναι η μοναδική σταθερά απ'τις καλοκαιρινές κινήσεις. Όλοι οι υπόλοιποι έχουν ακόμα πράγματα να αποδείξουν, να περάσουν σοβαρές εξετάσεις στο Champions League. Ο Κασάμι είναι ο μόνος που αποδεδειγμένα μπορεί να σταθεί σε υψηλό επίπεδο, το έχει κάνει κι αυτό κάνει μπαμ όταν τον βλέπεις να αγωνίζεται στην Ελλάδα. 
19:23
Τακις : ως φιλαθλος του Ολυμπιακου υδεποτε αμφισβητισα οτι εχει προσφερει ο Φουστερ στην ομαδα. Απλα πιστευω οτι Η προσφορα ειναι ασχετη με την παρουσα κατασταση...
19:23
Και ποια είναι η παρούσα κατάσταση; Εκτός του Τσόρι, ποιον έχεις δει να στέκεται σε υψηλό επίπεδο και βάζεις το χέρι σου στην φωτιά γι'αυτόν;
19:24
Μιτσος Σ : Θεμη εγω θα ρωτησω ενα πραγμα. Ειναι ετοιμος ο Ολυμπιακος για αυτο το ματς; Γιατι το κυριο χαρακτηριστικο των περασμενων χρονω ειναι ο βαθμος ανετοιμοτητας του.
19:24
Έτοιμος δεν ήταν σε καμία απ'τις πρεμιέρες κόντρα σε Μαρσέιλ, Σάλκε και Παρί. Τότε δεν ήταν έτοιμος λόγω έλλειψης αγώνων, τώρα εξαιτίας των αρκετών αλλαγών στο ρόστερ. 
19:25
νεκταριος : καλησπερα θεμη,αν ο μιτσελ επιλεξει ρομβο,δ θ ηταν καλυτερο ν βλεπαμε τ φουστερ διπλα στο μητρογλου?αντι για ντουρμαζ ή αφελαι?αμυντικα κ επιθετικα δινει ψυχη
19:27
Ναι, θα είχε λογική. Γενικά, ο Μίτσελ έχει δει πως η Ατλέτικο παίζει το 4-4-2 χωρίς καθαρούς εξτρέμ. Στα άκρα του κέντρου δεν έχει παίκτες που παίζουν στη γραμμή, αλλά αντιθέτως έρχονται κεντρικά και το πλάτος το δίνουν οι ακραίοι. Λογικό είναι να θέλει πολλούς παίκτες στον άξονα, αλλά το θέμα είναι πως η Ατλέτικο είναι πολύ έξυπνη ομάδα, που ζει για να εκμεταλλεύεται αδυναμίες και λεπτομέρειες. 
19:29
Kan-kan : Θέμη, ο Αφελάϊ δειχνει λιγο αδυνατο σκαρι κ σα να ξερει τι μπορει να κανει, αλλα φοβαται κατι.Με ποιο παικτη θα τον παρομοιαζει που ειχαμε μεχρι τωρα;Πχ.Μιραλας
19:30
Ο Αφελάι υπήρξε μεγάλη κλάση και τον διέλυσαν οι τραυματισμοί, οπότε έχεις την απάντηση στο τι φοβάται. Με Μιραλάς δεν τον συγκρίνω, γιατί ο Βέλγος μπορεί να παίξει και μόνος του στην κορυφή. 
19:31
στεφανος δ. : θέμη εχω δει πολλες φορες τον μητρογλου και ολο λεω οτι θα παιξει καλυτερα αλλα δεν το βλεπω...ενω ο διαμαντακος φαινεται πιο ετοιμος ποια η γνωμη σου??
19:31
teokat : Tha pexei o benites?
19:31
kostas 1dj : Ο Μητρογλου θα ειναι στην 11αδα με την Ατλετικο?
19:32
nikolas7 : Μήτρογλου , Διαμαντάκος ή Μπενίτες ;
19:32
Σωτηρης : Πιστευεις πως ειναι σωστο να ξεκινησει ο Μιτσελ τον Μητρογλου βασικο?
19:32
nikolas7 : Ποια η γνώμη σας για επίθεση; Διαμαντάκος ή Μήτρογλου;
19:32
stev004 : λετε να ξεκινησει μπενιτες στην αρχικη ενδεκαδα ωστε να πιεσει ψηλα και να εχει τρεξιματα;
19:35
Η αλήθεια είναι πως ξεκάθαρη απάντηση για τον φορ δεν προκύπτει, αφού ο καθένας έχει τα προβλήματά του. Ο Μήτρογλου είναι η μεγάλη κλάση, αλλά χωρίς αγωνιστικό ρυθμό, ο Μπενίτες είναι πολύ νεοφερμένος για να πέσει τόσο νωρίς σε τόσο βαθιά νερά και ο Διαμαντάκος είναι ο πιτσιρικάς που δύσκολα εμπιστεύεσαι. Ο Μίτσελ ξέρει ποιος είναι σε καλύτερη κατάσταση. Προσωπικά θα επέλεγα με μοναδικό κριτήριο το ποιος είναι πιο έτοιμος για μάχη. Δεν έχει την πολυτέλεια ο Ολυμπιακός να έχει παίκτη στην κορυφή που δεν θα παλέψει σε κάθε λεπτό, σε κάθε φάση. 
19:35
Φετφα : Θέμη,τον Μαζουάκου πώς τον βλέπεις;Ταχυδυναμη,κοφτη σεντρα,αντοχη..καλυτερος του Χοσε;Ελλειψει αλλαγης,φοβαμαι(ειναι κ20 ετων)μην παρει ψηλα τον..αμανε..
19:37
Θέλω να τον δω πως λειτουργεί χωρίς μπάλα, στα αμυντικά καθήκοντα, στο ένας μ'έναν, στο να συγκλίνει και να γίνει τρίτος στόπερ. Καλός με την μπάλα ήταν πάντα ο Χολέμπας, μπούκες έκανε, σέντρα είχε, σουτ είχε, φάουλ έβαζε, κτλ. Χωρίς την μπάλα είναι το θέμα. 
19:38
Giorgos : Στο κέντρο της άμυνας πώς τα βλέπεις τα πράγματα;Η εμπειρία θα καλύψει την έλλειψη ταχύτητας;
19:39
Ο Αμπιντάλ έχει εμπειρία, ο Μποτία που τη βρήκε; Σε κάθε περίπτωση, το θέμα είναι η προστασία που θα έχουν μπροστά τους και η συνοχή της ομάδας.
19:40
Αλεξ : εγω οποτε ελληνικες ομαδες παιζουν με ξενες υποστηριζω ελλαδα.. τεσπα αλλο ηθελα να ρωτησω πιστευεις πως υπαρχει πιθανοτητα νικης ? Και αν ναι που στηριζεσαι??
19:40
Στο οτι στο ποδόσφαιρο όλα γίνονται ;)
19:41
osfp : Ξερεις αμα εχει φιλοξενουμενους?
19:41
Κάτι λίγους, ναι. Η Ατλέτικο επέστρεψε 900 εισιτήρια. 
19:42
στεφανος δ. : πως βλεπεις τον μιλιβογιεβιτς εδειξε καλα στοιχεια πιστευεις οτι θα συνεχισει τις καλες εμφανισεις και ποιος θα ειναι ο ρολος του σε αυτο το παιχνιδι?
19:43
Παιδιά, τους παίκτες να τους κρίνουμε σε πραγματικά τεστ. Κι εσύ να έπαιζες δίπλα στον Κασάμι απέναντι στον ΟΦΗ, χωρίς να σε πιέζει κανείς, καλός θα ήσουν. Δεν τον απαξιώνω, απλώς λέω πως αυτά που έχεις ή δεν έχεις ως ποδοσφαιριστής προκύπτουν από σοβαρά τεστ. 
19:46
Σπύρος Άνω Βούλα : Θέμη εσύ γιατί πιστεύεις ότι μετά απο 17 χρόνια συνεχούς παρουσίας στους ομίλους ο ολυμπιακός είναι ακόμη στο τρίτο γκρούπ δυναμικότητας.?
19:49
Ναι, δεν είναι 17 χρόνια συνεχούς παρουσίας. Και πως να ήταν πιο ψηλά ο Ολυμπιακός; Σε πόσες απ'αυτές τις χρονιές αντιμετώπισε πραγματικά σοβαρά την Ευρώπη. 
19:49
manolis : πως φαίνεται οτι εισαι παο.....αυτους εχουμε στην Ελλαδα με αυτους παιζουμε...αλλοι δεν μπορουν ουτε την καλονη να κερδισουν
19:50
Κόβει το μάτι σου, αητός είσαι. 
19:50
γιαννης : Θέμη εσύ πιστεύεις πως ο Ρομπέρτο θα μπορούσε να διεκδικήσει θέση στην εθνική Ισπανίας έτσι όπως είναι η κατάσταση, ή υπάρχουν και καλύτεροι?
19:50
γιαννης : Θέμη εσύ πιστεύεις πως ο Ρομπέρτο θα μπορούσε να διεκδικήσει θέση στην εθνική Ισπανίας έτσι όπως είναι η κατάσταση, ή υπάρχουν και καλύτεροι?
19:51
Με την πτώση που έχουν Ρέινα, Κασίγιας και τον τραυματισμό του Βαλδές, δεν θα ήταν απίθανο. Αλλά καταλαβαίνεις πως είναι πολύ δύσκολο να γίνει μέλος της Εθνικής Ισπανίας, έστω και αναπληρωματικός, παίκτης που παίζει στη Σούπερλιγκ. 
19:53
Κανεις : Ο Μποτία δεν ειναι 'λιγος'για αντι-Μανωλάς;Αργος,με εμπειρια λογω Ισπανιας,αλλα..Ο Αμπινταλ μου φαινεται..μισοριξια,απλα ειναι fit&σε καποιες φασεις επιπολαιος.
19:55
Αμφότεροι θα δοκιμαστούν πολύ απόψε, άσχετα αν η επίθεση της Ατλέτικο δεν λειτουργεί ακόμα όπως πρέπει. Ο Αμπιντάλ πρέπει να αποδείξει πως έχει τα "μπορώ" του παρελθόντος, ο Μποτία πως μπορεί να σταθεί σε τέτοιο επίπεδο. Δύσκολο τεστ, υπό δύσκολες συνθήκες. 
19:56
Μιχάλης : Θεμη, θα έχετε εκπομπή έκτακτη, Superball , αποψε πριν ή μετα το ματς??
19:57
SUPER BALL έχει τις Κυριακές. Απόψε θα έχει live chat μετά τη λήξη, για να σας κάνω και δεύτερο πρόγραμμα, λαϊκό. 
19:58
kara sarakinos : Θέμη πιστεύεις ότι ο Μανιάτης θα μπορέσει να διεκδικήσει θέση στ σημερινή ενδεκάδα του Ολυμπιακού?
19:59
Μακάρι να μπορέσει. Θα ήταν ιδανικό για τον Κασάμι να τον έχει δίπλα του, με έναν κόφτη πίσω τους. 
19:59
Αριστείδης : Πιστεύεις ότι ο ΟΣΦΠ μπορεί να παίξει κυνικά για το Χ? Ή κάτι τέτοιο είναι αδύνατο με βάση την φιλοσοφία του Μίτσελ? Θυμόμαστε κ την περσινή ρεβάνς με ΜanUniTed
20:00
Η αλήθεια είναι πως τέτοια λογική δεν έχει ο Ολυμπιακός του Μίτσελ, αλλά ούτε παλιότερα είχε. Γι'αυτό άλλωστε έχει και λίγες ισοπαλίες, τα ματς δεν τα "σβήνει", ή τα παίρνει ή τα χάνει, κυρίως γιατί σπάνια είναι ασφαλής χωρίς την μπάλα. 
20:01
makaron : Καλησπέρα νομίζω οτι τα άκρα της άμυνας του οσφπ θα κρίνουν το μάτς -τα ανεβάσματα και οι επιστροφές-σε αμυντικό και επιθετικό παιχνίδι. Τί λες?
20:02
Έχει λογική αυτό που λες. Αν επιλεγεί ο ρόμβος, ο Μίτσελ θέλει να έχει πολλούς παίκτες στον άξονα, εκεί που έχει και η Ατλέτικο, αφού παίζει χωρίς εξτρέμ. Μοιραία οι μπακ του Ολυμπιακού θα μείνουν μόνοι σε πολλές φάσεις και θα είναι ζήτημα η αμυντική τους συμπεριφορά. Το κακό είναι πως η Ατλέτικο προσαρμόζεται στην πορεία του αγώνα και πάντα ψάχνει/βρίσκει τις αδυναμίες του αντιπάλου. 
20:02
kara sarakinos : Και κάτι ακόμα..Μήτρογλου Διαμαντάκος ή Μπενίτες..?
20:03
Το συζητήσαμε αυτό. Ο Μίτσελ ξέρει την κατάστασή τους και καλό θα είναι να επιλεγεί αυτός που είναι πιο έτοιμος για μάχη. 
20:04
giovanni99 : Καλησπερα Θεμη! Για δωσε ετσι το στιγμα σου, ποιος παικτης απο Ατλετικο και ποιος απο το Θρυλο λες να αποτελεσει την εκπληξη σημερα;
20:05
Η Ατλέτικο δεν έχει εκπλήξεις, αλλά σταθερές, αφού δεν είναι δα και τόσο αλλαγμένη από πέρσι. Καλό για τον Ολυμπιακό θα ήταν να εκπλήξουν ευχάριστα οι παίκτες της άμυνας, γιατί θα σημαίνει πως έχουν αντέξει. 
20:09
Νικος : Μια προβλεψη για το ματς. Οχι, δεν θα κανουμε τους προφητες. Να μιλησουμε για πιθανότητες. Το διπλό είναι πάνω ή κάτω από 50%?
20:09
Νικος : Μια προβλεψη για το ματς. Οχι, δεν θα κανουμε τους προφητες. Να μιλησουμε για πιθανότητες. Το διπλό είναι πάνω ή κάτω από 50%?
20:10
Παιδιά, συζήτηση κάνουμε για τακτική, ζητούμενα και πρόσωπα. Τι πάει να πει να κάνουμε προβλέψεις, η άποψή από μόνη της αρκεί. 
20:10
Γιάννης : Θέμη καλησπέρα.Αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα στο over και στο 4-6.Καμιά γνώμη?
20:10
Καμία απολύτως, δεν παίζω στοίχημα, δεν με ενδιαφέρει ;)
20:11
Panayiotis : Θέμη, ποιά πιστεύεις θα είναι η βασική ενδεκάδα?
20:13
"Σίγουροι"¨είναι οι Μαζουακού, Αμπιντάλ, Μποτία και Σαλίνο στην άμυνα και οι Κασάμι, Τσόρι. Περιμένουμε να δούμε αν θα παίξει ένας εκ των Μιλιβόγεβιτς και Εντινγκά ή και οι δύο και το δίδυμο που θα επιλεγεί ανάμεσα σε Μήτρογλου-Διαμαντάκο-Αφελάι-Ντουρμάζ. 
20:14
wewe : Καθήστε γατάκια να ακούσετε τον Καίσαρη.Ο ΤΙΤΑΝΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ ανήρτησε εκπληκτική ανάλυση τύπου Αλεφα στο facebook για να σας μάθει μπαλίτσα.. Sorry Θέμη
20:14
Βρες την και στείλτη να την ποστάρω εδώ, να τη συζητήσουμε. 
20:15
Ακατανομαστος : Φιλε μου Θεμη πιστευω πως εαν ο μιτσελ παρει τον ασσο σημερα,πηγαινει μαδριτη ποια θεωρεισ οτι ειναι η αδυναμια της ατλετικο;που πρεπει να χτθπησουμε σημερα;
20:16
Τρανταχτές αδυναμίες δεν υπάρχουν. Αν η Ατλέτικο έχει δύο ζητήματα αυτή τη στιγμή: η επίθεση δεν λειτουργεί ακόμα όπως πέρσι, γιατί εκεί έγιναν οι πολλές αλλαγές, και ο Σικέιρα δεν προσφέρει στα αριστερά τη σιγουριά που έδινε πέρσι ο Φιλίπε Λουϊς. 
20:17
Θωμάς : Καλησπέρα Θέμη! Λες η Ρόμα να μπορεί να πάει στους 16; Επίσης, αν ο Ολυμπιακός βγει 3ος, μέχρι που μπορεί να φτάσει πιστεύεις στο Europa;
20:17
Θωμάς : Καλησπέρα Θέμη! Λες η Ρόμα να μπορεί να πάει στους 16; Επίσης, αν ο Ολυμπιακός βγει 3ος, μέχρι που μπορεί να φτάσει πιστεύεις στο Europa;
20:18
Η Ρόμα είναι χλωμή και είναι κρίμα, γιατί είναι καλή ομάδα. Για τον Ολυμπιακό και το Europa δεν μπορώ να ξέρω. Πόσες φορές έχεις δει τον Ολυμπιακό να κυνηγάει σοβαρά και πραγματικά το Europa;
20:20
jokerakias : Ο Μίτσελ είπε πως ο Ολυμπιακός είναι άλλη ομάδα με τον Μήτρογλου, γι'αυτό πιστεύω θα τον ξεκινήσει. Αν δε φάμε γκολ από τις αντεπιθέσεις της Ατλέτικο, νικάμε.
20:20
jokerakias : Ο Μίτσελ είπε πως ο Ολυμπιακός είναι άλλη ομάδα με τον Μήτρογλου, γι'αυτό πιστεύω θα τον ξεκινήσει. Αν δε φάμε γκολ από τις αντεπιθέσεις της Ατλέτικο, νικάμε.
20:22
Το καλό είναι πως η Ατλέτικο ακόμα δεν απειλεί στην κόντρα όπως πέρσι, αλλά απ'την άλλη ο Μάντζουκιτς και οι άλλοι δεν είναι εύκολο να αντιμετωπιστούν. Και μη ξεχνάς πως μιλάμε για μία απ'τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη πίσω απ'την μπάλα. 
20:22
kalamaris : Θέμη πόσο επηρεάζει η απουσία Στάριτζ τη Λίβερπουλ? Πώς την περιμένεις σήμερα?
20:25
BREAKING NEWS: Ενδεκάδα Ολυμπιακού. Ρομπέρτο, Ελαμπντελαουϊ, Αμπιντάλ, Μποτία, Μιλιβόγεβιτς, Κασάμι, Μανιάτης, Τσόρι, Αφελάι, Μήτρογλου. 
20:26
Ο Μίτσελ πήγε στη λογική που λέγαμε πριν: μέσα όλοι οι κεντρικοί μέσοι. Μιλιβόγεβιτς μπροστά απ'την άμυνα, μπροστά του Μανιάτης-Κασάμι και ο Τσόρι με τον Αφελάι πίσω από Μήτρογλου. 
20:27
Στάθης : Αριστερό μπαμ δεν? Μήπως έκανες λάθος?
20:27
Ναι, σωστός, ξέχασα τον Μαζουακού. 
20:32
Με την πρώτη ματιά είναι ζήτημα για τον Ολυμπιακό το πως θα πάνε οι ακραίοι μπακ. Ο ρόμβος ούτως ή άλλως ζητάει πολλά απ'τους μπακ και οι Μαζουακού και Ελαμπντελαουϊ κάνουν απόψε ντεμπούτο στο Champions League, χωρίς να έχουν δοκιμαστεί ποτέ σε τέτοιο επίπεδο. 
20:32
Γιάννης : Πάντως παίζει να'μαστε η μοναδική χώρατου πλανήτη που βγαίνουν κάθε μέρα ποδοσφαιρικά σκάνδαλα και οι δημοσιογράφοι του χώρου ασχολούνται με το Τσάμπιονς Ληγκ..
20:33
Με τα σκάνδαλα ασχολείται η δικαιοσύνη. Εσύ δεν διάβασες χθες το θέμα του Contra.gr για τις απολογίες; Δεν διάβασες πότε αναμένονται οι διώξεις; 
20:34
Ενδεκάδα Ατλέτικο: Όμπλακ, Χουανφράν, Μιράντα, Γοδίν, Ανσάλντι, Αρντά, Γκάμπι, Σουάρες, Κόκε, Ραούλ Γκαρσία, Μάντζουκιτς. 
20:36
Δεν βάζει το Σικέιρα αριστερά ο Σιμεόνε, βάζει τον δανεικό Ανσάλντι. 
20:38
Όπως είπαμε και πριν: η Ατλέτικο δεν έχει εξτρέμ στο 4-4-2 και στα άκρα παίζουν παίκτες που έρχονται κεντρικά. Ο Μίτσελ πάνω σ'αυτό γεμίζει τον άξονα με κεντρικούς μέσους και επιλέγει το ρόμβο για πρώτη φορά. Όμως, αφήνει έτσι ακάλυπτα τα άκρα, απέναντι σε μια ομάδα που ξέρει να αντιμετωπίζει αδυναμίες. 
20:39
Μία ώρα πριν τη σέντρα, σας αφήνω και εύχομαι καλό αγώνα. Θα ανοίξουμε ξανά τη συζήτηση μετά τη λήξη, γύρω στις 12. Θα σας περιμένω τότε. 
23:45
Καλησπέρα σε όλους. Τεράστια νίκη στην πρεμιέρα για τον Ολυμπιακό, σε μια βραδιά που σίγουρα θα μείνει στην ιστορία του. 
23:48
Θανασης : Μας εκανε περιφανους ο Ολυμπιακος. κλειδωσαμε την 3η θεση και παμε για την 2η θεση αλλα ειναι ακομη πολυ δυσκολο
23:50
Καλά κάνεις και κρατάς χαμηλά την μπάλα, γιατί όλοι θυμώμαστε τι ακολούθησε μετά από εκείνο το ιστορικό 6-2. Αλλά αυτό έχουμε χρόνο να το δούμε στη συνέχεια. Ο Ολυμπιακός θα έχει τύχη αν συνεχίσει να μάχεται όπως απόψε. 
23:50
Καλά κάνεις και κρατάς χαμηλά την μπάλα, γιατί όλοι θυμώμαστε τι ακολούθησε μετά από εκείνο το ιστορικό 6-2. Αλλά αυτό έχουμε χρόνο να το δούμε στη συνέχεια. Ο Ολυμπιακός θα έχει τύχη αν συνεχίσει να μάχεται όπως απόψε. 
23:51
Γιάννης : Θεμη καλησπερα,πιστεύεις έπαιξε βασικό ρόλο η παρουσία του μητρογλου στο σημερινό παιχνίδι;
23:52
Πέρασε το μεγαλύτερο διάστημα εκτός αγώνα. Λογικό αν σκεφτείς κανείς την εικόνα του τον τελευταίο καιρό, το πως κύλησε ο αγώνας και τι στόπερ είχε απέναντι του. Αλλά το τελείωμά του έχει δώσει μια τεράστια νίκη, αφού νομίζω πως χωρίς το τρίτο γκολ δύσκολα θα κέρδιζε ο Ολυμπιακός. 
23:53
Ένα απ'τα μεγάλα κέρδη της βραδιάς είναι σίγουρο η επιστροφή του Μήτρογλου. 
23:53
moras : Πολύ καλή αντιμετώπιση του μτας από τον Μίτσελ. Περιέργως πολύ καλή αμυντική λειτουργία της ομάδας, εκτός από το πρώτο γκολ. Κορυφαίος του ΟΣΦΠ ο Κασάμι.
23:55
Δεν δέχθηκε λίγες φάσεις ο Ολυμπιακός. Το 1ο γκολ πχ έρχεται όταν ο Μάντζουκιτς κερδίζει 3η-4η σερί κεφαλιά μέσα στην περιοχή. Αλλά, δεν μπορεί να ασκηθεί κριτική όταν μιλάμε για τέσσερα νέα πρόσωπα, που αγωνίστικαν πρώτη φορά μαζί σε υψηλό επίπεδο. 
23:55
Alex : Καλησπέρα. Ο τίτλος του mvp σε ποιον νομίζεις ότι πρέπει να πάει?
23:57
Δύσκολη ερώτηση μετά από τέτοιο ματς. Αν ο Τσόρι έμενε στο ματς, θα τον άξιζε, γιατί χωρίς αυτόν ο Ολυμπιακός δεν θα έκανε επίθεση. Νομίζω πως το δικαιούται ο Κασάμι, γιατί εκτός απ'τη δουλειά πίσω απ'την μπάλα, έκανε την κούρσα και την ντρίμπλα, που έφεραν το 3ο γκολ. Δεν ξέρω ποιους άλλους έχετε εσείς στο μυαλό σας. 
23:57
κιριλενκο : φηλια απο τη μακρινη φηλανδια!
00:05
Dominguez : Γνώμη μου είναι πως μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας οφείλεται στο Μίτσελ και μετά στους παίκτες που τα έδωσαν όλα σήμερα!!
00:05
giorgos : Θεμη καλεσε ασθενοφορο δεν ειμαι καλα
00:05
Γιωργος : μεγαλο κοουτσαρισμα απο τον μιτσελ και επειδη η τυχη βοηθαει τους τολμηρους δεν του κοστησε τελικα ο κακος σε ολο το β ημιχ αμπντελαουι
00:06
Η Ατλέτικο παραδοσιακά έχει μεγάλη έφεση στο να βρίσκει την αδυναμία του αντιπάλου. Λογικό ήταν πως θα βρει τρόπους να εκθέσει τους ακραίους μπακ, να τους απομωνώσει και να βρει σέντρες. 
00:07
ΓΙΩΡΓΟΣ : ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ τεραστια εμφανιση ο τσορι και ο κασαμι.αυτή η αθλετικο πιστευεις θα περασει?
00:08
Νομίζω πως φάνηκε και μέσα στον αγώνα, μιλάμε για μια ομάδα που δεν τα παρατάει ποτέ και για κανένα λόγο. Αλίμονο αν σκεφτούν πως δεν θα περάσουν στους 16 επειδή έχασαν στην πρεμιέρα. 
00:08
man_nos : Πιστευω οτι ο μιτσελ εκνανε κινηση ματ με τον Εντιγκα σε ενα σημειο που ο Ολυμπιακός δεν κρατουσε μπαλα μπηκε και εφτιαξε λιγο το παιχνιδι...τι λετε?
00:09
Ήταν λογικό πως θα μπει στο ματς, δεν θα τα έβγαζαν πέρα μέχρι τέλους ο Κασάμι, ο Μιλιβόγεβιτς και ο Μανιάτης. Το πρόβλημα είναι πως ο Εντινγκά έκανε κάποια εύκολο πουλήματα μπάλας, που θα μπορούσαν να κοστίσουν. 
00:09
Χρήστος : Θέμη ποιά η γνώμη για τον Ndinga; Πίστεύω ότι έκανε απαράδεκτα λάθη παρότι ήταν ξεκούραστος και το 2ο γκολ της ατλέτικο ξεκίνησε από δικό του λάθος.
00:09
nikos : ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΜΙΤΣΕΛ?
00:11
Περίμενα την είσοδο του Φουστέρ, αλλά στη θέση του Αφελάι, όχι του Τσόρι. Ο Ολυμπιακός έχασε κράτημα μπάλα σ'εκείνο το διάστημα. Καταλαβαίνω βέβαια πως ο κόουτς θέλησε να κρατήσει μέσα την ταχύτητα του Αφελάι, αλλά η αλήθεια είναι πως ο Ολλανδός είναι ο παίκτης με τη μικρότερη προσφορά στον αποψινό αγώνα, παρά το γκολ που πέτυχε. Ο Γιαννούλης νομίζω πως μπήκε και λόγω ύψους, για τις φάσεις στο τέλος. 
00:12
Γιώργος : Θέμη καλησπέρα. Απεριόριστος σεβασμός στο 'γερο' Τσόρι. Ο μόνος που δε θα μασήσει πουθενά σε μεγάλους αγώνες. Η προσποίηση πριν την κούρσα για την ασίστ μαγεία.
00:12
Χάνει τον τίτλο του MVP μόνο και μόνο επειδή έπαιξε μέχρι το 57'. Χωρίς αυτόν στο γήπεδο, ο Ολυμπιακός δεν είχε τρόπο να επιτεθεί. 
00:12
Χάνει τον τίτλο του MVP μόνο και μόνο επειδή έπαιξε μέχρι το 57'. Χωρίς αυτόν στο γήπεδο, ο Ολυμπιακός δεν είχε τρόπο να επιτεθεί. 
00:12
Νικος : Συγχαρητήρια στον θρύλο απο Νορβηγία...
00:13
Kostas : Ποιος λες θα πουληθεί 15000000 του χρόνου;
00:13
Ο Μήτρογλου ;)
00:13
Ο Μήτρογλου ;)
00:13
Σταυρος : Πραγματικά απορώ με το μίσος που επικρατεί στο πρόσωπο του Ολυμπιακού μετά το 3-2 και ακόμα να πούνε μπράβο στα παιδιά που κερδίσανε την 2 καλύτερη ομάδα του CL
00:14
Κι εγώ απορώ που ασχολείσαι και δεν καταλαβαίνω για ποιους μιλάς. Κοίτα την ομάδα σου και άσε τα υπόλοιπα.
00:14
spike7 : μια απο τις εκπληξεις τις βραδιας ηταν και η ετοιμοτητα του μανιατη ο οποιος εβγαλε 90λεπτο κανοντας ατομικες προπονησεις εδω και καιρο..
00:16
Αυτά να τα βλέπουν όσοι τον έκραζαν επειδή δεν τους άρεσε η συμπεριφορά του στην Εθνική και όσοι έγραφαν πως θα πρέπει φέτος να του αφαιρεθεί το περιοβραχιόνιο. Είναι μεγάλη δουλειά να φτιάξει δίδυμο με τον Κασάμι, ταιριάζουν πολύ για τις ευρωπαϊκές μάχες. 
00:16
Μιχαλης : Α ρε Τσιάρτα , που να είμασταν και έτοιμοι...!
00:18
Μην τον κακίζετε τον Τσιάρτα και όποιον αμφέβαλε για την ετοιμότητα του Ολυμπιακού. Προσωπικά δεν έβαζα το χέρι μου στη φωτιά για κανέναν παίκτη πλην του Κασάμι, που τον ήξερα απ'την Αγγλία. Και για αρκετούς ακόμα δεν το βάζω. Κανείς δεν είναι άχρηστος ή παικταράς με ένα ματς. Οι κρίσεις χρειάζονται υπομονή για να είναι σωστές. 
00:18
Johny : Θέμη,ο Μποτια με διεψευσε..αργος μεν,αλλα σωστες τοποθετησεις.Επιμενω για Αμπινταλ πως "κατι" δεν εχει..δυναμη;κεφαλια;..Αντιθετως χαρηκα για τον Μητρογλου!
00:19
Του ταίριαξε πολύ το γεγονός πως ο Ολυμπιακός αμύνθηκε για μεγάλο διάστημα πολύ χαμηλά. Έχασε ψηλά τον Μάντζουκιτς αρκετές φορές, αλλά στο δεύτερο είχε τα διωξίματα που έπρεπε. 
00:19
τασος : ο τελικος ειναι κοντα
00:20
Ειδικά φέτος είναι μακριά, τον Ιούνιο ;) 
00:21
χρονης : αντε να γινη κλα ο σιοβας γιατι τα παληκαρια πισω δεν τα ειδα καλα
00:21
Μακάρι, γιατί ήδη λείπει πάρα πολύ καιρό. 
00:21
johnny : Θεμη, αν και παιξαμε φανταστικά πάλι δημιουργήθηκε ανχος. Θα το ξεπεράσουμε αυτό;
00:23
Κάτσε ρε συ. Δυνάμεις δεν είχαν, άγχος είχαν, πολλοί ήταν πρωτάρηδες και έπαιζαν με μια ομάδα που δεν τα παρατάει ποτέ. Τι ήθελες, να νικήσει ο Ολυμπιακός την Ατλέτικο και να αδειάσει το γήπεδο νωρίς γιατί έφυγε ο κόσμος για την κίνηση; Έτσι είναι αυτά τα βράδια.
00:23
Ανδρεας : Σίγουρα μια υπερπολύτιμη βαθμολογικά και γοήτρου νίκη για μια ουσιαστικά νέα ομάδα. Αυτό που μένει να αποδείξει ο Ολυμπιακός είναι αν μπορεί να έχει διάρκεια..
00:23
κιριλενκο : καισαρη θυμασαι που στα λεγα? ακριβες σκορ, ελπιζω να το επαιξες!
00:24
Δεν παίζω στοίχημα κύριε, δεν πάει μαζί με την μπάλα. 
00:24
John : Γεια σαs από Αμερική! Μεγάλη Νίκη! Όμως είναι περιεγο γιατί δίνανε τόσο χώρο στην Αθλέτικο.Η Αθλέτικο είχε πιο πολλά προβλήματα αμυντικώς από τον Ολυμπιακό.
00:26
Το λέγαμε και πριν το ματς. Στην Ατλέτικο δεν αρέσει να είναι αυτή το αφεντικό. Απ'τη στιγμή που ο Ολυμπιακός είχε το προβάδισμα, ήταν λογικό να πέσει πίσω και να περιμένει. Το πρόβλημα είναι πως δεν μπορούσε να απειλήσει όσο θα έπρεπε και να κρατήσει μπάλα για να ανασάνει. 
00:27
Τεο8 : Πόσο σε προβλημάτισε το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός δύσκολα κρατούσε μπάλα στο κέντρο μετά το γκολ; Επίσης έχω να αναφέρω ότι τα στατιστικά είναι αξιοσημείωτα!
00:28
Ήταν ζητούμενο εξαρχής. Μην ξεχνάτε πως μιλάμε για μια αντίπαλο που πιέζει τρομερά. Δεν τα έκανε όλα σωστά απόψε ο Ολυμπιακός, δεν θα μπορούσε άλλωστε. Με αίμα και ιδρώτα πήρε τη νίκη, με τις λεπτομέρειες να του κάθονται, χωρίς αυτό να μειώνει την τεράστια νίκη. 
00:28
Hλίας : Πολύ μεγάλη νίκη! Μπράβο σε όλους! Δεν υστέρησε κανείς αλλα νομιζω οτι ο Μαζουάκου ήταν απίστευτος! Τον Τσορι με ποιο σκεπτικο πιστευεις οτι τον αλλαξε?
00:29
Το έγραψα και πριν, με εξέπληξε. Μπορεί να μην τον εμπιστευόταν για πάνω από 60', μπορεί να ήθελε στο ματς την ταχύτητα του Αφελάι, έστω κι αν ο Ολλανδός ήταν εκτός αγώνα (παρά το γκολ). 
00:29
moras : Θέμη το σχόλιο σου για το Μιλιβόγιεβιτς. Πολύ τρέξιμο, και τσουλάει και τη μπάλα. Ιδανικό συμπλήρωμα για τον Κασάμι στον άξονα πιστεύω.
00:31
Έχω ακόμα αμφιβολίες για το αν μπορεί να σταθεί σε δίδυμο, αν μιλάμε για αγώνα υψηλών απαιτήσεων. Μοιάζει κομμένος και ραμμένος για να παίζει πίσω από Μανιάτη-Κασάμι. 
00:31
Lefteris7 : Θέμη επειδή σε ακούω χρόνια και ξέρω οτι δεν εντυπωσιάζεσαι εύκολα απο μία νίκη για πες μου τώρα που έχουμε εικόνα σε τοπ επίπεδο ποιοι παικτες μας σου αρεσαν.
00:35
Εγώ και πάλι θα κρατήσω τον Κασάμι πάνω απ'όλους. Ο Μαζουάκου πιστοποίησε τα "μπορώ" με την μπάλα και ο Μιλιβόγεβιτς πως έχει την πρώτη πάσα με ασφάλεια (32/37 πάσες) και πάει στα τάκλινγκ και στα μπλοκ (5/6 κερδισμένα τάκλινγκ). Το σίγουρο είναι πως είναι αυτό που θέλει ο Μίτσελ απ'τον παίκτη μπροστά στην άμυνα, το δήλωσε και μετά τον αγώνα. 
00:35
Τάσος : Δε στήνετε εκεί στο Κόντρα κάνα ραδιοφωνικό σταθμό στο τσακ μπαμ? Ταλαιπωρία αυτό με το live chat.;)
00:36
Μισό λεπτάκι, έχω στείλει το Στάθη να φτιάξει την κεραία, γιατί έχει ρίξει παράσιτο το Studio 69. 
00:36
Χρήστος Πάτρα : τεράστια νίκη που δεν ξεγράφεται ότι και να ακολουθήσει. Μην νομίσει κανένας πάντως πως νικήσαμε και τη Μάλμε σήμερα.η Γιούβε πάντως δυσκολεύτηκε! Πάμε θρύλε
00:37
Μην το λες, γιατί μέσα ήμουν στο 6-2 και θυμάσαι τι ακολούθησε. 
00:38
Αreianos : Θέμη, τρία γκολ η Ατλέτικο είχε να φάει στην Ευρώπη από τον Άρη!
00:38
salalah : Καλά ρε Θέμη,όταν παίρνει καμιά Τσέλσι κανένα σφύριγμα ωρύεσαι,τώρα ένα απλό "μπουχαχά" για τους καημένους Βούλγαρους? unfair.
00:39
Το μπούχαχα ήταν για το 1-1. Κι αν θες να σχολιάζεις κάτι για ο,τι γράφω στο twitter, κάν'το στο twitter. 
00:40
vagelis : Μπράβο στον Ολυμπιακό. Κέρδισε το ματς παλικαρίσια. Νομίζω δεν υστέρησε κανείς από το σημερινό παιχνίδι. Μεγάλο κέρδος επίσης είναι και οι νέοι-νεαροί πάιχτες
00:41
lfc_stathis : o kaliteros tou olumpiakou themi o milivojevic ena amintiko xaf pou tha voithisei sto cl! pws vlepeis ton omilo me treis nikes o olimpiakos stin edra tou perna?
00:41
lfc_stathis : o kaliteros tou olumpiakou themi o milivojevic ena amintiko xaf pou tha voithisei sto cl! pws vlepeis ton omilo me treis nikes o olimpiakos stin edra tou perna?
00:41
Greg : Θέμη είπες το απόγευμα πριν κλείσει το live chat, ότι θα ακολουθήσει δεύτερο πρόγραμμα με λαικά. Πλέον αρχίζουν και ακούγονται σιγα-σιγα εμβατήρια πρόκρισης.
00:42
fotis : megali niki alla prepei na se thelei kai mpalla oti kai na leme 5 eukairies 3 gkol !!!!
00:43
Dimis : Νομίζω ότι ο Μίτσελ εκτός απο καλός στο στήσιμο έχει μάτι με οχι γνωστούς και μικρούς ηλικιακά παίχτες.... Η γνώμη σου;
00:44
Δεν νομίζω πως είναι δικές του οι επιλογές των μικρών, εκτός απ'τον Μπενίτες, που θα τον δούμε στη συνέχεια. 
00:45
pavlos : kalh kai xrysh h nikh alla pistevw hrthe kai me dosh tyxhs. me 4 eykairies exoume valei 3 goal
00:46
Ε, προφανώς και είχε και τύχη ο Ολυμπιακός. Τι θέλεις; Να νικήσει την περσινή φιναλίστ σε ματς που θα του πάνε όλα στραβά; Πως θα γίνει αυτό; Προφανώς και του πήγαν όλα δεξιά, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο. 
00:46
Κυριάκος : Θέμη καλησπέρα, με την πίεση που δέχτηκε ο Ολυμπιακός στην αρχή του 2ου ημιχρόνου, πιστεύεις ότι το σκορ είναι δίκαιο; Νικήσαμε αλλά είμαστε ευχαριστημενοι;
00:49
Παιδιά, δεν γίνεται να τα κάνει όλα σωστά ο Ολυμπιακός με τόσους νέους παίκτες. Εννοείται πως δεν τα έκανε όλα σωστά, εννοείται πως πολλά πήγαν με το μέρος του, αλλά πως να μην είσαι ευχαριστημένος για τη νίκη της ομάδας σου υπό τόσο δύσκολες συνθήκες; Αλίμονο αν περίμενες απόψε τον Ολυμπιακό να είναι τέλειος και να έχει απαντήσεις σε όλα. Δεν ήταν τέλειος, δεν είχε απαντήσεις σε όλα, αλλά αυτό το ξέραμε. Το τι θα κάνει περιμέναμε δούμε και πήρε μια τεράστια νίκη. 
00:50
K.Plestis : Σήμερα ο Μίτσελ έκανε αρκετά λανθασμένες επιλογές στις αλλαγές του.Ειδικά το ότι έβγαλε τον Αφελάι και όχι το κάκιστο Μήτρογλου.Δεν το πληρωσε -και- απο τυχη...
00:52
Ξέρεις τι δεν σκεφτόμαστε; Πως οι προπονητές όλου του κόσμου, παντού και πάντα θα πιστεύουν τους παίκτες που τους έχουν δει να τους προσφέρουν πράγματα. Ξεχνάς τι έζησε πέρσι ο Μίτσελ με τον Μήτρογλου. Καταλαβαίνω τι λες, κι εγώ πριν έλεγα πως ο Αφελάι έπρεπε να βγει για να μπει ο Φουστέρ, αλλά κι εσύ αν ήσουν στη θέση του Μίτσελ, δεν θα τον έβγαζες τον Κώστα. Αυτόν έχεις δει να σου παίρνει ματς. Ούτε τον Διαμαντάκο, ούτε τον Μπενίτες. 
00:52
Κώστας Χανιά : Συγχαρητήρια στην ομάδα μας, απίστευτο Correo πάλι έτσι ?
00:53
Μην ασχολείστε με ανούσια πράγματα όπως τα coreo. Το θέμα είναι πως φέρονται τα πέταλα όλη τη χρονιά, όχι τι κάνουν σε 2-3 βράδια. 
00:53
Γιάννης : Θεμη θα τρέλαθω σημερα.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ
00:53
Αυτό λένε όλοι, τι γίνεται; ;)
00:54
tsak : Θέμη, έχει περάσει πιστεύεις η εποχή που ο Ολυμπιακός πριν 3-4 χρόνια τέτοιο ματς θα το έχανε στο 90';
00:55
Η αλήθεια είναι πως αυτές τις συμπεριφορές και τις νοοτροπίες τις έχει αφήσει πίσω του. 
00:55
Σπύρος : Για να μη λέμε μόνο θετικά, καθως υπάρχει δύσκολη συνέχεια, γνώμη μου είναι ότι ο Αμπιντάλ είναι τραγικός. Κάκιστες τοποθετήσεις και ανύπρκτος στο ψηλό παιχνίδι
00:55
Προβλήματισε απόψε, είναι γεγονός. 
00:58
Ηλίας : Η επιλογή του Μίτσελ να ξεκινήσει με ρόμβο στο κέντρο πέρα το ότι έκλεισε τους χώρους στην Ατλέτικο, βοήθησε τα μέγιστα και τους Μαζουάκου, Ομάρ.
01:00
Τελικα πιο πολύ με 4-3-2-1 έμοιαζε, με Τσόρι-Αφελάι να κινούνται πίσω από Μήτρογλου. Σε κάθε περίπτωση, το λεγάμε και στο chat πριν τον αγώνα όταν ανακοινώθηκαν οι ενδεκάδες. Ήταν λογικό να φορτωθεί ο άξονας, αφού οι Ατλέτικο δεν έχει εξτρέμ, έρχονται όλοι κεντρικά. Το θέμα είναι πως η Ατλέτικο βρήκε τρόπο να βγάλει συνεργασίες στα άκρα. 
01:01
Ηλιας : Θεμη καλησπερα.Αποκαλυψη ο Μιλιβογιεβιτς, βραχος ο Ρομπερτο, ο Φουστερ παντα εκει, κι ο Τσορι ειναι απο τους πιο ποιοτικους παικτες.Κασαμι εξαιρετικος..
01:01
Giwrgos!! : pws sou fanike h liverpool kesarh?
01:02
Χάλια μαύρα ήταν και σήμερα, έχει πολύ δρόμο ακόμα. 
01:02
χρηστος : θεμη ποια η γνωμη σ για τον σερβο πιστευω mvp
01:02
Δικός μου MVP ο Κασάμι, αλλά και ο Σέρβος ήταν καλός στο ρόλο του. 
01:04
ΓΙΑΝΝΗΣ : Ειμαι ΠΑΟΚ αλλα ο ολυμπιακος σημερα πετουσε!!μπραβο τεραστια επιτυχια!!
01:04
Ernesto : Δεν ήταν λάθος η αλλαγή του Τσόρι; Φάνηκε ότι κόπηκε η ομάδα στα δυο χωρίς αυτόν.
01:05
Το συζητήσαμε και προηγουμένως για τον Τσόρι. Ίσως ο Μίτσελ πίστευε/ήξερε πως ο Τσόρι δεν έχει πάνω από μία ώρα. 
01:05
φωτης παναθηναϊκος : μπραβο τετοιες ομαδες θελουμε στην ευρωπη!!!
01:07
Χρήστος Πάτρα : τεράστια νίκη που δεν ξεγράφεται ότι και να ακολουθήσει. Μην νομίσει κανένας πάντως πως νικήσαμε και τη Μάλμε σήμερα.η Γιούβε πάντως δυσκολεύτηκε! Πάμε θρύλε
01:08
Χαμηλά η μπάλα, είσαι σωστός. Το είπα και πριν, θυμάστε τι ακολούθησε εκείνο το ονειρικό 6-2 στην πρεμιέρα με τη Λεβερκούζεν. 
01:08
ToreDo : του πανε του ολυμπιακου τα παιχνιδια με τις φιναλιστ του περσινού CL .. if u know what i mean
01:09
kostas : ψυχολογικό το κέρδος και μάλιστα τεράστιο. η ομάδα τώρα θα έχει τον χρόνο να δέσει δίχως...φωνές, ακόμα και αν ακολουθήσει κι άλλος ''παναιτωλικός''.
01:10
Πολύ σωστός, αγοράστηκε χρόνος για τη συνέχεια. 
01:10
spike7 : εχεις απολυτο δικαιο.. ο μανιατης προσθετει πνευμονια και ο κασαμι τεχνικι..
01:10
moras : O Μιλιβόγιεβιτς έτρξε 16.800 m. Πώς γκένεν αυτό?? Δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί τέτειο στατιστικό σε 90' αγώνα.
01:11
Κι ο ίδιος ο Σέρβος μετά τον αγώνα απόρησε, "απίστευτο" είπε. 
01:11
ToreDo : η κίνηση ματ του Μίτσελ με τον μανιατη,, φάνηκε απο το πόσο δεν φάνηκε ο τουραν ΄)
01:12
Ο Τούρκος είναι πολύ μεγάλος παίκτης και παίζει σε όλο το πλάτος του γηπέδου, δεν ανήκει σε έναν παίκτη μόνο και ξέρει που πρέπει να κινηθεί, να βρει το κενό. 
01:15
Θα πω και κάτι γενικό. Μου κάνει πολύ εντύπωση πως τα σχόλια σας στέκονται και σε πράγματα που δεν λειτούργησαν, σε παίκτες που δεν πήγαν καλά, παρά τη μεγάλη νίκη. Το σημειώνω ως κάτι πολύ θετικό, γιατί είναι δείγμα ψυχραιμίας, αλλά και λογικής. Είναι κέρδος να μπορούμε να συζητάμε με ψυχραιμία χωρίς να παρεξηγούμαστε πως γκρινιάζουμε, ισοπεδώνουμε, κτλ. 
01:15
Σπύρος : Για να μη λέμε μόνο θετικά, καθως υπάρχει δύσκολη συνέχεια, γνώμη μου είναι ότι ο Αμπιντάλ είναι τραγικός. Κάκιστες τοποθετήσεις και ανύπρκτος στο ψηλό παιχνίδι
01:15
Δημήτρης : Δεν ξέρω αν ειπώθηκε κάτι για τα στόπερ δεν γίνεται να χάνουμε όλες τις μάχες στον αέρα...και ο BOTIA κάτω του μετρίου και στα δύο γκόλ ηταν 4 κλικ πίσω...
01:15
Konstantinos : Ασταθής και κοντός στο κέντρο άμυνας, το μείον για φέτος!
01:16
stefanos7 : εγω θελω να ρωτησω πως ειδες τον ρομπερτο σημερα γενικα,αλλα και αν φερει ευθυνη σε κατι,οτιδηποτε(γκολ,φασεις κτλ)?
01:16
Καμία ευθύνη, ίσα-ίσα που οι αποκρούσεις στα σουτ του Γκριζμάν στο 2ο ημίχρονο δεν ήταν εύκολες. 
01:17
bagasas : Εντινγκα και Ομαρ νομιζω εντελως εκτος κλιματος, ευτυχως δεν στοιχισαν στην ομαδα! Τσορι και Κασαμι οι mvp! Τεραστια νικη παντως! Μακαρι να συνεχισει ετσι!!
01:17
REDDY : Τον Μαζουακου βλεπω να τον πουλα ο Μαρινακης το καλοκαιρι για 10+.Θα ηθελα να φτιαξουμε ομαδα-κορμο 3 ετων τουλαχιστον,τοσο δυσκολο ειναι;Δεν ειναι λογικο;
01:18
Λογικό ή όχι, δεν το αποφασίζεις εσύ. Αν υπάρχει ζήτηση και η τιμή είναι σωστή, όλοι πωλούνται, έχει αποδειχθεί από πέρσι. 
01:19
μακ7 : μεγαλη βραδυα..συνεχιζουμε σεμνα κ ταπεινα...τον αφελαι πως τον ειδες θεμη?
01:20
Μεγάλη υπόθεση για τον ίδιο το γεγονός πως σκόραρε. Ακούγεται οξύμωρο, γιατί έχει βάλει γκολ, αλλά νομίζω πως είναι ο παίκτης του Ολυμπιακού με τη λιγότερη συνεισφορά στο παιχνίδι. 
01:21
manos : Φοβερος Μιλιβογεβιτς...δεν πρεπει να ειχε λαθος πασα
01:22
Είχε 32/37 για την ακρίβεια ;)
01:22
mmmn : pws stelnoume erwthsh?
01:22
Έτσι ;)
01:23
Rasta Maan : Μπραβο στην Ολυμπιακαρα μας
01:23
pavlos : dn simeni apolita oti ine kerdos o mitroglou kseroume oli poso idiorithmos ine
01:24
Ποια είναι αυτή η ιδιορυθμία που ξέρουμε όλοι; 
01:24
Δημήτρης : Ο Μανιάτης επαλήθευσε ότι είναι εγγύηση! Ημέρες χαράς σήμερα και αύριο αλλά το πιο σημαντικό ματς είναι το επόμενο!
01:25
Ξαναλέω, να το σκεφτούν αυτό όσοι έκραζαν τον Μανιάτη επειδή δεν τους άρεσε το πως φερόταν στην Εθνική και όσοι ζητούσαν να μην είναι φέτος αρχηγός. 
01:25
rania : fetos exoume kaluterh omada apo persi para to kraksimo pou efagan olo to kalokairi..ti les themi?
01:26
Λέω πως σίγουρα με τον Κασάμι ο Ολυμπιακός έχει τον κεντρικό χαφ που δεν είχε τα προηγούμενα χρόνια. Για τα υπόλοιπα να περιμένουμε. Δεν χαρακτηρίζονται τα ρόστερ και οι χρονιές από ένα μόνο ματς. 
01:26
ΚΩΣΤΑΣ : η ατλετικο οταν αντιμετωπιζει προβληματα στην αμυνα,που δε συμβαινει συχνα,ειναι πιο ευκολο να της κανει ζημια.Ο οσφπ πρεπει να κραταει μπαλα περισσοτερο
01:27
Αυτό είναι σίγουρα ένα απ'τα ζητούμενα στη συνέχεια, αφού δεν του ταιριάζει να αμύνεται για μεγάλα διαστήματα. 
01:27
κωστας : θεμη,υπαρχει περιπτωση ν αλλαξει πολιτικη ο μαρινακης βλεπωντας οτι η ομαδα μπορει πραγματικα να πρωταγωνιστησει?
01:28
Δεν είμαι στο μυαλό του. Και δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι πιο σημαντικό από το τι λέει το ταμείο. 
01:29
ToreDo : με 7 νέα πρόσωπα ο ολυμπιακός, κάποιοι απο αυτούς άπειροι σε τέτοιες διοργανώσεις νίκησε την φιναλίστ του περσινου cl αυτο ειναι η είδηση της αποψινής βραδιάς
01:29
Όπως έγραψα και στο twitter μετά τη λήξη: "Απτις λίγες φορές που το "νίκη που θα ακουστεί σε όλη την Ευρώπη" έχει βάση.Τεράστιο αποτέλεσμα για τον Ολυμπιακό,ανεξαρτήτως της συνέχειας."

News 24/7

24MEDIA NETWORK