11:53
Όλα είναι έτοιμα. Σε λίγα λεπτά αρχίζει η συζήτηση με τους Δημήτρη Καρύδα και Τάσο Μαγουλά για το ντέρμπι
11:57
11:59
12:00
kostas : paratirw ta teleutaia xronia oti oi metagrafes twn ofsp k pao dn einai poiotikes opws prin merika xronia...ti exete na peite giauto??
12:01
freeze13 : Καλησπέρα στην παρέα θέλω να μου πείτε γιατί θεωρούν την Πανάθα τόσο μεγάλο αουτσάιντερ σήμερα
12:02
12:03
niop : ο παναθηναικος ξερετε αν θα κανει αλλες μεταγραφες και σε ποιες θεσεις και ποτε υπολογιζεται να γυρισουν μαυρο και νελσον?
12:03
Γιάννης Κέρκυρα : Που θα κριθεί το σημερινό ντέρμπι (;)
12:03
@freeze13 Λογικό είναι... Χωρίς κόσμο, με νέα ομάδα και πολλά προβλήματα.
Παράκληση προς όλους που μετέχουν στη διαδικασία. ΜΟΝΟ Ελληνικά. Δεν απαντάω σε άλλες διαλέκτους
12:03
Φωτης : καλημερα σας γνωριζεται τι γινεται με ΡΑΙΤ??
12:04
12:04
χρηστος : καλησπερα θα ηθελα να πειτε λιγο τις μεταγραφες του ολυμπιακοου
12:05
nikos : Εβλεπα και τον Ολυμπιακό και διπίστωσα μεγάλη αδυναμία στο ποστ παιχνίδι π πλεόν ο Παναθηναικός δν μπορεί ν εκμεταλλευτεί..Σκέφτεστε κάπου π μπορεί ν χτυπήσει ο Παναθηναικός εσείς γ ν πάρει το ματς??
12:05
makvag13 : Δεν έχω κανένα σχόλιο ούτε και ερώτηση. Μόνο μια ευχή, έτσι για το καλό της νέας αγωνιστικής χρονιάς. Να σταματήσει αυτό το κακό της βιας και να μπορέσουμε να χαρούμε το άθλημα που αγαπάμε χωρίς φόβο.
12:05
μανος : Βλέπετε τον Διαμαντίδη ν παίρνει αρκετό χρόνο στο 3 σήμερα??
12:05
Καθαρά στον ρυθμό. Αν πάει γρήγορα έχει πλεονέκτημα ο Ολυμπιακός, αν πάει σε σετ παιχνίδι και κοντά στους 60-65 πόντους θα είναι μέσα στη διεκδίκηση μέχρι τέλους και ο Παναθηναϊκός. Οτι δηλαδή ισχύει τα δύο τελευταία χρόνια. Βέβαια πρέπει να δούμε και τι θα επιλέξει να κάνει ο Ιβάνοβιτς σε αυτό το ζήτημα.
12:06
12:07
Θα κατεβάσει τον ρυθμό και θα προσπαθήσει να πάει το παιχνίδι σε 65-70 πόντους.
12:08
ΣΩΤΗΡΗΣ : Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΨΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΡΑΡΙΣΜΑ,Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΙΧΤΩΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ
12:08
kyle : πολλες απουσιες ο παο και αποδυναμωμενος σε σχεση με περυσι...αν χασει κυπελλο ή πρωταθλημα ο ολυμπιακος φετος θα ναι μεγαλη αποτυχια...βεβαια βαρια η φανελα του..ολυμπιακος ειμαι αλλα φιλομπασκετικος
12:08
|@Σωτήρης
Μήπως βιάζεσαι υπερβολικά; Αν βγάζεις τέτοια συμπεράσματα από τα φιλικά είσαι λάθος. Στα επίσημα κρίνονται όλοι
12:08
kwstas : pisteuete se eukoli niki simera tou osfp apenanti ston pao;
12:09
12:09
Άγγελος : Καλησπέρα σας. Από λόγια για τον Ολυμπιακό και την ετοιμότητα του έχουμε χορτάσει εμείς οι Ολυμπιακοί. Σήμερα πρέπει (φυσιολογικά) να κερδίσουμε και με διαφορά. Πρέπει ο Σπανούλης να αποβάλει το κόμπλεξ που έχει. Τέρμα τα λόγια.
12:09
kwstas : lotzeski simera prwtos skorer;
12:10
12:10
ΣΑΚΗΣ : ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΑ Ο Β.ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΔΗΛΩΣΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΤΑ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΕΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΩΡΑ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ.ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΑΣ
12:10
Ο Σπανούλης είναι όντως το βαρόμτερο. Στις νίκες του Ολυμπιακού σκοράρει9 συνήθως από 14 μέχρι 19 πόντους μέσα στο ΟΑΚΑ. Στις ήττες έχει κάτω από 10 και πολύ χαμηλά ποσοστά. Δεν είναι θέμα κόμπλεξ. Θέμα αντιμετώπισης από τους αντίπαλους είναι.
12:11
12:11
Βασιλης : Γεια σου κυριε Καρυδα εισαι πολύ τεράστιος κοσμεις το χωρο του μπάσκετ με την παρουσια σου
12:11
Θεμης : Ειναι η πρωτη φορα που σε τετοιο αγωνα ξερω (δυστυχως) σιγουρα τον νικητη και με μεγαλη διαφορα. Κριμα που ο Παναθηναικος επεσε τοσο χαμηλα. Απορω το φετινο μπατζετ του ποσο ειναι; Να ειναι το πολυ 6-7 εκ. Και αυτο λογω του Αρχηγου, αλλιως γυρω στα 4-5! Του ΟΣΦΠ σιγουρα θα ειναι πανω απο 15 εκ. Ο Γιανκοβιτς δεν το εχει το σουτ, ο Παππας προσπαθει, οι πιο νεοι δεν λενε τιποτα (απο οσο τους ειδα να παιζουν), ο Μποχωριδης ειναι εκτος κλιματος, οσο τον ειδα κι αυτον. Με τετοιους και τοσους νεους δεν παμε μπροστα ουτε φετος, ουτε του χρονου κ.ο.κ. Ο λετονος τι παικτης κι αυτος; Δεν μου φαινεται για πολυεργαλειο οπως τον χαρακτηρισαν μερικοι. Μονος διακριθης ειναι ο Μπατιστα. Να μια σωστη προσθηκη που εκανε. Ο αντι λασμε θα υπαρξει;
12:11
Ευχαριστώ.
12:12
πριτσινιαου : τι ωρα ειναι το ματσ?
12:12
Στα μπάτζετ αμφότεροι κινούνται στα 7 εκατομμύρια πάνω κάτω για το αγωνιστικό σκέλος.
12:12
Ζοτσ : Υπάρχει μουρμούρα στον Παο για Ιβάνοβιτσ, ελέω τραυματισμών;
12:12
9.30 ζωντανά από τον ΑΝΤ-1
12:13
12:13
Κωνσταντίνος7 : Ποιος πιστεύεις οτι θα κερδίσει σήμερα κύριε Τάσο;
12:13
12:13
Γιατι : Μέσα portals όπως το contra που έχει μια κάποια εκπαιδευτική γραμμή στην αρθρογραφία του κι όχι μόνο εμπρηστική ή σκανδαλιστική δίνεται βημα στον χαρτοπολεμο? Γράψτε ένα editorial θεσμοί υπάρχουν τις ανακοινώσεις σας αλλού. Όχι δεν είναι είδηση ούτε και ενημέρωση. Ή μήπως είμαστε...Άρθρο που να παραθέτει τα επιχειρήματα όπως προκύπτουν από τις καθε λογής ανακοινώσεις και να παίρνει θέση ναι αλλά να δινεται βήμα σε ανθρώπους που έμαθαν να γράφουν κι όχι να εκφράζονται Γιατί?
12:14
saras : ο γκιστ θα παιξει?
12:15
12:15
kyle : στα φιλικα, οι σουτερ του ολυμπιακου ηταν σε παρα πολυ καλη κατασταση...να ανησυχουμε για τη συνεχεια ή αυτο με το πρωωρο φορμαρισμα (το οποιο προς τα τελη της χρονιας γυρναει τουμπα) ειναι μυθος??
12:15
12:16
στέλιος : Δημήτρη, Τάσο καλησπέρα, Γιατί σε εμένα μου φαίνεται εντελώς άγευστο το σημερινό derby? όπως και αυτά της τελευταίας τριετίας ίσως. επειδή είστε μπασκετικοί, με τί όρεξη θα δείτε το σημερινό παιχνίδι? το περιμένετε με ανυπομονησία?
12:16
12:16
Βασιλης : ο Διαμαντίδης δεν είναι φαβορι σημερα με τους δυόμιση ποντους απέναντι στο Σπανουλη?
12:16
12:17
12:17
Πάνος. : Αν δεν παίξει ο Γκιστ, τι είδους αλχημείες πιστεύετε ότι θα προσπαθήσει ο Ιβάνοβιτς να κάνει για να καλύψει την απουσία του; Ο Διαμαντάκος θεωτείτε ότι θα πάρει χρόνο συμμετοχής για να ξεκουράζει τον Μπατίστα;
12:17
skletz : θεωρείτε ότι ο ιβάνοβιτς θα θελήσει να εφαρμώσει τη δική του φιλοσοφία στο σημερινό ματς? up tempo παιχνίδι δηλαδή
12:18
12:18
Πάνος. : Αν δεν παίξει ο Γκιστ, τι είδους αλχημείες πιστεύετε ότι θα προσπαθήσει ο Ιβάνοβιτς να κάνει για να καλύψει την απουσία του; Ο Διαμαντάκος θεωτείτε ότι θα πάρει χρόνο συμμετοχής για να ξεκουράζει τον Μπατίστα;
12:18
Η λογική λέεει ότι δεν πρέπει να το κάνει. Αλλά δεν μπορώ και να το αποκλείσω να πάει σε γρήγορο παιχνίδι. Δεν θα έχει όμως το πλεονέκτημα σε αυτή την περίπτωση
12:19
12:19
mgg13 : Αντε κε Μαγουλα θα χαρειτε σημερα μετα απο χρονια,οι πιθανοτητες ειναι με το μερος σας,ελπιζουμε σε καλη ημερα μοναδων γιατι ομαδα δεν εχουμε ακομα....
12:20
12:20
Λάμπρος : Καλησπέρα σας, που θα φτάσει αυτη η κατρακύλα του Παναθηναϊκού; Ουτε 12αδα δεν συμπληρώνει. Αφού στο πρόγραμμα ειναι οι σκληρές προπονήσεις δεν παίρνεις 12 παίχτες αλλα 18 γιατί θα σου βγουν τραυματισμοί.
12:20
υποβριχιος : καλησπερα και στους δυο.Τι σημαινει για τον οσφπ ενδεχομενη ηττα και με μεγαλη διαφορα?
12:20
Νικος : Δεν έχει καμία ελπίδα ο ΠΑΟ σήμερα, δυστυχώς. Νέα ομάδα, άπειρη, μερικώς άσχετη και με έναν προπονητή που θεώρησε οτι αναμειγνύοντας, στα φιλικά, τους παίχτες και κάνοντας την ομάδα παχταρμά θα μπορέσει να τους έχει όλους έτοιμους. Αντ' αυτού η ομάδα ΔΕΝ έχει βασική πεντάδα ΔΕΝ έχει σωστά συστημάτα μιας και ο καθένας έχει παίξει με τον άλλο για μερικά λεπτά οπότε ουσιαστικά κανείς δεν γνωρίζει το παιχνίδι του άλλου (πλην τους παλιούς, εννοείται, οι οποίοι είναι λίγοι) για αυτό και οι συνεχείς ήτες από άσχετες ομάδες με μεγάλη διαφορά. Οπότε μιλάμε για έναν προπονητή χωρίς πλάνο να κουτσάρει ομάδα άπειρη και άσχετη. Τα λέμε σε 10 χρόνια πάλι.
12:20
manos : καλησπερα σας.Ο παναθηναικος ειναι το αουτσαιντερ και ειναι λογικο αλλα πιστευω οτι απο αυτο τον αγωνα μονο καλα πραγματα μπορει να αποκομησει που θα τον βοηθησουν στην συνεχεια και να μην ξεχναμε πως ο οσφπ δεν θα ξαναπετυχει σε τετοια κατασταση τον παναθηναικο συμφωνεις?
12:20
Mitsos Seli : Ενα σχολιο για τα τηλεοπτικα. Ο Ολυμπιακος κατεληξε στον ΟΤΕ ΤV. Για μενα κακως πανε οι δυο τους ξεχωριστα να κλεισουν δικαιωματα. Για φετος ξερουμε τι γινεται αλλα μπορειτε να μας πειτε πιο ενδεχεται να ειναι το αποτερο τηλεοπτικο μελλον του πρωταθληματος και της ευρωλιγκας; Θα μεινουν στο ΝOVA η θα εχουμε αλλαγες;
12:21
Είναι μεγάλη η σεζόν για να κριθεί από ένα παιχνίδι. Σίγουρα μια ήττα σε ντέρμπι κυνηγάει όποιον χάσει για καιρό και αλλάζει τη λογική της ομάδας. Αλλά δεν νομίζω ότι για τον αποψινό ηττημένο όποιος και αν είναι θα υπάρχουν άλλες εξελίξεις ορατές στους εκτός ομάδας
12:22
12:22
Άγγελος : @Δημήτρης Καρύδας. Φυσικά και γνωρίζετε άπειρα πράγματα παραπάνω από εμένα στο μπάσκετ κύριε Καρύδα. Αλλά εγώ δεν μπορώ να χωνέψω πως ενώ αλλάζουν οι προπονητές στον Παναθηναϊκό, φεύγουν παίκτες ο Σπανούλης συνεχίζει να μπλοκάρει απέναντι στην παλιά του ομάδα. Ενώ στην υπόλοιπη ευρώπη κάνει πάρτυ. Τόσο πολύ τον παίζουν οι του ΠΑΟ και οι υπόλοιποι δεν μπορούν? Λύση τόσα χρόνια στο δύσκολο παίξιμο δεν έχει βρει?...λέω εγώ τώρα :)
12:22
neko : pisteuw pws den paizei rolo to bugdet alla h psuxh kai h douleia pou vgazei mia omada...giati kai perysi o olumpiakos eixe parapanw bugdet alla exase kai prwta8lhma kai kupello..eseis ti lete gia fetos??
12:22
κωστας : πρεπει να τρεξει ο ολυμπιακος και να παρει διαφορα μεχρι το ημιχρονο μετα θαναι ευκολο συμφωνειτε;
12:23
12:23
Λάμπρος : Εδω παιχτες οπως ο Παναγιανης και ο Λουτζης δεν επαιξαν ουτε δευτερολεπτο στα φιλικα και θα κατεβεις να παιξεις με αυτους απεναντη στον ΟΣΦΠ; Ντροπη!!!
12:24
Christos : Πώς θα αντιμετωπιστούν οι ψηλοί του ΟΣΦΠ από μια ομάδα που ΔΕΝ έχει ψηλούς?
12:25
Στον περσινό τρίτο τελικό που ο Αλβέρτης άλλαξε το πλάνο σκόραρε -αν θυμάμαι καλά- ή 19 ή 14 πόντους και ο Ολυμπιακός νίκησε. Μετά ο Παναθηναϊκός επέστρεψε στο ''σχέδιο Πεδουλάκη''. Δεν υπάρχουν ανεξήγητα ή μεταφυσικά φαινόμενα στο μπάσκετ. Ολα έχουν μια λογική εξήγηση.
12:26
12:26
Βασιλης : κυριε Καρυδα ο Σπανούλης γιατι δεν παιζει καλα με τον παναθηναικο? έναν ποντο? έναν ποντο? ο Λιαδέλης που επαιζε στην ιδια θεση δε θυμαμαι να εχει τελειωσει αγωνα που να εχει πρωταγωνηστικο ρολο με έναν ποντο ποιος είναι καλλίτερος κυριε Καρυδα ο Σπανούλης η ο Λιαδέλης? με το χερι στην καρδια μηπως είναι υπερτιμημένος μια σταλιτσα παραπανω το παιδι μας ο Σπανούλης η όχι?
12:26
manos : καλησπερα σας.Ο παναθηναικος ειναι το αουτσαιντερ και ειναι λογικο αλλα πιστευω οτι απο αυτο τον αγωνα μονο καλα πραγματα μπορει να αποκομησει που θα τον βοηθησουν στην συνεχεια και να μην ξεχναμε πως ο οσφπ δεν θα ξαναπετυχει σε τετοια κατασταση τον παναθηναικο συμφωνεις?
12:26
Βασιλης7 : Πιστευετε οτι ο Ολυμπιακος αν χτυπησει αποτελεσματικα στο ζωγραφιστο, τοτε θα εχει ενα ευκολο βραδυ;
12:27
Απάντησα ήδη σε ένα άλλο αναγνώστη για το θέμα και μάλιστα δύο φορές. Αν ανατρέξεις στις απαντήσεις μου θα το δεις
12:27
12:28
Κωνσταντίνος7 : γιατι να μην κερδίσει το μπάσκετ; Σίγουρα ενα γήπεδο άδειο ειναι κακό σε θέαμα αλλα αυτο αξίζει στο ελληνικό μπάσκετ που ειναι μεσα στην βρώμα λόγο Παναθηναϊκού παρόλο που σαν χώρα διαθέτουμε μια αξία εθνική και ειναι το άθλημα μας το μπάσκετ....αλλα υπάρχει και τπτ υγιές σε αυτήν τη χώρα;;Οχιιι
12:28
Βαγγέλης : Θεωρωντας δεδομένο πως κάθε φορα που παίζουν οι αιώνιοι στην αρχή , και όχι μόνο, της σεζον πονάνε τα μάτια μας το under 130 Μου μοίαζει καλή επιλογή. συμφωνείτε;
12:28
Άγγελος : @Δημήτρης Καρύδας. Δεν είναι μόνο η φωνή σου και οι περιγραφές σου που φτιάχνουν τον κόσμο. Αυτοί που σε διαβάζουν ξέρουν πως αυτή τη στιγμή είσαι ότι καλύτερο έχει να δείξει η Μπασκετική δημοσιογραφία στην Ελλάδα. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
12:28
12:28
koulis : Καλησπέρα.Λένε ότι ο Ιβάνοβιτς κάνει σκληρη προπονηση.Μπορείτε να πείτε δηλάδη ένα παράδειγμα σε σχέση με μια "ελαφριά" προπονηση γιατί ΄νομίζω ότι αυτά είναι ένας μύθος.
12:29
Ανέστης : Που κυμαίνεται κατα τη γνώμη σας πλέον η διαφορά του ΠΑΟ από ΠΑΟΚ; Έχει κλείσει λίγο η ψαλίδα; Υπάρχει άλλη ομάδα που να βρίσκεται στο επίπεδο του ΠΑΟΚ (Αρης;);
12:30
12:30
Αχιλλεας : Οι διαιτητες θα σταθουν στο υψος τους σημερα η μια απο τα ιδια?
12:30
12:30
Κοίταξε δεν είναι μύθος τα περί σκληρής προπόνησης. Από όσα έχω ακούσει από παίκτες του στην Ταου και τη Μπαρτσελόνα. Του αρέσουν οι πολύωρες προπονήσεις στα όρια της εξάντλησης. Αυτό δεν είναι αναγκαστικά κακό. Ανάλογα τι παίκτες έχεις. Αλλά πιστεύω από διάφορες ιστορίες που έχω ακούσει ότι ο μύθος του σκληρού Ιβάνοβιτς έχει να κάνει με τις πρακτικές πειθαρχίας που εφαρμόζει στις ομάδες του και όχι με την προπόνηση
12:31
john : Κυριοι λετε να δουμε ζωνη απο πλευρας παναθηναικου?μηπως θα πρεπε,τα πλαγια βηματα του μπατιστα ειναι καλαματιανο ολιγον τι
12:31
skletz : πάντως από τακτικής πλευράς έχει μεγάλο ενδιαφέρον ο αγώνας. από ολυμπιακό ξέρουμε περίπου τι θα δούμε. ερωτηματικό το πως θα επιλέξει να αντιμετωπίσει τα pick&roll του Ολυμπιακού ο ΠΑΟ.
12:31
Ζοτσ : ο ΠΑΟ έδινε 2εκ. για Καλάθη και 500χιλ. για Μάντζαρη. Γιατί δεν διέθεσε αυτά τα χρήματα για άλλους παίχτες;
12:32
Δεν αποκλείεται να δούμε ζώνη από τον Παναθηναϊκό. Από τον Ολυμπιακό δύσκολο. Ο Μπαρτζώκας δεν είναι πολύ -για να μην γράψω καθόλου- της ζώνης
12:32
12:32
Βασιλης : κυριε Τασο αν ο Σπανούλης ολοκληρωσει τον αγωνα με έναν ποντο ¨θα αναλαβει παλι την ευθυνη?¨
12:32
12:32
giannis 7 : κυριε Τασο μονο εγω πιστευω πως σημερα το ματς θα τελειωσει με 15+ για τον ολυμπιακο;;
12:33
12:33
Mitsos Seli : Και ενα σχολιο για την μεγαλη νικη της Alba επι Spurs. Εχουν τοσο καλη ομαδα οι Γερμανοι ή επεσαν απο την Ακροπολη και βρηκανε Φεραρι; Οι Ελληνικες ομαδες ποτε θα κανουν μια τετοια νικη;
12:34
Μοιάζει λίγο με χαρακίρι αυτό που λες. Αν αφήσει τα σουτ ο Ολυμπιακός θα τα πάρει γιατί αυτό έδειξε στα φιλικά. Φέτος σουτάρει περισσότερο από την περιφέρεια σε σχέση με άλλες σεζόν. Τώρα αυτό που γράφεις είναι και λίγο θέμα έμπνευσης. Η σου βγαίνει ή δεν σου βγαίνει το ρίσκο δεν έχει μέση οδό. Σαν τα σουτ ένα πράγμα. Οπως έλεγε παλιά και ο Βασίλης Γεωργίου: ''Η θα μπουν ή δεν θα μπουν''.
12:34
Άγγελος : @Δημήτρης Καρύδας. Δεν είναι μόνο η φωνή σου και οι περιγραφές σου που φτιάχνουν τον κόσμο. Αυτοί που σε διαβάζουν ξέρουν πως αυτή τη στιγμή είσαι ότι καλύτερο έχει να δείξει η Μπασκετική δημοσιογραφία στην Ελλάδα. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
12:35
12:35
κωστας : Τασο εισαι εξαιρετικος κατεχεις καλα απο μπασκετ, σου προβλεπω και ενα σκορ για σημερα 55-70!καλη σου μερα φιλε!
12:35
jimis : Καλησπερα σε ολους και καλη μπασκετικη χρονια.η λογικη λεει οτι ο οσφπ θα ρθει για να διαλυσει τον παο.το αν ειναι σωστο να το κανει η αν αρκεστει σε μια επαγγελματικη νικη δεν σας απασχολει?ειμαι πραγματικα περιεργος γιατι πιστευω πως εναι θεμα συζητησης.ευχαριστω
12:35
Philip Fns : Kalispera! Omorfa ta lete ,na to vlepame omos kai meis edo stin.. xenitia! #tuxeroi
12:35
jimis : Καλησπερα σε ολους και καλη μπασκετικη χρονια.η λογικη λεει οτι ο οσφπ θα ρθει για να διαλυσει τον παο.το αν ειναι σωστο να το κανει η αν αρκεστει σε μια επαγγελματικη νικη δεν σας απασχολει?ειμαι πραγματικα περιεργος γιατι πιστευω πως εναι θεμα συζητησης.ευχαριστω
12:36
12:36
Φωτης : ο Παναγιώτης Γιαννακης είναι πουθενα προπονητης?
12:36
12:36
Βασιλης7 : Περισυ ομως ο Παναθηναικος ειχε τον πολυ καλο Λασμε και το Μαυροκεφαλιδη, ενω ο Ολυμπιακος ειχε σαν δευτερο το Σιμονς. Φετος δεν νομιζω οτι εχει την ποιοτητα ο ΠΑΟ να αντιμετωπισει Ντανστον και Χαντερ
12:36
τακης : εαν ανοιξει η διαφορα υπερ του οσφπ,θεωρειτε πιθανο να τους βαλει φρενο ο μπαρτσωκας;
12:37
12:37
skletz : πάντως άν ο Ολυμπιακός καταφέρι να πάει το παιχνίδι στους 80-90 πόντους, το βλέπω πολλά με λίγα
12:37
skletz : πάντως άν ο Ολυμπιακός καταφέρι να πάει το παιχνίδι στους 80-90 πόντους, το βλέπω πολλά με λίγα
12:37
kane : Βλεπω ακόμα και τωρα προσπαθουν να σπηλωσουν τις επιτυχίες του Παναθηναικου 2-3 άτομα που δεν ξέρουν να χάνουν... Κοιτάχτε πρώτα την καμπούρα σας. Η διαιτησία όταν είναι κακή σε τέτοια παιχνιδια είναι κακή και για τις 2 ομάδες μιας και το ένα λάθος το διορθώνουν με ένα άλλο. Προς οσφπ, να εκμεταλευτεί την ευκαιρία που του δίνει ο Παναθηναικός με αυτό τον άθλιο σχεδιασμό μπας και πάρει κάποιο τίτλο..
12:37
Άννα : Θα είναι ''νίκη'' για τον Παναθηναϊκό αν χάσει με 10 ή λιγότερους πόντους;
12:38
12:38
GAS13 : ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΝΙΚΗΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΟΣΦΠ, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΠΟΤΕ. ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ? ΕΥΧΣΡΙΣΤΩ.
12:39
12:39
Δεν νομίζω ότι σε πρώτη φάση και σε πρώτο χρόνο κάποιος από τους δύο νιώθει τέτοια υπεροχή που θα μπει στο παιχνίδι έχοντας στο μυαλό του ''πάω να τον διαλύσω''. Μπαίνει μόνο με τη λογική ''θέλω να νικήσω''.
Τώρα αν κάποιο παιχνίδι βγει διαφορετικά είναι σίγουρο για τις συγκεκριμένες ομάδες ότι θα κυνηγήσουν τη μεγαλύτερη δυνατή νίκη. Κατανοητό το γιατί. Θα μου επιτρέψεις απλά να σου πω ότι αυτά τα ντέρμπι ανεξάρτητα κατάστασης του ενός ή του άλλου ξεκινάνε αυστηρά από το 50-50. Θέλεις να σου πω αν υπάρχει φαβορί; Ναι της τάξης του...51-49! Για να κάνουμε κουβέντα περισσότερο. Σκέψου πόσες φορές την τελευταία πενταετία ή δεκαετία πήγαν περίπατο όσα λέγαμε πριν από ένα τέτοιο παιχνίδι. Προσωπικά μαθαίνω από τα,,,,παθήματα μου και αποφεύγω τα εύκολα προγνωστικά.
12:40
Ζοτσ : Κε Καρύδα, τι προβλέπετε γενικά για ΠΑΟ φέτο, δεν θα είναι μεγάλο στραπάτσο για την εικόνα του να μείνει εκτός Τοπ 16 και να πάιξει Eurocap;
12:40
Panos 13 : ειμαστε χαλια καμια σχεση με περυσι δυστυχως ειναι η μονη φορα που θα πω οτι θα κανει παρτι μεσα στο σπιτι μας,ετσι δεν ειναι?
12:41
12:41
τακης : αρα κ.τασο θεωρεις οτι το εχουν συζητησει...αν ανοιξει η διαφορα....θα πατησουν γκαζι....ενδιαφερον με μπαρτζωκα στο παγκο...
12:42
Η χρονιά θα είναι δύσκολη. Αλλά πιστεύω ότι ο χρόνος θα λειτουργήσει υπέρ της ομάδας και όχι σε βάρος της. Η Ευρωλίγκα θα είναι μια δύσκολη υπόθεση γιατί και ο όμιλος δεν είναι βατός. Αλλά μην ξεχνάς ένα πράγμα. Η φανέλα έχει ειδικό κύρος και βαρύτητα την ώρα που θα κριθεί κάτι. Οι καινούργιες ομάδες στην Ευρωλίγκα όπως η Τούροβ για παράδειγμα μπορεί να έχουν τον ενθουσιασμό αλλά η ιστορία έχει αποδείξει ότι την ώρα του ''πρέπει'', την ώρα που πρέπει να κερδίσουν ένα σημαντικό αγώνα που κρίνει κάτι πελαγώνουν. Η μοίρα του πρωτάρη...
12:42
12:42
Panos 13 : Μακαρι!!!
12:44
jimis : Κυριε Καρυδα σας παρακολουθω πολλα χρονια-ειστε οτι καλυτερο για την μπασκετικη δημοσιοφραφια-και σας ευχαριστω για την απαντηση.δεν εχετε αδικο.ομως σημερα ειναι μια μεγαλη ευκαιρια για τον ολυμπιακο που δυσκολα θα ξαναεμφανιστει και νομιζω πως στο μυαλο τους εχουν αυτο..(χωρις να συμφωνω)ειδωμεν!
12:45
jimis : Κυριε Καρυδα σας παρακολουθω πολλα χρονια-ειστε οτι καλυτερο για την μπασκετικη δημοσιοφραφια-και σας ευχαριστω για την απαντηση.δεν εχετε αδικο.ομως σημερα ειναι μια μεγαλη ευκαιρια για τον ολυμπιακο που δυσκολα θα ξαναεμφανιστει και νομιζω πως στο μυαλο τους εχουν αυτο..(χωρις να συμφωνω)ειδωμεν!
12:45
skletz : Το σχήμα με 3 guard πως το βλέπετε στον Ολυμπιακό? Ο Κατσίβελης έχει μείνει λίγο στάσιμος ή είναι η ιδέα μου?
12:46
Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι μπορεί να έχει ο κάθε παίκτης στο μυαλό του. Αλλά σου ξαναλέω με βάση όσα έχω ακούσει. Τους ενδιαφέρει μόνο η νίκη και αυτό τους αγχώνει. Οι διαφορές και τα ρεκόρ και όλα τα σχετικά είναι για μας τους υπόλοιπους, τους απέξω. Ο κόσμος για να κάνει το κέφι του και οι δημοσιογράφοι για να γράφουμε αφιερώματα και στατιστικές; αναλύσεις. Μην με ευχαριστείς για την απάντηση για αυτό είμαι εδώ.
12:47
12:47
GAS13 : ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΚΙΣΤ? ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΧΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ? ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!
12:47
GAS13 : ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΚΙΣΤ? ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΧΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ? ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!
12:47
NikosPAOK : Τί ώρα είναι το παιχνίδι;
12:48
12:48
Mike : Προφανέστατο το προβάδισμα του Ολυμπιακού απέναντι στον Παναθηναϊκό απόψε, εάν όμως χάσει απόψε ο Ολυμπιακός δε θα είναι ισχυρότεροι οι κλυδωνισμοί που θα υποστεί η ομάδα του?
12:48
Απάντησα και πιο πριν ότι είναι δύσκολο να παίξει. Οχι απίθανο αλλά μέχρι χθες το βράδυ ήταν πιο κοντά στο όχι παρά στο ναι.
12:48
skletz : Ο ΠΑΟ ακόμη και έτσι έχει καλό ρόστερ. εύκολα ή δύσκολα θα περάσει στην επόμενη φάση της euroleague
12:49
kostas : Καλησπέρα κ.Δημήτρη απ'την παρέα που μιλήσαμε έστω για λίγο το καλοκαίρι στον Αι Γιάννη Πηλίου!
12:51
Το έγραψα και νωρίτερα. Οι κλυδωνισμοί είναι πάντοτε έντονοι ειδικά για τον χαμένο ενός ντέρμπι, όποιος και αν είναι. Αλλά είναι πολύ νωρίς για αλλαγές, εξελίξεις και όλα τα σχετικά. Απλά σε αυτές τις περιπτώσεις ο χαμένος χάνει λίγη από την εσωτερική πίστωση χρόνου που του αντιστοιχεί. Αλλά μη με ρωτήσεις πόση πίστωση έχει ο καθένας. Αυτό το ξέρουν μόνο οι πρόεδροι των ομάδων.
12:51
12:52
GAS13 : ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟΣ. ΑΠΛΑΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΔΥΟ-ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΑΞΙΟΜΑΧΗ ΟΜΑΔΑ. ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΟΧΙ.
12:52
Να σαι καλά καλό χειμώνα γιατί μάλλον όταν μιλήσαμε φοράγαμε σορτσάκια!
12:53
dim123 : εαν χασει ο παο θα φταιει οτι εχει νεα ομαδα εαν χασει ο ολυμπιακος θα φταιει η διαιτησια την επομενη αναλογα τα σχολια απο τα στελεχη των ομαδων
12:54
12:55
Δεν υπάρχει χαμένος σε ντέρμπι που να μη του φταίει λίγο εως πολύ η διαιτησία. 35 χρόνια που παρακολουθώ μπάσκετ δεν το έχω δει να συμβαίνει. Ακόμη και όταν δεν το λέει δημόσια ή φωναχτά πάλι η διαιτησία θα φταίει. Μερικές φορές φωνάζει και ο νικητής για να υπάρχει ισοβαρές αποτέλεσμα. Προτιμώ να ασχολούμαι με το μπάσκετ και όσα κάνουν οι παίκτες ή οι προπονητές. Απάντησα κατ΄εξαίρεση σε κάτι που αφορούσε τη διαιτησία
12:57
skletz : Είμαι περίεργος να δω πως θα αντιδράσει η διοίκηση του ΠΑΟ σε έναν ενδεχόμενο διασυρμό? θα παραμείνει πιστή στο πλάνο ή η ελληνοποίηση θα πάει περίπατο...?
12:57
τακης : το μονο σιγουρο ειναι οτι με γιανναρο στο παγκο θα μιλαγαμε για διαφορα 20+...με τον mr been το φοβαμαι,για αυτο σου λεω..
12:58
goknicks : Ειμαι Ολυμπιακος και πιστευω οτι οι Παναθηναικοι εχουν υποτιμησει την ομαδα τους... απο εκει που λεγαμε οτι ο ολυμπιακος θα κανει δυναστεια μετα την ομαδα του Ιβκοβιτς, ο παναθηναικος εχει παρει τους καλυτερους ελληνες απο τις μικρες ηλικιες συν οτι εχει καλο προπονητη που εχει αναδειξει τοσους παικτες. Με αμερικανους δεν κανεις δυναστεια... Σε μια εκπομπη μετα τον αγωνα Ελλαδας-Σερβιας ειχε πει ο Πεδουλακης οτι κανενας δεν εγινε παικτης χωρις παιχνιδια... εχουμε εδω και ενα χρονο στον παγκο τον Καββαδα που ειναι σκαλες καλυτερος παικτης απο τον Σιμονς και δεν τον βαζει... οπως και με τον Παπαπετρου που επρεπε να βαλει 2 τριποντα στην euroleague για να παρει χρονο σε αγωνες. Τελος Μαντζαρης-Κατσιβελης και ισως Σλουκας εχουν μεινει πολυ στασιμοι, το ειδατε και στην εθνικη το τι ρολο ειχαν, τουλαχιστον ο Κατσιβελης επρεπε να ειχε παει δανεικος πριν 2 χρονια στον Αρη (Νομιζω οτι τον ειχε ζητησει)/...
12:58
PANOS1488 : Κυριε Μαγουλα καλησπερα..θα μπορουσατε να μου πειτε ποτε ο ναρντεν θα γινει καλα και θα επιστρεψει στους αγωνες??
12:59
12:59
Προεξοφλείς καταστάσεις και ζητάς πρόβλεψη επόμενης μέρας; Και ο Νοστράδαμος να ήμουν δεν θα τα κατάφερνα σε αυτό. Περίμενε το παιχνίδι και μετά βλέπουμε. Ντέρμπι είναι μην το ξεχνάς.
12:59
skletz : πάντως με μια διαφορά 10-15 πόντων υπέρ του Ολυμπιακού, όλοι θα είναι happy, και ούτε γάτα, ούτε ζημιά.
12:59
GAS13 : ΠΑΝΤΩΣ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΡΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΥΣΙΚΑ.
13:00
P@nos Xalandri 13: : Καλησπερα. Εγω θα ηθελα να ρωτησω αν μπορειτε να εκτειμησετε τις πιθανοτητες να κερδισει ο ΠΑΟ σημερα.Κακα τα ψεμματα ειμαστε νεα-μιση ομαδα στο ντερμπυ.Ευχαριστω
13:01
dimitris 13 : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΜΠΟΡΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ 8Α ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ ΟΣΟ ΤΟΝ ΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ... ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ...ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΣ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΕΦ...
13:01
γρηγορης : Επειδη το σημερινο ματς δεν με συγγινει και τοσο κυριε Καρυδα τιβλεπεται για ευρωλιγκα φετος?Ρεαλ ή ΤΣΣΚΑ?
13:03
Την ΤΣΣΚΑ δεν την πολυπιστεύω να σου πω την αλήθεια. Αλλά ακόμη δεν την έχω δει σε πλήρη διάταξη. Η Ρεάλ μοιάζει να είναι ένα βήμα πιο μπροστά αλλά αν θέλεις την άποψή μου βλέποντας μόνο ρόστερ και χωρίς να έχω άποψη για όλες τις ομάδες θα σου έλεγα: Μπαρτσελόνα.
13:04
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός:
Η ανακοίνωση
"Λόγω διαφορετικών Αρχών και φιλοσοφίας, κάτι που αποδεικνύεται κι από τη διαφορετική οικογενειακή διαδρομή στον τόπο μας, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, σε πλήρη αντίθεση με τους κοινούς συκοφάντες ιδιοκτήτες της ΚΑΕ Ολυμπιακός, που όπως αναφέραμε και σε πρόσφατη ανακοίνωση θα κληθούν στα Πολιτικά και Ποινικά Δικαστήρια, έχει να υποβάλλει τα εξής 10 ερωτήματα προς τους αρμόδιους φορείς και λειτουργούς που είναι επιφορτισμένοι με την τήρηση των νόμων, των κανονισμών, του ευ αγωνίζεσθαι αλλά και της φιλάθλου ιδιότητας.
1.ΓΙΑΤΙ, όταν ο Αντιπρόεδρς της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Γιώργος Σκινδήλιας, κατά την διάρκεια της κλήρωσης των διαιτητών για τον 5ο τελικό ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ (2/6/2012) διαλαλούσε ωρυόμενος ότι «το πρωτάθλημα είναι στημένο», δεν επεβλήθη στην ΚΑΕ Ολυμπιακός ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;
2.ΓΙΑΤΙ, όταν στη διάρκεια της Media Day του Ολυμπιακού (18/9/2012), οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος επιτέθηκαν με συκοφαντίες σε βάρος του προέδρου του Παναθηναϊκού, Δημήτρη Γιαννακόπουλου αλλά και σε βάρος φορέων του μπάσκετ (ΚΕΔ), δεν επεβλήθη στην ΚΑΕ Ολυμπιακός ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;
3.ΓΙΑΤΙ όταν οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, μετά τη λήξη του τελικού του κυπέλλου (10/2/2013) επιτέθηκαν με συκοφαντίες και ύβρεις σε βάρος του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, δεν επεβλήθη στην ΚΑΕ Ολυμπιακός ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;
4. ΓΙΑΤΙ όταν σύσσωμη η ΚΑΕ Ολυμπιακός, διοίκηση και αθλητές, αποχώρησαν επιδεικτικά (10/2/2013) από την απονομή του κυπέλλου στην οποία όφειλαν να παραστούν, δεν επεβλήθη στην ΚΑΕ Ολυμπιακός ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;
5. ΓΙΑΤΙ όταν οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος εξαπέλυσαν πρωτοφανή επίθεση σε βάρος του Δημήτρη Γιαννακόπουλου (10/6/2013) με εκφράσεις του στυλ «μαζέψτε τον» και προβάλλοντας σε ανακοίνωσή τους ψευδή στοιχεία, δεν επεβλήθη στην ΚΑΕ Ολυμπιακός ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;
6. ΓΙΑΤΙ ενώ στην κλήρωση του πρωταθλήματος μπάσκετ (22/9/2014) για την αγωνιστική περίοδο 2014-2015 ο Γιώργος Αγγελόπουλος δυσφήμισε το άθλημα με τις συκοφαντικές του δηλώσεις μπροστά στον πρόεδρο και το ΔΣ του ΕΣΑΚΕ, στους εκπροσώπους όλων των ΚΑΕ, σε προσωπικότητες του μπάσκετ και στις τηλεοπτικές κάμερες, δεν επιλήφθηκαν οι αρμόδιες αρχές ώστε να υπάρξει ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;
7. ΓΙΑΤΙ ενώ σε δηλώσεις τους στη διάρκεια της media day και της παρουσίασης της ομάδας του Ολυμπιακού (1/10/2014) οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος δυσφήμησαν και απαξίωσαν το άθλημα και συκοφάντησαν πρόσωπα, δεν έχουν επιληφθεί ακόμα οι αρμόδιες αρχές ώστε να υπάρξει ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;
8. ΓΙΑΤΙ ενώ όλα τα παραπάνω είναι πασίγνωστα σε όλη την αθλητική κοινότητα, οι αρμόδιες Αρχές αδιαφορούν προκαλώντας το δημόσιο αίσθημα σε αντίθεση με την ιδιάζουσα ευαισθησία τους στην περίπτωση του προέδρου της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρη Γιαννακόπουλου;
9. ΕΩΣ ΠΟΤΕ θα πράττουν εκτός νόμου χωρίς να τους συμμορφώνει κανείς;
10. ΕΩΣ ΠΟΤΕ θα υπάρχει καθεστώς ατιμωρησίας της ΚΑΕ Ολυμπιακός;"
13:05
VagosG : Γιατι απαντησε σε ενα σχολιο ο Μαυρος? xD
13:05
goknicks : κύριε Μαγουλά ποιος πιστεύεται ότι είναι καλύτερος: ο Σιμονς ή ο Καββαδάς? Εγώ πιστεύω ότι ο Καββαδάς κάνει πολύ καλή δουλειά, παλεύει πάντα για το επιθετικό ριμπάουντ, έχει απίστευτη δύναμη, ποστάρει τον αντίπαλο και στα σκριν ειναι πολυ πιο σταθερος σε αντιθεση με τον σιμος που σπροχνει με τα χερια και κανει φαουλ... Παλαιοτερα που ειχα προσεξει τον Καββαδα ξεχνιοταν πολλες φορες 3 δευτερολεπτα στην ρακετα αλλα αυτο δεν το κανει πια. Ισως αν παιξει φετος στην Euroleague θα βελτιωθει περισσοτερο.
13:05
Κι΄όμως το λάθος δεν το έκανα εγώ ο αδαής τεχνολογικά αλλά ο Τάσος!!!! Κανονικά αυττά έπρεπε να τα κάνω εγώ και να απαντάω άλλα αντί άλλων.
13:06
13:06
Σωκράτης : Καλησπέρα, εγώ θα ήθελα να μιλήσω λίγο για τους τραυματισμούς του Παο, Δεν θεωρώ ότι ο μεγάλη ατυχία να έχει τόσες θλάσεις ο Παναθηναϊκός!!! Πολλές φόρες οι θλάσεις έχουν να κάνουν με όχι σωστό ζέσταμα ή καταπόνηση. Κατά την γνώμη σας δεν έχει ευθύνη και το τεχνικό τιμ του Παναθηναϊκού για μερίδα αυτών των τραυματισμών?
13:07
Philip Fns : ego pantos den sumfono me tin apopsi..aneta o Olympiacos..ena tetoio mats einai panta anoixto se ola..to exoume dei apeires fores..kai tis perissoteres me ..favori ton Olympiaco.
13:07
GAS13 : ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΠΟΧΟΡΙΔΗ, ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟ, ΚΟΝΙΑΡΗ... ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΤΣΙΒΕΛΗ, ΣΚΟΥΚΑ, ΚΑΒΒΑΘΑ...ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
13:07
ssakis : Osfp
13:08
13:08
Μου σφύριξαν ότι είσαι εκτός Ελλάδος για αυτό σου απαντάω. Σε ελληνο-κάτι δεν απαντάω. Συμφωνώ και το είπα και πιο πάνω, το παιχνίδι αρχίζει από το 50-50.
13:10
Philip Fns : apoluto dikio k.Karuda,alla duskola ta Ellinika pliktrologia.
13:11
Babis : Πολλους ακουω για 15αρα+ και τοσο πιο πολυ φοβαμαι , οπως περσι στο ματσ στο σεφ.Δυστυχως ο κοσμος του Ολυμπιακου ειναι πιο ''αμπασκετος''. Οσο για τον Καββαδα , αν δεν δουλεψει ,μονο λογω μανατζερ θα παιζει στην Α1
13:11
Εκανα μια εξαίρεση γιατί τα σχόλια που δεν είναι στα Ελληνικά δεν τα διαβάζω καν. Αλλά είχες υποστήριξη από τον παρακαθήμενο μου κ.Τάσο.
13:11
skletz : πάντως δεν περιμένω και κανενα μπάσκετ υψηλού επιπέδου.
13:11
Θανος : ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΕΥΚΟΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ
13:13
Tasos13 : Είναι η πρώτη φορά από την εποχή που οι αιώνιοι ανέλαβαν τα μπασκετικά ηνία από τις ομάδες της Θεσσαλονίκης που ο Παναθηναικός εμφανίζεται με τόσο αμφιλεγόμενο ρόστερ. Το σύγχρονο μπάσκετ βασίζεται στη ύπαρξη ποιοτικών παικτών και στο βάθος του πάγκου. Πιστεύετε πως, αρχής γενομένης από απόψε, η ομάδα έχει τα φόντα να σταθεί στο επίπεδο που η ίδια εδώ και χρόνια έχει θέσει;
13:13
Δεν έγραψα ούτε σε μια απάντηση ότι το ματς είναι εύκολο για κάποιον κλπ. Επιμένω συνεχώς και θα επιμένω ότι αυτά τα ματς ξεκινάνε από το 50-50. Αν εξελιχθούν διαφορετικά είναι μια άλλη ιστορία ή αν προτιμάς η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.
13:14
Albert Riera Ortega : Άμα και σήμερα ο Μπαρτζώκας λιγοψυχίση,... τότε θα πρέπει κάνει παρέα με τον Αλβέρτη.
13:15
13:15
13:16
Θανος : Οχι δεν μιλησα προσωπικα σε σας κυρτιε δημητρη,απλα βλεπω ολυμπιακους μεν το 80% τον ολυμπιακον βγαινουν και γραφουν οτι ειναι ευκολο και ο βαζελος ειναι ετσι αλλιως,και αν χασει ο ολυμπιακος θα αρχισει παλι η γκρινια με την διαιτησια.ναι μεν ο ολυμπιακος παιζει καλυτερα στα φιλικα του και τν ειδα και εγω,αλλα σημερα πιστευω ο παναθηναικος δεν θα διξει το προσωπο που εδειξε στα φιλικα γιατι και οι παιχτες ξερουν τι παιχνιδι ειναι αυτο..Τελος παντων καλο μεσημερι σε ολους.
13:17
skletz : Babis το 15+ που ανέφερα είναι μια υπόθεση περισσότερο για την πλάκα και σε καφενειακό επίπεδο. προσωπικά πιστεύω πως το παιχνίδι θα είναι κλειστό.
13:22
strantzas : υπαρχει περιπτωση απομακρυνσης του μπαρτζωκα σε περιπτωση ηττας;
13:24
13:24
TacoKisses : Παιδιά πείτε καμιά ιστορία με τις καφρίλες του Ιβάνοβιτς
13:26
Albert Riera Ortega : Δημήτρη Καρύδα.. οι αποδόσεις του στοιχήματος ποτέ δεν λένε ψέμματα. Και σήμερα ο ΟΣΦΠ έχει πιθανότητες να κερδίσει το ματς λίγο πάνω από 80% =1,25
13:26
Albert Riera Ortega : Δημήτρη Καρύδα.. οι αποδόσεις του στοιχήματος ποτέ δεν λένε ψέμματα. Και σήμερα ο ΟΣΦΠ έχει πιθανότητες να κερδίσει το ματς λίγο πάνω από 80% =1,25
13:26
13:28
Θανος : Οχι δεν μιλησα προσωπικα σε σας κυρτιε δημητρη,απλα βλεπω ολυμπιακους μεν το 80% τον ολυμπιακον βγαινουν και γραφουν οτι ειναι ευκολο και ο βαζελος ειναι ετσι αλλιως,και αν χασει ο ολυμπιακος θα αρχισει παλι η γκρινια με την διαιτησια.ναι μεν ο ολυμπιακος παιζει καλυτερα στα φιλικα του και τν ειδα και εγω,αλλα σημερα πιστευω ο παναθηναικος δεν θα διξει το προσωπο που εδειξε στα φιλικα γιατι και οι παιχτες ξερουν τι παιχνιδι ειναι αυτο..Τελος παντων καλο μεσημερι σε ολους.
13:28
Θανος : Οχι δεν μιλησα προσωπικα σε σας κυρτιε δημητρη,απλα βλεπω ολυμπιακους μεν το 80% τον ολυμπιακον βγαινουν και γραφουν οτι ειναι ευκολο και ο βαζελος ειναι ετσι αλλιως,και αν χασει ο ολυμπιακος θα αρχισει παλι η γκρινια με την διαιτησια.ναι μεν ο ολυμπιακος παιζει καλυτερα στα φιλικα του και τν ειδα και εγω,αλλα σημερα πιστευω ο παναθηναικος δεν θα διξει το προσωπο που εδειξε στα φιλικα γιατι και οι παιχτες ξερουν τι παιχνιδι ειναι αυτο..Τελος παντων καλο μεσημερι σε ολους.
13:28
Δεν παίζω στοίχημα οπότε δεν ξέρω πόσο αξιόπιστες είναι αυτές οι προσεγγίσεις
13:29
MIKE7 : ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΥΔΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΑΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ. ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΑΤΣ ΦΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΚΑΚΑΤΕΥΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΜΟΛΙΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Ν ΜΗΝ ΞΕΡΕΙ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΑΡΚΑΡΕΙ. ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΑΝΕΙ. ΓΚΙΣΤ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΟΗΘΕΙΑ
13:30
jokerakias : Πόσο πιο γραφικοί μπορούν να γίνουν στην διοίκηση του ΠΑΟ;
13:30
Σήφης : Καλησπέρα στους κορυφαίους...
13:31
Μικε13 : Δε καταλαβαίνω όλη αυτή την γκρίνια για το φετεινό πρότζεκτ του ΠΑΟ,για τον Δ.Γ και για τον Ιβάνοβιτς. Η ομάδα στα χαρτιά,έχει πολύ ποιοτικό ρόστερ.Ο Μπατίστα βγήκε πολύ καλός,ο Νέλσον ξέρουμε τι είναι και τι μπορεί να κάνει,ο Σλότερ έχει τα προσόντα,αλλά δε μπορούμε να κρίνουμε ακόμα,αφού έχει χάσει όλη την προετοιμασία... Σε γενικές γραμμές και με ένα καλό αθλητικό 5αρι μπορείς και να κάνεις την ελληνοποίηση που θες και να εξελίξεις τους μικρούς,αλλά ταυτόχρονα να έχεις και ένα αρκετά ποιοτικό ρόστερ για να κυνηγήσεις τους τίτλους... Οπότε προς τι όλη αυτή η γκρίνια?Αυτοί που έχουν βγάλει τα τελεσίδικα συμπεράσματα για φέτος τι ακριβώς έχουν δει?Κάνα όραμα?Γιατί το φετεινό ΠΑΟ δεν τον έχουν δει στο γήπεδο για να τον κρίνουν... Ναι,έχουν γίνει κάποια λάθη,είμαστε και άτυχοι + της άλλης,αλλά σε καμία περίπτωση δεν είμαστε τόσο χάλια όσο λένε και γκρινιάζουν κάποιοι.Μένει να αποδειχτεί και στο γήπεδο σε βάθος χρόνου που η ομάδα θα είναι πλήρης.
13:32
andy : Κ. Μαγουλα ξερετε ποσο ειναι περιπου το μπατζετ ΠΑΟ κ οσφπ σε αμοιβες παικτων; ευχαριστω πολύ
13:32
@Mike7
Είναι κάτι που αποφεύγω να απαντήσω. Κοίταξε ο κάθε προπονητής έχει ένα πλάνο στο μυαλό του. Και με βάση αυτό πορεύεται. Είναι εύκολο για μας να λέμε απέξω ''βάλε αυτόν, βγάλε εκείνον'' και πάει λέγοντας. Δεν ξέρουμε όμως τι έχει γίνει στην προπόνηση τις περασμένες μέρες, αν ο παίκτης είναι καλά και πολλά άλλα που μένουν μέσα στα στεγανά των αποδυτηρίων. Είναι μια άποψη αυτή που λες για τον χρόνο συμμετοχής.
13:32
@Mike7
Είναι κάτι που αποφεύγω να απαντήσω. Κοίταξε ο κάθε προπονητής έχει ένα πλάνο στο μυαλό του. Και με βάση αυτό πορεύεται. Είναι εύκολο για μας να λέμε απέξω ''βάλε αυτόν, βγάλε εκείνον'' και πάει λέγοντας. Δεν ξέρουμε όμως τι έχει γίνει στην προπόνηση τις περασμένες μέρες, αν ο παίκτης είναι καλά και πολλά άλλα που μένουν μέσα στα στεγανά των αποδυτηρίων. Είναι μια άποψη αυτή που λες για τον χρόνο συμμετοχής.
13:33
Γιατί : Και γιατί η ανακοίνωση, άλλη μία, Κύριε άγνωστε συντάκτη αφού υπάρχουν Θεσμοί? Για να δημιουργήσετε κλίμα? Γράψτε το καλοί μου άνθρωποι ξανά και ξανά και ξανά. Δεν το θέλουμε το κλίμα σας ούτε και τον γάιδαρο σας. Άρης είμαι κι όταν λέω σε φίλους να πάμε να δούμε μπάσκετ και στο γήπεδο του ΠΑΟΚ μασάνε. Μπάσκετ θέλω να βλέπω. Πρέπει να πάω Αμερική ή Ισπανία? Πάει χάσαμε?
13:33
Νικος Στεφανοπουλος : Επειδη τα πολλα λογια ειναι φτωχια, ας κερδισει ο καλυτερος.
13:33
Θα είμαι παρέα σας για πέντε ακόμη λεπτά. Αν υπάρχουν ερωτήσεις για μένα ευχαρίστως να τις απαντήσω μέσα σε αυτό το χρονικό πλαίσιο
13:34
Σήφης : Καλησπέρα στους κορυφαίους. Δεν θα πρέπει να είμαστε επιεικείς στην περίπτωση που δούμε κακό ματς; Αγωνιστικά πάντα. Είναι νωρίς ακόμα και για τους δύο. Ο νικητής δεν θα τα πάρει όλα, αλλά και ο χαμένος δεν θα καταστραφεί...
13:35
@sotos Οχι
13:36
Tasos13 : Συμφωνώ κύριε Μαγουλά ως προς το προ διετίας ρόστερ. Απλά αναρωτιέμαι, αν αφ'ενός οι ταλαιπωρημένοι (λόγω ηλικίας και χιλιομέτρων στο παρκέ) Διαμαντίδης και Φώτσης και (λόγω συνεχόμενων τραυματισμών) Γκίστ, και αφ'ετέρου οι Παππάς και Γιάνκοβιτς, που από τρίτες λύσεις την περασμένοι σαιζόν καλούνται ξαφνικά να γίνουν πρωταγωνιστές, μπορούν σε βάθος χρόνου και με συνεχόμενους αγώνες να τραβήξουν την υπόλοιπη ομάδα.
13:36
dimitris 13 : Albert Riera Ortega ΦΙΛΕ ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΣΤΟΙΧΙΜΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝΕ ΣΠΑΣΕΙ...ΚΑΙ ΕΧΟΥΝΕ ΕΡ8ΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΠΛΑ ΜΕ 9 ΑΠΟΔΟΣΕΙ....ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΣΕ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΙΜΑΤΑ...ΠΑΝΤΑ ΕΝΑΣΔ ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΕΡΜΠΥ....
13:37
Μικε13 : Οσο για τον Ιβάνοβιτς,ποιος λογικός άνθρωπος πιστεύει πως ευθύνεται μόνο αυτός για τους τραυματισμούς?Δεν είναι πασπαρτού ο άνθρωπος να τα κάνει όλα και να συμφέρει.Εχει και ένα προπονητικό τιμ και ένα ιατρικό τιμ δίπλα του.Αυτό που ζητάει ο Ιβάνοβιτς είναι σκληρή δουλειά και να βλέπεις την προπόνηση όπως τον αγώνα.Αυτό δεν είναι κακό σε καμία περίπτωση.Απο κει και πέρα το στυλ παιχνιδιού του Ιβάνοβιτς απαιτεί πολύ καλή φυσική κατάσταση και ένταση σε άμυνα και επίθεση.Για να ακολουθήσεις πρέπει να είσαι καλά προπονημένος.Καλύτερα τραυματισμοί τώρα στηνα ρχή παρά μέσα στη χρονιά να πέφτουν κάτω και να κλατάρουν.Επίσης δε καταλαβαίνω αφύ φταίει μόνο ο coach,γιατί δεν έχουν τραυματιστεί παίκτες όπως ο Μήτσος?Που είναι και 34 χρονών?Αρα δε φταίει μόνο ο Ιβάνοβιτς.Επίσης θεωρώ πως έχουν γίνει λάθη στην αντιμετώπιση κάποιων τραυματισμών.Το ότι δώσανε πράσινο φως στο να παίξει ο Μαυρο στη Γαλλία,ή το ότι βάλανε τον Νέλσον να προπονηθεί ξανά και μετά διαπίστωσαν τι ρπόβλημα έχει δεν έχει να κάνει με τον Ιβάνοβιτς.Δε νομίζω να του είπαν δεν είναι έτοιμοι και να τους έβαλε με το ζόρυ...έτσι?
13:37
τακης : και φυσικα οι αποδοσεις λενε την αλη8εια...δηλαδη χαριζουν λεφτα οι μπουκ? για αυτο και οι ψαγμενοι κοιτανε τι δινουν οι μπουκ σε οτι αφορα τα πολιτικα...πχ πρωτο κομμα,διαφορα νικης....και δε κοιτανε δημοσκοπησεις!!!
13:38
13:39
13:39
skletz : στην επιλογή του Ιβάνοβιτς "επειδή του αρέσει δουλεύει με νεους", έχω μια ένσταση. ο ιβάνοβιτς όντως δούλευε με αυτή τη λογική αλλά σε ομάδες που αυτοσκοπός τους δεν ήταν οι τίτλοι και η ευρωπαική διάκριση. οπότε είχε μεγαλύτερη πίστωση χρόνου. ένα σχόλιο...
13:41
13:44
Jason : Ο Πατ Καλαθης γιατι δεν ενδιαφερει κανεναν αιωνιο?
13:44
Jason : Ο Πατ Καλαθης γιατι δεν ενδιαφερει κανεναν αιωνιο?
13:45
Μικε13 : Στη νέα ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναικός θέλετε να μου εξηγήσετε που υπάρχει το λάθος και το περίεργο?Προσωπικά δαν φίλαθος Παναθηναικός διαφωνώ πλήρως με το να ασχολείσαι με τον άλλο επίσημα και να ζητάς εσύ από τις αρχές να τον τιμωρήσουν.Ομως όποιος έχει διαβάσει το άρθρο 68 του Κανονισμού θα έχει μια βασική απορία. Γιατί δεν υπάρχει υποσημείωση: "Ισχύει μόνο για όλες τις ΚΑΕ,πλήν της ΚΑΕ Ολυμπιακός"
13:49
14:22
GAS13 : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΠΑΡ'ΕΛΠΙΔΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Ο ΠΑΟ.